Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


 [ 646 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Następna
Autor Wiadomość
#621 PostWysłany: 12 Lis 2019 21:29 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1542
srebrny
Nazwa hotelu:Hilton Reykjavik Nordica

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upg do Presidental Suite, dostawka dla dziecka gratis, śniadanie i salonik

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):otrzymałem, ale nie byłem

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Trudno powiedzieć złe słowo o hotelu, który daje upa do Presidential Suita. Pani w recepcji powiedziała coś w stylu"you get the best room in the house". Szkoda, że nie udało nam się nim zbytnio nacieszyć. Ze względu na spóźnienie samolotu wylądowaliśmy po północy (dzięki Ci WizzAir) a w hotelu byliśmy około 2.00. Z kolei rano wyjeżdżaliśmy przed 10.00. Dlatego też nie napisze nic o saloniku, bo w nim nie byliśmy. Śniadanie jedliśmy w restauracji na dole - solidne, ale bez efektu wow. Jedyne co je wyróżniało to olbrzymi wybór ryb. Poza tym dobry hiltonowski standard.
Apartament składał się z sypialni, pokoju dziennego, łazienki, dodatkowej ubikacji oraz aneksu kuchennego, na oko 60-70 m2. Koszt za noc w systemie rezerwacyjnym to około 6000PLN.


Załącznik:
1.jpg


Załącznik:
2.jpg


Załącznik:
3.jpg


Załącznik:
4.jpg


Załącznik:
5.jpg


Załącznik:
6.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
 
#622 PostWysłany: 19 Lis 2019 10:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2610
Loty: 436
Kilometry: 1 034 928
złoty
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn London Heathrow Airport przy Hatton Cross, nie nowy HGI T2-3

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Najtanszy Queen

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Woda, sniadanie.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?
Hotel jest rzut beretem od stacji metra i autobusow Hatton Cross, nie mylic z nowo otwartym HGI przy terminalu 2-3. Mozna dojsc na piechote z Hatton Cross lub podjechac autobusem na przystanek o nazwie Envoy Avenue. Jezdza tam autobusy 285 do/z T 1-3 i 423 do/z T5. Na T4 mozna dostac sie z Hatton Cross. Autobusy sa darmowe w strefie miedzy terminalami, a Hatton Cross.

Hotel rezerwowalam jakies 2-3h przed przybyciem, po okolo 15 minutach pojawila sie opcja check-in i wyboru pokoju. Pierwotnie bylo po 1 pokoju na 6 i 7 pietrze z widokiem na tyl i duzy wybor pokoi na 1 pietrze, ale potem pojawil sie dodatkowy pokoj na 7 pietrze z widokiem na lotnisko. Zlapalam ten pokoj, ale nie byl to dobry wybor. Owszem jest widok na hangar naprawczy i na kawalek lotniska, ale pokoj 740 okazal sie byc jednym z niewielu, ktory ma drzwi wewnetrzne do sasiada, na zewnatrz byla lampa podswietlajaca elewacje hotelu i do tego bylo slychac huczenie klimatyzatorow czy innych maszyn na dachu. Po wyjsciu sprawdzilam i faktycznie byla nadbudowka techniczna na dachu. Nie bylo jakos strasznie i dalo sie spac, ale na pewno nie biore ponownie pokoju na 7 pietrze, chyba ze na krancu, gdzie nie ma nadbudowki.

Pokoj nic specjalnego, troche starszy, podobno zaczynaja remont pokoi, takie jest info na stronie hotelu, ale nie widzialam zadnych sladow robot. Nie ma zadnych gniazdek USB, sa kontakty przy w wielu miejscach i przy lozku. Czajnik, herbata, kosmetyki standardowe i w przyzwoitej ilosci.

Sniadanie standardowe HGI, mozna najesc sie. Jest wybor na cieplo, na zimno, owoce na deser, gofry, itp. Jest tez informacja, ze mozna zamowic omlet albo dodatkowe jajka u kelnera, ale wybor byl na tyle dobry, ze nie zamawialam nic. A gofra wzielam ze soba do pracy, zeby go dokonczyc. O 6.30 bylo sporo ludzi, ale potem zrobilo sie luzniej. Azjatycka grupa miala przygotowany osobny pokoj. Ze sniadania da rade poogladac ladujace samoloty, jak wybierze sie miejsce przy oknie.

