Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


 [ 629 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Następna
Autor Wiadomość
#521 PostWysłany: 12 Lut 2019 17:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2556
Loty: 434
Kilometry: 1 030 350
złoty
@suszek remontuja pietrami? Nie wiem jak to sie stalo, ze nie przetestowalam basenu, ale naprawie przy okazji. Drugi Hilton, Old Town nalezy do tej samej firmy/wlasciciela i podobno ma rownie dobry poziom obslugi.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#522 PostWysłany: 12 Lut 2019 18:22 

Rejestracja: 07 Kwi 2018
Posty: 56
@Aga_podrozniczka tak, w listopadzie gotowe było pół 3ciego piętra. Bardzo fajne są te nowe pokoje. A Old Town chyba już cały jest po remoncie
Góra
 Relacje PM off  
 
#523 PostWysłany: 12 Lut 2019 19:21 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1498
srebrny
@suszek
Faktycznie jest to największy hotel w Czechach. Z Hiltonów w Europie na pewno sporo większy jest np. Hilton London Metropole
Co do widoku na atrium (zresztą to jest pierwotna nazwa tego hotelu), to wg mnie jednak lepsze są jednak pokoje z widokiem na zewnątrz, zwłaszcza na Žižkov i pomnik Jana Žižki na wzgórzu Vitkov (zresztą jest to moim zdaniem jeden z najlepszych punktów widokowych w Pradze - stosunkowo rzadko odwiedzany przez turystów)

Mimo wszystko wolę bardziej kameralny Hilton Old Town, wg mojej subiektywnej opinii obsługa oraz np. sam salonik stoi tam na nieco wyższym poziomie.
Góra
 Relacje PM off
suszek lubi ten post.
 
 
#524 PostWysłany: 12 Lut 2019 22:24 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 159
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
pawelos napisał(a):
Napisz reklamację do sieci, w jakim stanie jest ich hotel i jak traktują gości statusowych. Dostaniesz punkty !


Zrobiłem feedback i dostałem 40 tys punktów :)
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#525 PostWysłany: 17 Lut 2019 13:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2014
Posty: 718
Loty: 42
Kilometry: 72 437
srebrny
Nazwa hotelu:Doubletree Sirkeci (Stambuł)

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do One Bedroom Suite, wstawka z owocami i tureckimi słodyczami

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Pokój był nowy, przestronny, dużo wody (ze 4 butelki + refill w ciągu dnia jeśli ktoś potrzebował), sejf, szafy - po prostu przyzwoicie. (Brzmi jak relacja na holidaycheck z minimalną długością wypowiedzi, ale co poradzę :D). Widok z okna na ulicę (dokładnie stację kolejki Marmaray). Hotel posiada sauny - suchą i turecką, ale ze względu na przeziębienie nie było mi dane skorzystać :( Zawiodłem się za to na śniadaniu. W hotelach w Turcji zazwyczaj królują oliwki, ajwary i różne inne pasty śródziemnomorsko-bliskowschodnie. Tutaj wybór prawie zerowy. Omlety na zamówienie takie raczej słabe. Sytuację ratował miód z plastra i turecka herbata, ale ocena to takie 2.5/5. Buda z burkiem na rogu uratowała poranek :)

Inne uwagi:Turecka herbatka na checkinie to bardzo miły gest - mała rzecz, a przyjemna. Przy checkoucie dostałem informację jak ocenić ankietę jeśli przyjdzie (9-10 - opinia pozytywna, 7-8 - obojętna, 6 i poniżej - słaba) Do tej pory tylko w Chinach miałem takie instrukcje ( "please give us ten in all categories", a problemy z klimą zgłaszałem przez trzy dni :P)Z innych informacji: położenie to jeden przystanek tramwajowy od Sultanahmet, blisko park Macka, a z buta dojdzie się do tanich knajpek w okolicy. Biorąc pod uwagę sporą cenę - hotelowi dałbym te 7/10.
Góra
 Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
 
#526 PostWysłany: 18 Lut 2019 14:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 457
Loty: 376
Kilometry: 403 959
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Lake Como

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: king guest room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: early check-in (godz. 10), upgrade do king grand deluxe suite with lake view, sniadanie, list powitalny, czekoladki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak EL

