Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 112 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
Offline
#101 PostWysłany: 16 Kwi 2017 14:14 

Rejestracja: 16 Kwi 2017
Posty: 0
A ja już czekam prawie 3tygodnie na zwrot i nic...napisałam maila,ale pewnie dopiero dostane odp po świętach :/ Anulowałam bilet i jeszcze mi odpisywali,że dobrze to wykonałam i nic nie mam na koncie do tej pory ... :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
HIT 🔥 Meksyk w supercenie ☀️ Loty do San Jose del Cabo od 1383 PLN 😊 HIT 🔥 Meksyk w supercenie ☀️ Loty do San Jose del Cabo od 1383 PLN 😊
Relaks na Kos 💙 5* Blue Lagoon Resort z all inclusive i aquaparkiem za 2619 PLN Relaks na Kos 💙 5* Blue Lagoon Resort z all inclusive i aquaparkiem za 2619 PLN
Offline
#102 PostWysłany: 16 Kwi 2017 16:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2013
Posty: 505
Loty: 31
Kilometry: 61 615
niebieski
Zwrotu biletu dokonywałem wielokrotnie,operacja przebiegała bez problemów,zwrot pieniędzy trwał około 2/3 dni roboczych.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#103 PostWysłany: 16 Kwi 2017 16:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2012
Posty: 399
Loty: 73
Kilometry: 95 262
niebieski
Ja też mam mega pozytywne doświadczenia, dłużej niż 2 dni nigdy na zwrot nie czekałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#104 PostWysłany: 18 Kwi 2017 13:54 

Rejestracja: 30 Cze 2012
Posty: 461
niebieski
Ja podobnie. Zwrot pieniędzy ostatnio dostałem po 2 dniach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#105 PostWysłany: 23 Kwi 2017 05:01 

Rejestracja: 13 Mar 2015
Posty: 12
U mnie też bezproblemowo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#106 PostWysłany: 04 Lip 2017 09:22 

Rejestracja: 14 Gru 2016
Posty: 0
Zmieniło się może coś w anulowaniu jednego biletu z grupowej rezerwacji? Kupiłem bilety dla 5 osób na sierpień w dwie strony, jedna jednak nie jedzie. Jest jakaś możliwość na anulowanie jedynie jednego biletu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#107 PostWysłany: 05 Lip 2017 10:32 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
A była kiedyś taka możliwość? Nie przypominam sobie.
W każdym razie - częściowa rezygnacja z biletu grupowego jest niemożliwa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#108 PostWysłany: 28 Lip 2017 14:39 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
PolskiBus sprzedaje bilety innych przewoźników np. Eurolines. Czy wiecie może jak wygląda zwrot w takim przypadku? Czy pobierane jest również tylko 5 zł, czy raczej kwota wynikająca z regulaminu przewozów, dla Eurolines podają, że zwracają 80%. Macie może doświadczenie?

P.S. Nie kupiłem jeszcze biletu, więc nie mogę zasymulować zwrotu w zakładce "Zarządzanie rezerwacją".
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#109 PostWysłany: 04 Sie 2017 12:14 

Rejestracja: 03 Sie 2017
Posty: 6
Dwukrotnie zwracałem bilety PB. Transakcje przebiegły bezproblemowo, strona działała bez zarzutu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#110 PostWysłany: 05 Sie 2017 11:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3683
Loty: 573
Kilometry: 1 015 394
złoty
Zwracałem bilety kilka razy, zawsze kwota na koncie była następnego dnia roboczego. Raz tylko czekałem tydzień, napisałem maila w tej sprawie, dostałem odpowiedź z przeprosinami i informacją, że zwrot pieniędzy został 'ręcznie' ponowiony. I następnego dnia była na koncie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#111 PostWysłany: 05 Sie 2017 12:10 

Rejestracja: 21 Sty 2012
Posty: 37
Loty: 238
Kilometry: 650 554
Zwracałam bilety dwukrotnie, jeden raz dzień przed wyjazdem (niecałą dobę) - bez problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#112 PostWysłany: 01 Mar 2018 12:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Paź 2012
Posty: 209
Loty: 117
Kilometry: 110 182
niebieski
znikła strona polskibus, na stronie flixbusa nie można dokonać zwrotu na bilety zakupione wcześniej na stronie PB, aby to zrobic należy skorzystać z linka:
https://booking.shpoland.com/ManageReservations?Lang=PL
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 112 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group