Podsumowujac: przyzwoita jakosc do ceny, to chyba najtanszy Hilton w okolicy, zaraz po Double Tree, ktore jest na Bath Road.

Slaba jakosc zdjec, bo bylo ciemno.
Image

Widok z okna na hangary techniczne. Dreamliner g-zbjf, ktory stoi tam juz dwa miesiące.
Image
Widok na kawalek plyty lotniska.
Image
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka, 19 Lis 2019 23:49, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
marek2011 uważa post za pomocny.
 
 
#623 PostWysłany: 19 Lis 2019 11:26 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3714
złoty
Nazwa hotelu:Hampton by Hilton Gdansk Oliwa

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Queen Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wcześniejsze zameldowanie (o 13)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie ma saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, jeśli ktoś ma sprawy do załatwienia albo potrzebę noclegu w Oliwie, rzut beretem do stacji SKM, przy głównej ulicy - łatwy dostęp do komunikacji miejskiej, blisko do strefy biurowców i uniwersytetu, market spożywczy na dole budynku. Obsługa kompetentna, sympatyczna, hotel ciągle jeszcze sprawia wrażenie nowego i świeżego, pokoje w typowym standardzie Hamptonowskim, otrzymałem pokój na ostatnim piętrze z załamanych dachem co dawało przytulne wrażenie, bardzo spokojny na końcu korytarza. Śniadanie przyzwoite, z dobrym wyborem w tej kategorii hotelu i ładną prezentacją. Na miejscu parking (nie korzystałem) i nieduża siłownia. Ogólnie polecam

Nazwa hotelu:Hilton Gadren Inn Cusco

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 DOUBLE BEDROOM

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do 1 KING BED 1 BEDROOM SUITE, wcześniejsze zameldowanie o 10:30, list powitalny, śniadanie, dodatkowa woda

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Bardzo solidny hotel jak na HGI, nowy ale zarazem zlokalizowany w budynku nawiązującym do tradycyjnej architektury, z wewnętrznym dziedzińcem itp., lokalizacja w wyższej, spokojniejszej części Cuzco, do centrum ok. 15 minut na nogach, obsługa bardzo sympatyczna, solidny upgrade do najlepszego typu pokoju/apartamentu, z osobną częścią dzienną, w pokoju ekspres do kawy, wyposażenie dobrze utrzymane, jedynie widok z pokju nie był nadzwyczajny. Śniadanie od wczesnych godzin rannych (5:00), standardowy bufet plus możliwość zamówienia omletu/jajecznicy, na plus codziennie jakieś lokalne przysmaki/rodzaje pieczywa itd., na minus brak porządnej kawy - jedynie rozpuszczalna zalewajka z dużych termosów. W recepcji w godzinach porannych dostępna herbata z liści koki

Inne uwagi:Brak siłowni. Aby dojść z centrum miasta do hotelu trzeba się trochę powspinać do góry, a to w warunkach panujących w Cuzco (wysokość n.p.m.) może być dla słabszych osób pewnym wyzwaniem, a dla wszystkich innych generalnie wychodząc na górę zadyszka gwarantowana ;-) Warto zwrócić uwagę na niestandardowe limity zameldowania/wymeldowania: pokoje dostępne już od południa , a wymeldowanie formalnie do 10 rano
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#624 PostWysłany: 23 Lis 2019 09:26 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1160
niebieski
Nie wie ktoś czy w DT Warszawa dają upgrade dla golda do saloniku z King deluxe?

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#625 PostWysłany: 23 Lis 2019 11:03 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1587
srebrny
Ze zwykłego Kinga nie ma szans, z Deluxe jest na pewno większe prawdopodobieństwo, ale 100% gwarancji raczej nikt Ci nie da, bo to też zależy od obłożenia 'diamondami', a to przy ostatnich promocyjnych cenach może być spore. Zwłaszcza jeśli chodzi o weekend. W tygodniu szanse na pewno są większe.
Widzę, że executive jest tylko droższy o 70 zł od deluxe, więc przy np. 2 osobach i dziecku może się to już kalkulować, żeby od razu taki pokój wykupić. Chociaż przyjemność jedzenia czy picia na stojąco w zatłoczonym saloniku też jest raczej wątpliwa. ;)
Góra
 Relacje PM off
digger uważa post za pomocny.
 
