Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


 [ 629 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna
Autor Wiadomość
#541 PostWysłany: 06 Mar 2019 22:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1004
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Byłem jak poprzednicy w Hilton Malta i jeśli tam się narzeka na monotonne śniadania to... gdzie się nie narzeka?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
cekace lubi ten post.
 
 
#542 PostWysłany: 07 Mar 2019 13:50 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 320
Loty: 136
Kilometry: 309 928
niebieski
cekace napisał(a):
Zawsze mnie zastanawiało co Ci ludzie, (którzy narzekają na monotonne śniadania w hotelach j.w) jedzą na co dzień w domu na śniadanie :D

Bo codziennie z przyzwyczajenia jedzą to samo co w domu (jajecznica/parówka i buła z serem) i później że monotonne...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
cekace lubi ten post.
 
 
#543 PostWysłany: 08 Mar 2019 08:14 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 225
niebieski
cekace napisał(a):

Zawsze mnie zastanawiało co Ci ludzie, (którzy narzekają na monotonne śniadania w hotelach j.w) jedzą na co dzień w domu na śniadanie :D


Każdy lubi co innego. A na codzień jestem na pudełkach :) także codziennie coś innego :) Nie mówię że było nie dobre bo wszytko było bardzo dobre. Ale po 6 dniach trochę mi się przejadło.
A gdzie nie było monotonne? np. w Conradzie w Hong Kongu
Góra
 Relacje PM off  
 
#544 PostWysłany: 08 Mar 2019 09:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Cze 2012
Posty: 1374
srebrny
Nie bardzo rozumiem jak może być takie śniadanie monotonne przez 6 dni?
Przecież każdego dnia można jeść zupełnie inne śniadanie.
No chyba, że bierzecie każdego dnia wszystko jak leci :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#545 PostWysłany: 14 Mar 2019 10:14 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 225
niebieski
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Hotel Aqaba

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room with City View

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Junior Suite with See View, śniadanie, rabat na restaurację 15% i rabat 25% na bar.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ogólny poziom zadowolenia mocno średni z minusem. Hotel mocno podkoloryzowany na zdjęciach. Wydawał się w lepszym stanie niż w rzeczywistości. Hotel widać, że już ma swoje lata, lobby mocno przestarzałe, pokoje wymagają generalnego remontu.Plus za upgrade do Suite na ostatnim piętrze z super widokiem i dużym tarasem. Na plus też położenie. Bardziej w centrum chyba się już nie da być :) Śniadania dla mnie nie jadalne. Zdaję sobie sprawę, że jestem wybredny :) ale mi osobiście prawie nic tam nie smakowało. Kuchnia regionalna nie dla mnie a był tego sporo na śniadaniu, pieczywo nie mające nic wspólnego z pieczywem, szynki i sery jak na kempingach, wszystkie owoce zatopione w jakimś syropie czyli lecą z puszki. Także mi nie przypadło do gustu. Główna restauracja na dachu także szału nie ma. Zamówiłem na kolację krewetki w tempurze to przyszły w środku surowe i śmierdziały starą fryturą.
Z plusów to bezpłatny dostęp dla Diamond do Tala Bay Beach Club który jest na prawdę ekstra. Duży kompleks basenowy z dostęp do plaży i morza. Super bary i restauracje.
Generalnie hotel jako miejsce które traktujemy tylko jako punkt w którym chcemy się przespać to ok. Dobrze że byłem tylko 3 dni bo gdybym miał tam spędzić tygodniowe wakacje to bym nie dał rady. Pewnie przeniósł bym się obok do Kępińskiego który wyglądał na prawdę fajnie i było nie wiele droższy.


Inne uwagi:Polecam knajpę Arabic Moon jakieś 200 metrów od hotelu. Genialne jedzenie, wszystko super świeże i pachnące. 3 dni się tam żywiłem, poznałem właściciela który jest wielkim gadułą ale przy tym potwornie miłym człowiekiem. Po 3 dniach jedzenia u niego 2 posiłków dziennie zaprosił mnie nawet do kuchni, żeby mi pokazać czego używa do gotowania itp. Rewelacja
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
marek2011 uważa post za pomocny.
 
