Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 13 Mar 2014 22:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1590
niebieski
panda napisał(a):
I dlatego PB stosuje prosty manewr (tak samo było już przy pierwszej wrzutce) : wybierz interesującą Cię trasę i datę -> jesteś gotowy tyle zapłacić? to rozpocznij procedurę płatności -> niespodzianka! nie musisz płacić nic!


Tylko kiedy ostatnio wydarzyła się powyższa sytuacja?? Wogóle wiecie dlaczego otrzymaliśmy te pisma?? Bo większość z nas wysłała po kilka ich w dniu 13.02.2014r. lub zaraz po. A zbliża się miesiąc od tej daty. A reklamacja bez odpowiedzi do miesiąca czasu, skutkuje pozytywnym jej rozpatrzeniem. Zatem, dostaliśmy nic nie warte słowa, byle by PB zaliczył odpowiedź do KLienta.... Żenada !!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Sardynia na weekend 🏝️ 🌊 Loty do Cagliari i noclegi w 4* hotelu za 649 PLN 😎 Sardynia na weekend 🏝️ 🌊 Loty do Cagliari i noclegi w 4* hotelu za 649 PLN 😎
Relaks nad Morzem Arabskim za 2807 PLN 😎 Loty do Omanu i pobyt w 4⭐ hotelu ze zjeżdżalniami 👙🌊💦 Relaks nad Morzem Arabskim za 2807 PLN 😎 Loty do Omanu i pobyt w 4⭐ hotelu ze zjeżdżalniami 👙🌊💦
#242 PostWysłany: 13 Mar 2014 23:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
Wiesz, większość z nas otrzymała odpowiedź
...tylko nie na zadane pytania/przedmiot reklamacji
,ale to i tak przedłuża czas odp. do nowego "za 30 dni"
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#243 PostWysłany: 14 Mar 2014 10:24 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Coś w tym jest co piszecie bo od momentu kiedy się do mnie ode odezwali, jak tylko im odpowiedziałem, jeszcze tego samego dnia dostałem odpowiedź, po ostatniej wiadomości kiedy w zasadzie wysłałem im już wszystko co mogłem, kontakt się urwał...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#244 PostWysłany: 14 Mar 2014 19:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
a 31 marca i tak odpiszą wszystkim że wystąpił błąd logistyczny u nich w wyniku niedoinformowania obsługi poprzez błąd kolekcjonowania biletów z racji błędu systemu. I że im przykro. :@
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#245 PostWysłany: 15 Mar 2014 09:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1690
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Oni są bardzo dziwni w odpisywaniu na reklamacje.

Piszę im szczegółowo wypuntkowane zakupy a oni odpisują:
"W ramach wygenerowanych zamówień przesłaliśmy bilety. Natomiast w ramach niewygenerowanych zamówień dokonaliśmy zwrotów kosztów".

Opisałem u siebie szczegółowo historię, ciekawe czy będzie ciąg dalszy :-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#246 PostWysłany: 18 Mar 2014 20:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
Miłujcie Polskibus.com, on też będzie Was miłował.
Od dzisiaj jakość obsługi klienta wzrosła niebotycznie do góry (inna sprawa: na jak długo, PB przyznał się do swojej winy, i przysłał wszystkie bilety.

Mało tego, teraz zamiast informacji o usunięciu wiadomości bez czytania przychodzi potwierdzenie otrzymania wiadomości (także przy pisaniu z maila) i info że Pan KonsulTant skontaktuje się z Wami niedługo.
<3 <3 <3