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: 100% zadowolenie z pobytu. Na tydzien przed przyjazdem otrzymalem maila z dzialu rezerwacji z pytaniem o ktorej przyjade. Poinformowalem hotel ze bede ok 10:00 ze wzgledu na wczesny przylot i w odpowiedzi otrzymalem informacje iz postaraja sie zrobic co w ich mocy aby pokoj byl dostepny o tej godzinie. W dniu przyjazdu okazalo sie ze czeka na mnie pokoj "king grand deluxe suite with lake view" co oznacza upgrade o kilka poziomow. Pokoj mial okolo 100m2 - posiadal salon, dwie duze sypialnie, dwie lazienki (jedna z przysznicem a druga z prysznicem i wanna) oraz garderobe. Teoretycznie pokoj mial miec widok na jezioro ale to bardzo mocno naciagane - fakt, widzialem z 1 pietra przez drzewa i cmentarz odblaski wody ale mocno mozna sie spierac czy to "lake view". Widok z tarasu na 6tym pietrze cudowny. W dniu mojego pobytu hotel byl pelny...tak samo ciasny i maly parking rowniez zapelnil sie szybko i znalezienie miejsca (20EUR/dzien) graniczylo z cudem. Sniadanie bardzo dobre, obsluga fantastyczna zarowno na recepcji jak i w restauracji. Szczerze polecam!

Inne uwagi: W trakcie pobytu zglosilem usterke odplywu w wannie poznym wieczorem w sobote - obsluga naprawila to w 10 minut wliczajac odnalezienie czesci zapasowej. Bylem pod wrazeniem !


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#527 PostWysłany: 18 Lut 2019 19:55 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 263
niebieski
Ciekawą sytuację miałem w sobotę. Rezerwacja była dla mnie i 1 syna w Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Jednak ostatecznie wyszło tak, że i drugi syn ze mną pojechał. Przy meldunku recepcjonista mówił, że nie ma opcji dokupienia dostawki i że muszę wziąć drugi pokój. Wstępnie się zgodziłem i podczas wpisywania czegoś w komputerze recepcjonista zauważył że mam Golda. Nastąpiła cudowna zmiana nastawienia do klienta, czyli mnie. Sam zaproponował wymianę pokoju z Twin na Queen z rozkładaną sofą (spokojnie wyspałyby się 2 dorosłe osoby) oraz zaczął szukać kogoś kto pościeli mi dodatkowe spanie. Odmówiłem, bo pościelić sam umiem, a i tak gościu poszedł mi na rękę. Praktycznie wyrwałem mu z rąk wielką niebieską torbę z poduszką, kołdrą, pościelą i ręcznikami. Chłopaki mogli wybrać z baru 2 rzeczy zamiast przysługującej mi jednej (tak zazwyczaj dostawałem). Na odchodne wspomniał też, że dodatkowe śniadanie kosztuje 40zł, ale ja oczywiście nic nie płacę. Po wejściu przez nas do pokoju zadzwonił telefon z pytaniami: czy pokój nam pasuje, wszystko jest w porządku i czy na prawdę nie chcę żeby ktoś pościelił nam łóżko. Kolejny raz przekonałem się, jaka jest różnica w posiadaniu Golda w HH, a Accor Hotels. HH wygrywa w cuglach.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#528 PostWysłany: 18 Lut 2019 20:45 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 320
Loty: 136
Kilometry: 309 928
niebieski
@Pacik76 widzę, iż miałeś sporo szczęścia do obsługi. Również byłem w sobotę z synem tylko ja od razu zarezerwowałem queen + sofa (istniało prawdopodobieństwo że będzie z nami żona). Najpierw odczekałem sobie ok. 5 minut zanim ktokolwiek pojawił się na recepcji, a później jak to często się zdarza sofa była nie pościelona. Standardowo zszedłem poprosić o wymianę pokoju z przygotowaną sofą (zazwyczaj jest to szybsze) lub o jej przygotowanie - aby nie było, przyzwyczajony do takich sytuacji, poprosiłem od razu po wejściu do pierwszego pokoju by był pozostawiony w idealnym stanie i nie wymagał sprzątania. Reakcja recepcjonisty: to oczywiście moja wina że nie uprzedziłem ich wcześniej telefonicznie, że życzę sobie przygotowaną sofę, generalnie krótka acz bezsensowna wymiana zdań w dość nie uprzejmym tonie zakończona wymianą pokoju. Dodatkowo w niedzielę rano o 8:30 bez pukania i jakiegokolwiek słowa ostrzeżenia ktoś z obsługi wszedł do naszego pokoju, nie wiem kto to był bo na widok syna się wycofał. Nie wiem dlaczego żona lubi ten hotel, ja delikatnie mówiąc za nim nie przepadam. Wiem że status wiele nie znaczy ale Twój gold przebił diament ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Pacik76 lubi ten post.
 