 
#546 PostWysłany: 18 Mar 2019 21:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 332
srebrny
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center

Twój status w programie lojalnościowym: Member

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój z łóżkiem typu king-size dla trzech osób

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Ciasteczko jest chyba obligatoryjne, więc nic

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie otrzymałem dostępu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ogólnie jest okej, prosty i ładny wystrój, wszystko wygląda na dość nowe, nie ma fajerwerków, ale też nie jest za bardzo się o co czepiać - na siłę to może łazienki projektowane przez tych samych ludzi co w Ibisie, ale przynajmniej są w miarę przestronne. No i strefa SPA, jacuzzi i natryski niezbyt dobrze pachną (chlor/stęchlizna, trudno określić), a sauny słabo rozgrzane, ot ciepły pokój wyłożony deskami. Może to wypadek przy pracy, poza tym wydaje się być dobrze. Śniadanie jest w porządku, ale też chyba niczym szczególnym się nie wyróżnia. Obsługa bardzo miła. Jak dla mnie hotel na plus

Inne uwagi: Jeśli ktoś przyjeżdża na koncert w Tauron Arenie to chyba trudno o lepszy wybór. Dodatkowo prawdopodobieństwo, że w hotelu spotka się ulubiony zespół czy inne gwiazdy, jest dosyć duże :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#547 PostWysłany: 19 Mar 2019 09:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Cze 2012
Posty: 1374
srebrny
Nazwa hotelu: Hotel Hilton Prague

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: "TWIN GUEST ROOM"

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Two Queen Bed Renovated with Lounge Access + wstawka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): BRG + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): W saloniku zmiany na gorsze, twarde alkohole znikają o 20, lekkie (wino i piwo) pół godziny później czyli o 20.30. Wybór alkoholi dobry, tak jak opisywany we wcześniejszych wpisach.
Salonik zamykają wcześniej o 22, ale od 20.30 do 22.00 w saloniku praktycznie nic nie zostaje, zero przekąsek, ciastek itp, jedynie napoje, kawa i herbata i owoce.
Kolacja od 18 bez rewelacji, tym razem: "nuggetsy" z kurczaka, mini canelloni ze szpinakiem i serem ricotta i dwie sałatki na zimno z krewetkami i ziemniaczana, zero pieczywa czy innych przekąsek. Później zamiast nugetsów, mini klopsiki.
Pełna rozpiska z godzinami działalności saloniku na zdjeciu poniżej


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Śniadanie w restauracji na dole, urozmaicone. Śpieszyłem się, więc byłem punkt godz. 6, brak rozpoznania statusu Diamond (chociaż na liście był zaznaczony status), Kawa nalewana przez kelnerki z dzbanków, okropna (dziwię się, że podają jeszcze taki syf w takim hotelu), radzę odpuścić i zrobić sobie samemu dobrą kawę z ekspresu. Pomimo małego obłożenia o godz, 6 rano dostałem nie swojego zamówionego omleta, ale nie miałem już czasu prosić o ponowne przygotowanie tego który zamawiałem. Według mojego odczucia zmiany w hotelu na gorsze, w porównaniu do wpisów poprzedników. Żałowałem, że nie zarezerwowałem tego drugiego Hiltona bliżej "starówki" (Hilton Old Town).

Inne uwagi:
Oddzielna recepcja (check-in) na 8 piętrze.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.


Ostatnio edytowany przez cekace 19 Mar 2019 09:39, edytowano w sumie 3 razy
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
marek2011 uważa post za pomocny.
 
 
#548 PostWysłany: 19 Mar 2019 09:33 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 590
niebieski
cekace napisał(a):
Żałowałem, że nie zarezerwowałem tego drugiego Hiltona bliżej "starówki"


To fakt, juz od pewnego czasu Hilton Old Town stoi na duzo wyzszym poziomie, zarowno pod katem obslugi, jak i oferowanego serwisu, np. w executive lounge.
Góra
 Relacje PM off
cekace lubi ten post.
 