 
#626 PostWysłany: 27 Lis 2019 00:07 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1160
niebieski
@sranda
Wymyśliłem sobie relaks na "5 króli", wziąłem najbiedniejszy i zastanawiam się nad płatnym upgradem do deluxe licząc na jeszcze oczko więcej i tym samym salonik. Ale ze 2 lata temu w tym terminie w saloniku było istne świniobicie... Wiec pewnie mi nie podniosą, dzięki za poradę:)
Góra
 Relacje PM off  
 
#627 PostWysłany: 05 Gru 2019 13:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 588
Loty: 143
Kilometry: 233 677
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Lake Taupo

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: KING HILTON GUESTROOM (podstawowy pokój)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: KING HILTON DELUXE w części EXECUTIVE z widokiem na jezioro + bony do baru na każdy dzień pobytu.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokój sporych rozmiarów z wyjściem na wspólny taras, kanapa, ekspres, barek. Łazienka z wanną, prysznicem, dwie umywalki.
Śniadanie na mocno przeciętnym poziomie - nic specjalnego, nawet nie warto się rozpisywać, do picia standardowo tylko kawa z termosu, herbata + soki. Omlet oraz podobne za dodatkowa opłatą 10 NZD. Jedynym urozmaiceniem był chińskie pierożki oraz niewielki wybór produktów z kokosa, typu jogurt.
Podczas tego tripu spałem również w czterech Novotel’ach i w każdym z nich śniadania były lepsze. W mojej ocenie najgorsze śniadania jakie kiedykolwiek miałem możliwość zjeść w Hiltonie, takie DT w Krakowie wypada przy nim o poziom wyżej.


Inne uwagi: W Hotelu dostępny jest fajny basen + basen dla dzieci oraz basen a’la jacuzzi z gorącą wodą – to zdecydowany plus. Przy strefie basenowej jest jeszcze przyzwoita siłownia, sauna sucha oraz parowa (ta ostatnia nie warta uwagi).
Przy hotelu jest darmowy parking na ok 70 samochodów, w podziemiach hotelu za 15 NZD. Hotel od jeziora dzieli ok 1 km – dojście pieszo jest utrudnione bowiem nie ma chodnika i trzeba poruszać się poboczem drogi, do tego oddzielone jest drogą bez wyznaczonych przejść dla pieszych.
Drinki dostępne na otrzymane bony to kilka rodzajów win poza tym nic szczególnego, nawet brak podstawowego whisky.
Generalnie hotel przyjemny i jeżeli zapomnimy o śniadaniu to wszystko w porządku. Miejscowość Taupo zdecydowanie warta odwiedzenia, natomiast wybór tego konkretnego hotelu już nie koniecznie.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#628 PostWysłany: 06 Gru 2019 13:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2610
Loty: 436
Kilometry: 1 034 928
złoty
Nazwa hotelu:Hilton London Syon Park

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Najtanszy, Queen

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Deluxe with the view, sniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie ma saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?
Mialam rezerwacje na najtanszy pokoj zrobiona pare tygodni wczesniej. Dwa dni przed przybycie w aplikacji byl widoczny upgrade na King Deluxe with the View. Dzien przed przybyciem pojawila sie informacja o mozliwosci online check-in. Aplikacja pokazywala pokoj, ktory sugeruja albo wybor wlasnego. O dziwo ten sugerowany byl najlepszy z dostepnych. W dniu przybycia dostalam sms'a od recepcji z powitaniem. Z tymi sms'ami to troche przegieli, bo dostalam jeszcze jednego tuz po zameldowaniu jak doszlam do pokoju i kolejnego nastepnego dnia z pytaniem jak mi sie podoba pobyt.