 
#529 PostWysłany: 22 Lut 2019 00:29 

Rejestracja: 07 Kwi 2018
Posty: 56
Nazwa hotelu:Hilton Gdańsk

Twój status w programie lojalnościowym:diamend

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu, późne wymeldowanie (14ta), 25% zniżki na menu w restauracji oraz zabiegi SPA, drink powitalny w barze oraz wstawka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):winter sale

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:drugi pobyt w tym hotelu. tym razem w pokoju nie było ciętych kwiatów i pierwszego wieczoru ominęło mnie tzw. przygotowanie pokoju do snu. Lokalizacja jak i sam hotel idealne. Mała strefa wellness - mikroskopijnej wielkości sauny. Ogromnym atutem jest restauracja - rewelacyjne śniadanie złożone z produktów bardzo dobrej jakości. Dodatkowo na drugi kelnerka zapytała czy podać tak jak wczoraj latte. Było to bardzo miłe!

Inne uwagi:-


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Aga_podrozniczka uważa post za pomocny.
 
 
#530 PostWysłany: 27 Lut 2019 08:35 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 263
niebieski
Nazwa hotelu: HILTON PARIS LA DEFENSE

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: FAMILY ROOM

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie i welcome drink dla całej czwórki, internet premium

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): NA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobra lokalizacja - praktycznie hotel jest połączony z centrum handlowym, stacją metra, tramwaju i dworcem kolejowym. Do tego lokalizacja przypominająca trochę Dubaj - wieżowce. Trochę dziwne jest to, że sam budynek hotelu jest wewnątrz innego budynku. Coś podobnego jak te ruskie baby-lalki, wewnątrz każdej jest inna mniejsza. Okna pokoju mogą wychodzić albo na lobby hotelowe, albo na halę centrum handlowego. Ciekawe doświadczenie, Obsługa miła i pomocna. Czystko i dość komfortowo. Jednak widać już zniszczenie sprzętów oraz lekkie braki w czystości - grzyb w łazience pod sufitem i na fugach. Wąskie łóżka i twardym materacem (twardo może być, ale za wąsko dla mnie). Cena dla naszej czwórki w weekend była o 50 EUR niższa niż ibisa, w którym spałem w dni robocze. Jednak ceny w barze wysokie, np. małe piwo 8 EUR. Jako welcome drink mogłem wybrać wszystko z baru, łącznie z drinkami typu mojito, czy drogimi whisky. Do hotelu przybyłem bez uprzedzenia przed 12 i pokój był już gotowy. Natomiast porażką była klimatyzacja i jej nie wydolność. Jak weszliśmy do pokoju to temperatura miała 28C. Ustawiłem sterownik na 18.5C, pojechaliśmy do miasta (klimatyzacja cały czas działała) i wieczorem po powrocie temperatura spadła do 26.5C. Śniadania urozmaicone, z dużym wyborem. Była też pani naleśnikowa. Mogę polecić z czystym sumieniem.

Inne uwagi:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#531 PostWysłany: 27 Lut 2019 09:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1938
Loty: 402
Kilometry: 707 730
HON fly4free
hmmm ...może po wyjęciu klucza, klimatyzacja przestała dzia lać ?
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#532 PostWysłany: 27 Lut 2019 11:37 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3612
złoty
Nazwa hotelu: HILTON GARDEN INN SANTA MARTA (Kolumbia)

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie i welcome drinki przy basenie, internet premium, upgrade do deluxe