P.S...inna sprawa że zaraz zapełnią biletami za 2 zł całe autobusy. Mój rekord to chyba 54 w Altano...
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#247 PostWysłany: 18 Mar 2014 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1590
niebieski
Ja chyba k.... śnię !!!!!! Dostałem zwrot za bilety, sporo kasy już jakiś czas temu a oni mi przed chwilą przesłali zamówione bilety ZA DARMO !!!! W nawiązaniu do tej reklamacji, o której mówiłem powyżej... ja pierdzielę... Zmieniam zdanie o PB ;) I to bilety do Pragi, do Bratysławy i do Berlina.... Ale jestem szczęśliwy, wczoraj Simple Express dziś PB. Cały maj i czerwiec w podróży :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#248 PostWysłany: 18 Mar 2014 21:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
HAAHAHAHHAHHA, TEŻ CIĘ KOCHAM!!!!!!! :D
PB rulez
///sorry za gimbazę :)
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#249 PostWysłany: 18 Mar 2014 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1590
niebieski
Ja pierdzielęęęęęę !!!! Oby tak dalej!! Warto było czekać miesiąc !!

Może wpływ na to miał fakt, iż napisałem jakiś czas temu maila do samego Briana Southera, żeby sobie spojrzał jakie rzeczy się dzieją w jego firmie w Polsce. Bo naprawdę się wkurzyłem, płacę za bilety i ich nie dostaję. A ich Regulamin o tym decyduje. Rozumiem, jakby płatność była kartą, ale z konta...

Suma sumarum, jedziemyyyy :D Tzn. narazie ja i Panda ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#250 PostWysłany: 18 Mar 2014 23:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
Akurat u mnie bylo karta. Tyle ze ksiegowane od razu. :)
Teraz tylko czekaj jak wszyscy napisza, a Potem zabraknie miejsca <pesymista> ...
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#251 PostWysłany: 19 Mar 2014 00:06 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3203
srebrny
iwan-82 napisał(a):
Wiecie co? Ja też pracuję w Dziale Korespondencji w jednej z firm świadczących usługi Telewizji Cyfrowej. Ale NIE DO PRZYJĘCIA jest to, że pod listem wysyłanym nie ma imiennego podpisu.. Zespół Polskiego Busa.. A pisze kto?? Jakość korespondencji jest słaba a na wybrane listy nie odpowiadają... U mnie za to się wylatuje... :/

Nie do przyjęcia? A mi się to podoba. Zdecydowanie bardziej od udawanej sytuacji, gdzie nasz wspaniały przerażony konsultant ma dla Ciebie super ofertę, którą osobiście przygotował, więc jesteśmy kul. Wiem jak to wygląda w praktyce, mam to na co dzień w pracy. Przychodzi trudne pismo. Spada na szeregowego pracownika, który nie wie, co z tym zrobić. A ją nie bardzo mogę mu pomóc, bo szefostwo wzrusza ramionami. On coś pisze, nie rozumiejąc nawet co. Ja mu to parafuję, choć klnę pod nosem, bo mi się nie podoba, ale taka polityka. Podpisuje dyrektor, który też ma tak naprawdę ograniczone rolę manewru i do wnioskodawcy idzie z jego podpisem. Niektórzy sądzą, że to faktycznie tenże dyrektor do nich napisał i w odpowiedzi zwracają się imiennie, niekiedy z wyzwiskami. Nie dalej jak wczoraj odczułem niesmak na myśl, że gdyby imiennie podpisywał to kolega albo ja, to ludzie zapamiętaliby nas z nazwiska, że piszemy takie bzdety. Ech, głupia codzienność...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#252 PostWysłany: 19 Mar 2014 01:27 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
A ja wciąż przepycham się emailami z obsługą. Najpierw wystosowali propozycję zwrotu różnicy w cenach biletów a po kilkunastu emailach zatoczyli wielkie koło i wrócili do punktu wyjścia czyli "jak chcesz, damy ci te bilety których nie dostałeś albo zwrócimy kasę". Pytanie tylko... po jaką cholerę mi kolejne bilety na kursy na które bilety już mam bo kupiłem je później, w wyższych cenach? No chyba, że będę sobie siedział jak król na dwóch miejscach wyciągając kulasy a na pytania "przepraszam, czy to miejsce jest wolne?" będę odpowiadać "nie kurna, moje nogi tu siedzą" :lol: Może na przyszłość pomyślę o rezerwacji pięciu biletów każdy po kilka złotych, zajmę sobie te miejsca z tyłu autokaru i sobie pościelę i będę spał no bo "przecież zapłaciłem za nie" :lol: Mam wrażenie, że za każdym razem, kolejny mój email jest czytany przez osobę która nie czytała wcześniej żadnego z moich emaili i osoba ta zupełnie nie widzi potrzeby zapoznania się z całą sprawą (czyt. przejrzenia poprzednich emaili moich jak i pracowników PB) skutkiem czego są ciągłe prośby o potwierdzenia/informacje nt. tego o czym już pisałem x razy. Cieszę się, że dostaliście bilety ale ja również nie chciałbym teraz spotkać się z sytuacją, że w momencie wejścia do autokaru, ktoś mi powie "nie ma już miejsc, jest overbooking"...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#253 PostWysłany: 19 Mar 2014 01:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2011
Posty: 183
iwan-82 napisał(a):
Ja pierdzielęęęęęę !!!! Oby tak dalej!! Warto było czekać miesiąc !!

