Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 31 Sie 2016 10:30 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 10329
Loty: 242
Kilometry: 341 376
Dlatego ZAWSZE jak jest oferta, kupujemy kartą. Przelew nie gwarantuje biletów.
_________________
Proszę jak macie jakieś pytanie o Ateny to najpierw szukajcie na forum a ewentualnie następnie pytajcie w odpowiednim dziale.
https://www.facebook.com/SladyZeus/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#22 PostWysłany: 31 Sie 2016 10:32 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 327
Punkty statusowe: 12
niebieski
Firma otrzymała przelew i po otrzymaniu przelewu zagwarantowała, że wszystko z rezerwacją jest ok. To chyba nie jest uczciwe?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#23 PostWysłany: 31 Sie 2016 10:52 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 10329
Loty: 242
Kilometry: 341 376
Nie pierwszy raz nimi. Opodo.it nie raz wystawiał mi e-tix (a płaciłem kredytową, kasa zablokowana) i anulowali bilet, bo nie mogli potwierdzić moją kartę. No cóż sama rodzina co edreams
_________________
Proszę jak macie jakieś pytanie o Ateny to najpierw szukajcie na forum a ewentualnie następnie pytajcie w odpowiednim dziale.
https://www.facebook.com/SladyZeus/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#24 PostWysłany: 31 Sie 2016 13:15 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2534
Punkty statusowe: 49
srebrny
Polskie Opodo jest raczej bardzo pomocne i w porządku. Ale potwierdzam co napisane już powyżej, za bilety lotnicze zawsze płacimy kartą. Poza tym że bilety są wystawiane automatycznie, to płatność kartą chroni nas w przypadku np. upadku linii lotniczej albo innych sytuacji (wtedy gdy chargeback ma zastosowanie). Płatność przelewem to głupota.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#25 PostWysłany: 31 Sie 2016 13:25 

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 667
Loty: 129
Kilometry: 284 715
Punkty statusowe: 24
niebieski
O polskim Opodo mam zdanie jak najlepsze. Kompetentni konsultanci. Kilka rezerwacji u nich robiłam i nigdy najmniejszego problemu nie miałam. Jeżeli zrobiłeś przelew zamiast zapłacić kartą, to tylko na własne ryzyko. I wstrzymałabym się tutaj od słów "ostrzegam przed nieuczciwą firmą". Przez wpisy takie jak twój ludzie uważają wszystkich pośredników za zło wcielone.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#26 PostWysłany: 31 Sie 2016 13:27 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 10329
Loty: 242
Kilometry: 341 376
opodo.pl napisał(a):
WAŻNE! OPODO ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO NIE POTWIERDZENIA REZERWACJI Z PRZYCZYN OD NAS NIEZALEŻNYCH.
_________________
Proszę jak macie jakieś pytanie o Ateny to najpierw szukajcie na forum a ewentualnie następnie pytajcie w odpowiednim dziale.
https://www.facebook.com/SladyZeus/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#27 PostWysłany: 20 Paź 2016 01:32 

Rejestracja: 27 Lip 2013
Posty: 752
Punkty statusowe: 39
srebrny
Mam pytanie o płatności w opodo.pl
Na liście karta jest tylko jedna darmowa: Visa
Jak to mam rozumieć? czy chodzi o kartę kredytową Visa? Bo na liście Visa Debit i Visa Electron są +26pln prowizji ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#28 PostWysłany: 20 Paź 2016 07:07 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 1984
Loty: 116
Kilometry: 93 385
Punkty statusowe: 49
srebrny
@‌rydzo‌ tak, chodzi o kartę kredytową.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
rydzo uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#29 PostWysłany: 27 Gru 2016 18:03 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1279
Punkty statusowe: 119
złoty
LOT odwołał mi lot, zażądałem zwrotu kosztu biletu kupionego właśnie przez opodo. Napisałem do supportu opodo maila w sobotę, w poniedziałek rano odpowiedź z informacją, że jak tylko LOT odblokuje bilety, dokonają zwrotu na oryginalną formę płatności. W czwartek cała kwota była już na karcie.

