Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


 [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 04 Gru 2020 20:35 

Rejestracja: 17 Sie 2012
Posty: 112
miło mi, że byłem pomocny :)
Jeśli będziesz miał jakieś pytania i chcesz wiedzieć jaka Recepcjonistka daje najlepsze upgrady to pisz ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 18 Lut 2021 15:07 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 418
Loty: 177
Kilometry: 387 374
niebieski
Nazwa hotelu: Le Meridien Cairo Airport

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe Room, King Size, Guest room, 1 King, Airport view (2 pokoje)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: program pokazywał upgrade do 1 King Bed, Airport View, Club Lounge Access, Executive Suite dla obu pokoi, ale wyglądał jak podstawowy Deluxe (nie sprawdziłem drugiego pokoju), salonik (oba pokoje), śniadanie w restauracji (oba pokoje), punkty, wstawka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty (oba pokoje)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik dość mały, tylko zimne przekąski, alkohol tylko lokalny, świeży sok mango. Bardzo fajny personel, luźna atmosfera. Salonik zamykany o 20, ale bez problemu mogliśmy zostać dłużej oglądając mecz, przyszło kilka dodatkowych osób z obsługi, akurat Egipska drużyna Al Ahly Kair grała z Bayern Monachium, po pierwszym golu strzelonym przez Lewandowskiego sporo żartów (wiadomo rodak, ale nic złośliwego). Niewypraszani poszliśmy do pokoi ok 1h po oficjalny zamknięciu saloniku (w miłej atmosferze dokończyliśmy oglądanie pierwszej połowy). Kiedy rano zajrzeliśmy do saloniku "doniesiono" nam, iż Lewandowski strzelił 2 gole ;)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Rewelacyjna lokalizacja przed lotem. Akurat mieliśmy poranny lot z terminala 3, a z hotelu do terminala jest ok 150 metrów bezpośrednim łącznikiem. Przy zameldowaniu jako benefit wybrałem śniadanie, ale zwrócono mi uwagę iż śniadanie już mam i lepszym wyborem będą punkty (śniadanie nie było w stawce). Podczas śniadania w saloniku nic nie było poza przekąskami, śniadanie w restauracji bez zastrzeżeń. Wszystkimi benefitami objęte zostały oba zarezerwowane pokoje. Pokoje czyste, bez śladów "zmęczenia". O ile w mieście nie widać zamieszania związanego z covidem, tak w hotelu inne podejście - przed wejściem do hotelu dezynfekcja plecaków, wszystkie przedmioty (w tym ręczniki) zapakowane w folię, dodatkowe duże tubki żeli dezynfekujących; uważam że to bez większego znaczenia, ale ktoś chciał i zadbał o to byśmy czuli się covidowo bezpiecznie. Miał być tylko nocleg przed lotem, ale za sprawą obsługi saloniku bardzo miło spędziliśmy wieczór.

Inne uwagi: Pobyt 02.2021


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#43 PostWysłany: 09 Maj 2021 20:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 935
Loty: 511
Kilometry: 567 580
srebrny
Nazwa hotelu: The Malta Marriott Hotel & Spa

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard, Guest room, 1 King, Courtyard view (najtańszy)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Junior Suite, M Club lounge access, Suite, 1 King, Balcony, dostęp do lounge, śniadanie, butelka wina, list powitalny, late check-out (15:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Ze względu na restrykcje lounge był zamknięty ale obsługa alternatywnie dostarczała ofertę posiłków do pokoju (17:30-19:30). Codziennie to samo menu: starter (talerz serów), danie główne (tosty, ciabatty, bajgle etc do wyboru 5 rodzajów), deser dnia oraz alkohol (butelka lokalnego wina). W ramach lounge można zamówić przez cały dzień napoje bezalkoholowe z dostawą do pokoju.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel przeszedł niedawno remont – wszystko jest nowoczesne i urządzone „na bogato”. Obsługa niesamowicie uprzejma i życzliwa – recepcja oraz room service. Lokalizacja hotelu – doskonała, obsługa bardzo uprzejma, upgrade bardzo szczodry. Hotel świecił pustkami (kwiecień 2021) i prawie wszystko było zamknięte – basen, lounge, restauracja oraz bar. Szczerze polecam!