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): NA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Centralna lokalizacja nad samym morzem i dwa kroki od historycznego centrum miasta, obok hotelu duży market spożywczy, obiekt nowy, typowy standard dla Gardenów - dość przestronne, wygodne pokoje, na plus w pokoju kapsułkowy ekspres do kawy (co jest rzadkością w tym brandzie), obsługa pomocna, także w części anglojęzyczna (co w Kolumbii nie jest standardem w hotelach). Przyjazd ok. 14, pokój nie był jeszcze gotowy, ale wystarczyło poczekać 15 minut w lobby. Brak wstawki powitalnej. Śniadanie standardowe na warunki kolumbijskie - wybór kilku ciepłych opcji, omlety i inne dania z jajek przygotowywane na bieżąco, wybór świeżych koktajli z owoców i warzyw itp. Dla mnie trochę za małe zróżnicowanie jedzenia, ale jest to specyfika śniadań w zasadzie we wszystkich hotelach kolumbijskich. Na dachu hotelu mały, ale fajny basen i taras słoneczny z barem (nie jest to standard w Gardenach), basen czynny dopiero od 9 rano i tylko do 8 wieczorem, w barze napoje chłodzące, drinki, alkohole, kawa z ekspresu, ale brak np. możliwości zamówienia kawy mrożonej (co mnie zdziwiło), przeszkadzało mi także to, że bar zamykał się w zasadzie w raz z basenem czyli koło 8 wieczorem (!), duża szkoda, bo wieczorami się przyjemnie tam siedziało z widokiem na cale miasto. Na tym samym poziomie także siłownia (dostępna 24h) - nieduża, ale z nowym sprzętem. Ogólnie hotel w porządku, solidny standard Gardena.
_________________

Insta: reckimar
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#533 PostWysłany: 27 Lut 2019 19:45 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 263
niebieski
suszek napisał(a):
hmmm ...może po wyjęciu klucza, klimatyzacja przestała dzia lać ?


Nie było tego ustrojstwa. Prąd był cały czas.
Góra
 Relacje PM off  
 
#534 PostWysłany: 27 Lut 2019 20:20 

Rejestracja: 27 Sty 2018
Posty: 202
niebieski
suszek napisał(a):
hmmm ...może po wyjęciu klucza, klimatyzacja przestała dzia lać ?


Czesto teraz hotele instaluja czujniki ruchu jesli nie ma nikogo w pokoju klima w zasadzie wylacza sie nawet nie jest to tryb ECO.
Dodatkowo czujniki w drzwiach czy oknach balkonowych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#535 PostWysłany: 27 Lut 2019 20:25 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3612
złoty
Nazwa hotelu: HILTON GARDEN INN SINGAPORE SERANGOON

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, dwie butelki wody przy recepcji, vouchery na drinki , trudno mi powiedzieć czy był jakiś upgrade

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): NA

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Relatywnie nowy hotel zlokalizowany w Little India - ja tę część Singapuru lubię, ale nie każdemu będzie odpowiadać, w okolicy mnóstwo sklepików i marketów hinduskich, duża świątynia, a także sporo knajpek z autentycznym i tanim jak na lokalne warunki jedzeniem (oczywiście kuchnia hinduska). Do innych części miasta można dotrzeć metrem (stacja kilka minut od hotelu) lub dla wytrwałych także na piechotę (ta opcja mi się podobała). Obsługa w hotelu ogólnie przyjazna, ale trochę bezpłciowa, nie wyróżniała się niczym szczególnym. Przy czek-inie nie pytałem nawet o upgrade, bo przyjechałem zmęczony dość późno wieczorem, jeśli jakiś był to do pokoju z widokiem na miasto, generalnie hotel posiada bardzo zbliżone do siebie pokoje więc różnice nie są specjalnie zauważalne - pokój funkcjonalny, ale dość ciasnawy, internet w miarę szybki. Śniadania w formie bufetu, ogólnie w porządku, ciepłe opcje do wyboru, można zamówić omlet itp., owoce, płatki, trochę dań hinduskich, reszta miks azjatycko-europejski. Można zjeść także na zewnątrz przy basenie. Taras z basenem na tym samym poziomie co hotelowa restauracja , basen nie za duży, ale da się popływać. Kilka łóżek-leżaków obok. Siłownia dostępna 24h - typowy standard Gardena - nowy sprzęt ale nie za duże zróżnicowanie. Ogólnie hotel w porządku, ale nie zrobił na mnie specjalnego wrażenia - nie będę specjalnie planował do niego wrócić. Stawki są dość drogie (byłem pod koniec roku, to też miało wpływ), ale jest to w końcu Singapur, rezerwacja za punkty (20 tys./noc) daje rozsądną jak na Singapur relację wartości do jakości jeśli zarazem ma się w tej cenie uwzględnione śniadanie.
_________________

Insta: reckimar
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
tartal uważa post za pomocny.
 
