Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1503 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 76  Następna
Autor Wiadomość
#341 PostWysłany: 04 Gru 2017 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 1063
Loty: 679
Kilometry: 773 646
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Park Nicosia

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Twin Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: early check-in, śniadanie w dniu przyjazdu, executive lounge, upgrade do King Executive Pool View Room, late check-out, śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): BRG

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik w restauracji z posiłkami zamawianymi z karty (poniżej foto - bez zmian od ubiegłego roku), alkohole no limit od 18-21 tez na zamówienie z baru

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdecydowanie polecam! Przyjechałem do hotelu o 9:00 licząc na early echk-in ale ze względu na duże obłożenie na ten okres pokój był niedostępny. Recepcjonistka powiedziała że jest dostępny Standardowy ale chcą dać upgrade więc zapytała czy mógłbym poczekać 30 min na posprzątanie a w tym czasie zaprasza nas na śniadanie. Upgrade do King Executive Room Pool View. Executive lounge nietypowo w restauracji ale wszystko było super a obsługa kelnerska biegała z zamówieniami. Obsługa ekstremalnie miła i uczynna zwłaszcza na śniadaniu.

Inne uwagi: Basen wewnętrzny nieco mały (na zewnętrzny było za zimno ale był czynny natomiast sauny były wyłączone z niewiadomych względów, sala śniadaniowa zdecydowanie za mała przy dużym obłożeniu (był full w dniu noclegu)

Image

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Hilton Manchester Deansgate

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Queen Guest Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Queen Executive Room, Executive Lounge, śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Sale

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Salonik z widokiem na miasto zatem aby mieć widok z 23 piętra nie trzeba płacić za restaurację Cloude 23, widok fenomenalny, zwłaszcza rano podczas śniadania. Kolacja nieco rozczarowująca - patyczki z odrobiną kurczaka to jedyny ciepły posiłek wieczoru natomiast wybór wedlin i serów bardzo duży. Duży wybór dobrej jakości alkoholi pomiędzy 19-20.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jesli chodzi o cenę za sam pokój to nieco wysoka w porównaniu do innych hoteli w mieście - płaci się za widok /lokalizację/budynek. Biorąc jednak pod uwagę benefity - śniadanie i lounge za free to jest to całkiem interesująca oferta.

Inne uwagi: śniadanie w restauracji na parterze bardzo rozczarowujące jak na hotel o tym standardzie i takiej ilości pokoi. Ze wzgledu na wysokość budynku i okoliczną zabudowę zawsze wiadomo w którą stronę do hotelu :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Garmond uważa post za pomocny.
 
      
Mniej znane Malediwy, czyli Atol Addu 👙🏖️ Loty już od 2390 PLN ✈️🎒🤿 Mniej znane Malediwy, czyli Atol Addu 👙🏖️ Loty już od 2390 PLN ✈️🎒🤿
Maroko od piątku do poniedziałku za 779 PLN 🌤️👣 Loty i noclegi w ⭐⭐⭐⭐ hotelu Maroko od piątku do poniedziałku za 779 PLN 🌤️👣 Loty i noclegi w ⭐⭐⭐⭐ hotelu
#342 PostWysłany: 11 Gru 2017 12:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 5484
Loty: 717
Kilometry: 989 932
platynowy
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Panama

Twój status w programie lojalnościowym: diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 king bed evolution room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: late check-out, śniadanie, wstawka - ciastka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Hotel taki sobie - zużyty, nie dostałem upgrade, bo chyba nie było do czego, a pokój dali mi na niskim trzecim piętrze. Stosunkowo dobre śniadanie z lokalnymi specjałami. Lokalizacja - w miarę blisko metra, bezpiecznie, ale to część biznesowa Panama City, więc nic ekscytującego dookoła.

Nazwa hotelu: Doubletree by Hilton Hotel Panama City El Carmen

Twój status w programie lojalnościowym: diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 king bed

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: late check-out 16, śniadanie, wstawka - ciastko ale tylko raz, upgrade raz do king bed with bathtube, za drugim razem 1 king bed 2 room suite

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty lub pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Hotel taki sobie - zużyty. Zaletą jest lokalizacja blisko metra pozostała część zastrzeżenia j.w. Na dachu basen bez jakiejkolwiek obsługi. Na śnaidanie niewielki wybór średniej jakości jedzenia - w dotychczas odwiedzonych przeze mnie doubletree tak słabo nie było.