Może wpływ na to miał fakt, iż napisałem jakiś czas temu maila do samego Briana Southera, żeby sobie spojrzał jakie rzeczy się dzieją w jego firmie w Polsce. Bo naprawdę się wkurzyłem, płacę za bilety i ich nie dostaję. A ich Regulamin o tym decyduje. Rozumiem, jakby płatność była kartą, ale z konta...

Suma sumarum, jedziemyyyy :D Tzn. narazie ja i Panda ;)

Co im trzeba napisać, bo tez dostałem zwrot a chcę bilety i mailuje z nimi cały czas ale topornie cokolwiek idzie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#254 PostWysłany: 19 Mar 2014 08:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1690
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
herki99 napisał(a):
iwan-82 napisał(a):
Ja pierdzielęęęęęę !!!! Oby tak dalej!! Warto było czekać miesiąc !!

Może wpływ na to miał fakt, iż napisałem jakiś czas temu maila do samego Briana Southera, żeby sobie spojrzał jakie rzeczy się dzieją w jego firmie w Polsce. Bo naprawdę się wkurzyłem, płacę za bilety i ich nie dostaję. A ich Regulamin o tym decyduje. Rozumiem, jakby płatność była kartą, ale z konta...

Suma sumarum, jedziemyyyy :D Tzn. narazie ja i Panda ;)

Co im trzeba napisać, bo tez dostałem zwrot a chcę bilety i mailuje z nimi cały czas ale topornie cokolwiek idzie?


Oni tam chyba nie mają w pracy żadnego CMS i nie panują nad niczym.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#255 PostWysłany: 19 Mar 2014 17:19 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3203
srebrny
tmk napisał(a):
A ja wciąż przepycham się emailami z obsługą. Najpierw wystosowali propozycję zwrotu różnicy w cenach biletów a po kilkunastu emailach zatoczyli wielkie koło i wrócili do punktu wyjścia czyli "jak chcesz, damy ci te bilety których nie dostałeś albo zwrócimy kasę". Pytanie tylko... po jaką cholerę mi kolejne bilety na kursy na które bilety już mam bo kupiłem je później, w wyższych cenach? No chyba, że będę sobie siedział jak król na dwóch miejscach wyciągając kulasy a na pytania "przepraszam, czy to miejsce jest wolne?" będę odpowiadać "nie kurna, moje nogi tu siedzą" :lol:

To zwróć te droższe za 5 zł, a jak zrobisz to odpowiednio późno, to jest spora szansa na raj dla kulasów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#256 PostWysłany: 20 Mar 2014 15:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1590
niebieski
herki99 napisał(a):
iwan-82 napisał(a):
Ja pierdzielęęęęęę !!!! Oby tak dalej!! Warto było czekać miesiąc !!

Może wpływ na to miał fakt, iż napisałem jakiś czas temu maila do samego Briana Southera, żeby sobie spojrzał jakie rzeczy się dzieją w jego firmie w Polsce. Bo naprawdę się wkurzyłem, płacę za bilety i ich nie dostaję. A ich Regulamin o tym decyduje. Rozumiem, jakby płatność była kartą, ale z konta...

