Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 23 Wrz 2011 10:36 

Rejestracja: 24 Sie 2011
Posty: 1
Jeżeli chodzi o tripsta.pl mogę z całą pewnością polecić!!!! Rezerwowałem tam hotele już z 10 razy, zero problemów! kontakt w języku polskim, z karty kasę ściągają od razu, można tez płacić przelewem! Zdecydowanie polecam!!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2 PostWysłany: 23 Wrz 2011 15:01 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
skorzystalem niedawno z promocji na tripsta.pl (brak oplaty transakcyjnej + voucher 20 pln) - wszystko ok, eticket od LOTu przyszedl po kilku godzinach od rezerwacji na tym serwisie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 20 Lip 2012 16:00 

Rejestracja: 19 Lip 2012
Posty: 5
Mogły ktos jeszcze sie wypoweidziec na temat tripisty. Mozna przebukować w razie czego bilet? Różne sa komentarze na ich temat troche negatywnych no i pozytywnych jak te: http://wczasyna6.pl/tripsta ale dalej nie moge sie zdecydowac
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 20 Lip 2012 19:06 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2786
srebrny
Tripsta to pośrednik jak każdy inny, myślę że nie należy się obawiać. Minusem jest to że obciążają kartę w EUR i doliczają prowizję za płatność kartę więc często bilet wyjdzie drożej niż na stronie linii albo u innego pośrednika.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 10 Sty 2013 10:43 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 1496
srebrny
Nie polecam zakupów na tripsta.
W przypadku gdy nie ma problemów wszystko jest co prawda ok, cena często atrakcyjna.
Ale miałem już trzy różne przypadki, które wpływają negatywnie na moją ocenę.

Pierwszy - brak informacji o przesunięciu godzin lotu (ponad godzinę wcześniej był finalny wylot).
Tłumaczenie - błąd systemu!!!

Drugi - w przypadku zmian rozkładowych w Locie i zmiany godzin nic nie wskórali, aby dokonać zmiany na inny niż proponowany rejs lub uzyskać zgodę LOTu na anulację podróży; powód - agent nie uzyskał zgody od greckiego przedstawicielstwa LOTu - infolinia LOT pomogła zmienić rejs na inny.

Trzeci - przetrzymują zwrot - od ponad dwóch miesięcy nie dokonali zwrotu za bilety (rezygnacja z podróży z uwagi na wykreślenie rejsu z grafika, również LOT), deklarowali termin do dwóch miesięcy argumentując, że LOT zwraca do 45 dni.
Gdy poprosiłem o podanie daty zwrotu środków przez LOT zasłaniają się problemem technicznym systemu księgowego!
O ile pamiętam to w takich przypadkach przewoźnik zgodnie z Dyrektywą ma 14 dni na zwrot kasy.

Więc albo nie mają profesjonalnych systemów albo robią z człowieka idiotę. Nie wiem co lepsze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 28 Sty 2013 16:04 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 2902
platynowy
Witam,

Mam taki nietypowy problem. Wchodzę bezpośrednio na stronę tripsta.pl, wyszukuję lot i da się go kupić za powiedzmy 500 PLN plus do tego doliczane jest 50 PLN opłaty serwisowej, razem 550 PLN.
Chcę uniknąć tej opłaty serwisowej więc wyszukuję dokładnie ten sam lot przez skyscanner tak by przez niego przejść na Tripstę i uniknąć opłaty serwisowej. Niestety po przejściu na Tripstę przez Skyscannera dokładnie ten sam lot tego samego dnia kosztuje nie 500 PLN, a powiedzmy 1000 PLN. Opłaty serwisowej owszem nie ma, ale do zapłacenia jest już nie 500+50 tylko 1000+0.

Czy da się jakoś tak wyczarować by kupić ten lot za 500 + 0 opłaty serwisowej, a nie za 500+50 lub 1000+0?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 28 Sty 2013 16:43 

Rejestracja: 07 Wrz 2012
Posty: 144
wejdz na jakąs zagraniczną wyszukiwarke np: travelpapa.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 28 Sty 2013 17:26 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2786
srebrny
A jaki to konkretnie lot?
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 28 Sty 2013 17:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 775
Chyba płatności kartą American Express, którą posiadam zwalniają z opłat.
W razie czego służę pomocą.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 28 Sty 2013 17:51 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 2902
platynowy
Nie chodzi o "opłatę za płatność kartą", a o opłatę serwisową - to dwie różne opłaty.