Inne uwagi: Jedyna wada – przy niemal pustym hotelu internet bardzo wolny (dostałem wersję premium)

Załącznik:
IMG_20210422_134708.jpg


Załącznik:
IMG_20210422_134728.jpg


Załącznik:
IMG_20210422_134721.jpg


Załącznik:
IMG_20210422_152051.jpg


Załącznik:
IMG_20210424_082117.jpg


Załącznik:
IMG_20210424_184710.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#44 PostWysłany: 19 Maj 2021 18:42 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 418
Loty: 177
Kilometry: 387 374
niebieski
Nazwa hotelu: Sheraton Grand Kraków

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe with free upgrade (najtańszy)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: up do Deluxe Suite, 1000 punktów, śniadanie (nie było zawarte w stawce), salonik, późne wymeldowanie o 16

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): przez covid salonik zamknięty, forma zastępcza to zamawianie do pokoju. Przez cały dzień dostępne kawa/herbata/soki/napoje oraz piwo. Wieczorny serwis 18-20 z większym wyborem alkoholi. Codziennie inny, ale tylko jeden, zestaw przystawka+danie+deser - porcje "restauracyjne" więc spokojne zastąpi kolację. Jedzenie bardzo dobre.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Świetna lokalizacja zaraz przy Wawelu. Pokój z widokiem na Wisłę i jak się postarać to Wawel też się zobaczy, brak oznak "zmęczenia", niestety prysznico-wanna. Przyzwoity wybór na śniadanie, które choć bardzo dobre z zaskakującymi brakami (w zestawie była kiełbasa, ale zabrakło np. musztardy/ketchup, kolejne dni dopisywałem ją jako prośbę extra). Basen zamknięty przez covid. Restauracja i taras na dachu otwarte, ale odbywały się przyjęcia komunijne i wymagana była wcześniejsza rezerwacja, przy niepewnej pogodzie i nie chcąc aż tak planować darowałem sobie. Przemiły personel. Bezproblemowe późne wymeldowanie o 16.

Inne uwagi: Pobyt 05.2021
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#45 PostWysłany: 02 Cze 2021 15:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 935
Loty: 511
Kilometry: 567 580
srebrny
Nazwa hotelu: C-Hotel & Spa, Cassago Brianza, a Member of Design Hotels

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: DOUBLE OR TWIN ROOM

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do SUPERIOR GARDEN VIEW

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel na kompletnym odludziu, daleko do wszystkiego ….co jest olbrzymia zaleta! Przepiekny wystroj hotelu oraz szczegolnie jego polozenie. Pokoj niesamowicie reaksujacy z olbrzymimi oknami skierowanymi w strone parku. Basen (sadzawka) wewnetrzny oraz zewnetrzny. Polecam na romantyczny, relaksacyjny weekend!

Inne uwagi: Hotel bardzo drogi za $$$ ale chyba najlepszy przelicznik punktowy jaki dotychczas widzialem w Marriott – pokoj za 240 EUR kosztuje 25k punktow

Załącznik:
Screenshot_20210602_155820_com.whatsapp.jpg

Załącznik:
IMG_20210529_101458.jpg

Załącznik:
IMG_20210529_101446.jpg

Załącznik:
IMG_20210529_101556.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#46 PostWysłany: 08 Cze 2021 15:29 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 418
Loty: 177
Kilometry: 387 374
niebieski
Nazwa hotelu: Warsaw Marriott Hotel

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe Guest room, 1 King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Corner Junior Suite, salonik, śniadanie w restauracji, punkty

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik zamknięty, forma zastępcza serwowana w restauracji. Przez cały dzień w wydzielonej części dostępne napoje/kawa/herbata oraz owoce/coś słodkiego. Wieczorny serwis wino/piwo, nie widziałem mocniejszych alkoholi, ale też o nie nie pytałem. Na ciepło zupa i 2 dania. Na zimno 2 sałatki oraz przepyszny deser. Jedzenie bardzo dobre, a porcje spokojnie zastąpią kolację.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdania są podzielone, u mnie mieszane uczucia, żona w pełni zadowolona. Produkt twardy oceniam na gorszy od dostępnego w pobliskim Hamptonie, zdjęcia tego nie oddają - jedyną zaletą są widoki. Łóżko z bardzo miękkim materacem (trochę za bardzo). Łazienka ponownie minus za wystrój, plus za prysznic i wannę oraz widoki. Trochę dziwne uczucie kiedy nie można zasłonić okna, może na wyższych piętrach nie jest to przeszkodzą ale na 30 spokojnie można zajrzeć z sąsiedniego budynku. Lokalizacja moim zdaniem dobra, wszędzie blisko jak to w centrum, wybraliśmy go ze względu na bliskość Teatru Roma oraz basen (tym przegrał Hampton) który według strony miał być otwarty, a jak się niestety okazało nie był (zapewne związane ze zmianą właściciela Holmes Place). Śniadanie w restauracji bardzo dobre, przyzwoity wybór jak na covidowe czasy, w formie mieszanej bufet oraz nakładanie przez obsługę. Minus za wystrój oraz błędną informację i zamknięty basen. Plus za bardzo dobre jedzenie w saloniku/śniadanie oraz wysoki poziom obsługi.