Nazwa hotelu: Hilton Panama

Twój status w programie lojalnościowym: diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 king bed citiview

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: early check in, śniadanie, upgrade - co było największą korzyścią - wysokie piętro i ocean na wprost widziany przez okno na całą ścianę.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): niewielki salonik z bardzo kiepskim wyborem jedzenia i picia i przesympatyczną obsługą. Jedynie zamarkowane ciepłe jedzenie, do tego jakieś kanapki (smaczne), naczosy - wszystko w bardzo ograniczonej ilości. Pyyyszne ciastka. Z alkoholi piwo Balboa i to drugie podobnie kiepskie, białe i czerwone wino - ujdzie.

Hotel zajmujący wyższą część wieżowca w pierwszej linii zabudowy od oceanu. Widok super. W środku wszystko nowe i zadbane, odkryty basen na jakimś 15 piętrze. Na basenie i tarasie restauracji można palić.
Na śniadanie trochę ograniczony wybór produktów jednak wszystkie świetnej jakości.


W każdym z trzech hoteli w Panamie jako bonus dostawałem 2 butelki wody wręczane w recepcji.
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
marek2011 uważa post za pomocny.
 
      
#343 PostWysłany: 15 Gru 2017 13:35 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
Nazwa hotelu:Hampton by Hilton Kraków

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Quenn

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Basen i sauny bezpłatnie w DT

Stawka za zarezerwowany pokój: punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Nie ma .

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Za punkty plus status Diamond jest jak najbardziej OK

Inne uwagi:NIE MA CO LICZYĆ NA ŚNIADANIA W DT .OBŁOŻENIE JEST DUŻE I W TYM SEZONIE ZIMOWYM
HOTEL NIE PLANUJE TEJ OPERACJI.

UWAGA DO ODWIEDZAJĄCYCH DOUBLE TREE ....
Korzystajcie ze śniadań w restauracji ,będziecie pewnie bardziej zadowoleni niż w saloniku :)

-- 13 Gru 2017 12:18 --

Nazwa hotelu:Hampton by Hilton Oliwa Gdańsk

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:NIC

Stawka za zarezerwowany pokój PEŁNA

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):NIE MA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Po raz pierwszy spotkałam się z tym ,że mimo check inn przez neta zmieniono mi pokój .
Raczej mnie to nie uszczęśliwiło. Jednak 12godzinna podróż spowodowała,że dałam sobie spokój.
Zresztą wybrany przeze mnie pokój był już zajęty.

Inne uwagi:Hotel jest nowy , dobrze skomunikowany.Parking 30 zł doba, ale obok są kamienice,
gdzie na podwórku 1 noc można postawić w miarę bezpiecznie samochód.[/quote]

P.S. Dostałam odpowiedź od hotelu w sprawie zamiany pokoju Naszym celem jest wychodzenie naprzeciw potrzebom Gości – tym bardziej takich należących do programu HHonors.

Właśnie w związku z Pani statusem Gold oraz prośbą dotyczącą pokoju postanowiliśmy zmienić ten który Pani wybrała. Nasz recepcjonista przydzielił Pani pokój o wyższym standardzie bez ponoszenia przez Panią dodatkowych kosztów.

Bardzo ciekawe wytłumaczenie, szczególnie przy moim prawdziwym statusie --Diamond :twisted:


Ostatnio edytowany przez gdanszczanka76, 15 Gru 2017 18:52, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#344 PostWysłany: 15 Gru 2017 18:29 

Rejestracja: 03 Lut 2011
Posty: 129
gdanszczanka76 napisał(a):


Bardzo ciekawe wytłumaczenie, szczególnie przy moim prawdziwym statusie --Diamond :twisted:


Ten hotel jest jakiś dziwny. Najpierw problemy z otwarciem, potem ustawki z blogerami, teraz takie coś. Pisałaś do nich w tej sprawie, czy sami stalkują gości w internecie? :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#345 PostWysłany: 15 Gru 2017 18:40 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
[quote="jacke"
[/quote]

Ten hotel jest jakiś dziwny. Najpierw problemy z otwarciem, potem ustawki z blogerami, teraz takie coś. Pisałaś do nich w tej sprawie, czy sami stalkują gości w internecie? :P[/quote]