Hotel zaczal jako Waldorf, wiec wyposazenie bylo przygotowane pod 5* standard, jednak niedlugo po otwarciu nastapil downgrade na Hiltona. Sypialnie bardzo pluszowe, lazienka miala prysznic i wanne z TV, itp. Wydaje mi sie, ze wszystkie pokoje maja balkony, aczkolwiek widoki moga byc w strone parkingu lub w strone terenow zielonych. Pierwsza wpadka w pokoju, to brak swiatla. Wiedzialam, ze gdzies musi byc jakis slot na karte ale nie moglam go wyczuc, ani zobaczyc przy uzyciu latarki. Wstyd sie przyznac, ale musialam zadzwonic do recepcji zapytac sie jak wlaczyc swiatlo. Okazalo sie, ze w panelu przy drzwiach, gdzie sa przyciski "do not disturb" jest poziomy slot na karte. Problem jest taki, ze nie jest w zaden sposob podswietlony. Druga wpadka to proba otwarcia drzwi balkonowych, brak jakiejs specjalnej instrukcji, nigdy nie widzialam takiego typu klamki, w koncu znalazlam maly przycisk na klamce, ktory ja odblokowuje. Bylam w roznych hotelach, w wielu krajach, ale nigdzie do tej pory nie mialam takich dziwnych problemow. Pokoj ogolnie dobrze wyposazony, nie mozna sie do niczego przyczepic. Widok na tereny zielone.

Przetestowalam basen i jacuzzi. Czynny jest od 6.30 i o 6.40 byly juz dwie osoby, ktore na szczescie szybko sie zmyly i mialam caly basen dla siebie przez kolejne 45 minut. Woda w basenie ciepla, w jacuzzi jeszcze cieplejsza. Sauna sucha i mokra, aczkolwiek mokra byla wylaczona. Duze przebieralnie z wieloma prysznicami, kosmetykami, itp. Sa szafki na kod.

Sniadanie przecietne, ani zle, ani jakies super. Duzo obslugi, mimo malej ilosci gosci. Herbate i kawe przynosza do stolu, ale zanim doniesli herbate, to juz wygladala jak kawa i musialam dolac wody z ekspresu. Nie wiem czy ta woda w ekspresie taka zla czy ta z przyniesionej herbaty, ale smakowala jak z termosu. Gdyby ktos nie byl zadowolony z wyboru potraw, to mozna zamowic pare dodatkowych dan z jajek, shake'a, itp. Ceny przyzwoite.

Lokalizacja jest nieco na uboczu, dlatego tez nigdy nie bylo mi po drodze zatrzymac sie tam, chociaz wiedzialam o istnieniu hotelu od czasu jego otwarcia. Taksowka jechala do Richmond 20 minut w wieczornym ruchu i 15 minut z powrotem w nocy. Koszt okolo 12-16 funtow. Dojazd samochodem/taxi na Heathrow zajmuje rano okolo pol godziny. Mozna przejsc przez park do glownej ulicy i tam jest pub i pewnie cos jeszcze. Duzy ruch do i z hotelu, caly czas podjezdzaja taksowki. Widzialam troche nowobogackich w drogich samochodach (G63, oklejone Range Rovery, itp), wyronizajacych sie brakiem kultury. Na parkingu bylo tez Lamborghini i RollsR. zaparkowany przy wejsciu.

Podsumowujac: dobry hotel na romantyczny wypad, przyzwoita jakosc przy niskiej cenie. Przy wysokiej darowalabym sobie.

Pokoj hotelowy, narozny nr 152.
Image

Image

Widok z okna.
Image

Bar hotelowy.
Image

Basen.
Image

I Jacuzzi.
Image
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#629 PostWysłany: 10 Gru 2019 17:46 

Rejestracja: 01 Sty 2014
Posty: 377
srebrny
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Bucharest Airport

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:KING GUEST ROOM

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Brak, niestety nie ja rezerwowałem pokój i rezerwacja przez hotels.com :cry: , przy checkinie dopisałem swój numer HH, ale ani punkty ani noc się nie zaliczyły

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna ze śniadaniem

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Pobyt był bardzo krótki - zameldowanie ok. 3 rano i checkout o 10 po śniadaniu. Z tego względu nawet nie pytałem się o żaden upgrade(niby jest jakiś Superior, ale na zdjęciach wygląda tak samo), po prostu potrzebowałem łózka, a śniadanie miałem wykupione;) Pokój przestronny i dobrze utrzymany, wygodne łóżko. Śniadanie ok, zgodnie z oczekiwaniami, była to sobota, więc obłożenie małe. No i tylko do 10:30 niestety. Do centrum ok. 40 minut autobusem z budynku terminala. Na nocleg przed lotem, albo po w sam raz.