Inne uwagi: Pobyt 06.2021


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#47 PostWysłany: 16 Sie 2021 00:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 935
Loty: 511
Kilometry: 567 580
srebrny
-- 16 Cze 2021 21:44 --

Nazwa hotelu: Residence Inn by Marriott Brussels Airport

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Studio, 1 Queen

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do 1 Bedroom Suite, 1 Queen, Sofa bed, pudelko czekoladek

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak lounge

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel pachnie swieżością (otwarty w kwietniu 2021). Niestety, pomimo nazwy brak shuttle bus na lotnisko – z tego co się dowiedziałem to jest to w planie „po pandemii”. Hotel bardziej zorientowany na gości biznesowych long-stay dla sąsiadującego centrum biurowego niż na pasażerów transferowych. Uber z lotniska – 15 EUR (albo autobus, który jedzie co 30 min i zanim dotrze do hotelu zatrzymuje się na ok 15 przystankach). Obsługa bardzo miła, restauracja w hotelu nie działa a recepcja poleca Courtyard by Marriott (dojazd na wlasny koszt) lub sugeruje uzycie aplikacji z dostawą.
Z jednej strony super hotel i bardzo przestronne wnętrze wraz z pełni wyposażoną kuchnią ale biorąc pod uwagę że Sheraton na lotnisku był o 30 EUR droższy (2x15 EUR za Ubera) to warto to mieć na uwadze.


Inne uwagi: w pobliżu brak możliwości parkowania samochodu, wszędzie zakazy lub szlabany

Załącznik:
IMG_20210605_162649.jpg

Załącznik:
IMG_20210605_162704.jpg

Załącznik:
IMG_20210605_162713.jpg

Załącznik:
IMG_20210605_162754.jpg


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Sheraton Brussels Airport

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic, king size bed

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, sniadanie, upgrade do Club lounge room

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): promocyjna (anulowana)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Lounge zamknięty ale w ramach rekompensaty voucher na posiłek w restauracji lub do wymiany w food truck naprzeciw wejścia do hotelu (przy terminalu lotniczym). Z voucherów nie skorzystałem więc nie wiem co tam było

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Dzien przed przyjazdem anulowałem rezerwację w bardzo atrakcyjnej cenie gdyż niedaleki hotel NH był w super cenie. Niestety nie byłem w stanie złapać Ubera o późnej porze i poszedłem do Sheratona prosić o przywrócenie anulowanej rezerwacji – udało się. Recepcjonistka bez problemu przywróciła moją rezerwację z ceną niższa o 50EUR od ceny bieżącej. Hotel świętuje swoje 30te urodziny i niestety widać te lata wszędzie – zarówno na korytarzach jak i w pokoju. Dało śię odczuć że pokój był remontowany ostatnio w latach 90tych. Niewątpliwie zaletą hotelu jest jego lokalizacja – 38 kroków od terminalu.

Inne uwagi: Lokalizacja super, jedyny hotel lotniskowy w Brukseli do którego nie trzeba dojeżdżać.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Sheraton La Caleta Resort & Spa, Costa Adeje, Tenerife

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe, Guest room, 1 King, Garden view, Low floor, Balcony (najtańszy)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Deluxe Suite, 1 Bedroom Suite, 1 King, Garden view, Terrace, śniadanie, late check-out (16:00), zestaw sosów w słoiczkach (lol)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Club lounge zamknięty, alternatywnie 20% zniżki na napoje cały dzień we wszystkich restauracjach, happy hours (50% zniżki) w barze w godzinach 18-20