Też miałam problem kiedy otwarcie hotelu się przedłużyło i w weekend musiałam zmieniać rezerwacje.
Co do ustawek z blogerami to nie jestem w temacie :roll:
Cytowałam @ który przysłał mi Director of Sales, jako wytłumaczenie dlaczego zostały zmienione pokoje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#346 PostWysłany: 15 Gru 2017 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Zmiana pokoju wybranego po online checkin moze nastapic z wielu powodow i raczej nie nalezy sie temu szczegolnie dziwic czy szukac dziury w calym. Przykladowe powody: gosc mial late checkout i nie sprzatneli pokoju, gosc przedluzyl pobyt (zdarzylo mi sie dwa razy), usterka wymagajaca naprawy (zdarzylo mi sie w St. James London), ktos inny dostal ten pokoj z jakiegos powodu, itp.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#347 PostWysłany: 15 Gru 2017 22:34 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
Aga_podrozniczka napisał(a):
Zmiana pokoju wybranego po online checkin moze nastapic z wielu powodow i raczej nie nalezy sie temu szczegolnie dziwic czy szukac dziury w calym. Przykladowe powody: gosc mial late checkout i nie sprzatneli pokoju, gosc przedluzyl pobyt (zdarzylo mi sie dwa razy), usterka wymagajaca naprawy (zdarzylo mi sie w St. James London), ktos inny dostal ten pokoj z jakiegos powodu, itp.


Aga ja też miałam późny przyjazd (22) i pokój nie był sprzątnięty do końca . Ale to jest już inny temat.
Wybrałam w rezerwacji pokój King i taki miał być . Tylko o to chodzi,nie o zamianę nr .
I będę szukała dziury w całym,kiedy po 3 miesiącach nieobecności mam spać z mężem
w oddzielnych łóżkach,lub je zsuwać o godzinie 23
Góra
 Profil Relacje PM off
silvershark lubi ten post.
 
      
#348 PostWysłany: 15 Gru 2017 22:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1970
srebrny
gdanszczanka76 napisał(a):
Właśnie w związku z Pani statusem Gold oraz prośbą dotyczącą pokoju postanowiliśmy zmienić ten który Pani wybrała. Nasz recepcjonista przydzielił Pani pokój o wyższym standardzie bez ponoszenia przez Panią dodatkowych kosztów.


to co to za twin o wyższym standardzie? :D
Góra
 Profil Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#349 PostWysłany: 15 Gru 2017 22:59 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
Ja tam nie wiem jak można coś podwyższyć coś dla mnie jako Diamonda .
Mam Diamond ,nie Gold.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#350 PostWysłany: 16 Gru 2017 09:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
gdanszczanka76 napisał(a):
Aga_podrozniczka napisał(a):
Aga ja też miałam późny przyjazd (22) i pokój nie był sprzątnięty do końca . Ale to jest już inny temat.
Wybrałam w rezerwacji pokój King i taki miał być . Tylko o to chodzi,nie o zamianę nr .
I będę szukała dziury w całym,kiedy po 3 miesiącach nieobecności mam spać z mężem
w oddzielnych łóżkach,lub je zsuwać o godzinie 23

Twoja wypowiedz nie byla precyzyjna, co rozumiesz przez zmiane pokoju. Byc moze nie mieli juz innych wolnych pokoi.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#351 PostWysłany: 16 Gru 2017 11:11 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
W hotelu było 64 gości ,pokoi jest 101 sztuków .
Sprawdziłam to dokładnie ,mam taką możliwość.

Hotelu nie polecam .Raz musiałam na zaraz (2 godziny
przed przylotem znajomych) szukać innego hotelu ,bo ten
mimo , że miał być otwarty i system rezerwował pokoje
okazał się zamknięty dla gości. Teraz to.

Na tym kończę tę dyskusję ,która nic nie wnosi .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#352 PostWysłany: 16 Gru 2017 12:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 372
Loty: 221
Kilometry: 533 413
niebieski
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Wroclaw

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:
KING GUEST ROOM

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: early check-in, late check-out, śniadanie, executive lounge, voucher do baru

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik całkiem fajny, byliśmy w godzinach 18-20, kiedy trwają happy hours (czyli dostępne alkohole), do jedzenia na gorąco były warzywa gotowane na parze i karkówka, oraz przekąski, obłożenie było pełne ale dla każdego starczyło miejsca

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Polecam zdecydowanie! Wiedziałem, że w terminie, w którym przyjedziemy obłożenie będzie 100%. Po przyjeździe pani z recepcji poinformowała, że jest jej przykro, że nie możemy dostać upgrade do wyższego pokoju, ale w zamian oferuje nam wstęp do lounge na poziomie pokoju podstawowego (status gold nie diamond!) oraz voucher do baru. Nie ukrywam, że była to miła niespodzianka :D Jeśli chodzi o poziom obsługi to jestem bardzo zadowolony, zarówno recepcja jak i kelnerzy podczas śniadania pracowali bardzo sprawnie i byli niezwykle uprzejmi.