Wejście na travelpapa.com czy jakąkolwiek inną szukajkę też nic nie da bo tylko tripsta ma tak dobrą cenę, jednak tak jak pisałem - tylko przy wejściu bezpośrednio na nią. Jak wejdziemy na tripstę przez scyscannera to dokładnie ten sam lot jest 2 razy droższy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 28 Sty 2013 21:56 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 2902
platynowy
I jeszcze jedna interesująca rzecz rzuciła mi się w oczy - przy wchodzeniu bezpośrednio na tripsta.pl jedyną możliwą opcją zapłaty za lot jest karta, natomiast gdy się wchodzi przez skyscannera to można zapłacić kartą, przez przelew bankowy i przelew elektroniczny. To normalne?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 03 Lut 2013 18:12 

Rejestracja: 01 Lut 2013
Posty: 44
Może to skyscanner wymaga, aby serwis (link) umieszczany w ich wyszukiwarce miał szerszą listę możliwych form płatności ?
To jednak tylko domniemanie, po poznaniu schematu działania i zarabiania skyscannera: http://www.skyscanner.pl/whywearefree.aspx

I mała uwaga.
W pewnych przypadkach możliwa jest zapłata przelewem także bezpośrednio na stronie tripsta: http://www.tripsta.pl/pytania/Bilety-lotnicze#q81
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: [opinie] Tripsta.pl
#13 PostWysłany: 05 Lut 2013 16:56 

Rejestracja: 05 Lut 2013
Posty: 1
OODRADZAM!!!! na zwrot pieniędzy każą czekać do 60 dni...KPINY z klientów!!!

w skrócie, linie lotnicze odwołały nasz loty, złożyłam wniosek o refund w Tripsta jako u pośrednika, przez którego nabyłam bilety.... W odpowiedzi każą czekać 60 dni ( podobno na każdy zwrot w Tripsta czeka się właśnie tyle) zasłaniając się procedurami. Dodam, że wszystko mają w regulaminie, więc niczego się nei przyspieszy ani nei zrobi... Czas stracony, stres i aby jechać na wymarzone wakacje muszę kupować następne bilety za kolejne pieniądze, oczywiście droższe a zwrot za poprzednie być może odzyskam długo po powrocie...Zdecydowanie nie zabookuję już niczego w Tripsta i Państwu także szczerze odradzam...Jakość usług i profesjonalizm ocenia się głównie w sytuacji jak jest do rozwiązania jakiś problem klienta a nie kiedy wszystko jest OK. W Tripsta zdecydowanie NIE tak podchodzą do tematu...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 05 Lut 2013 17:09 

Rejestracja: 08 Gru 2011
Posty: 540
niebieski
No, ale skoro robią wszystko zgodnie z zaakceptowanym przez Ciebie regulaminem (o czym sama piszesz) to w czym problem?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 05 Lut 2013 17:28 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1014
srebrny
Oprocz slowa pisanego obowiazuja jeszcze tzw dobre praktyki, choc wiem ,ze w naszym kraju przyzwyczajeni jestesmy, ze kazdy chce nas naciac drobnym druczkiem, albo pierdyliardem paragrafow i prawniczym belkotem.

KarinaKa ma prawo sie oburzac i ostrzegac innych, na szczescie mamy wolny rynek i klient moze oceniac uslugodawce. Cytujac klasyka: "Synek, nie ma takiego bicia!"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 05 Lut 2013 17:33 

Rejestracja: 29 Kwi 2010
Posty: 357
poczytaj sobie to:
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta ... niczy.html

zgodnie z regulacjami EU linie lotnicze mają obowiązek dokonać zwrotu pieniędzy w terminie 7 dni od momentu anulowania lotu "ROZPORZADZENIE (WE) NR 261/2004 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 11 lutego 2004 r."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 05 Lut 2013 18:12 

Rejestracja: 29 Kwi 2010
Posty: 357
jacek69 napisał(a):
ExGliwice napisał(a):
poczytaj sobie to:
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta ... niczy.html

zgodnie z regulacjami EU linie lotnicze mają obowiązek dokonać zwrotu pieniędzy w terminie 7 dni od momentu anulowania lotu "ROZPORZADZENIE (WE) NR 261/2004 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 11 lutego 2004 r."