 
#549 PostWysłany: 24 Mar 2019 23:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2014
Posty: 169
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Istanbul Kozyatagi

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do King Deluxe Room, dostęp do saloniku, list od managera, wstawka: dodatkowe 2 butelki wody, orzechy, owoce, śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Świetny salonik zlokalizowany na 17 piętrze, z możliwością wyjścia na taras. Kolacja 18:00-20:00.
W ciągu 5 dni naszego pobytu ciepłe dania kolacyjne ani razu nie powtórzyły się. Były min. szaszłyki drobiowe, frytki, smażone paszteciki mięsne, klopsiki i kotlety mięsne. Oprócz tego warzywa na ciepło i zimno, dipy, kanapki, przekąski w malutkich naczynkach, ciasta na zimno i ciepło (crumble z wiśniami), chipsy, popcorn, owoce, napoje zimne i gorące.
Z alkoholi: piwo Efes, wina (białe, różowe, czerwone), gin, wódka.
Może nie był to imponujący zestaw trunków, ale zrekompensowały to w/w dania.
Salonik z wygodnymi miejscami do siedzenia (krzesła, sofy), przez 4 dni pustawy, 5 dnia pełny - spotkanie biznesowe.
Ogólnie: salonik godny polecenia.


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokój przestronny, czysty, zlokalizowany na 12 piętrze, codziennie sprzątany, codziennie uzupełniane kosmetyki, woda, saszetki z kawą i herbatą.
Mili i uczynni pracownicy.
Śniadanie przez cały pobyt jedliśmy w restauracji. Wybór potraw przeogromny, począwszy od potraw zamawianych u kucharza, a skończywszy na deserach (baklawa) i kawie po turecku zamawianej u kelnera.
W strefie SPA korzystałam jedynie z basenu (obowiązują czepki).
Podsumowując, tak polecam ten hotel.


Inne uwagi: Hotel po azjatyckiej stronie Stambułu, trochę daleko do historycznego centrum miasta (ok.1h), ale ok. 400 m od hotelu jest przystanek metra Yenisahra, skąd można dojechać do przystani promowej Kadıköy,a stamtąd promem do europejskiej części Stambułu.
Obok hotelu jest centrum handlowe, hotel przy ruchliwej ulicy (mnie akurat nie przeszkadzało).
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Garmond uważa post za pomocny.
 
 
#550 PostWysłany: 08 Kwi 2019 09:37 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 225
niebieski
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Hotel Łódź

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Up do King One Bedroom Suite with Park View, śniadanie, bezpłatny parking, bon do Golden Bary dla 2 osób na drinka, wstawka z owoców w pokoju

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + pełna stawka za psa :)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Bardzo nie spodziewany UP do Suite przy płatności za pobyt punktami. Bardzo lubię się zatrzymywać w DT Łódź gdy jestem w tym mieście. Odpowiada mi lokalizacja oraz klimat hotelu.
Suite spory, złożony z części dzienne i sypialnej( dwa osobne pomieszczenia) oraz dwóch łazienek. ekspres na kapsułki, kanapa, fotel i osobna część jadalniana gdzie był stół i 4 krzesła. Sypialnia jak to sypialnia w Hiltonie duże i wygodne łóżko.

Śniadanie to według mnie największy plus tego hotelu. Byłem już w każdym DT w Polsce i w Łodzi jak dla mnie jakościowo są najlepsi. Wybór może nie jest tak duży jak w DT Warszawa ale jakość jest bardzo wysoka. Bardzo duży plus za wyciskarkę do soków gdzie można była samemu zrobić świeży sok z warzyw i owoców. Brak strefy live cooking ale na każdym stoliku było mini menu gdzie można było zamówić danie śniadaniowe do stolika.

Golden Bar - bardzo klimatyczne miejsce całe w motywie filmowym. Uwielbiam tą ogromną starą kamerę nad stolikiem oraz zdjęcia i kadry z filmów na ścianach. Duży wybór alkoholi ze skupieniem na whisky. Bardzo dobra "Kanapka Szefa" z pastrami i frytkami z batatów.
Ciastko Brownie z Oreo - pyszne ale potwornie słodkie :)
Jak dla mnie pod względem kulinarnym jeden z najlepszych Hiltonów w Polsce.


