Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 191 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#121 PostWysłany: 24 Mar 2020 13:14 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5671
Loty: 823
Kilometry: 779 418
platynowy
@mateusz323 - a pobierają jakiś haracz w takich przypadkach?
Ja mam wykupione loty na majówkę, ale podejrzewam, że szanse na ich realizację są raczej iluzoryczne, więc pewnie proces przede mną.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#122 PostWysłany: 24 Mar 2020 13:23 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1490
srebrny
-- 24 Mar 2020 12:22 --

Zwrócili dokładnie tyle ile zapłaciłem w przeciągu tygodnia od zgłoszenia chęci zwrotu, były to linie legacy nie wiem jak z LCC, własnie wirze od 2h żeby zmienić lot w6 .

-- 24 Mar 2020 12:23 --

bo76 napisał(a):
Mam jeden odcinek lotu cancelled. Dostałam sms (wykupiona dodatkowa usługa), że lot uległ zmianie i szczegóły w mailu - a maila nie ma. Widzę cancelled na checkmytrip. Nie widzę zmian na Air Canada. Maila od Opodo nie ma ani w spamie, ani nigdzie.
Lot odległy, przełom lipca - sierpnia, z oczywistych względów możliwość anulacji byłaby mi teraz na rękę, w razie, gdyby sytuacja dalej była niestabilna. Jak teraz postępować - mam jakiś termin na reakcję, zmianę, anulację? Co, jeśli nie zareaguję - anulują z automatu czy uznają, że lecę? czy może czekać, ile się da i dopiero potem reagować? Czy to jakiś błąd, skoro linia pokazuje na swojej stronie normalnie?

Nawet na ich stronie masz info żeby kontaktować się jedynie w przypadku gdy do wylotu masz 7 dni lub mniej
Góra
 Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
Sudoku uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#123 PostWysłany: 24 Mar 2020 14:56 

Rejestracja: 02 Mar 2020
Posty: 11
Cześć

Opodo aktualnie obsługuje tylko rezerwacje z terminem wylotu mniej niż 7 dni. Mam lot 5 kwietnia do USA, oczywiście odwołany (LOT). Nie mają żadnego maila żeby do nich napisać. Co polecacie? Czekać cierpliwie aż będzie 7 dni do wylotu? Jaka jest w ogóle procedura? Ktoś już przechodził przez anulowanie z powodu korony na Opodo? Bardzo proszę o wskazówki.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#124 PostWysłany: 24 Mar 2020 15:00 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1490
srebrny
Chyba nikt Ci nic innego nie zaleci niż to co napisałem na PW czyli:

Czekać do tych 7 dni do wylotu ale dzisiaj próbowałem się do nich dodzwonić i po 3h wiszenia na słuchawce rozłączyłem się..
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#125 PostWysłany: 24 Mar 2020 20:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 561
złoty
Przerabiałem kilkukrotnie zwroty z Opodo / Edreams, więc podsumuję i jednocześnie potwierdzę to co zostało już napisane.
1. Kontakt tylko przez chat najlepiej na FB. Nie bawcie się w telefony, szkoda czasu i nerwów.
2. Za odwołane loty zwracają pełną kwotę, a do weryfikacji tak jak napisał @mateusz323 wystarczą 4 ostatnie cyfry karty użytej do płatności.
3. W normalnych okolicznościach pieniądze wracały ok. 48h więc super, ale obecnie (?)
4. W tej chwili nic się nie załatwi dla rezerwacji dalszych niż w ciągu najbliższych 7 dni. Chatbot rozpoznaje szczegóły rezerwacji po wprowadzeniu jej numeru i nie dopuści tych bardziej odległych do przekazania konwersacji "żywemu" konsultantowi - trzeba cierpliwie czekać na uspokojenie sytuacji lub do zbliżenia się terminu lotu.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#126 PostWysłany: 24 Mar 2020 22:08 

Rejestracja: 17 Maj 2011
Posty: 68
Wyprowadźcie mnie z błędu - złożyłem parę dni temu requesty o refund bezpośrednio do Norwegiana (po tym jak na infolinii Opodo dostałem info, że tam bezpośrednio mam działać). Requesty złożone, ale teraz kwestia samego Opodo do mnie wróciła - wartość około 20% zakupu biletów poszła do nich (widać po pobraniu środków na karcie). Czy jest szansa uzyskać refund części, które oni pobrali? W przypadku jednej rezerwacji do wylotu miało dojść 17.03 i powrotu 30.03 (USA). Druga rezerwacja dot. też USA one way w dn. 7.04.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#127 PostWysłany: 24 Mar 2020 22:13 

Rejestracja: 01 Cze 2014
Posty: 188
niebieski
Ja dorzucę pytanie, co w takiej sytuacji. Mamy loty w Tigerair Taiwan wykupione przez Opodo. Miesiąc temu dostałem info od Tigerair, ze loty skasowane i czas na zwrot 4 tygodnie, a w przypadku korzystania z OTA, wymagany kontakt z OTA. Na stornie Opodo lot cały czas figuruje jako potwierdzony. Jak się kontaktować z Opodo w tej sprawie? Chat na FB wywala, gdy do loty jest więcej niż 7 dni. Wylot mam za miesiąc, ale juz pewne przecież ze się nie odbędzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#128 PostWysłany: 25 Mar 2020 05:35 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 601
Loty: 135
Kilometry: 309 772
Konrad_PL napisał(a):
4. W tej chwili nic się nie załatwi dla rezerwacji dalszych niż w ciągu najbliższych 7 dni. Chatbot rozpoznaje szczegóły rezerwacji po wprowadzeniu jej numeru i nie dopuści tych bardziej odległych do przekazania konwersacji "żywemu" konsultantowi - trzeba cierpliwie czekać na uspokojenie sytuacji lub do zbliżenia się terminu lotu.