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W trakcie zameldowania recepcjonista zapytał mnie jaki upgrade preferuję – albo standardowy pokój na wysokim piętrze z widokiem na morze i tarasem czy może Suite z widokiem na ogród na niskim piętrze ale z dużo większym tarasem. Oczywiście wybrałem Suite, który moim zdaniem miał częściowy widok na morze (myślałem że będę widzieć tylko basen i krzaki). Pokój był olbrzymi, świetnie wyposażony a obsługa była po prostu fantastyczna – cokolwiek potrzebowałem od razu było załatwione (przedłużacz na cały pobyt załatwili w 5 minut). Codziennie pracowałem i nie narzekałem na jakość internetu. Pomimo iż club lounge był zamknięty obsługa wiedziała że pracuję zdalnie i dała mi (jako jedynemu) dostęp do lounge, gdzie były komputery, monitory i drukarki. Podczas mojego pobytu nie byłem w stanie znaleźć nawet jednej rzeczy, na którą mógłbym narzekać. 2 baseny zewnętrzne – mniejsz z wodą podgrzewaną a większy z wodą z oceanu. Z basenów można korzystać w nocy (nie ma zakazu – tylko tablica z info o braku ratownika), SPA zamknięte. Sniadanie w formie bufetu (składniki podawane przez obsługę), od 7:30 rano (nieco późno moim zdaniem).

Inne uwagi: Dużo miejsc parkingowych przed hotelem (za free), centrum testów covid 50 metrów od hotelu, sklep spożywczy w takiej samej odległości.

Załącznik:
IMG_20210606_131626.jpg

Załącznik:
IMG_20210606_131658.jpg

Załącznik:
IMG_20210606_131647.jpg

Załącznik:
IMG_20210606_131721.jpg

Załącznik:
IMG_20210606_132532.jpg

Załącznik:
IMG_20210612_092305.jpg

Załącznik:
IMG_20210610_194932.jpg

Załącznik:
IMG_20210612_145328.jpg


-- 16 Sie 2021 00:57 --

Nazwa hotelu: Sheraton Poznan

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic guest room (najtańszy)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka w pokoju, śniadanie, EL

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): EL w wersji hybrydowej – salonik na 6tym piętrze czynny z napojami bezalkoholowymi oraz kawą cały czas ale happy hours w restauracji. Alkohole serwowane do stolika pomiędzy 18-20 oraz menu przystawka/danie główne/deser (można zamawiać kilkukrotnie).

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Podróżuję sporo, nawet w czasach pandemii, ale to chyba pierwszy raz od wieków kiedy hotel był full. Nie dostałem upgrade’u jak ostatnio do apartamentu (za co recepcjonista od razu przeprosił, ponoć zawsze dają dla Platynowego statusu). Goście weselni wykupili wszystkie apartamenty. Wesele było głośne i trwało do bardzo późnych godzin nocnych. Narzekałem na to przy wymeldowaniu i recepcjonistka odjęła cenę garażu (2x80zł). Garaż trzeba rezerwować przed przyjazdem bo ilośc miejsc jest śmieszna jak na obiekt tego rozmiaru.

Inne uwagi: N/D


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
11 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#48 PostWysłany: 17 Sie 2021 12:58 

Rejestracja: 22 Wrz 2010
Posty: 410
niebieski
Nazwa hotelu: AC Marriott Bologna
Twój status w programie lojalnościowym: Titanium
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: - Upgrade do Junior Suite + Sniadanie
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): BRG (63 EUR)
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Lounge

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
TAK - 15min na piechote na Piazza Maggiore. Bardzo czysto.
Minus za sniadanie :
Brak warzyw (Nie maja ze wzgledu na Covid - nie wiem co to za dziwna wymowka).
Brak mozliwosci zamowienia jajecznicy czy innych dan. Maja tylko omlet.
2 rodzaje wedlin, 3 rodzaje serow i 2 rodzaje pieczywa. 3 rodzaje sokow firmy PAGO.