Inne uwagi: Basen wewnętrzny jest całkiem przyjemny, średnich rozmiarów, ale wszystko świetnie utrzymane, obsługa również bardzo uprzejma.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#353 PostWysłany: 17 Gru 2017 13:24 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
Nazwa hotelu:Hilton Gdańsk

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Wstawka powitalna / wino

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Winter sale

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik nie ma

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Zdecydowanie godny polecenia, świetna lokalizacja i widok ,szczególnie ten na Motławę. Bardzo dobre śniadania. Fajny basen i sauny


Załącznik:
15625071_1848854238720658_942572217110102016_n.jpg
15625071_1848854238720658_942572217110102016_n.jpg [ 49.67 KiB | Obejrzany 1184 razy ]



Inne uwagi:Parking 35 zł/ doba Śniadanie 40 zł ( poniżej statusu Gold) .



Załącznik:
15875725_289770541421255_3047160128349405184_n.jpg
15875725_289770541421255_3047160128349405184_n.jpg [ 74.71 KiB | Obejrzany 1184 razy ]


Ostatnio edytowany przez gdanszczanka76, 17 Gru 2017 19:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
      
#354 PostWysłany: 17 Gru 2017 14:34 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2287
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
w Gdansku w hiltonie nie ma saloniku. Za to diamonda daja upgrady do prezydenckich jak sie ladnie dogadac.
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#355 PostWysłany: 17 Gru 2017 17:46 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 331
Loty: 107
Kilometry: 181 798
niebieski
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Rzeszów

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wstawka powitalna/ pralinky

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty 5000

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Nie

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mój faworyt jak na razie w Polsce. Byłam w nim z 7 razy ,kilka razy moi goście .Cały czas obsługa jest na fantastycznym poziomie. Śniadania super. Łatwy dojazd z lotniska , dworca pociągu, autobusu. Ulokowany w dużym centrum handlowym ,więc sklepy i kino pod nosem

Inne uwagi:. Stała stawka 5000 pkt zachęca by odwiedzić ten hotel jeszcze bardziej ......

Załącznik:
16122952_1730860880563356_9051545084129968128_n.jpg
16122952_1730860880563356_9051545084129968128_n.jpg [ 37.17 KiB | Obejrzany 1096 razy ]

Załączniki:
16123774_1499141740125852_3532053144269750272_n.jpg
16123774_1499141740125852_3532053144269750272_n.jpg [ 73.91 KiB | Obejrzany 1096 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Krzysztof76 lubi ten post.
 
      
#356 PostWysłany: 17 Gru 2017 18:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 5484
Loty: 717
Kilometry: 989 932
platynowy
Nazwa hotelu:Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre

Nie będę pisał kolejnej recenzji bo jest ich chyba już naście. Chciałem tylko wspomnieć, że przy czekinie podarowano mi to co na zdjęciu.

Dla mnie dziwnie, bo ten rodzaj napoju i to opakowanie raczej mi się kojarzy z piciem w bramie nie z **** hotelem.

Ale może mi się źle kojarzy. Poza tym dobra cytrynóweczka nie jest zła.

Image
Edit:
A jednak dobrze mi się zdawało. Poniżej zdjęcie butelki po lubelskiej cytrynówce w naturalnym otoczeniu (nie stylizowane)
Image


Ostatnio edytowany przez pabien, 18 Gru 2017 14:35, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#357 PostWysłany: 17 Gru 2017 22:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7905
platynowy
Coś się zatem popsuło, bo jeszcze do niedawna dawali mini jarzębiaka i tarninówkę z Krakowskiego Kredensu. Ale może to przejściowa sytuacja?

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#358 PostWysłany: 17 Gru 2017 22:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Nie narzekajcie, mi tam nigdy zadnego alkoholu nie dali w tym hotelu podczas meldowania. Tylko jakies pudeleczka ze slodyczami, itp. Moze to zalezy od plci goscia i panie dostaja cos innego.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
gdanszczanka76 lubi ten post.
 
      
#359 PostWysłany: 17 Gru 2017 22:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7905
platynowy
Chyba nie, bo jak przbywamy tam w trójkę, to nawet nieletnia córka to dostaje ( oczywiście w moje ręce ;) )

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#360 PostWysłany: 18 Gru 2017 21:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2309
Loty: 612
Kilometry: 958 331
niebieski
gdanszczanka76 napisał(a):
Ja tam nie wiem jak można coś podwyższyć coś dla mnie jako Diamonda.
Mam Diamond, nie Gold.

Wyglada na to, ze kiedy rezerwowalas pokoj mialas status Gold, a Diamond uzyskalas juz po dokonaniu rezerwacji.
W takim wypadku hotel nie widzi zaktualizowanego statusu. Co nie zmienia faktu, ze 'upgrade' z King do Twin jest slabe.
Zwrocilbym im na to uprzejmie uwage.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1503 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 76  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group