 
#536 PostWysłany: 27 Lut 2019 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2012
Posty: 162
Loty: 107
Kilometry: 270 851
niebieski
Nazwa hotelu: Embassy Suites by Hilton Pittsburgh Downtown.

Twój status w programie lojalnościowym: Gold.

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:1 KING BED 2 ROOM SUITE.

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: n/d

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

To już mój kolejny pobyt w tym hotelu. Świetna lokalizacja w centrum Pittsburgha, imponujący budynek, blisko miejscowych "atrakcji" (PPG Paints Arena, PNC Park, niedaleko do Heinz Field Stadium). O jedną przecznicę oddalone przystanki Airport Flyera 28x dla niezmotoryzowanych. Wnętrza ładne i nowoczesne, choć housekeeping się pogorszył, bo ostatnio sporo włosów poprzylepianych do blatów :-(. Poza tym typowy Embassy Suites: śniadanie w cenie, niezbyt urozmaicone ale dało się przeżyć (jest omelet station z obsługującą osobą), wieczorne "reception" z gratisowymi przekąskami (nachos) i napojami. Bardzo przydatna (i nie taka typowa dla ES) niewielka pralnia na monety dla gości. Jest to także jedyny hotel sieci Hilton w którym byłam (w Stanach i poza nimi) gdzie pobierają tak duży depozyt - $75 za noc, co w przypadku kilku nocy może skutkować sporą blokadą na karcie (schodzi dopiero gdy uwolni ją bank, w moim przypadku 7 dni roboczych).

Inne uwagi: Wiem że dawanie napiwków w USA jest gorącym tematem na tym forum. Choć nie biorę udziału w dyskusjach, przyzwyczajona jestem do amerykańskiego modelu i go używam (25%, housekeeping, bagażowi, kierowcy shuttle itd.) ale w tym hotelu pierwszy (i jedyny jak na razie) raz byłam świadkiem jak osoba przygotowująca omlety wyszła (!) za gościem upomnieć się o napiwek. Nie za mną (dobrze, bo nie wiedziałabym pewnie jak zareagować), ale lekki niesmak pozostał.

Załącznik:
IMG_20190128_121640.jpg



Nazwa hotelu: Hampton Inn Pittsburgh-Airport.

Twój status w programie lojalnościowym: Gold.

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: KING STUDY-NON SMOKING.

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: n/d.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Typowy lotniskowy Hampton Inn, doskonały na 1 noc. Wnętrza zużyte ale bardzo czyste, obsługa miła, śniadanie porównywalne do powyższego Embassy (tylko naczynia jednorazowe). Trzeba dzwonić po shuttle ale przyjeżdża szybko. Za swoją stawkę warty polecenia.

Inne uwagi: n/d.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#537 PostWysłany: 02 Mar 2019 21:17 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3612
złoty
Nazwa hotelu: HAMPTON BY HILTON LUBLIN

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wybór typu pokoju przy check-inie, wcześniejszy check-in (13), późniejszy check-out (14), koszyk powitalny ze ciastkami i owocami, list powitalny, 50% zniżki na kartę dań/napojów w hotelowej restauracji

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Kolejna wizyta w hotelu i znów bardzo polecam. Sympatyczna i uczynna obsługa, nowoczesne pokoje, fajna restauracja na miejscu, śniadania wliczone w cenę pobytu z bardzo dobrym jak na Hamptona wyborem i ładną prezentacją bufetu. Lokalizacja w sam raz, blisko centrum (ok. 10-15 minut spacerem), blisko dworca autobusowego, łatwy dojazd z parkingiem na miejscu

Inne uwagi:Obok hotelu cały czas trwa budowa nowego apartamentowca/biurowca przez co otoczenie wejścia jest ciągle mało atrakcyjne - droga dojazdowa na budowę
_________________