Nazwa hotelu: AC Marriott Malaga
Twój status w programie lojalnościowym: Titanium
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: - Upgrade do Standard Sea View
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): BRG (71 EUR)
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Lounge

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
TAK - rewelacyjne polozenie, dokladnie obok katedry. Swietny rooftop bar z widokiem (darmowy wstep dla gosci hotelu).
Daja voucher 10 EUR na osobe na noc do wykorzystania. Nie starczy na sniadanie poniewaz kosztuje 20 EUR / osobe. Ale starczy na 2 drinki (po 5 EUR) Vinho Verano na Roofie ;)


Nazwa hotelu: AC Marriott Ciudad de Sevilla
Twój status w programie lojalnościowym: Titanium
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: - Upgrade do Junior Suite
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): BRG (55 EUR)
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Lounge

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Srednio - 15min busem do centrum (przystanek obok hotelu)
Daja voucher 10 EUR na osobe na noc do wykorzystania. Koszt sniadania to 12 EUR wiec 2 EUR tylko doplaty za osobe za sniadanie.
Sniadanie dobre!
_________________
Image
Kraje: 82/195
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#49 PostWysłany: 04 Paź 2021 18:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 935
Loty: 511
Kilometry: 567 580
srebrny
-- 05 Wrz 2021 21:17 --

Nazwa hotelu: Aloft Strasbourg Etoile

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Aloft King, Guest room, 1 King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Niestety szansa na upgrade jest zerowa w tym hotelu ponieważ wszystkie pokoje są takie same (king lub twin). W każdym pokoju łazienka jest otwarta (toaleta zamykana) więc może to powodować dyskomfort w przypadku podróży we dwójkę. Lokalizacja hotelu bardzo dobra, piesza odległość do centrum. Hotel nie ma parkingu, a okolica jest w strefie płatnego parkowania (mają umowę z Parking Etoile). W piątki, soboty i niedziele muzyka na żywo w lobby (w trakcie mojego pobytu DJ grał dla pustej sali). Śniadanie bardzo francuskie – ograniczony wybór i głównie na słodko. Mało miejsc siedzących nawet przy bardzo małej ilości gości. Na plus: hotel pachnie świeżością – otwarty w 2020 roku, obsługa na recepcji bardzo uprzejma i miła (recepcjonista pamiętał szczegóły naszej rozmowy z poprzedniego pobytu).

Inne uwagi: Nawet jeśli w Hiltonie Strasbourg mam dostęp do lounge to i tak wolę Aloft w tej samej cenie.

Załącznik:
IMG_20210828_183000.jpg

Załącznik:
IMG_20210828_183015.jpg

Załącznik:
IMG_20210828_183025.jpg


-- 13 Wrz 2021 19:29 --

Nazwa hotelu: Sheraton Zagreb

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe King, Guest room, 1 King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Classic Suite, 1 Bedroom 2 room Suite, 1 King, Courtyard view, early check-in (10:00), wstawka (jabłko, duża woda, muffin), śniadanie (z room service o 4:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): BRAK

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w bardzo dobrej lokalizacji ale trochę trąci myszą – zarówno części wspólne jak i pokój. Obsługa fantastyczna, upgrade bardzo dobry ale największym zaskoczeniem było śniadanie przywiezione do pokoju o 4:00, bez żadnej dopłaty. Zapytałem o breakfast box ze względu na samolot o 6:50 ale recepcjonistka zaproponowała że cokolwiek zamówię dostarczą do pokoju przed wymeldowaniem. Kiedy z samego rana wjechało jajko po benedyktyńsku i gorące (!) espresso byłem pod wrażeniem.

Inne uwagi: Brak
Załącznik:
IMG_20210904_105045.jpg

Załącznik:
IMG_20210904_105033.jpg

Załącznik:
IMG_20210904_105058.jpg


-- 04 Paź 2021 18:50 --

Nazwa hotelu: The Westin Warsaw

Twój status w programie lojalnościowym: Titanium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtanszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: early check-in (12:00), półmisek owoców, butelka wina, upgrade to Executive Deluxe Suite (1 bedroom suite), late check-out (nie skorzystałem ale zaoferowali przy check-in), śniadanie, Lounge

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): EL zamknięty, goście otrzymują vouchery (danie głowne + dodatkowe danie, 2 kieliszki alkoholu i voucher na bezalkoholowy napój). Menu nie zmieniło się od września 2020.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nie będę się rozpisywać o hotelu, bo chyba każdy zna ten obiekt. Obsługa bardzo uprzejma, aczkolwiek da się wyczuć że brakuje im pracowników. Recepcjonista (stażysta – jedyna osoba na zmianie) zameldował mnie w standardowym pokoju pomimo że w aplikacji dzień przed przyjazdem widziałem Suite. Wróciłem poprosić o taki jaki został przydzielony w ramach upgrade a on wysłał mnie do jeszcze mniejszego pokoju. Spędziłem 10 min zanim znalazł w swoich notatkach jakim kodem zaprogramować kartę do pokoju (!). Nie miałem czasu na dyskusje więc popołudniu poszedłem porozmawiać z kimś innym – zostałem serdecznie przeproszony za to zamieszanie i dostałem klucz do właściwego pokoju. W restauracji też trochę zamieszanie. Śniadanie moim zdaniem nieco ubogie a wybór znacząco skromniejszy niż w przeszłości.