Inne uwagi:Jeden jedyny minus - nie dostałem ciastka przy zameldowaniu.... w sumie nie wiem czemu. Zapomniałem się dopytać a uświadomiłem sobie dopiero w pokoju.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#551 PostWysłany: 11 Kwi 2019 21:34 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3612
złoty
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Rzeszow

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie, późniejszy o godzinę check-out (na prośbę), wstawka powitalna - kilka czekoladek

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:W hotelu nocuje od 5-6 lat raz lub czasem kilka razy do roku. Jest to solidny, ogólnie dobrze oceniany hotel, sam go przy tym kilkukrotnie recenzowałem. Obsługa w recepcji zawsze profesjonalna i sympatyczna, przyzwoity standard pokojów, ale niestety coraz bardziej widać starzenie się umeblowania i elementów wyposażenia - nie było ono odnawiane generalnie od otwarcia obiektu bodajże w 2012 roku i miejscami to gołym okiem widać (zwłaszcza w łazience - armatura itp.). Design po tych 7 latach też trąci już nieco myszką patrząc na nowoczesne standardy hotelowe. Pojawiają się problemy przy obsłudze przy śniadaniu - złożone u kelnerki zamówienie nie zostało w ogóle zrealizowane przez niemal 30 minut (!) i to mimo upomnienia się oraz zapewnienia, że zaraz będzie gotowe. Zdaje sobie sprawę, że może był to jednostkowy wypadek przy pracy, ale nie zmienia to faktu, że nie powinien mieć miejsca, zwłaszcza, że o tej porze w restauracji nie było zbyt wielu gości. Kolejnego dnia już nie ryzykowałem i nic nie zamawiałem ze względu na ograniczony czas. Sam bufet jest nadal przyzwoity, jak na ten standard hotelu, każdy znajdzie coś dla siebie. Pogorszyła się także oferta restauracji, która od mojego ostatniego pobytu została przeniesiona na pierwsze piętro. Dania nieco podrożały, kiedyś dodawane do nich dodatki stały się dodatkowo płatne, nie ma już (albo nie zostało mi podane) "czekadełka", które wcześniej zawsze oferowano. Obecnie restauracji nie polecam jakoś szczególnie - dawniej była bardzo dobrą alternatywą do okolicznych miejsc biorąc pod uwagę jakość/cenę - teraz można lepiej zjeść w centrum handlowym obok. Ogólnie mam wrażenie, że standard obsługi w hotelu niestety nieco obniżył się, co w dalszej perspektywie, biorąc także pod uwagę coraz bardziej starzejące się jego wyposażenie, nie wróży dobrze.

Inne uwagi:brak
_________________

Insta: reckimar
Góra
 Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
 
#552 PostWysłany: 12 Kwi 2019 16:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1938
Loty: 402
Kilometry: 707 730
HON fly4free
Nazwa hotelu:Hilton Podgorica Crna Gora

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:KING GUEST ROOM

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Junior Suite + executive lounge + śniadania + wstawka do pokoju z butelką wina

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):bardzo przyjemny, dwa dania na ciepło do wyboru, sporo przekąsek i słodyczy, alkohol dostepny był conajmniej 3 godziny i nadal go nikt z saloniku nie zabierał ;) super widok na miasto przez wielkie, oszkłone ściany - bardzo polecam

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Jeden z najlepszych Hiltonów (oczywiście przywileje diamond sporo zmieniają perspektywę.
Nie mam się kompletnie do czego przyczepić, Obsługa na pytanie czy mogę się wcześniej zakwaterować odpowiedziała: "ale Pan ma status diamond, Pan nie musi się pytać bo to się Panu należy!
Czy wstawka do pokoju jak na zdjęciu + butelka wina, czy upgrade do junior suite z wielką wanną z hydromasażem (sić!), czy śniadanie z takim wyborem (w tym truskawek cała misa), że musiał bym je podzielić na conajmniej trzy oddzielne śniadania...czysty i cudowny relaks. aaa i strefa spa - bardzo przyjemna. Polecam bardzoooo


Inne uwagi:zdjęcia nie najlepsze, nie oddają klimatu


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
apadlo uważa post za pomocny.
 