Insta: reckimar
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#538 PostWysłany: 06 Mar 2019 20:51 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 225
niebieski
Nazwa hotelu:Hilton Malta/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b]Diamond


Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Room With Marina View/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b]Upgrade do King Executive Room with Sea View, śniadania w głównej restauracji, dostęp do EL, wstawka w pokoju, lampka prosecco podczas meldowania na recepcji


Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Winter Sale

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik jeden z ciekawszych w jakich byłem. Składa się z 3 sal i dużej liczby stolików 2,4 i 8 osobowych.
Śniadanie od 7 do 11. Przekąski od 15 do 17 i kolacja od 18 do 20. Śniadania w saloniku nie jadłem ani razu. 2-3 razy byłem na przekąskach. Są wtedy dostępne kanapki, i ciasta oraz kawa i herbata, woda i napoje gazowane, soki itp.
Kolacja bardzo ciekawa i na 6 dni ani razu nie powtórzono dań. Zazwyczaj były 2-3 dania na ciepło, 2 sałatki, 2-3 rodzaje mini kanapek i napoje alkoholowe ( wino, szampan, whisky, wódka, piwo) i standardowe napoje bezalkoholowe.
Całkowity zakaz wynoszenia napoi po za salonik. Raz chciałem zabrać lampkę szampana i iść posiedzieć nad basenem a drugim razem skończyła mi się woda w pokoju i chciałem zabrać małą butelkę. Za każdym razem zostałem grzecznie poproszony o skonsumowanie trunków na miejscu
/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b]
Proces meldowania przebiegł bardzo sprawnie i przyjemnie.
Pani na powitanie podziękowała za lojalność i status Diamond i zaproponowała po kieliszku Prosecco żeby umilić Nam czas meldowania :) Otrzymaliśmy upgrade do pokoju na ostatnim piętrze w pięknym widokiem na morze oraz cały beach club. Poinformowano Nas o dodatkowych przywilejach dla Diamond.

Pokój ładny około 48m2 z wydzieloną częścią dzienną i nocną. Miły śródziemnomorski design. W pokoju czekała wstawka z złożona z potraw słodkich oraz wytrawnych. Generalnie super opcja bo przybyliśmy do hotelu około 22 i taka mini kolacja bardzo się przydała.

Sam hotel bardzo duży i mocno nastawiony na konferencje przynajmniej w niskim sezonie jakim jest przełom lutego i marca. Codziennie przez 6 dni odbywały się conajmniej 2-3 konferencje/szkolenia. Samych gości hotelowych też całkiem sporo. Śniadanie w głównej restauracji tak do 8:30-9:00 spokojnie można zjeść bez kolejek ale już tak koło 9-10 jak raz mi się zeszło to były tłumy.
Śniadania bardzo obfite ale po 6 dniach już trochę monotonne. 2 strefy life cooking plus trzecia z goframi. A tak to standard jak to w hotelu, sery, szynki, płatki, owoce, warzywa. Plus za osobny stół z potrawami kuchni regionalnej. Zawsze były 3-4 potrawy z tutejszej kuchni.


Inne uwagi:Jeden z ciekawszych i lepiej zorganizowanych hoteli sieci Hilton w jakim byłem.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#539 PostWysłany: 06 Mar 2019 21:18 

Rejestracja: 07 Kwi 2018
Posty: 56
@wierciu w pełni potwierdzam słowa tego użytkownika
byłem tam w zeszłym roku i było tak samo, teraz chyba mają odświeżony basen wewnętrzny i sauny.
Góra
 Relacje PM off  
 
#540 PostWysłany: 06 Mar 2019 21:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Cze 2012
Posty: 1374
srebrny
wierciu napisał(a):
Śniadania bardzo obfite ale po 6 dniach już trochę monotonne. 2 strefy life cooking plus trzecia z goframi. A tak to standard jak to w hotelu, sery, szynki, płatki, owoce, warzywa. Plus za osobny stół z potrawami kuchni regionalnej. Zawsze były 3-4 potrawy z tutejszej kuchni.


Zawsze mnie zastanawiało co Ci ludzie, (którzy narzekają na monotonne śniadania w hotelach j.w) jedzą na co dzień w domu na śniadanie :D
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 629 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 32  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group