Inne uwagi:Pojedyczne espresso w barze – 14zł (3eur) – myślałem że spadnę z krzesła
Załącznik:
IMG_20211001_150553.jpg

Załącznik:
IMG_20211001_150547.jpg

Załącznik:
IMG_20211001_174518.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#50 PostWysłany: 05 Paź 2021 16:09 

Rejestracja: 20 Mar 2021
Posty: 136
Zbanowany
@karder : dostales standard upgrade w Westinie, kiedys to mozna bylo jeszcze poprosic o ta suite na poziomie 'Club Louge' a by nie miec za daleko po napoje bywalo z tym trudniej bo 'panienki' mialy wykupione dwie suity w tym skrzydle co club lounge.

Mozesz odpowiedziec czy te dwa dania z menu 'club lounge' to sa na 'osobe' w pokoju czy na pokoj.

Jesli chodzi o sniadania i obsluge personelu to jakas tragedia jest w Warszawie ostatnio po moim pobycie w Bristolu i Sheratonie sniadania i obsluga zdegradowane do standardow motelu a nie tego czym sie chwala. Najlepiej widac jak starsze osoby /goscie/ ciagna wozki z bagazami po lobby i korytarzach osobiscie bo nie ma kto tego robic. My z czetrema walizkami dopiero po chwili polapalismy sie ze sami bedziemy musieli sie obsluzyc :( .

W Sheratonie dobra jest opcja 'Club Loune' w niedziele po niedzielnym brunchu trafia to na wieczorny 'Club Lounge'.
A w tygodniu to raczej skromny wybor jest z opcji Club Lounge.
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 05 Paź 2021 22:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 935
Loty: 511
Kilometry: 567 580
srebrny
@Julian.Wolf: to są dwa dania (danie główne + przystawka lubdeser) dla każdej osoby w pokoju. Ja byłem sam w pokoju zarezerwowanym dla 2 osób.

Jeśli chodzi o obsługę to moja reflekcja jest następująca: niestety covid wymiótł najlepszych/najbardziej doświadczonych z ogólnej branży HORECA - część z nich zamiast być na bezrobociu wybrała pracę w korpo od poniedziałku do piątku bez weekendów i nocek. Pewnie już nie wrócą do hoteli i restauracji.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 14 Lis 2021 21:45 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 418
Loty: 177
Kilometry: 387 374
niebieski
Nazwa hotelu: Istanbul Marriott Hotel Asia
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Deluxe
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: salonik, śniadanie w restauracji, punkty
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik zamknięty, formą zastępczą jest bufet z nienajgorszym wyborem w barze niedaleko recepcji. Wyglądało na przeniesienie pełnej ofery w inne miejsce. Załapałem się na szybką kolację przychodząc kilka minut po czasie
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel blisko stacji metra, lecz dojście na około przez budowę, najlepiej przejść przez centrum handlowe i zaplecze dostaw towaru. Przyzwoite śniadanie w restauracji w formie bufetu podawanego przez obsługę, ale szło bardzo sprawnie. Hotel niczym szczególnym się nie wyróżnia, lokalizacja turystycznie słaba, gdybym nie miał koniecności być w okolicy wybrałbym coś innego - choć stawka punktowa niska i blisko metra.

Inne uwagi: Pobyt 2021.10
-----------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Moxy Katowice Airport
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Queen Bed
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 20 USD kredytu na jedzenie i napoje
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel blisko lotniska, zdecydowanie za drogi. Młodzieżowy wystrój - koniec zalet. Śniadanie ze słabym wyborem dodatkowo ograniczonym przez nie uzupełnianie braków. Obsługa pracująca od tygodnia nie bardzo wiedząca co z czym, na szczęsie niektórym się chciało przy braku wiedzy (probelmy z 20$ kredytu). Jak obsługa się dotrze, zacznie uzupełniać braki na śniadaniu będzie normalny hotel lotniskowy, na razie 2 pobyty tak trochę słabo, ale wyboru nie ma.