Zaskoczyła mnie błyskawiczna i profesjonalna odpowiedź, szczególnie że niektóre inne OTA do swojego helpdesku zatrudniają osoby słabo mówiące po polsku (obstawiam, że z zachodniej Ukrainy), z którymi praktycznie nie można się porozumieć i przekazać na czym polega problem. Tutaj odpowiedź nie tylko, że na temat, to jeszcze napisana eleganckim językiem i nie z szablonu.
_________________
Odwiedź mój blog Odlotowe Podróże!
http://www.odlotowe-podroze.blogspot.com

Odlotowe Podróże na Facebooku
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 31 Sty 2017 23:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 961
Punkty statusowe: 53
srebrny
Podepnę się pod ten temat.
Robiłem rezerwację przez Opodo, linia A3 i dostałem maila od Opodo, że A3 zmieniło godzinę lotu z 14:20 na 14:10, a jakiś czas później, że zmieniają z 14:10 na 14:05.
Czy w takim wypadku powinna być możliwość niezaakceptowania takiej zmiany i otrzymać zwrot kasy ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 31 Sty 2017 23:55 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 739
Loty: 101
Kilometry: 142 190
Punkty statusowe: 20
niebieski
Przy tak niewielkiej zmianie i jeszcze dodatkowo przy OTA z tej grupy szanse są bliskie zeru.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#32 PostWysłany: 05 Mar 2017 10:55 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 43
Punkty statusowe: 0
Dokonywanie jakikolwiek rezerwacji w opodo.pl w weekend lub święta wiąże się z pewnym ryzykiem, ponieważ support opodo pracuje od poniedziałku do piątku. Więc jak coś w procesie rezerwacji pójdzie nie tak to blokują kasę na cały weekend.
Mi się niestety przytrafił taki przypadek. Robiłem rezerwację w sobotę no i po etapie płatności, wyskoczyła nie miła informacja: "Wystąpił błąd rezerwacji, twoje środki pieniężne NIEZASTANĄ zablokowane, spróbuj ponownie." Niestety kasa na karcie zablokowana no i kupa, bo ani nie mogę ponowić rezerwacji ani spróbować gdzieś indziej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#33 PostWysłany: 05 Mar 2017 19:36 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 3741
Punkty statusowe: 173
platynowy
Jakiś czas temu kupowałem u nich bilet wieczorem, dostałem maila z potwierdzeniem.

Rano patrzę, że jest tylko PNR, ale nie ma e-tixów, na CMT info, że podróż anulowana.

Zadzwoniłem do Opodo i w ciągu 15-20 minut miałem telefon zwrotny, że wszytko wyjaśnili i bilety przyjdą w ciągu kilku godzin. Były za godzinę-półtorej. Więc bardzo pozytywne zaskoczenie.

Ale rzeczywiście dość często im się zdarzają tego typu sytuacje, więc lepiej unikać zakupów w weekendy lub święta, jak pisał poprzednik.
_________________
Darmowa gra Sudoku online
http://www.sudoku-online.ovh/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 14 Wrz 2017 18:27 

Rejestracja: 28 Lis 2011
Posty: 23
Punkty statusowe: 0
Witam,

od 2 dni po zakupie biletu mam status rezerwacji: w przetwarzaniu. Najpierw otrzymałem na emaila potwierdzenie rezerwacji a następnego dnia emaila o takiej treści:
Szanowni Państwo,

Niestety z przyczyn od nas niezależnych rezerwacja 30xxxxx nie została potwierdzona w systemie linii lotniczej.
Ze względu na odmowy na karcie wprowadzonej podczas rezerwacji nie została ona obciążona.

Prosimy o zapewnienie środków na karcie oraz sprawdzenie odpowiednich limitów i dokonanie nowej rezerwacji.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

Pozdrawiam / Best regards,

Środki nie zostały pobrane z karty, jednak nie mogę ponownie dokonać rezerwacji na ten sam termin bo ta nadal "wisi" mi na koncie.

Czy ktoś z Was miał podobną sytuację - czy w takiej sytuacji w końcu obciążą moją kartę czy całkowicie anulują rezerwację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 14 Wrz 2017 18:47 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2534
Punkty statusowe: 49
srebrny
Napisali przecież że proszę o dokonanie nowej. Z innego adresu e-mail i z innej przeglądarki zrób nową rezerwację i upewnij się że na karcie są środki i masz ustawione odpowiednie limity na transakcje internetowe.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 14 Wrz 2017 18:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1701
Loty: 54
Kilometry: 82 342
Punkty statusowe: 50
srebrny
Peter866 napisał(a):
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację - czy w takiej sytuacji w końcu obciążą moją kartę czy całkowicie anulują rezerwację?

Ja miałem, okazało się, że miałem ustawiony za niski limit. Zrobiłem normalnie drugą rezerwację ze swojego konta opodo i tyle. Ta pierwsza rezerwacja już poszła do piachu.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group