Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 594 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Następna
Autor Wiadomość
#441 PostWysłany: 15 Lis 2017 14:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Gru 2015
Posty: 192
niebieski
https://en.aegeanair.com/milesandbonus/ ... ier-miles/


Właśnie dostałem maila, że można kupić mile, aby sobie podbić lub utrzymać status.



Purchase tier miles
Are you near to upgrade or retain your tier?

Purchase tier miles through our unique service that allows you to top up your miles balance in order to upgrade or retain your tier accordingly!

Tier miles are available to be purchased by all members. Blue members may purchase up to 1,000 tier miles per 12 months, starting from their registration date. Silver members are allowed to purchase up to 2,000 tier miles within their membership year (the twelve consecutive months’ period from the last tier upgrade/retain), while Gold members may purchase up to 3,000 tier miles respectively. Tier miles are sold in sets of 500 at the price of 50€ per set.
_________________
Pomogłem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#442 PostWysłany: 15 Lis 2017 22:11 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5370
Loty: 813
Kilometry: 773 674
platynowy
Kupować można było już wcześniej. Ta informacja jest o tym, że zwiększyli limity mil, jakie można zakupić.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#443 PostWysłany: 16 Lis 2017 01:44 

Rejestracja: 03 Lut 2011
Posty: 128
oraz podnieśli ceny zakupu mil statusowych o 100% :o
Góra
 Relacje PM off  
 
#444 PostWysłany: 17 Lis 2017 05:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3071
Loty: 249
Kilometry: 415 497
HON fly4free
Przeczytałem cały wątek i sporo mi się wyjaśniło (m.in. to że nie ma sensu robić 6 odcinków przed Silverem bo się wyzerują po uzyskaniu statusu - to nie jest oczywiste, dzięki), ale dalej mam kilka pytań.

Lecę niedługo do Afryki Ethiopianem i wpadnie mi piękne 12k mil. Chciałbym zapolować na Golda ale też chcę to rozciągnąć w czasie maksymalnie bo nie wiem kiedy uda się wylatać kolejne 24k.

I teraz pytanie czy to zadziała tak jak chcę:
Teraz w listopadzie 2017 wpada 12k mil. W
październiku 2018 wylatuje 2 odcinki Aegeanem (najpóźniej jak się da), i dostaję Silver do października 2019. Jednocześnie otwiera mi się roczne okienko na złapanie 24k mil i 4 kolejnych odcinków. Czyli rozciągając to w czasie mam nawet 2 lata na trafienie dobrego lotu/lotów na Gold. Tak to wygląda?

A gdyby udało się już i w tym roku czy można zrobić na przykład tak:
Listopad 2017 12k mil
Marzec 2018 24k mil (ale nie naliczam bo mi wskoczy Silver bez sensu i się zmarnują mile)
Maj 2018 dwa odcinki Aegeanem i Silver
Potem naliczam wstecz te loty z marca i wylatuje 4 odcinki Aegeanem i upragniony Gold
Tak to będzie?


Poza tym widzę, że mam cały rok na retroclaima, więc tak naprawdę nie muszę tych mil wrzucać tu i poczekać gdzie lepiej (Turkish też mi daje 100%). Inna kwestia jest taka że nagle mogą obciąć te hojne naliczanie i zostanę z kwitkiem a nie 12k mil...

Sent from my MI 5C using Tapatalk
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#445 PostWysłany: 17 Lis 2017 06:19 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 636
Na twoim miejscu zrobilbym weekend w Grecji przed Marcowym lotem i te 2 odcinki wylatal bez kombinacji bo nie wiadomo jak uzna te loty ktore bedziesz pozniej robic claima :/
Ja zrobilem tak:
1 lot ET plus 2 loty A3 tier miles ktorych mialem ponad 12 K wymagane przeszly do Golda
2 Lot ET plus 4 odcinki A3
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
zbyhu uważa post za pomocny.
 
 
#446 PostWysłany: 17 Lis 2017 07:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3071
Loty: 249
Kilometry: 415 497
HON fly4free
Tylko problem polega na tym że tego lotu marcowego nie mam jeszcze i nie wiem kiedy będzie. Wydaje mi się że robiąc 2 odcinki w październiku może być nawet w Marcu 2019, bo dopiero od zrobienia Silvera zacznie się liczyc rok do kwalifikacji na Golda. Ale to mi się tylko wydaje, chce żeby mi ktoś z Was potwierdził że tak właśnie będzie :)

Sent from my MI 5C using Tapatalk
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#447 PostWysłany: 18 Lis 2017 18:44 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1534
srebrny
zbyhu napisał(a):
Przeczytałem cały wątek i sporo mi się wyjaśniło (m.in. to że nie ma sensu robić 6 odcinków przed Silverem bo się wyzerują po uzyskaniu statusu - to nie jest oczywiste, dzięki), ale dalej mam kilka pytań.