Inne uwagi: Pobyt 2021.11


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#53 PostWysłany: 15 Lis 2021 23:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 388
Loty: 103
Kilometry: 138 523
niebieski
monus napisał(a):
Nazwa hotelu: Istanbul Marriott Hotel Asia
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Deluxe
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: salonik, śniadanie w restauracji, punkty
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik zamknięty, formą zastępczą jest bufet z nienajgorszym wyborem w barze niedaleko recepcji. Wyglądało na przeniesienie pełnej ofery w inne miejsce. Załapałem się na szybką kolację przychodząc kilka minut po czasie
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel blisko stacji metra, lecz dojście na około przez budowę, najlepiej przejść przez centrum handlowe i zaplecze dostaw towaru. Przyzwoite śniadanie w restauracji w formie bufetu podawanego przez obsługę, ale szło bardzo sprawnie. Hotel niczym szczególnym się nie wyróżnia, lokalizacja turystycznie słaba, gdybym nie miał koniecności być w okolicy wybrałbym coś innego - choć stawka punktowa niska i blisko metra.

Inne uwagi: Pobyt 2021.10


Byłem tam parę dni temu, skuszony niską stawką punktową za upgrade i dostęp do Lounge. Od zeszłego poniedziałku lounge jest czynny, ale tylko 17:30 do 21:30, przy czym tylko dwie godziny są przekąski na które nie zdążyliśmy. Po 19:30 tylko soft drinki i wino/piwo. Ogólnie trochę biednie, jedynie widok z saloniku fajny. Śniadanie w ramach pokoju executive dalej w restauracji na dole.
W porównaniu np. do Sheratona w centrum Stambułu faktycznie słabo ten hotel wypada.Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#54 PostWysłany: 19 Lis 2021 13:52 

Rejestracja: 20 Mar 2021
Posty: 136
Zbanowany
Czy nie problem z tym zamknietym lounge w Stambule, jest to ze w brendzie Marriott saloniki hotelowe sa zamkniete w weekendy ??
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 19 Lis 2021 17:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 388
Loty: 103
Kilometry: 138 523
niebieski
Raczej nie, gdy rezerwowałem nocleg na stronie była informacja że salonik jest zamknięty z powodu covid, i dopiero na miejscu dowiedziałem się że jest czynny i że otwarcie było trzy dni wcześniej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 30 Lis 2021 23:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 935
Loty: 511
Kilometry: 567 580
srebrny
Nazwa hotelu: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Twój status w programie lojalnościowym: Titanium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: early check-in (10:00), wstawka (czekoladki i małe wino), śniadanie, late check-out (zaproponowali ale nie skorzystałem), upgrade do Superior room (nie mam pojęcia czym rózni się od deluxe)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Doskonała lokalizacja hotelu, blisko terminalu. Obsługa w recepcji przemiła, zwłaszcza kiedy zobaczą status. Zarówno lobby jak i pokój przeszły remont. W cenie 219 PLN ze śniadaniem przy samym lotnisku nie można narzekać! Śniadanie bardzo obfite, wiele składników polskich (klasyczne szynki, pasztety, pikle). Porządna, ręcznie robiona z jajek jajecznica co ostatnio jest rzadkością.

Inne uwagi: przy dłuższym pobycie brak opcji gastronomicznych w pobliżu


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#57 PostWysłany: 30 Lis 2021 23:20 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5367
Loty: 389
Kilometry: 792 230
@karder Masz w terminalu McDonald i restauracje Misa. Bolt food i reszta dostarczają.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 01 Gru 2021 00:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 514
niebieski
Jest jeszcze restauracja w Renaissance (Challenge '32). A przynajmniej mam nadzieję, że działa, bo jest bardzo dobra.
Góra
 Relacje PM off
karder lubi ten post.
karder uważa post za pomocny.
 
 
#59 PostWysłany: 04 Sty 2022 12:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 935
Loty: 511
Kilometry: 567 580
srebrny
Nazwa hotelu: Sherton Grand Warsaw

Twój status w programie lojalnościowym: Titanium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtanszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Executive Suite, sniadanie, wstep do Club Lounge, early check-in (11:00), late check-out (16:00), wstawka (ciastko owsiane z sokiem), do wyboru na recepcji czekoladki (pudelko ptasiego mleczka opakowane w brand Sheratona)lub punkty

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Jak dotad najlepszy lounge w jakim bylem – oprocz bogatego wyboru posilkow na cieplo, duza ilosc przekasek (sery, szynki, plastry steak z tunczyka, krewetki a nawet raki!). Wino bardzo dobre (biale, czerwone oraz Prosecco). wysoko % alkohole tez chyba w miare dobre. Happy hours od 18-20 ale wino jak i drobne przekaski (chipsy, orzeszki etc.) dostepne zarowno wczesniej jak i po zakonczeniu happy hours. Oprocz tego napoje bezalkoholowe dostepne w restauracji na parterze caly czas.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo udany, Sylwestrowy pobyt w Warszawie. Sniadanie bardzo przyzwoite, z duzym wyborem dobrej jakosci produktow.