Inne uwagi:Chyba jest shuttle, nie korzystałem, ale widziałem przed wejściem busika.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#630 PostWysłany: 19 Gru 2019 16:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 483
Loty: 388
Kilometry: 415 543
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Nicosia (ex Hilton Park Nicosia)

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: queen size with pool view

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: sniadanie, wczesny check-in (11:00), pozny check-out (14:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): w przeciwienstwie do poprzednich pobytow tym razem brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ten hotel to jedna z najlepszych opcji wymiany punktow imho. Stala stawka 30k, niezaleznie od oblozenia i standardowej stawki (czesto pomiedzy 180-230 EUR). Hotel przeszedl remont lobby i restauracji / baru. Niestety nie otrzymalem wstepu do lounge ale i tak uwazam ze warto. Hotel zmienil nazwe na Hilton Nicosia z Hilton Park Nicosia a dawny Hilton Nicosia (teraz The Landmark Nicosia) opuscil siec Hilton. Pokoj, ktory otrzymalem nieco maly ale rowniez przeszedl remont. Sniadanie pierwsza klasa, duzy wybor oraz dobrej jakosci produkty z kacikiem regionalnym oraz winem musujacym i wodka (!) :lol:

Inne uwagi: darmowy parking, fantastyczna restauracja To Elliniko Ouzomezedopoleio

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Lincoln Plaza London, Curio Collection by Hilton

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Tillerman Double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: sniadanie, wczesny check-in (10:00), pozny check-out (14:00), upgrade do pokoju Keeler double

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak lounge w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jest czescia kompleksu mieszkaniowego zlokalizowany pomiedzy innymi apartamentowcami w cichej czesci Canary Wharf a jednak blisko do Canada Square. Pierwszy pokoj jaki otrzymalem (Keeler) byl bardzo nowoczesny I designerski jednakze z klimatyzacji dobiegal bardzo denerwujacy dzwiek. Przeniesiono mnie do pokoju Bargemaster…szczerze mowiac moze pod wzgledem powierzchni byl tam dodatkowy 1m2 ale roznicy wiekszej nie zauwazylem. Sniadanie w tym hotelu nie jest bufetem – wylacznie sniadanie kontynentalne zlozone z przekaski slodkiej, cieplego posilku i napoju. Wszystko bylo wysokiej jakosci ale jednak po 2h bylem glodny.

Inne uwagi: hotel ladny, wieczorem w sobote koncert jazzowy w recepcji, blisko stacja DLR
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#631 PostWysłany: 20 Gru 2019 08:53 

Rejestracja: 09 Lip 2011
Posty: 1205
Pytanie, wybieram się do Warszawy i zastanawiam się na jaki upgrade pokoju mogę liczyć w Hiltonie w centrum przy diamentowej karcie obecnie ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#632 PostWysłany: 20 Gru 2019 09:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4248
HON fly4free
Domyślam się, że chcesz wziąć najtańszy pokój?
Sporo zależy od obłożenia - jeśli to weekend, gdy gości bywa mniej (ale nie jest to regułą), to jest szansa nawet na Panoramic Suite, choć raczej nie z automatu, a po "uśmiechnięciu się" do recepcjonistki ;) . Jeśli zaś środek tygodnia, to jedna, dwie kategorie wyżej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#633 PostWysłany: 20 Gru 2019 10:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2610
Loty: 436
Kilometry: 1 034 928
złoty
Mateusz099 napisał(a):
Pytanie, wybieram się do Warszawy i zastanawiam się na jaki upgrade pokoju mogę liczyć w Hiltonie w centrum przy diamentowej karcie obecnie ?