Lecę niedługo do Afryki Ethiopianem i wpadnie mi piękne 12k mil. Chciałbym zapolować na Golda ale też chcę to rozciągnąć w czasie maksymalnie bo nie wiem kiedy uda się wylatać kolejne 24k.

I teraz pytanie czy to zadziała tak jak chcę:
Teraz w listopadzie 2017 wpada 12k mil. W
październiku 2018 wylatuje 2 odcinki Aegeanem (najpóźniej jak się da), i dostaję Silver do października 2019. Jednocześnie otwiera mi się roczne okienko na złapanie 24k mil i 4 kolejnych odcinków. Czyli rozciągając to w czasie mam nawet 2 lata na trafienie dobrego lotu/lotów na Gold. Tak to wygląda?
{ciach}


System Aegeana po naliczeniu dwóch lotów A3 w październiku 2018 da Ci silvera na rok od listopada 2017 (dokładnie od momentu zaliczenia lotu na 12000) czyli do listopada 2018. Pewnie nawet nie uda Ci się go przedłużyć.
Jeśli wyszło by Ci jakoś z rachunków, że na przykład trzy z czterech lotów ET plus te dwa A3 pozwolą dobić do 12 tysięcy to nie wpisuj numeru FT w rezerwacji i nalicz 3 z czterech lotów przez retroclaim. Jeśli przekroczysz 12000 to datą rozpoczęcia trwania statusu będzie data zdobycia 12K niezależnie od tego kiedy zrobisz te dwa loty A3.
Sprawdzone empirycznie żeby nie było że insynuuje.

zbyhu napisał(a):
A gdyby udało się już i w tym roku czy można zrobić na przykład tak:
Listopad 2017 12k mil
Marzec 2018 24k mil (ale nie naliczam bo mi wskoczy Silver bez sensu i się zmarnują mile)
Maj 2018 dwa odcinki Aegeanem i Silver
Potem naliczam wstecz te loty z marca i wylatuje 4 odcinki Aegeanem i upragniony Gold
Tak to będzie?

To prawdopodobnie zadziała tak jak chcesz bo silvera dostaniesz z datą listopadową.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
zbyhu uważa post za pomocny.
 
 
#448 PostWysłany: 18 Lis 2017 18:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3071
Loty: 249
Kilometry: 415 497
HON fly4free
Super info, dzieki!

A jak zrobię retroclaima dajmy na to w maju 2018 i w maju też wylatam dwa odcinki, to status będzie się liczył od tej daty? A nie od listopada kiedy był ten lot?

Sent from my MI 5C using Tapatalk
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#449 PostWysłany: 18 Lis 2017 19:22 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1534
srebrny
Na 100% od listopada bo mile są datowane tak jak lot, niezależnie od tego kiedy są naliczone.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
zbyhu uważa post za pomocny.
 
 
#450 PostWysłany: 27 Lis 2017 14:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 885
Loty: 94
Kilometry: 128 347
srebrny
cyber monday w aegean


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#451 PostWysłany: 02 Gru 2017 11:58 

Rejestracja: 01 Sty 2014
Posty: 377
srebrny
Zmieniły się, przynajmniej na stronie M+B, reguły wystawiania biletów Award (załączony obrazek). Ten zapis jest dość niejasny - wcześniej była mowa o max. jednym stopoverze. Teraz pytanie o Wasze doświadczenia:

1) czy stopover jest w ogóle możliwy? (dla lotów własnych A3, OA mile wydaje się per segment, a stopover jest tylko OK jeśli jest to stop techniczny, na jednym numerze lotu)
2) jeśli stopover jest możliwy, to skąd wiemy że jest możliwy tylko jeden, a nie 15? (16 segmentów to max na jednym bilecie IATA)
3) jakie są Wasze doświadczenia ze stopem w innym regionie - czyli np. czy SAO-FRA-TYO czy jest możliwe za 100k w F?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#452 PostWysłany: 02 Gru 2017 12:03 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3708
złoty
Dawniej było wyraźne wskazanie, że dopuszczalny jest tylko jeden punkt przesiadkowy czyli bilet awardowy mógł się składać maksymalnie z 2 segmentów. Nowa redakcja zasad sugeruje ewentualnie, że może być więcej segmentów o ile mieszczą się w warunkach <24h, ale sądzę że w praktyce nic się nie zmieni. Nadal będzie tylko jeden możliwy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#453 PostWysłany: 04 Gru 2017 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3071
Loty: 249
Kilometry: 415 497
HON fly4free
Czytam tu ze jak mialem doloty europejskie Austrianem i Lufthansa, to policzy mi wg metalu, a nie 100% za codeshare Ethiopianem, prawda?