To co tu wklejasz zupełnie nie odnosi się do tego przypadku.
Przecież Tripsta nie nie linią lotniczą.
Linia może i przelewa pieniądze w terminie siedmiu dni, a Tripsta już nie, bo nie musi.


z regulaminie nie maja nic o 60 dniach (odnosi sie do czego innego)
http://www.tripsta.pl/regulamin

Zwrot poniesionych kosztów

Termin zwrotu pieniędzy wynikający z odwołania rezerwacji zależy od rodzaju zakupionej usługi. W przypadku odwołania lub zmian rezerwacji lotniczych, zwrot kosztów jest możliwy tylko wtedy, gdy linia lotnicza wyraża zgodę na zwrot kosztów. W przypadku zwrotu pieniędzy za rezerwacje biletów lotniczych, zwrot może potrwać nawet do kilku miesięcy. Tripsta.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w zwrocie pieniędzy, które następują z winy przewoźnika.


Zwrot pieniędzy, który obejmuje pozostałe produkty oferowane przez tripsta.pl (między innymi hotele) odbywa się po 60 dniach od daty odwołania rezerwacji.


Wiec nie jest okreslone jasno, ale jasne jest ze zalezy to bardziej od lini lotniczej a nie tripsty (a na linie jest bat w postaci 7 dni)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 05 Lut 2013 19:41 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1048
Ja na Expedii czekałem dosłownie kilka dni.
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 05 Lut 2013 21:08 

Rejestracja: 01 Lut 2013
Posty: 44
Można powiedzieć "ale o co chodzi :cry: ".
Korzystając z usług tego pośrednika zaakceptowałaś jego reguły gry (przede wszystkim treść regulaminu i sposób zamawiania biletów lotniczych i innych usług na jego stronie).
To na czym opierasz swoje zastrzeżenia do usługi ?, jej niewykonanie przewidziano w regulaminie. Tam też określono w jakim trybie i okresie nastąpi rozliczenie finansowe między stronami.

Mam natomiast inną uwagę. Termin zwrotu pieniędzy od pośrednika do klienta nie powinien być dłuższy niż np. 7 dni od analogicznej czynności od linii lotniczej do pośrednika. Przecież tu chodzi o te same pieniądze, to dlaczego jeden podmiot (pośrednik) ma je przetrzymywać (czytaj: zarabiać na nich poprzez wprowadzenie do obrotu) dłużej niż to niezbędne dla potrzeb rozliczeniowych z klientem ? Może UOKiK tym się zainteresuje, oby ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 05 Lut 2013 22:35 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 1496
srebrny
Jest już temat o tripsta i innych pośrednikach:
zakup-w-tripsta-airtickets24,8,5443

A tu moja negatywna opinia o tripsta:
Tulio napisał(a):
Nie polecam zakupów na tripsta.
W przypadku gdy nie ma problemów wszystko jest co prawda ok, cena często atrakcyjna.
Ale miałem już trzy różne przypadki, które wpływają negatywnie na moją ocenę.

Pierwszy - brak informacji o przesunięciu godzin lotu (ponad godzinę wcześniej był finalny wylot).
Tłumaczenie - błąd systemu!!!

Drugi - w przypadku zmian rozkładowych w Locie i zmiany godzin nic nie wskórali, aby dokonać zmiany na inny niż proponowany rejs lub uzyskać zgodę LOTu na anulację podróży; powód - agent nie uzyskał zgody od greckiego przedstawicielstwa LOTu - infolinia LOT pomogła zmienić rejs na inny.

Trzeci - przetrzymują zwrot - od ponad dwóch miesięcy nie dokonali zwrotu za bilety (rezygnacja z podróży z uwagi na wykreślenie rejsu z grafika, również LOT), deklarowali termin do dwóch miesięcy argumentując, że LOT zwraca do 45 dni.
Gdy poprosiłem o podanie daty zwrotu środków przez LOT zasłaniają się problemem technicznym systemu księgowego!
O ile pamiętam to w takich przypadkach przewoźnik zgodnie z Dyrektywą ma 14 dni na zwrot kasy.

Więc albo nie mają profesjonalnych systemów albo robią z człowieka idiotę. Nie wiem co lepsze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group