Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 112 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 06 Sie 2014 09:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 546
niebieski
tomeks85 napisał(a):
Mial ktos doswiadczenie z anulacja kilku biletow z jendej rezerwacji?
Sytuacja wyglada tak: Mam 3 bilety w dwie strony z Krakowa do Warszawy, Bilet byly kupowane razem wiec sa na jednej rezerwacji. Czy jezeli wysle je do anulacji to polskibus potraci mi 10 zl? czy 5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl?

dzieki za pomoc


5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na wyspie Kos: all inclusive w 4* hotelu od 2134 PLN. Wyloty z 4 miast Urlop na wyspie Kos: all inclusive w 4* hotelu od 2134 PLN. Wyloty z 4 miast
Wyspa Penang na 10 dni za 3969 PLN. Loty z 3 miast + 4* hotel Wyspa Penang na 10 dni za 3969 PLN. Loty z 3 miast + 4* hotel
#62 PostWysłany: 07 Sie 2014 04:20 

Rejestracja: 05 Lut 2012
Posty: 230
niebieski
Mam pytanie czy jesli sie spoznie na autobus np na godzine 16 to czy bede mogl pojechac nastepnym?
I analogicznie czy jesli mam na 17 czy moge jechac wczesniejszym?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 07 Sie 2014 05:09 

Od ponad roku już NIE, zakupiony e-bilet dopuszcza podróż tylko tym kursem, który masz zakupiony
Góra
 PM off
dj3500 lubi ten post.
 
      
#64 PostWysłany: 14 Sie 2014 09:27 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1072
srebrny
Jestem w trakcie przepychanki z PolskimBusem i w związku z tym mam pytanko - do kogo można się poskarżyć na działania tego przewoźnika? Biuro Ochrony Praw Konsumenta?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 14 Sie 2014 10:24 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4057
złoty
Tak, jak rowniez do sadu rejonowego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 14 Sie 2014 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
domenico_xl napisał(a):
tomeks85 napisał(a):
Mial ktos doswiadczenie z anulacja kilku biletow z jendej rezerwacji?
Sytuacja wyglada tak: Mam 3 bilety w dwie strony z Krakowa do Warszawy, Bilet byly kupowane razem wiec sa na jednej rezerwacji. Czy jezeli wysle je do anulacji to polskibus potraci mi 10 zl? czy 5 zl za kazdy bilet czyli razem 30 zl?

dzieki za pomoc


5 zł za kazdy bilet czyli razem 30 zl
Nie wprowadzaj kogoś w błąd. Miałem 4 bilety na 1 rezerwacji i anulowanie kosztowało 5 zł za całość a nie za osobę.

-- 14 Sie 2014 10:09 --

jacek96 napisał(a):
Tak, jak rowniez do sadu rejonowego.
Do sądu możesz złożyć pozew a nie poskarżyć się.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 14 Sie 2014 11:15 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1072
srebrny
no właśnie w tym rzecz że do sądu to się na pewno nie skarży...
na pewno też nie będę się sądził o kilkanaście złotych i przez dwa lata biegał na rozprawy z trudnym do przewidzenia skutkiem bo taki niestety mamy system sądowniczy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 15 Sie 2014 07:05 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4057
złoty
Wintermute napisał(a):
no właśnie w tym rzecz że do sądu to się na pewno nie skarży...
na pewno też nie będę się sądził o kilkanaście złotych i przez dwa lata biegał na rozprawy z trudnym do przewidzenia skutkiem bo taki niestety mamy system sądowniczy

Myslalem,ze chodzi o wyegzekwowanie swoich praw, a jesli o wyladowanie frustracji, to mozna poskarzyc sie mamie ;)
Dziekuje za cenne rady, ktorych nie bylem swiadom,dwom przedmowcom.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 15 Sie 2014 07:37 

Rejestracja: 12 Lut 2012
Posty: 246
Loty: 61
Kilometry: 102 896
niebieski
Martin79 napisał(a):
Mam pytanie czy jesli sie spoznie na autobus np na godzine 16 to czy bede mogl pojechac nastepnym?
I analogicznie czy jesli mam na 17 czy moge jechac wczesniejszym?