Sprawdzam zatem obie te linie na wheretocredit (klasa rezerwacyjna Q), i troche nie rozumiem roznicy - to drugie to transkontynentalne?:

Aegean Airlines (A3)
European Cross Border
750 miles

a

Aegean Airlines (A3)
International
100%

BTW jak to jest w M&M - zawsze mi sie wydawalo ze tam nalicza wg biletu - jak codeshare Ethiopiana to naliczy za Ethiopian. Myle sie czy tak wlasnie jest?
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#454 PostWysłany: 04 Gru 2017 16:36 

Rejestracja: 01 Sty 2014
Posty: 377
srebrny
Mylisz się - mile naliczane są za przewoźnika operacyjnego. Dodatkowo klasa rezerwacyjna na bilecie może się różnić od tej, za którą zostaną ci naliczone mile, a zależy to od class mappingu między przewoźnikami.
Góra
 Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
zbyhu uważa post za pomocny.
 
 
#455 PostWysłany: 04 Gru 2017 16:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3071
Loty: 249
Kilometry: 415 497
HON fly4free
No wlasnie, tego drugiego tez sie obawiam.

Bez sensu - w tych wszystkich retroclaimach powinni pisac - dostaniesz tyle i tyle mil, kliknij ok zeby zaakceptowac. Wtedy moznaby sobie wygodnie sprawdzic i naliczyc.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#456 PostWysłany: 05 Gru 2017 21:17 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1534
srebrny
@zbyhu
Remapowanie taryf ma zastosowanie tylko w przypadku lotów codeshare. ET chyba nie ma swoich numerów na lotach LH group. Jeśli w rezerwacji masz lot na oryginalnym numerze LH czy OS to w rezerwacji czy myflightsapp zobaczysz właściwą klasę rezerwacyjną przewoźnika wykonującego lot, a dla niej możesz odczytać w tabeli Aegeana ilość mil. Prawdopodobnie będzie to zakres V, W, S, Q dający 500 mil za odcinek.

"international" w tabeli to loty międzykontynentalne.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
zbyhu uważa post za pomocny.
 
 
#457 PostWysłany: 05 Gru 2017 21:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3071
Loty: 249
Kilometry: 415 497
HON fly4free
tasma napisał(a):
@zbyhu
Remapowanie taryf ma zastosowanie tylko w przypadku lotów codeshare. ET chyba nie ma swoich numerów na lotach LH group.


Mam numery Ethiopiana na oba loty.

Ale i tak je chyba wrzucę do M+B. Co będzie to będzie.

Dzięki za pomoc, pierwsze dwa loty już skredytowalem do Aegeana, weszło jak należy 6k mil. Dobrze że się dowiedziałem od Was, że nie ma co czekać, że z retroclaima i tak wejdą z ważnością od listopada kiedy był lot. Teraz pora zapolować na weekend w Grecji i zrobić srebro.

Sent from my MI 5C using Tapatalk
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off
slaweko lubi ten post.
 
 
#458 PostWysłany: 06 Gru 2017 08:29 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1534
srebrny
@zbyhu
Jak masz numery Etiopiana to tak jak pisał @bazx remapowanie taryf.

Możesz ewentualnie wrzucić swoją trasę w matrixa i powinienes mieć swoje loty w wersjach gdzie dolot będzie z numerem LH i w drugiej wersji z numerem ET jako codeshare . Jeśli cena będzie podobna do tej jaką zapłąciłeś to z dużym prawdopodobieństwem przy lotach z numerami LH odczytasz właściwą taryfę.
Generalnie tam gdzie lot grupy LH jest sprzedawany jako codeshare a bilet wystawia inny przewoźnik nie sprzedaje się taryf nie dających mil w A3 czyli K, L czy T. Więc jakieś mile dostaniesz, jak pisałem wyżej zwykle jest to 500.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
zbyhu uważa post za pomocny.
 
 
#459 PostWysłany: 06 Gru 2017 08:42 

Rejestracja: 01 Sty 2014
Posty: 377
srebrny
@tasma z taryfowego pktu widzenia remapowanie taryf ma zastosowanie zarówno przy code share jak i Interline (użycie obcego przewoźnika z obcym kodem we własnej taryfie). Przy czym mapping moze być rożny (CCCT - mapping codeshare, ATPCO Chart 2 - mapping Interline).

P.S. Online redemption dla linii Star Alliance jest już dostępne w M+B.
Góra
 Relacje PM off
tasma uważa post za pomocny.
 
 
#460 PostWysłany: 06 Gru 2017 13:51 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1534
srebrny
@bazx
Człowiek uczy się całe życie. Nie miałem pojęcia, że przy interline też następuje remapowanie taryf. Dzięki za oświecenie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 594 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 30  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: ExGliwice, travellista oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group