Dokładnie, do tych samych wniosków doszedłem po wczorajszych pogadankach z botem. Z jednej strony jest to rozsądna i zrozumiała polityka OTA zaś z drugiej, nikt nie wie jaka będzie ich kondycja finansowa w dacie wylotu (połowa maja w moim przypadku) i na ile łatwe / możliwe będą wtedy zwroty. Stąd zrozumiała jest też również determinacja osób, które chcą ustalić pomimo że ich lot jest za +7 dni. Dla branży będzie lepiej, jeśli się im chwilowo odpuści i nie będzie naciskać, i tak też pewnie zrobię, choć mam nadzieję, że nie staniemy się mimowolnymi "inwestorami" ;) Zawsze pozostaje chargeback z drugiej strony.

p.
_________________
Moje relacje:
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#129 PostWysłany: 25 Mar 2020 08:54 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1490
srebrny
U mnie w ogóle chat bot nie działa od kilku dni ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#130 PostWysłany: 25 Mar 2020 19:01 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1607
Loty: 54
Kilometry: 49 007
złoty
Ma ktoś jakiś pomysł jak ten chatbox edreams na facebooku postawić do pionu tak żeby uzyskać zwrot ? Mam lot 27 marca, wiadomo że odwołany a na stronie edrams flight status: confirmed...


Edit: doszedłem do momentu w który napisali:

"Unfortunately, this booking cannot be cancelled online"

Serio muszę tam dzwonić... ?
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#131 PostWysłany: 25 Mar 2020 19:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1953
Loty: 171
Kilometry: 283 550
platynowy
Ja dziś rozmawiałem z automatem i kazał zwracać się bezpośrednio do linii lotniczej. MCT-DXB 28.03 i zmieniają status tylko na kolejny dzień, więc pozostaje czekać do przedednia wylotu.
Góra
 Relacje PM off
Kravkrk lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#132 PostWysłany: 25 Mar 2020 19:22 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1607
Loty: 54
Kilometry: 49 007
złoty
Ja z kolei napierw napisałem do LOT-u, nie otrzymałem odpowiedzi od nich tylko właśnie od Edka, że zostali poinformowani przez linie lotniczą o "istotnej zmianie rozkładu.
I podany nr telefony na który nie zamierzam dzwonić. Słabo bo mało czasu zostało i się trochę boję, że nie zdążę procedować tego zwrotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#133 PostWysłany: 26 Mar 2020 11:25 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 252
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Ktoś ostatnio rozmawiał z agentem na Facebooku? U mnie cały czas info, że nie ma nikogo po angielsku... Ewentualnie może jakiś inny kraj gdzie się kontaktować? Wylot za 5 dni :p
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#134 PostWysłany: 26 Mar 2020 12:55 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5671
Loty: 823
Kilometry: 779 418
platynowy
Też od kilku dni próbuję (ale edreams, nie opodo) i mam tak samo niestety.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#135 PostWysłany: 26 Mar 2020 18:51 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1490
srebrny
Niestety dodzwonić do nich teraz tez się nie da. Info ze wszyscy agenci są zajęci i proszę zadzwonić później, wylot we wtorek o 17:05 :D a W6 oferuje tylko anulacje, bez prawa zmiany
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#136 PostWysłany: 26 Mar 2020 19:53 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1607
Loty: 54
Kilometry: 49 007
złoty
Dokładnie. Na chacie nikogo nie ma, dodzwonić się nie idzie, a wylot jutro. I co teraz ? Lot odwołany przez PLL Lot, więc kasę chyba muszą oddać, czy kasa przepada ? Złożyłem drugi raz wniosek na stronie lotu, ale na razie bez odzewu.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#137 PostWysłany: 27 Mar 2020 13:05 

Rejestracja: 02 Mar 2020
Posty: 11
LOT odsyła do opodo. Nie interesują ich loty rezerwowane przez pośrednika, jedynie zakupione bezpośrednio u nich. Support wyłączony. Chyba jedyna opcja jaka zostaje to zrobić chargeback na karcie.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#138 PostWysłany: 29 Mar 2020 19:23 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1490
srebrny
Dziś udało mi się do nich dodzwonić po 1,5h czekania na słuchawce, maja dać znać w ciągu 72h czy uda im się zmienić tak jak prosiłem.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#139 PostWysłany: 30 Mar 2020 14:43 

Rejestracja: 30 Mar 2020
Posty: 1
Witam wszystkich.
Miałem lecieć 20.05.2020r. do Male z opodo. Nie mogłem się do nich dodzwonić, przez messengera też nic nie załatwiłem. Teraz dostałem maila żeby się pilnie skontaktować telefonicznie. Infolinia oczywiście nie działa w j. polskim a pod angielski też nie da się dodzwonić. Na messengerze opcje wyboru kończą się gdy podaję że dostałem od nich maila i mam informację że dostanę maila z informacjami.
Czy ktoś wie jak przejść dalej?
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#140 PostWysłany: 30 Mar 2020 15:22 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1490
srebrny
Dzwon prosto do UK
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 191 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group