Natomiast jeśli wiesz, że się spóźnisz, a zapłaciłeś za bilet więcej niż 5-10zł to warto zadzwonić na ich infolinię (płatną ponad 3zł/minutę ;P) i anulować. Miałem sytuację, że dojeżdżałem z Marek pod Wa-wą na PB i utknąłem w korku, zadzwoniłem do nich na pół godziny przed odjazdem i zgodzili się bez problemu anulować po potrąceniu 5zł i zaraz sobie zabookowałem bilet na godzinę później, który był do tego tańszy - w sumie po podliczeniu kosztu połączenia (niecała minuta) wyszło mniej więcej na 0 :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#70 PostWysłany: 21 Sie 2014 02:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sty 2014
Posty: 117
Loty: 17
Kilometry: 31 857
theo napisał(a):
Martin79 napisał(a):
Mam pytanie czy jesli sie spoznie na autobus np na godzine 16 to czy bede mogl pojechac nastepnym?
I analogicznie czy jesli mam na 17 czy moge jechac wczesniejszym?

Natomiast jeśli wiesz, że się spóźnisz, a zapłaciłeś za bilet więcej niż 5-10zł to warto zadzwonić na ich infolinię (płatną ponad 3zł/minutę ;P) i anulować. Miałem sytuację, że dojeżdżałem z Marek pod Wa-wą na PB i utknąłem w korku, zadzwoniłem do nich na pół godziny przed odjazdem i zgodzili się bez problemu anulować po potrąceniu 5zł i zaraz sobie zabookowałem bilet na godzinę później, który był do tego tańszy - w sumie po podliczeniu kosztu połączenia (niecała minuta) wyszło mniej więcej na 0 :)


Można uniknąć opłaty za połączenie i skorzystać z anulacji przez maila. Wystarczy wysłać numer rezerwacji na maila anulacje@polskibus.com. Możliwe do godziny odjazdu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 21 Sie 2014 08:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lip 2013
Posty: 126
Loty: 19
Kilometry: 36 462
borkowicz napisał(a):
theo napisał(a):
Martin79 napisał(a):
Mam pytanie czy jesli sie spoznie na autobus np na godzine 16 to czy bede mogl pojechac nastepnym?
I analogicznie czy jesli mam na 17 czy moge jechac wczesniejszym?

Natomiast jeśli wiesz, że się spóźnisz, a zapłaciłeś za bilet więcej niż 5-10zł to warto zadzwonić na ich infolinię (płatną ponad 3zł/minutę ;P) i anulować. Miałem sytuację, że dojeżdżałem z Marek pod Wa-wą na PB i utknąłem w korku, zadzwoniłem do nich na pół godziny przed odjazdem i zgodzili się bez problemu anulować po potrąceniu 5zł i zaraz sobie zabookowałem bilet na godzinę później, który był do tego tańszy - w sumie po podliczeniu kosztu połączenia (niecała minuta) wyszło mniej więcej na 0 :)


Można uniknąć opłaty za połączenie i skorzystać z anulacji przez maila. Wystarczy wysłać numer rezerwacji na maila anulacje@polskibus.com. Możliwe do godziny odjazdu.


Dokładnie tak - i działa to naprawdę sprawnie, ja po kilku minutach dostałam potwierdzenie anulowania rezerwacji i informację, że pieniądze zostały zwrócone na konto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 25 Sie 2014 10:15 

Rejestracja: 31 Lip 2013
Posty: 46
Czy polski bus nie robi problemow, jesli wysle maila z anulacja powiedzmy 10 minut przed odjazdem? Tak to rozumiem, choc wydaje mi sie to dosyc nieoplacalne z ich strony, bo prawdopodobnie nikt juz tego zwroconego biletu nie kupi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 25 Sie 2014 10:26 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4057
złoty
charlie_obannon napisał(a):
Czy polski bus nie robi problemow, jesli wysle maila z anulacja powiedzmy 10 minut przed odjazdem? Tak to rozumiem, choc wydaje mi sie to dosyc nieoplacalne z ich strony, bo prawdopodobnie nikt juz tego zwroconego biletu nie kupi...

Nie robia problemow, gdyz stratni by byli tylko w przypadku 100% zapelnienia autobusu, a tak sie czesto nie zdarza.