 
#553 PostWysłany: 19 Kwi 2019 20:43 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3612
złoty
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Lodz

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie, voucher na drinka, upgrade do Junior Suite, w pokoju przygotowana wstawka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel opisywany kilka razy, w tym calkiem niedawno tutaj, więc nie będę się rozwodził. Znakomity obiekt z bardzo dobrą obsługą, do pełni szczęścia brakuje tylko saloniku. Świetny bufet śniadaniowy z opcją zamówienia dań przygotowywanych na bieżąco, wyciskarką do soków i bogatym bufetem. Na miejscu także restauracja i bar z fajnym menu i dobrym jedzeniem, aczkolwiek ceny relatywnie dość wysokie- szkoda, że za wzorem innych hoteli nie ma zniżki 20-30% dla gości statusowych. Ogólnie bardzo lubię ten hotel i z przyjemnością do niego wracam
_________________

Insta: reckimar
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#554 PostWysłany: 21 Kwi 2019 14:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 802
złoty
Nazwa hotelu: Conrad Bali

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: DELUXE KING RESORT VIEW

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do CONRAD SUITE/CONRAD POOL SUITE, dostęp do Executive Lounge, wstawka z owocami, welcome pack dla dziecka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Opis poniżej

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Conrad Bali to ulokowany w Nusa Dua, w odległości 13 km od lotniska Denpasar, położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży (której 350 metrowy odcinek należy do hotelu), rozrośnięty na 7 hektarach resort z czego większość stanowi tropikalny ogród połączony z kaskadowymi wodospadami i basenami.
Ma ponad 360 pokoi (z czego 67 typu suite), oświetlone korty tenisowe, centrum fitness, luksusowe spa Jiwa, część dziecięcą pod nazwą Kura-Kura Club oferującą codzienny program zajęć dla dzieci, kilka restauracji i własną kaplicę efektownie zlokalizowaną tuż przy plaży, w której można wziąć ślub.
Sam hotel zaprojektowany został w kształcie litery E z trzema skrzydłami i 4 piętrami oraz osobną przestrzenią dla gości zameldowanych w apartamentach, którzy mają do swojej dyspozycji prywatny basen oraz lounge (RIN) w którym podawane są śniadania, popołudniowa herbata ("afternnoon tea") oraz wieczorne koktajle. Ta część jest niedostępna dla dzieci, w związku z tym osoby ze swoimi pociechami zapraszane są do saloniku położonego w głównym lobby, tuż obok recepcji. Zaletą tego rozwiązania jest widok na główny basen oraz położony tuż za nim Ocean Indyjski (i widoczne stamtąd wyspy Nusa Penida i Nusa Lembongan).

Wracając do naszego pobytu, składał się on z dwóch części, więc mieliśmy możliwość bycia zakwaterowanym w dwóch rodzajach apartamentów: standardowego suita z widokiem na ogród oraz z suita z własnym basenem i niewielkim ogródkiem.
Oba były położone w części Conrad Suite, miały ok. 90 metrów kwadratowych i składały się z głównej części (tzw. living room) w której znajdowała się wydzielona kuchnia z jadalnią z lodówkami, zlewem, kompletem naczyń i sztućców, małym ekspresem do kawy, czajnikiem i wyborem herbat. W tej części znajdował się również duży stół z krzesłami i on stanowił granicę oddzielającą od części wypoczynkowej na którą składały się duże kanapy, stolik kawowy, fotel oraz telewizor. Z niej prowadziło wyjście na balkon lub na ogród.
Część sypialna połączona była z przestronną garderobą w której znajdował się sejf, deska do prasowania, niewielki kącik z miejscem do makijażu, zaś za nią znacznej wielkości łazienka w której była wanna, przeszklony prysznic i toaleta. W łazience obszerny zestaw kosmetyków, dwie umywalki i siedzisko.
Suite - utrzymany w stylu orientalnym z dekoracjami balijskimi - wg mnie można nazwać synonimem wypoczynku w luksusowych warunkach.
Jednym minusem (oczywiście w żaden sposób nie zakłócającym pobyt) całości był stan pokoi - hotel został zbudowany w 2004 roku i od tego czasu wydaje mi się, że apartamenty nie przeszły gruntownego remontu. Obecnie trwa poważna renowacja części północnego skrzydła i sądząc po kolejności modernizacji, wydaje mi się że kolej na część Conrad Suite.
Mieliśmy możliwość wyboru pokoju na drugi pobyt i widzieliśmy jeden z pokoi suite w części południowej - trochę mniejszy, ale z dostępem do głównego basenu, wewnątrz wyglądał bardzo okazale: posiadał nowe meble, dywany, elementy wyposażenia.
Wybraliśmy pokój z prywatnym basenem i ogrodem i wydaje mi się, że to była dobra decyzja.

