Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 126 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 15 Maj 2018 17:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 533
Loty: 193
Kilometry: 385 013
niebieski
Wątek dedykowany tym, którzy dzięki uprzejmości @horacy19 oraz liniom United i Air New Zealand (paryz-wellington-nowa-zelandia-1060pln-rt,232,127826) wybierają się do Nowej Zelandii :) Minęły ponad 3 tygodnie i jak na razie zero anulacji, także chyba powoli można zacząć czynić jakieś plany ;)

@grzegorz84 zrobił listę obecności, można się dopisywać: https://docs.google.com/document/d/1drC ... sp=sharing

Ja lecę w marcu 2019 (1.03. CDG-SFO-AKL-WLG, 17.03. CHC-SYD-SFO-CDG) i wstępnie planuję podzielenie dwutygodniowego wyjazdu na pół pomiędzy NZ (będę tam już trzeci raz, więc z grubsza mam obie wyspy objechane) i jakąś wyspę Oceanii, na razie skłaniam się ku Samoa. Wiem że marzec to kiepski termin (mocno deszczowy okres na wyspach południowego Pacyfiku), ale zwykle mam farta do pogody, więc zaryzykuję ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
grzegorz84 lubi ten post.
 
 
#2 PostWysłany: 15 Maj 2018 19:35 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 142
niebieski
lecimy w dwie osoby w tym samym terminie na tej samej trasie, drugi raz NZ dla mnie, większość czasu planuję na Wyspę Południową
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 25 Maj 2018 11:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 210
Loty: 89
Kilometry: 285 717
niebieski
Kolejna zmiana tym razem przez Air New Zealand.
Problem z tym,że czas na wylot z Sydney nie uległ zmianie.

NZ 881 S FEB17 CHCSYD UN 07:00 08:35
NZ 883 S FEB17 CHCSYD TK 16:00 17:35 - nowy lot
UA 870 K FEB17 SYDSFO HK 12:30 07:05 - ??????

Teraz wg nowego rozkładu ląduje w Sydney 17:35 ,a startuje nadal 12:30 do SFO.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 27 Maj 2018 14:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 533
Loty: 193
Kilometry: 385 013
niebieski
@kris1234 u mnie niestety ten sam przypadek, chyba nie będę się na razie odzywał do Flipo i zobaczę co oni z tym zrobią, przy wystawianiu nowego biletu ktoś się tam zorientuje że godziny lotów nie grają..
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 15 Lip 2018 16:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2013
Posty: 353
niebieski
Cisza jak makiem zasiał. Czy ktoś kupuje już bilety z WLG, rezerwuje samochód, doloty? Mam dostępne loty do Samoa z WLG i niestety powoli znikają że strony m&m. Doradzicie?
_________________
Pozdrawiam!
DOOKOLAKULI
facebook.com/dookolakuli/
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 16 Lip 2018 08:59 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2729
Loty: 164
Kilometry: 420 697
@grzegorz84 bo o tskich biletach sie zapomina na troche, zmienia 20 razy rozklad do marcs i bedziesz sie stresowac,ze doloty Ci nie wejda. Keep calm
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
grzegorz84 uważa post za pomocny.
 
 
#7 PostWysłany: 16 Lip 2018 10:31 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
pytanie do znawców tematu - ważniejszy jest eticket czy nr rezerwacji
po zmianach lotów w systemach UA i NZ oraz na viewtrip loty sa ok, ale widnieje stary eticket na lot CDG-SFO
wystarczy że w systemach jest ok i odpuścić eticket
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 16 Lip 2018 10:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2311
Loty: 232
Kilometry: 373 102
złoty
Co to znaczy stary eticket na jeden odcinek? Etix powinien być chyba jeden na całą podróż, (ewentualnie końcówka może być w zapisie X - Y, czyli dwie cyfry). Jeśli logowanie na United bądź AirNZ pokazuje Twoją rezerwację i gdzieś tam widnieje również nr biletu to OK.
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 16 Lip 2018 11:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 533
Loty: 193
Kilometry: 385 013
niebieski
@gudos może nie masz wystawionego nowego biletu po zmianach rozkładu, akceptowałeś zmiany? Masz anulowany lot CDG-SFO?

Widziałem dyskusję na FT - tam ludzie mają podobny problem jak my z Flipo, tylko oni kupowali przez Tripstę, która upadła i nie odpowiada na maile ani telefony, a AirNZ odsyła do pośrednika.