Sa nawet do przodu, gdyz blokujesz nizszy numer i sprzedaja drozej bilety, genialny system :D

Jesli zrezygnujesz w dniu odjazdu, to zwrot pieniedzy, nastepuje po weryfikacji listy pasazerow.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 25 Sie 2014 10:37 

Rejestracja: 31 Lip 2013
Posty: 46
Ok dzieki :)
No ale musza mi oddac kase, wiec sa do tylu. A co do podwzyszania cen w systemie to faktycznie moga na tym wyjsc na plus :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 25 Sie 2014 11:15 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4057
złoty
Na koniec czysto teoretycznie.
Wariant I
Kupujesz bilet miesiac przed wyjazdem i oddajesz go w dniu wyjazdu.
Przez miesiac sprzedaja np.60 miejsc, czesc z nich w wyzszej taryfie z twojego powodu.

Wariant II
Nie kupujesz biletu, gdyz nie jestes pewien wyjazdu. Ostatecznie nie jedziesz.
Sprzedaja finalnie tyle samo miejsc, co w pierwszym wariancie, jednak kilka z nich po nizszej cenie.

Zysk czy strata na rachunku?
Juz pomijam 5 zl.oplaty :D

Troche inaczej wyglada, gdy kurs jest wyprzedany,ale to rzadkosc,zreszta anulacje tez norma nie sa.
Strate poniesliby, gdybys kupil ostatnie bilety i oddal na tyle krotko,ze nie moglyby wrocic do puli sprzedazowej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 25 Sie 2014 11:45 

Rejestracja: 31 Lip 2013
Posty: 46
Racja, problem jest tylko przy wyprzedanych kursach. Cos mi ciezko myslenie z rana przychodzi :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 25 Sie 2014 11:46 

charlie_obannon napisał(a):
Czy polski bus nie robi problemow, jesli wysle maila z anulacja powiedzmy 10 minut przed odjazdem? Tak to rozumiem, choc wydaje mi sie to dosyc nieoplacalne z ich strony, bo prawdopodobnie nikt juz tego zwroconego biletu nie kupi...


z strony PB;
Kod:
Jak dokonać anulacji biletu?

Anulacji biletu można dokonać za pośrednictwem narzędzia „Zarządzanie rezerwacjami” lub konsultanta PolskiBus.com. Jeżeli do odjazdu autobusu pozostało więcej niż 12 godzin, bilet można anulować samodzielnie poprzez bezpłatny serwis elektroniczny http://www.polskibus.com/manage-reservation podając numer rezerwacji oraz adres e-mail lub poprzez kontakt mailowy (anulacje@polskibus.com), bądź telefoniczny dzwoniąc pod numer telefonu 703 502 504 (opłata za minutę połączenia 3,69 zł brutto). Jeżeli do odjazdu pozostało mniej niż 12 godzin anulacji można dokonać wyłącznie z pomocą konsultanta PolskiBus.com (kontakt mailowy lub telefoniczny). Anulacja może być wykonana do godziny odjazdu autokaru. WAŻNE: Po planowanym czasie odjazdu autokaru, bilet traci ważność i nie może być już anulowany.


http://www.polskibus.com/faqs?faq=983
Góra
 PM off  
      
#78 PostWysłany: 25 Sie 2014 11:48 

Rejestracja: 31 Lip 2013
Posty: 46
Tak czytalem to, bardziej chodzilo mi o praktyczne doswiadczenia z anulowaniem na styku, jesli nie robi sie tego bezprosrednio telefonicznie, tylko przez maila :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 25 Sie 2014 11:51 

charlie_obannon napisał(a):
Tak czytalem to, bardziej chodzilo mi o praktyczne doswiadczenia z anulowaniem na styku, jesli nie robi sie tego bezprosrednio telefonicznie, tylko przez maila :)


Jak dla mnie chodzi o to samo, każdy e-mail posiada godzinę wysłania i otrzymania

ps. od pewnego czasu jestem pod wrażeniem, ile można mieć problemów z tak prostą kwestią jak zwrot bilet/ów PB
Góra
 PM off  
      
#80 PostWysłany: 06 Maj 2015 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2012
Posty: 682
Loty: 124
Kilometry: 207 564
niebieski
za jeden bilet pobrało mi trzy razy kwotę z konta, odjazd jutro, płacone KK WBK, poza kontaktem z PB, czynić coś więcej? kontakt z bankiem ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 112 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group