Suma sumarum, jedziemyyyy :D Tzn. narazie ja i Panda ;)

Co im trzeba napisać, bo tez dostałem zwrot a chcę bilety i mailuje z nimi cały czas ale topornie cokolwiek idzie?


Przepraszam, odpisuję dziś bo wczoraj byłem w Berlinie... Co trzeba napisać... Nie mam zielonego pojęcia.. Ja ogólnie pisałem do nich w lutym, stwierdzili 2 razy że nie przyślą biletów, oddali kasę a tu nagle taki mail, że kasa została zwrócona ale wystawimy bilety, że mam podać daty i kierunki wyjazdów.. Więc ciężko mi stwierdzić czemu tak postąpili ;)

Co do wypowiedzi "obiboka" hmm muszę przyznać że jedyny plus maili od załogi PB jaki widzę, to prostota wypowiedzi. Natomiast reszta dla mnie jest nie do przyjęcia. Łącznie z tym, że nie odpisują na klucz.zapytania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#257 PostWysłany: 21 Mar 2014 02:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
to może ja coś dodam - zdecydowanie wiele zależy od tego kto siedzi po drugiej stronie. W lutym zawsze po mailu rano dostawałem odp. że się nie udało itp. i że zwrot: a popołudniu żadnej odpowiedzi - dopiero w marcu przysłali.

A u mnie z biletami było tak jak u tmk, z tym że zawsze dołączałem daty więc maila przysłali bez słowa wyjaśnienia. Inna sprawa że tego maila przysłali przy zapytaniu o... zwrot. :lol:
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#258 PostWysłany: 23 Mar 2014 00:02 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2011
Posty: 2707
Loty: 259
Kilometry: 313 227
Mi nie dosłali 6 biletów a zwrócili mi kasę za dane połączenia. Napisałem jednego e-maila i 6 biletów na koncie :D
Wklejam argumenty jakimi się posłużyłem, może się komuś przyda:

Cytuj:
Zwracam uwagę na następujące fakty:

1. Wrzucając nową pulę biletów z promocyjną ceną na wszystkie trasy należy domniemywać że szansa na przeciążenie serwera jest znacznie większa niż przy publikacji puli biletów na tylko jedną trasę. Należy więc zwrócić uwagę że przewoźnik nie podjął należytych i właściwych środków do uniknięcia zaistniałej sytuacji.

2. Państwa działania związane z księgowaniem, dysponowaniem i przechowywaniem wpłaconych kwot budzą uzasadnioną wątpliwość prawną (Podstawą prawną jest Rozporządzenie Rady Ministrów z 4 grudnia 2008 r. w sprawie określenia wysokości odsetek ustawowych, Dz. U. z 2008 r. Nr 220, poz. 1434)

3. Wyznaczanie terminu 4 dni na odpowiedź a potem jego nie przestrzeganie jest sprzeczne z dobrym obyczajem kupieckim i zasadami współżycia społecznego. Należy również domniemywać- przy przekroczeniu wyznaczonego przez siebie terminu -milczące przyjęcie oferty.

4. Powoływanie się na brak wygenerowania biletu mimo pobrania środków nie jest w żaden sposób unormowane w Państwa regulaminie. Należy więc domniemywać że pobranie środków jest równoznaczne z zawarciem umowy na przewóz i w przypadku dalszego uporczywego odmawiania do wydania biletu elektronicznego jest podstawą do wejścia na drogę sądową (Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, Dz.U. 2001 nr 125 poz. 1371)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#259 PostWysłany: 23 Mar 2014 09:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
spróbowałby ktoś podać im raz fałszywe daty :twisted: :twisted:
ciekawe czy przyślą bilety? :D
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#260 PostWysłany: 23 Mar 2014 11:15 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 184
panda napisał(a):
spróbowałby ktoś podać im raz fałszywe daty :twisted: :twisted:
ciekawe czy przyślą bilety? :D

Żałosne.

Wysłane z mojego R800i za pomocą Tapatalk 2
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group