Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Wrz 2019 20:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1193
niebieski
Przejrzałem forum ale nie udało mi się znaleźć podobnego tematu, który na FT ma ponad 300 postów. Ostatnio jako *G (A3) załapałem się na darmowy upgrade z Y do Y+ na trasie EWR - DUB realizowanym przez UA. Bilet wystawiony w L, Up przy Gate'cie. Eco wyraźnie pełne. Jeśli macie podobne doświadczenia opiszcie je tutaj.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
#2 PostWysłany: 01 Wrz 2019 21:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
Gratulacje.
Kilka lat temu jako Sen dostalem upgrade na locie MUC-CDG... z miejsca, ktore lubie - 2A, na beznadziejne 1C. Zrobilem focha, podziekowalem za taki upgrade i polecialem na 2A ;)
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 01 Wrz 2019 21:27 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
Na long-haul nigdy, niestety. Short-haul jako TK*G:
- LH FRA-IST, Y do C
- LX WAW-ZRH, Y do C
- LO WRO-TLV, Y do Y+
- AC LGA-YYZ, Y do C
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
macq91 lubi ten post.
 
      
#4 PostWysłany: 01 Wrz 2019 22:28 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
Na locie LO WAW-YYZ z Y do Y+
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 01 Wrz 2019 22:50 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Jakieś 13-14 lat temu zdobyłem po raz pierwszy status FTL - było to w czasach gdy nie było promocji 30 odcinków i trzeba było wylatać 35 tys mil, ale za to FTL dawał wstęp do wszystkich saloników i priority boarding.

W pierwszym locie po zdobyciu statusu dostałem upgrade w LH do C (to był chyba lot CDG-FRA). Oczyma wyobraźni już widziałem przyszłe regularne latanie w biznesie.
Niestety - od tego czasu latając z FTL i potem *G na kilkaset lotów trafił mi się jeden upgrade, a w zasadzie pseudo-upgrade do PE w LOT BRU-WAW. Pseudo-upgrade dlatego, że po zajęciu miejsca podeszła do mnie obsługa oświadczając , że ponieważ dostałem upgrade to nie dostanę posiłku, a biorąc pod uwagę, że wcześniej miałem exit row to cały ten cyrk ze zmianą miejsca nie miał żadnego sensu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#6 PostWysłany: 02 Wrz 2019 00:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Kilka razy w ciągu iluś lat na trasach europejskich, chyba wszystko w LH. Z Goldem różnych linii *A. Upgrade z Y do C. Jeśli doszukiwać się prawidłowości to przepełniona Y oraz bilet kupiony w dość wysokiej klasie. Nigdy nie dostałem takiego upgradu mając kupiony bilet w najtańszych klasach, mimo że był overbooking. Sam status wiec nie wystarczy, muszą zaistnieć inne czynniki. Na trasach biznesowych sporo ludzi ma status.

Co do jedzenia to kiedyś w Lot byłem świadkiem jak pani przepraszała dwóch pasażerów z ostatniego rzędu w C, bo miała odliczone porcje, a w ostatniej chwili doszli nowi pasażerowie, wiec zabrakło. Trochę siara.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
macq91 lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 02 Wrz 2019 08:56 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 154
Loty: 138
Kilometry: 293 761
Ja dwa razy, obydwa w tym roku.

SFO - SIN (kupiony za mile) Y do Y+
i
CDG - MUC Y do C (na FTL)

Mam nadzieje że teraz z Senatorem będzie częściej :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 02 Wrz 2019 11:23 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1006
Loty: 130
Kilometry: 249 917
Tylko raz mi się zdarzyło w ciągu trzech lat TK*G:
WAW-CPH (SAS), upgrade przy bramce.
_________________
ImageImage


Ostatnio edytowany przez Tjw1978, 02 Wrz 2019 12:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 02 Wrz 2019 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3076
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
piszcie w jakiej linii ten Gold - gdzies czytalem ze linie predzej upgraduja wlasnych statusowcow niz z obcej linii, a w takim np United to Goldy z innych programow nawet nie trafiaja na waitliste
z tego co widze powyzej to niekoniecznie jest to regula

ja mialem ostatnio upgrade z economy do business w locie FRA-WAW - przelot w kupiony w wyzszej stawce (taryfa Q), drugi odcinek na trasie STR-FRA-WAW

biedastatus FTL w M&M
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
#10 PostWysłany: 02 Wrz 2019 12:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2011
Posty: 133
Loty: 434
Kilometry: 719 327
Śledziłem podobny wątek na FT starając się zrozumieć czy kryje się za tym jakaś reguła.