Co do saloniku: korzystaliśmy z położonego w głównym lobby. Codziennie pomiędzy 15-tą a 17-tą była tzw. afternoon tea na którą składały się koktajle (lub napoje niealkoholowe) do wyboru z karty menu oraz przekąski w formie kanapek, lokalnych ciastek podanych na piętrowej tacy (zdjęcia). Wieczorem (pomiędzy 17-tą a 19-tą) był czas na evening cocktails podczas którego do dyspozycji była pełna gama alkoholi oraz posiłek w postaci chipsów i kilku przekąsek lokalnej i japońskiej kuchni. Całość bardzo efektownie podana przez przemiłe kelnerki.

Plaża hotelu czysta i gotowa na gości - wyznaczona część do pływania (niezbyt głęboka), naturalnie zamknięta płycizną co jest o tyle ważne, że w przeciwieństwie do zachodniej plaży (okolice Kuty), ocean przy hotelu bardzo spokojny, praktycznie bez fal - idealna dla dzieci.
Basen główny położony bezpośrednio przy części głównej niezbyt głęboki. Laguna otaczająca hotel to basen, który składa się z kilku części zakończonych po obu stronach piaszczystą plażą - również świetny pomysł dla małych dzieci, które pod okiem wypoczywających rodziców mogą się bawić w bezpieczny sposób.

Śniadania - rewelacyjne! Kilka rodzai kuchni - europejska, japońska, chińska i indonezyjska. Kucharze gotujący na oczach gości, menu z kilkoma pozycjami serwowanymi a la carte. Soki, owoce, napoje w pełnym wyborze i smakach. Gofry, naleśniki, francuskie tosty - każdego dnia można spróbować innych potraw.

Czy poleciłbym? Oczywiście. Wg mnie jest to świetne miejsce na spalenie punktów HH. Nam udało się w marcu trafić na okres, w którym korzystając z promocji unlimited i piątej gratisowej nocy, całość kosztowała niecałe 20 tysięcy punktów za noc. Dla osób z dziećmi - rozwiązanie ultra wygodne. Praktycznie można przez cały pobyt nie wychodzić z hotelu. Jeżeli się wybierzemy na spacer w niewielkiej odległości są liczne sklepy, restauracje z różnorodną kuchnią, bankomaty, punkty wymiany walut i liczne kioski z ofertą wyjazdów i zwiedzaniem atrakcji Bali. Tuż obok hotelu znajduje się duże centrum sportów wodnych z kompleksową ofertą - wystarczy wyjść na plażę i sami Cie zgarną.

Obsługa - przemiła. Każdego dnia przechodząc przez lobby byliśmy witani z imienia i nazwiska. Codziennie pytano nas, czy czegoś nie potrzebujemy, zaś nasze dziecko było wręcz rozpieszczane przez Panie z saloniku.

Jednym słowem - rewelacyjne miejsce na wypoczynek.
Jeżeli ktoś będzie miał jakieś pytania dotyczące hotelu - proszę o info na priv.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
17 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#555 PostWysłany: 22 Kwi 2019 19:40 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 225
niebieski
Lecę tam we wrześniu. Już nie mogę się doczekać!!
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
 
#556 PostWysłany: 24 Kwi 2019 20:20 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 539
niebieski
-- 24 Kwi 2019 09:12 --

Nazwa hotelu:Hilton Batumi

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:full wypas:) Upgrade do wybranego przeze mnie pokoju, salonik, darmowe śniadania dla 3 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna ale płaciłem prepaidową kartą Hilton Amex, którą otrzymałem rok temu w ramach przeprosin