Ja na razie nie kupuję żadnych dolotów ani lotów za mile z NZ, za duże ryzyko że Air NZ nie poprawi mi tego biletu tak żeby dało się go wykorzystać (w tej chwili mam przylot do SYD po odlocie lotu do SFO).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 16 Lip 2018 11:47 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
Lot CDG-SFO został zamienione na CDG-EWR EWR-CGO co zaakceptowałem - i te loty są w systemach rezerwacyjnych widoczne i Confirmed
Ja też kupowałem przez Tripstę -
Pytanie czy jak sa potwierdzenia w systemach to wystarczy ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 16 Lip 2018 12:26 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1817
złoty
Sprawdź na stronie United czy bilet nie wymaga ponownego wystawienia. Ja nie akceptowałem zmian, na United mam nowe loty z takim info.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 16 Lip 2018 12:31 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
Taki komunikat:
"! A modification has been made to your itinerary. Please contact United Reservations to have your ticket reissued.
This reservation has been ticketed and confirmed."
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 16 Lip 2018 20:34 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1817
złoty
Podejrzewam, że UA nic nie może zrobić, a zmianę można zatwierdzić przez biuro podróży (nie będzie ona wymagała dodatkowej autoryzacji ze strony NZ).

Niemniej ja na razie nie ruszam tej rezerwacji - bo pewnie jeszcze kilka zmian rozkładu nastąpi do czasu wylotu.

Jeśli połączenie CDG-SFO zostanie przywrócone, to po zmianie biletu, biorąc pod uwagę chęć do współpracy ze strony Air New Zealand zmiana na połączenie bezpośrednie nie będzie już możliwa.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 16 Lip 2018 21:18 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
w moim przypadku - upadłość TRIPSTA biuro już nie zatwierdzi żadnych zmian :(
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
skrzat uważa post za pomocny.
 
 
#15 PostWysłany: 16 Lip 2018 21:50 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1387
Loty: 85
Kilometry: 174 406
platynowy
@gudos: w takiej sytuacji obsługę biletów przejmuje linia lotnicza tylko że pewnie to chwilę potrwa zanim się wszystko ogarnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 16 Lip 2018 21:54 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
temu odczekam miesiąc i będę pisał do NZ chociaż wolałbym do UA
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 01 Sie 2018 11:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 533
Loty: 193
Kilometry: 385 013
niebieski
Z ostatnich kilku postów na Flyertalk w temacie dotyczącym tego deala wynika, że niektórym ludziom udaje się uzyskać wystawienie nowych biletów po zmianach rozkładu - w jednym przypadku wymagało to dodatkowej opłaty 15 eur (wykupienie 'service package' od OTA Airfinder), inna osoba miała bilet kupiony przez upadłą Tripstę i w tym przypadku nowy bilet wystawiło jej Air New Zealand. Z kolei wg innego użytkownika eSky twierdzi podobnie jak nasze Flipo, że możliwy jest tylko zwrot kasy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 04 Sie 2018 13:43 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 142
niebieski
Jak napisałem na FT, wymieniłem kilka maili z Flipo i NZ.
NZ twierdzi cały czas, że oni nie są strona umowy, nic nie mogą, w żaden sposób nie naciskają na Flipo, żeby pasażer anulował bilety.
Flipo twierdzi, że NZ nie autoryzuje zmian.
W ostatnim mailu NZ napisało jednak, że nie ma zgody na zmianę lotów i tylko zwrot jest możliwy. Trochę słabe jest to, że tak kłamią i w tak żałosny sposób próbują wyjść z tego EFa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 04 Sie 2018 13:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 533
Loty: 193
Kilometry: 385 013
niebieski
Dziwna sprawa, dlaczego klienci różnych OTA są przez nich zupełnie różnie traktowani?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 06 Sie 2018 08:48 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 227
Loty: 105
Kilometry: 216 417
niebieski
Czy ktoś ma zmieniony powrót SFO-CDG?
zastanawiam się na kupnem LO CDG-WAW ( 35EUR) na 19:40 , teoretycznie przylot mam 10:15 wiec zapas chyba jest dość spory.

jako back up planuje BVA-POZ na następny dzień
Góra
 Relacje PM off
Arekkk uważa post za pomocny.
 
 
 [ 126 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group