Miałem ostanio kilka sytuacji gdzie pax z FTL w M&M dostawał upgrade na shourt-haul (FRA-KRK, MUC-KRK, TXL-VIE - LO, LH, OS) z Y do C - ja natomiast w danym momencie mając dodaną do rezerwacji A3 Gold takiego upgradu nie dostawałem.
Zasada jest ponoć taka jak pisze @zbyhu że linie najpierw patrzą na członków swojego programu (nawet niższe statusy), a dopiero później inne Star Alliance.

Częściej miałem upgrady do C przy uzyciu FTL niż A3 G.
Na long haul udało się raz z EWR do ZRH, UA z Y do Y+, mając A3 Gold.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 02 Wrz 2019 12:54 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 500
niebieski
-- 02 Wrz 2019 12:11 --

Janobr napisał(a):
Mam nadzieje że teraz z Senatorem będzie częściej :)


to zależy na jakich kierunkach i klasie latasz. SEN jest mnóstwo z DE.

BrunoJ napisał(a):
Jeśli doszukiwać się prawidłowości to przepełniona Y oraz bilet kupiony w dość wysokiej klasie. Nigdy nie dostałem takiego upgradu mając kupiony bilet w najtańszych klasach, mimo że był overbooking. Sam status wiec nie wystarczy, muszą zaistnieć inne czynniki.


Zgadza się. Są podobno linie, które biorą pod uwagę nr karty pokładowej ;) Lufthansa ma niby listę kto jest bardziej preferowany i z ich pkt widzenia SEN jak i każdy dowolny inny *Gold jest na równi - brana jest pod uwagę klasa. W praktyce, wygląda na to, że Lufhansa lubi upgradować ludków z innych programów lub nawet bez żadnego statusu.

zbyhu napisał(a):
piszcie w jakiej linii ten Gold - gdzies czytalem ze linie predzej upgraduja wlasnych statusowcow niz z obcej linii, a w takim np United to Goldy z innych programow nawet nie trafiaja na waitliste
z tego co widze powyzej to niekoniecznie jest to regula


Dokładnie klasa, status oraz trasa. I raczej chyba max zeszłoroczne... bo to chyba nie wątek historyczny...

W tym roku 3x w sumie na trasie WAW-FRA lub FRA-WAW do C - LH. Klasa (Q) lub (Y). SEN.
1-2 lata temu: FRA-SEA --> (S) do Y+ LH (+1 współpasażer) oraz BOS-MUC --> (E) do C LH. Oraz kilka razy na trasie FRA-WAW oraz MUC-WAW.

Ostatnio upgrade był również dla dwóch współpasażerów (na mojej rezerwacji) nie mających żadnego statusu.

-- 02 Wrz 2019 12:54 --

foxten napisał(a):
Miałem ostanio kilka sytuacji gdzie pax z FTL w M&M dostawał upgrade na shourt-haul (FRA-KRK, MUC-KRK, TXL-VIE - LO, LH, OS) z Y do C - ja natomiast w danym momencie mając dodaną do rezerwacji A3 Gold takiego upgradu nie dostawałem.


Trzeba było zapytać w jakiej klasie mieli bilety... Bez tego jest to wróżba... FTL w wysokiej klasie, zdecydowanie będzie wyżej na liście niż A3 z niższą klasą. Przynajmniej w teorii. Nad praktyką pracujemy m.in. w tym wątku ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#12 PostWysłany: 02 Wrz 2019 14:32 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 3045
złoty
W zeszłym roku 2x up Y do C w CA (PEK-CAN i PEK-WAW) za obcy *G. Klasy biletów nie pamiętam, ale na pewno nie najniższa.


Ostatnio edytowany przez jasiub, 02 Wrz 2019 14:34, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
macq91 lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 02 Wrz 2019 14:33 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2183
złoty
Ja mam w historii trzy upg na longhaulach. We wszystkich przypadkach lecieliśmy w trójkę (więc upg był x3). 3x gold A3.
SAS na trasie CPH-ORD z Y do Y+. Nie mam pojęcia dlaczego. Mielismy jakąś najtańszą taryfę. Samolot był pełny.
Lufa na FRA-SIN z Y do Y+, ale tutaj mieliśmy jakąś wysoką taryfę, chyba H o ile pamiętam.
I ostatnio w maju Air New Zealand z pamiętnego deala RTW z Virginem przez Raro, Przelot na trasie RAR-LAX. Tego upa kompletnie nie rozumiem, bo były to jakieś śmieciowe taryfy nie dające mil nigdzie poza NZ i chyba UA. Najlepsze że z tego deala leciało tym samolotem około 20 osób z czego około 10 wylądowało w Y+. Zakładam że byli to statutowcy bo spotkaliśmy się przed lotem w saloniku.
Na lotach po Europie zdarzyło mi się kilka razy z Lufą, ale raczej przy wyższych taryfach. LO nigdy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#14 PostWysłany: 02 Wrz 2019 15:44 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 98
W tym roku raz (FTL):
odcinek KRK-FRA (dalej do CDG) - bilet kupiony dzien przed wylotem ale klasa tylko W.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Gregggor lubi ten post.
 