Zwykle jest upgrade do Executive w standardzie. Raz dostalam do Panorama Suite, ale mialam rezerwacje na Corner Room. Ja usmiechalam sie do pana recepcjonisty zawsze i dziekuje za upgrade, ktory juz jest przypisany przed moim przybyciem. Nigdy nie prosilam o nic w recepcji.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#634 PostWysłany: 20 Gru 2019 11:05 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3714
złoty
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Łódź

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:nieco wcześniejszy check-in, upgrade do King Deluxe, wstawka w pokoju plus list powitalny i voucher na drinka w barze, śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Krótko, bo hotel opisywałem już kilka razy wcześniej. Tym razem skromniejszy upgrade, co akurat mi nie przeszkadza, bo podróżowałem sam, hotel niezmiennie oferuje solidny produkt, chociaż coraz bardziej widoczne są zużycia materiałów/mebli w pokojach, na plus cały czas trzymające wysoki poziom śniadanie z możliwością zamówienia dodatkowych dań z karty, produktami regionalnymi i wyciskarką świeżych koktajli owocowo-warzywnych

Inne uwagi:brak
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu:Hilton Lima Miraflores

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:podstawowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:opcja wcześniejszego zameldowania (więcej w opisie), upgrade, późniejsze wymeldowanie o 13:30, śniadanie, wstęp do saloniku, wstawka powitalna, możliwość skorzystania za darmo z pokoju konferencyjnego (nie korzystałem)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik nieduży, ale też zaskakująco niezbyt "obłożony", w sumie korzystało z niego max kilkanaście niemal tych samych osób w trakcie dwudniowego pobytu, w środku wygodnie, można odpocząć - popracować w spokoju, pomocna obsługa doradzająca co i gdzie zwiedzać itp., bardzo solidna oferta obejmująca nie tylko śniadania i wieczorną kolację, ale także w zasadzie pełny obiad serwowany od 12:30 do 14:30, a także popołudniowe przekąski od 15 do 18, co powoduje, że w zasadzie przez cały dzień jest dostęp do jedzenia i napojów, w ramach obiadu i kolacji po 3-4 dnia na gorąco, 1-2 sałatki, wybór zimnych przekąsek, desery, do kolacji podstawowe alkohole (wino, piwo, kilka mocniejszych)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Świetna lokalizacja z autobusem lotniskowym podjeżdżającym pod sam hotel, blisko centrum Miraflores, hotel nowoczesny, ładny design, obsługa profesjonalna - przyjechałem do hotelu po 11, z uwagi na rzeczywiście bardzo duże obłożenie zaproponowano mi trzy opcje do wyboru: natychmiastowy pokój bez upgradu, ale z koniecznością jego zmiany kolejnego dnia na inny upgradowany, oczekiwanie do standardowej godziny zameldowania, czyli 15 na pokój z kilkukrotnym upgradem, lub oczekiwanie godzinę na pokój z mniejszym upgradem - wybrałem tę ostatnią opcję, na czas oczekiwania otrzymałem klucz do saloniku i zaproszenie na obiad tam. Hotel posiada basen i podgrzewane jacuzzi na dachu ze świetnym widokiem na miasto. Śniadanie w restauracji serwowane nietypowo - nie ma dużego bufetu i całość odbywa się w systemie obsługi kelnerskiej: można wybrać dowolną liczbę dań zamawianych z karty plus do stolika podjeżdża mini-bufet z jogurtami, słodkimi bułkami itp., napoje przygotowywane w barze w tym świetna kawa robiona przez baristę, soki itp.

Inne uwagi:brak
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
 
#635 PostWysłany: 20 Gru 2019 11:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4248
HON fly4free
W marcu jedziemy w trójkę do Łodzi w celach teatralnych. Mam nadzieję, że odpowiednio nas ugoszczą :)
A co do Limy, to czy ja dobrze kojarzę, że to Twój kolejny pobyt tamże, czy po prostu opisujesz tamten poprzedni pobyt?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#636 PostWysłany: 20 Gru 2019 11:59 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 3714
złoty
@tropikey: Pobyt z września, w podobnym okresie co Ty, tylko nie miałem czasu się zabrać za to :D. Idąc za ciosem kolejne opisy:

Nazwa hotelu:Hampton by Hilton Lima San Isidro

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Dodatkowe punkty, list powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):promocyjna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie ma w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel wybrałem na pierwsze dwie noce w Limie z uwagi na dość późny przylot do Peru pierwszego dnia i plan porannego wylotu do Cuzco trzeciego dnia, co nie pozwalałoby w pełni skorzystać z udogodnień Hiltona albo DT. Hotel jest nowy, oddany kilka miesięcy temu, więc wszystko świeże i nowoczesne, bardzo sympatyczna i starająca się obsługa, pokoje to dość typowy standard Hamptonowski, jednak w nieco zmodyfikowanej wersji - osobna otwarta wnęka z umywalką i obok zamykana łazienka z prysznicem, na miejscu centrum biznesowe, strefa odpoczynku, restauracja, na dachu nie najgorsza siłowania i taras widokowy z jacuzzi. Okolica przyjemna w centrum biznesowej dzielnicy San Isidro, z której jest bliżej do starej Limy niż z Miraflores (to był też argument za wyborem tego miejsca). Śniadanie dość przyzwoite, ale oczywiście bez żadnego efektu "wow" (trzy standardowe dania na ciepło, w tym jedno bardziej obiadowe, wędliny, sery, płatki śniadaniowe z dodatkami, słodkie wypieki, owoce, jogurty. Ogólnie hotel się stara, choć mam drobne uwagi: 1) klimatyzacja w pokojach jest zaprogramowana tylko na chłodzenie, więc we wrześniu rano było chłodnawo wobec braku ogrzewania - po telefonie do recepcji przyniesiono mi przenośny ogrzewacz powietrza - malutki, ale zaskakująco wydolny, 2) w pokoju tylko jedna butelka wody na pobyt - trochę dziwna polityka, po poproszeniu o drugą przyniesiono ją, ale doliczono do rachunku kilka złotych, 3) śniadanie w godzinie deklarowanego otwarcia o 6 rano nie było praktycznie gotowe, obsługa o tej porze dopiero zaczynała je organizować - dla mnie było to o tyle uciążliwe, że spieszyłem się rano na lotnisko, więc chciałem jak najszybciej zjeść.
Reasumując: Myślę, że to dobry wybór dla lojalistów Hiltona szukających tańszych / alternatywnych opcji do bardzo dobrego, choć dość drogiego Hiltona Miraflores, Hampton to nowy, solidny hotel budżetowy, inni pewnie bez problemu znajdą ciekawsze obiekty w podobnej cenie w starym mieście albo okolicach


Inne uwagi: recepcja znajduje się na przedostatnim piętrze hotelu

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu:Hilton Dusseldorf

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wcześniejsze zameldowanie o 10:30, wstęp do saloniku, upgrade do King Executive, śniadanie w restauracji

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):promocyjna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik jest nieduży i staromodnie urządzony (podobnie jak i cały hotel), ale jego oferta jest w zasadzie wystarczająca do zjedzenia kolacji - do wyboru były przekąski na zimno (sałatka ziemniaczana, świeże warzywa z dipami, drobne dania z rybami, sery, owoce, dwa dania na ciepło, podstawowe alkohole. Nad zaopatrzeniem czuwa jedna osoba, która co jakiś czas pojawia się i donosi brakujące elementy z oferty. Ogólnie ruch tam był minimalny, niewielu gości korzystało. W ciągu dnia są przekąski, ciastka, kawa, napoje, przynajmniej popołudniu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel jest zlokalizowany dość blisko lotniska i to jego zaleta - dojazd autobusem, przystanek ze 300-400 m. od hotelu, zajmuje 10 minut; z hotelu łatwo też dojechać do starego miasta - trzeba przejść z 500 m do przystanku metra i przejechać kilka stacji. W okolicach hotelu raczej tylko biura i apartamentowce, ale można widziałem między nimi jakieś tam pojedyncze bary czy knajpy.
Hotel jest....staaaary. Wielki moloch w stylu lat 90-tych, nie przeszedł od tego czasu chyba jakieś znaczącej renowacji, więc odbija się to na mocno już niemodnym wyposażeniu pokoi i części ogólnych. W pokoju executive czysto, przestronnie, ale styl sprzed 20 lat - jedyna zauważalna różnica do zwykłych pokoi to chyba ekspres do kawy na kapsułki. Za to bardzo profesjonalna i konkretna obsługa, mimo dużego ruchu rano (kolejka ok. 20 osób wymeldowujących się) bez problemu otrzymałem wczesne zameldowanie poza kolejnością, przy wymeldowaniu z kolei trafiłem na Polkę więc trochę porozmawiałem. W hotelu, mimo że jest duży, nie ma basenu, jest za to dość solidnie wyposażona siłownia. Śniadanie w formie bufetu - wystarczające, z 7-8 dań na ciepło, wędliny, sery, owoce, płatki , ekspres do kawy itp, choć niemieckie bufety nie są generalnie w moim guście

