Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1132 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 53, 54, 55, 56, 57  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#1101 PostWysłany: 03 Wrz 2025 17:11 

Rejestracja: 28 Gru 2021
Posty: 43
@3141592 180 euro dla jednych drogo, dla innych tanio. Ale to już osobiste wybory zakupowe. Tak samo marki dla jednych Tommy to marka dla innych marki zaczynają się od Chanel.
Chciałem zapytać czy jest jakaś podstawa prawna która mówi, że oddajemy 50% bo “coś tam”.
Walizkę odebrałem po 24 godzinach z lotniska sam bo przez weekend nie wożą. Gdybym czekał na dostarczenie to byłaby po 4 dniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
❗Malta w wersji ✨PREMIUM✨🇲🇹 Loty i luksusowy⭐⭐⭐⭐⭐ hotel za 699 PLN 🤯 ❗Malta w wersji ✨PREMIUM✨🇲🇹 Loty i luksusowy⭐⭐⭐⭐⭐ hotel za 699 PLN 🤯
🇺🇸Majówka pełna słońca Florydy ☀️😍 Miami bezpośrednio PLL LOT od 2325 PLN ✈️🌴 🇺🇸Majówka pełna słońca Florydy ☀️😍 Miami bezpośrednio PLL LOT od 2325 PLN ✈️🌴
Offline
#1102 PostWysłany: 03 Wrz 2025 17:27 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9397
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Skąd dokąd był lot?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1103 PostWysłany: 16 Wrz 2025 15:06 

Rejestracja: 06 Kwi 2022
Posty: 21
20.08.2025 zgłosiłem uszkodzenie bagażu otrzymałem od nich Reference Number, w odpowiedzi wysłałem zdjęcia + paragon za walizkę i do dzisiaj cisza. Próbowałem dogadać się przez przez chat ale ciągle nie mogę wejść na level rozmowy z człowiekiem, zadzwoniłem 3x na infolinie gdzie informowano ze czas oczekiwania to 3min a po 30min muzyczka ciągle grała. Mam dalej czekać czy są jakieś inne kanały komunikacji? mija już prawie miesiąc. Dzięki za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1104 PostWysłany: 16 Wrz 2025 20:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8050
srebrny
Trudno pomóc jak nie napiszesz gdzie i w jakich tym razem liniach spotkała cię kolejna przygoda z bagażem.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
Offline
#1105 PostWysłany: 17 Wrz 2025 01:12 

Rejestracja: 06 Kwi 2022
Posty: 21
Lot wroclaw do marsaalam z lini buzz. Faktycznie pominąłem te informacje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1106 PostWysłany: 17 Wrz 2025 10:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 741
Loty: 41
Kilometry: 90 581
srebrny
Buzz czyli Ryanair. Ja miałem szkodę 25.06, zgłosiłem 1.07 po powrocie do Polski. Wciąż mnie zwodzą na czacie twierdząc, że są na etapie zgłoszeń z maja. Pytałem na forum, ale nie uzyskałem odpowiedzi, co mogę zrobić.
Ryanair chyba nie ma już działającej infolinii, numer istnieje, ale nikt nie odbiera.
A na czacie jak dobrze przeklinasz, to w końcu pogadasz z człowiekiem.
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1107 PostWysłany: 18 Wrz 2025 02:13 

Rejestracja: 06 Kwi 2022
Posty: 21
I dalej nie uzyskales odszkodowania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1108 PostWysłany: 18 Wrz 2025 07:11 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8050
srebrny
Kri$ napisał(a):
A na czacie jak dobrze przeklinasz, to w końcu pogadasz z człowiekiem.

O tempora, o mores! ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#1109 PostWysłany: 18 Wrz 2025 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 2163
złoty
@miriam

Radziecka nauka zna takie przypadki, gdzie nie była to literówka ;)
https://www.reddit.com/r/LifeProTips/comments/1lwnxn7/lpt_to_speed_up_an_online_customer_service_bot/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1110 PostWysłany: 18 Wrz 2025 09:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8050
srebrny
@abelincoln Zabawna literówka to jedno ale drugie to fakt, że teraz coraz trudniej (chcąc coś załatwić ) trafić na człowieka .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1111 PostWysłany: 18 Wrz 2025 12:46 

Rejestracja: 06 Kwi 2022
Posty: 21
Czyli mam czekac w nieskonczonosc? Czy sa jakies drogi odwolania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1112 PostWysłany: 19 Wrz 2025 10:43 

Rejestracja: 17 Wrz 2019
Posty: 6
Spotkał się ktoś z sytuacją że linia lotnicza (LOT) odmówiła uznania uszkodzenia walizki jakoby wgniecenie było skutkiem zwykłego użytku produktu? Te wgniecenie jest na powiedzmy 3 palce i zostały po nim ślady, jest sens walczyć czy sprawa przegrana ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1113 PostWysłany: 19 Wrz 2025 10:55 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9397
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Pokaż fotkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1114 PostWysłany: 19 Wrz 2025 11:20 

Rejestracja: 17 Wrz 2019
Posty: 6
boots napisał(a):
Pokaż fotkę.