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Super salonik otwarty całą dobę. Od 17 do 19 gorące posiłki - codziennie inne i bardzo urozmaicone. Alkohol darmowy - duży wybór - teoretycznie do 20 - ale można było się uśmiechnąć

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Naprawdę jestem miło zaskoczony - polecam ten hotel. Idealnie położony, ma 20 pięter i fantastyczne widoki. Czysto i nowocześnie. Duży basen. Wspaniałe śniadania. W sposób wyjątkowy traktują Goldów

Inne uwagi:Rezerwowałem najtańszy pokój za 50 USD i mogłem sobie wybrać dowolny inny za wyjątkiem Presidential. Chcieliśmy One bedroom suite with panoramic view (75m2) ale akurat na pierwszą noc nie było wolny, więc dostaliśmy Junior Suite (50m2) na 12 piętrze. Na drugą noc postanowiliśmy się przenieść ale w sumie wróciliśmy do junior suite ale na 18 piętrze.
One bedroom jest większy ale ma mniejszą sypialnię i duży living room. Byliśmy w 3 osoby i dostawka musiałaby być w salonie Jest to pokój narożny z widokiem na wschód czyli na góry. Junior suite jest mniejszy bo nie ma salonu ale sama sypialnia jest dużo większa i w sumie "przyjemniejsza". To także narożny pokój (ale od zachodu) - widok jest na morze i na port oraz Sheratona i Alphabet Tower.
Osobiście polecam więc Junior Suite.
Facet na recepcji jak nas przepraszał w pierwszą noc, że nie ma one bedroom i daje nam junior mówił, że większość gości woli jednak junior suite - miał rację!


-- 24 Kwi 2019 21:20 --

W uzupełnieniu do opisu Hilton Batumi dodam, że obecnie Hilton wygląda imponująco ale na działce obok buduje się Marriott - w tempie astronomicznym - pracują 7 dni w tyg. Zobaczcie co powstanie :-)
Hilton to jest ten mały po lewej ;-) Hilton ma 20 pięter, więc Marriott będzie miał...? ;-)

Grupa Marriott to w ogóle tam szaleje z inwestycjami w Batumi - wystarczy zobaczyć na nowy Le Meridien w Batumi Tower z jakimś diabelskim kołem przymocowanym z boku budynku :-)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
15 ludzi lubi ten post.
 
 
#557 PostWysłany: 24 Kwi 2019 21:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 2159
Loty: 383
Kilometry: 449 041
platynowy
@pasta
Budynek Marriota będzie miał 54 piętra, ale hotel będzie na najniższych 12 :{
I to nie Marriot szaleje, a developerzy
Góra
 Relacje PM off  
 
#558 PostWysłany: 06 Maj 2019 21:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 802
złoty
Nazwa hotelu: Hilton Sofia

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: KING HILTON GUEST ROOM

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do APARTAMENT PARK EXECUTIVE, wstawka z butelką wina i pralinami, dostęp do executive lounge, wczesny check-in

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Salonik nie należy do największych, ale jakość potraw podczas Evening Snacks & Drinks bez zarzutu. Wybór alkoholi podstawowy (wina oczywiście bułgarskie).
Salonik znajduje się na pierwszym piętrze, obok części konferencyjnej hotelu. Wstęp aktywowany za pomocą karty do pokoju. Otwarty jest od 6:30 do 23.00. W godzinach 6:30 do 10.30 serwowane są w nim śniadania, od 14:30 do 17.30 to czas Afternoon snack (ciastka, orzeszki, precelki, owoce, wędliny), zaś od 17:30 do 20.30 to pora na gorący posiłek (podczas naszego pobytu był łosoś, dorsz, pure, ciasta, przekąski)