Inne uwagi: W lazience w wannie opcja jackuzie niestety nie dzialala – podobno nie dziala od dawna - nadszarpnieta zebem czasu jak niektore inne element hotelu np. winda. Pomimo tego zdecydowanie polecam!
Pokoj
Załącznik:
IMG_20211231_142241.jpg

Załącznik:
IMG_20211231_142255.jpg


Club Lounge
Załącznik:
IMG_20211231_182107.jpg

Załącznik:
IMG_20211231_182113.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
 
#60 PostWysłany: 25 Sty 2022 09:30 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2968
HON fly4free
Nazwa hotelu: Istanbul Marriott Hotel Asia

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtańszy Deluxe with 2 Double Beds, Guest room, 2 Double, City view

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Executive 2 Double Beds, Executive lounge access, Guest room, 2 Double, City view,
śniadanie, wstęp do Club Lounge, late check-out (16:00), wstawka (owoce), 1000 punktów/10 USD na barek


Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Salonik całkiem przyjemny na ostatnim 23 piętrze z małym trasem na zewnątrz, dużo miejscowych przekąsek kolacja wystarczająca + słodycze.
Sekcja alkoholowa za to bardzo słaba tylko piwo oraz wino białe i czerwone tureckie i nic więcej (chociaż mnie to obecnie w ogóle nie przeszkadza:)


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel po azjatyckiej części Istambułu w pobliżu stacja metra Kozyatağı (około 700 metrów). Liczyłem na jakiś upgrade do apartamentu, reszta powiedzmy że spełniła oczekiwania przynajmniej statusowo, pokoje swoje już przeżyły, kosmetyków w łazience jakoś tak mało. Pokój wystarczająco gabarytowo na przedostatnim piętrze 22. Po części jestem zadowolony oprócz sraczki której tam dostałem na drugi dzień i następne 3 dni mój tyłek przypominał kran:)
nie wiem czy się czymś strułem w tym Marriotcie w saloniku czy to była jelitówka albo przy wcześniejszych dwóch pobytach w innych hotelach w Istambule.
Śniadanie całkiem przyjemne (samemu się nakładało) ale problemy z żołądkiem już nie za bardzo pozwoliły popróbować miejscowych rarytasów.


Inne uwagi: Wątpię żeby kiedykolwiek jeszcze tam zdecydował na nocleg brakowało jakiejś kropki na i..., w sumie nie urwało mi niczego oprócz dup..:)
za tą cenę są zdecydowanie ciekawsze hotele chociażby Hilton Istanbul Bosphorus w którym spałem dzień wcześniej


Załącznik:
01 MIA.jpg

Załącznik:
02 MIA.jpg

Załącznik:
03 MIA.jpg

Załącznik:
04 MIA.jpg

Załącznik:
05 MIA.jpg

Załącznik:
06 MIA.jpg

Załącznik:
08 MIA.jpg

Załącznik:
09 MIA.jpg

Załącznik:
11 MIA.jpg

Załącznik:
12 MIA.jpg

Załącznik:
13 MIA.jpg

Załącznik:
14 MIA.jpg

Załącznik:
15 MIA.jpg


Kolacja w saloniku:
Załącznik:
016 MIA.jpg

Załącznik:
17 MIA.jpg

Załącznik:
18 MIA.jpg

Załącznik:
19 MIA.jpg

Załącznik:
20 MIA.jpg

Załącznik:
21 MIA.jpg

Załącznik:
22 MIA.jpg

Załącznik:
23 MIA.jpg


Wieczczorny widok z tarasu w saloniku
Załącznik:
24 MIA.jpg

Załącznik:
25 MIA.jpg


Śniadanie
Załącznik:
26 MIA.jpg

Załącznik:
27 MIA.jpg

Załącznik:
28 MIA.jpg

Załącznik:
30 MIA.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
 [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group