Załączniki:
wal.jpg
wal.jpg [ 215.15 KiB | Obejrzany 694 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1115 PostWysłany: 19 Wrz 2025 11:23 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9397
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Moim zdaniem mają rację. Wypchnij ten fragment od wewnątrz.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
KamcioPL uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#1116 PostWysłany: 19 Wrz 2025 13:20 

Rejestracja: 27 Kwi 2019
Posty: 515
Loty: 73
Kilometry: 99 798
srebrny
Z ichniejszej podstrony dedykowanej problemom z bagażem

Cytuj:
Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody związane z utratą walorów estetycznych bagażu, wynikających z jego eksploatacji, tj. zarysowania, otarcia, wgniecenia, jak również za zniszczenia powstałe w wyniku przeciążenia i przeładowania, pęknięcia szwów oraz wyrwania ząbków suwaków. Dodatkowo nasza linia lotnicza nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z działaniem zgodnym z przepisami i wymogami władz państwowych, w tym służb bezpieczeństwa i/lub niezastosowaniem się pasażerów do nich.


Moim zdaniem również mają rację, walizki można w dalszym ciągu normalnie używać i będzie ona spełniać swoją funkcję.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
Offline
#1117 PostWysłany: 19 Wrz 2025 14:20 

Rejestracja: 17 Wrz 2019
Posty: 6
boots napisał(a):
Moim zdaniem mają rację. Wypchnij ten fragment od wewnątrz.


rozumiem logikę, w niektórych krajach podejście do samochodów jest podobne :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1118 PostWysłany: 26 Wrz 2025 09:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 902
srebrny
Podzielę się swoją historią, może będzie dla kogoś pomocna.

Leciałem BOO-MUC-KRK, nadałem wózek dziecięcy w pokrowcu. Bagaż zaginął w MUC, claim złożony na lotnisku.

Minęły 2 dni i dalej nic, przez chat/edit claima nie dało się dołączyć zdjęć, szerszego opisu, jedynie otrzymałem informację "czekaj". Jako że mówimy o wózku to jest to dość potrzebna rzecz. Skontaktowałem się z obsługą w Krakowie mailowo, zaproponowałem że mogę przygotować całą dokumentację (opis, zdjęcia etc). Zgodzili się, przygotowałem wszystko w pdfie i całość (dzięki biurze w KRK) poszła do MUC. Bagaż znalazł się w 2h.

TD;LR, nie czekajcie aż lufa magicznie się ogarnie, lepiej próbować innej drogi i od razu wysłać osobny dokument do biura na lotnisku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Gadekk uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#1119 PostWysłany: 25 Paź 2025 02:50 

Rejestracja: 25 Paź 2025
Posty: 1
Jak najlepiej i najefektywniej skontaktować się z linią IBERIA? Na początku miesiąca zagubili nam bagaże na trasie Berlin - NYC, finalnie się znalazły po paru dniach, ale na własną rękę i to dzięki Airtagowi w walizce.. nie działa mi ich formularz, bo odrzuca mi mój numer PIR - jedyna rada od nich przez FB to "klikać aż się wyśle", ale no nie idzie.. próbowałam wszystkiego i nie przechodzi, a numer poprawny na bank.
Chcę uzyskać od nich odszkodowanie za poniesione koszty związane z zakupem niezbędnych rzeczy. Czy samemu walczyć, czy wziąć jakąś firme?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1120 PostWysłany: 25 Paź 2025 12:34 

Rejestracja: 09 Kwi 2012
Posty: 56
Witam,

Dzisiaj leciałem Wizzem do Budapesztu i niestety rozwalili mi bagaż nadawany. Zgłosiłem to do Handlingu, otrzymałem papier oraz informację, że w mieście jest sklep, w którym mogę wymienić torbę na miejscu. Niestety, pech chciał, że sklep jest zamknięty od 23 do 26 października.

Moje pytanie: co mogę teraz zrobić? Lecę dalej do Chin i wątpię, czy torba przetrwa całą podróż, bo cały róg się rozwalił. Czy w Polsce przyjmą mi reklamację bez torby?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1132 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 53, 54, 55, 56, 57  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group