      
#15 PostWysłany: 02 Wrz 2019 19:39 

Rejestracja: 23 Kwi 2019
Posty: 25
Loty: 173
Kilometry: 209 847
U mnie tak:
Nadanie statusu SEN (M&M): 21.07.2019

Do uzyskania Senatora żadnego upgrade, od kiedy jestem złoty:
1. LH1633 (WRO - MUC), klasa W
2. LH137 (STR - FRA), klasa V
3. LH 1374 (FRA - WRO), klasa V

Jako ciekawostka lot z wczoraj (LH 1355, WRO - FRA, klasa V): na bramce upgrade, w samolocie okazało się, że dalej mają overbooking i downgrade'owali mnie i pasażera po przeciwnej stronie przejścia (też był po upgrade). Dosadzili pasażerów i przesunęli zasłonki o jeden rząd. Wniosek: po upgradzie lepiej być jak najbardziej z przodu ;)

Za tydzień zaczynają mi się long haule. Trzymam za siebie kciuki ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#16 PostWysłany: 02 Wrz 2019 19:55 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 500
niebieski
chyba mało SEN jest we WRO ;) Osobiście, nigdy nie miałem upgrade dla klasy właśnie mniejszej niż 50% stawki milowej - czyli W, V, S
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 10 Wrz 2019 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 944
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
Mnie zdarzylo sie dostac upgrade w ubieglym tygodniu na rejsie long haul z Y do Y+ LH543 BOG-FRA, mam od kilku lat FTLw programie M&M, bilet byl wystawiony w wysokiej klasie rezerwacyjnej Y, na locie tego dnia byl spory overbooking, nawet po dokonaniu kilku upgrade'ow personel naziemny szukal jeszcze chetnych do pozostania na ziemi. :) Akurat mi sie udalo z ta klasa Y (w koncu wpadla sowita ilosc mil na konto) i upgradem do premium eco, gdyz oryginalnie byl to bilet w taryfie K Swiss z deala z Birmingham do Bogoty, ale racji huraganu Dorian LX skasowal rejs MIA-ZRH i bezplatnie przebukowano mnie na Lufthanse (z 1 przesiadka zamiast 2).
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#18 PostWysłany: 10 Wrz 2019 15:38 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1842
srebrny
Zekus napisał(a):
Dosadzili pasażerów i przesunęli zasłonki o jeden rząd. Wniosek: po upgradzie lepiej być jak najbardziej z przodu ;)

to doskonale pokazuje jakim prestiżem z szaloną różnicą w jakości i wygodzie jest C na krótkich lotach. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
nick lubi ten post.
 
      
#19 PostWysłany: 10 Wrz 2019 16:31 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
U mnie parę razy zdarzyło się na krótkich / regionalnych trasach, na longach w *A nie, ale też bardzo sporadycznie na dalekich trasach latam w Y :D

Z krótkic, te co pamiętam:
WAW-ATH A3 Y->C (ze dwa razy)
MXP-IST TK Y->C
IST->AYT TK Y->C
MIA-IAD UA Y->C(F)
WAW-TBS LO Y->C
CDG->WAW LO Y+ -> C
ARN-> WAW LO Y -> Y+
ORD-YYZ AC Y->C
Góra
 Profil Relacje PM off
macq91 lubi ten post.
 
      
#20 PostWysłany: 14 Lis 2019 10:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2014
Posty: 1676
Loty: 199
Kilometry: 453 204
srebrny
Wprawdzie nie moje osobiste, ale kolega z pracy mając senatora w M&M dostał upgrade C->F na trasie BLR-FRA. Więc "bogatemu to się i byk ocieli" :)
_________________
R.

Pierwsze raz w Afryce: https://www.fly4free.pl/forum/a-na-koniec-ktos-ci-powie-ze-nic-z-tej-afryki-nie-widziales,213,175117
Pojechaliśmy z nastolatkami w kilkumiesięczną podróż dookoła świata: W sto dni dookoła świata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: wasil10 oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group