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Owszem, aczkolwiek... To jeden ze słabszych Hiltonów w jakich spałem. Apartament jaki otrzymaliśmy był niewiele większy niż np. pokoje executive w DoubleTree. Jego wygląd nazwałbym siermiężnym. Po Hiltonie można było się spodziewać nieco więcej.
Hotel ma 9 pięter i jego zaletą jest lokalizacja - znajduje się tuż obok centrum Sofii przy Narodowym Pałacu Kultury. W niewielkiej odległości jest stacja metra (European Union - skąd można z przesiadką dojechać do Terminalu 2 lotniska w Sofii) i centrum handlowe.
Z części od strony parku rozciąga się przepiękny widok na zaśnieżone góry - masyw Witosza.
Śniadania dobrej jakości, jednak w czasie naszego pobytu w związku z problemami z prądem, nie były realizowane indywidualne zamówienia na dania z jaj oraz na naleśniki i gofry.
Mając na uwadze ceny hoteli w Sofii można znaleźć zdecydowanie tańszy nocleg w podobnych warunkach pobytowych.


Inne uwagi: W recepcji można wypożyczyć bezpłatnie rowery.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#559 PostWysłany: 10 Maj 2019 08:41 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1504
srebrny
Nazwa hotelu: Hilton Lake Taupo

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Up do King Junior Suite z widokiem na basen, śniadanie, bon do baru dla 2 osób na drinka, dwie wody mineralne

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna + dopłata za dziecko - dodatkowe łóżko i śniadanie(60 NZD) + dopłata za parking podziemny (15 NZD)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Suite bardzo przyjemny. W części dziennej wstawiona była dostawka dla dziecka, stół, kanapa, oraz express i barek. Dostępny był spory balkon z krzesłami, dzielony z drugim pokojem tego samego typu. W drugim pomieszczeniu łóżko i telewizor.

Śniadanie trochę mnie zawiodło. O tym, że jest możliwość zamówienia omleta dowiedzieć się można z głęboko schowanej karteczki. Zauważyłem ją szykując się do wyjścia. Na ciepło jajecznica, kiełbaski i fasola. Do tego wędliny, sery i owoce. Wybór IMO gorszy niż w HGI w Rzeszowie czy w Hamptonie w Lublinie. Kawa inna niż lana z termosu kosztuje 4,5 NZD. Sytuacje trochę ratują świetne, wyciskane soki.

Lago Bistro - czyli hotelowa restauracja. Zjedliśmy tam kolacje. Podają głównie dania z jagnięciny. Było poprawnie bez zawodu, ale też bez ochóch i achów.

Inne uwagi: brak wstawki do pokoju. Dostaliśmy tylko wodę. Hiltony w Nowej Zelandii są bardzo restrykcyjne jeśli chodzi o naliczanie opłat za dzieci. Liczą nawet za śniadanie (w sensie śniadanie należy się statutowemu i jednemu gościowi). "Parę" nocy już odbyłem w sieci Hilton i nigdzie nie widziałem tak szczegółowego trzymania się regulaminu. Dodatkowym problemem jest fakt, że część hoteli w NZ nie daje możliwości zarezerwowania pokoju dla 2+1. Trzeba rezerwować pokój dwuosobowy, a później dopłacać przy checkinie. Te dodatkowe koszty liczą skrupulatnie.

Załącznik:
20190424_182909.jpg


Załącznik:
20190424_182929.jpg


Załącznik:
20190425_082956.jpg


Załącznik:
20190425_092128.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#560 PostWysłany: 10 Maj 2019 09:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2732
niebieski
Ad Taupo - miałeś szczęście z Junior Suite. Byłem dwa razy w kwietniu i zawsze dostawaliśmy minimalny up (do Deluxe czy jakoś tak). Generalnie gdybym nie widział info w apce, to bym nie zauważył upa.
Za pierwszym razem nie dostaliśmy wody na recepcji, musiałem dzwonić i się prosić. O jajkach również nic nie wiedzieliśmy. Przy checkoucie wspomniałem, że pobyt co najwyżej OK.

Za drugim razem (po dwóch dniach) dali zamiast 2 voucherów 4, więc dwa wykorzystaliśmy rano na... kawę nie-z-termosu. Pokój niemal ten sam.

Ogólnie bez szału, jak ktoś nie ma ciśnienia na noclegi w HH to IMO nie warto. Posiadanie diamonda praktycznie nic nie dało (nie to co np. w Shanghaiu kilka dni wcześniej - relatywnie stary hotel, ale obsługa na poziomie).
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 629 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group