Czy wybrałbym ponownie ten hotel - przy raczej dość niskiej cenie bez żadnych problemów, mimo tego że jest to obiekt stary i kompletnie niczym nieinspirujący, to ma dobrą lokalizację między starym miastem, a lotniskiem, kompetentną obsługę i przy wysokim statusie daje możliwość zjedzenia kolacji w cenie pobytu, która w rozrachunku kosztów podróżowania też się liczy.


Inne uwagi:brak
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
karder uważa post za pomocny.
 
 
#637 PostWysłany: 06 Sty 2020 11:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2610
Loty: 436
Kilometry: 1 034 928
złoty
Nazwa hotelu:Hilton London Syon Park

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Najtanszy, Queen

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Deluxe with the view, sniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):zimowa promocja

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie ma saloniku

Opis sprzed miesiaca: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1576,51560&p=1284723#p1280368
Tym razem rezerwacja 2 dni przed pobytem. Przeczekalam z online checkin do czasu upgrade'u pokoj w aplikacji. Potem przeczekalam na pojawienie sie naroznego pokoju, tego samego co poprzednio. Polecam nr 152. Pokoje na 2 pietrze maja mniejsze balkony, jesli ma to dla kogos znaczenie. Podczas tego pobytu nie bylam spamowana smsami od recepcji.

Dopatrzylam sie paru rzeczy w pokoju: jest duza lodowka, bez zawartosci. Telefon przy lozku ma wbudowane gniazdka USB. Telewizor ma wlasny system obslugi i nie da sie przejsc do zewnetrznych urzadzen, wiec wylaczylam hotelowe urzadzenie z portu HDMI i podlaczylam wlasne.

W porownaniu do okresu przedswiatecznego, hotel byl opustoszaly, moze z 10 samochodow na parkingu. Na sniadaniu wiecej obslugi niz gosci. O 7 rano bylo 3 gosci lacznie ze mna . Przy wymeldowaniu obie osoby w recepcji z Polski. Poprzednio pani, ktora robila checkin tez byla z Polski.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#638 PostWysłany: 06 Sty 2020 22:00 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1542
srebrny
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Merida

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtanszy, Double bed

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym? Hotel mieści się w centrum handlowym Uptown (w którym jest Walmart i sporo restauracji), blisko obwodnicy (około 1,5 km), za to dość daleko od centrum miasta. Na parkingu galerii znajdują się wyznaczone miejsca dla gości hotelowych - bezpłatne.
Sam hotel w miarę nowy. W sam raz na przespanie się przed dalszą podróżą. Śniadania poprawne. Sporo meksykańskich elementów.
Generalnie polecam. Radzę jednak nie płacić na miejscu dolarami. Kurs bandycki.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#639 PostWysłany: 22 Sty 2020 13:23 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 232
niebieski
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Hotel Wrocław

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Executive Room, śniadanie, dostęp do saloniku, bezpłatny wstęp do Holmes Place, voucher x2 na drinki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):HH Sale

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):W mojej opinii najgorszy salonik z tych dostępnych w Polsce. Sam wystrój saloniku jest kompletnie bezpłciowy. Stoliki ustawione dosłownie pod ścianą także wszyscy siedzą wzdłuż i patrzą się na przeciwległą ścianę lub jeśli siedzisz w pierwszej części to patrzysz jak inni nakładają sobie jedzenie. Śniadania nie jadłem w saloniku także nie oceniam. Kolacja od 18 do 20. Wybór praktycznie żaden. Na ciepło warzywa w jednym pojemniku i kotlet ( dosłownie coś na kształt mielonego) w drugi. Na zimno były mini kanapeczki z łososiem. I to koniec. Do picia różne alkohole( wina, piwo,whisky, prosecco) i inne standardy. Nic na słodko prócz tego co leży cały dzień czyli orzeszki ziemne i ciastka. I to jest salonik w 5* hotelu:) DT Warszawa przy tym do WA.


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Sam hotel kompletnie mi nie podszedł. W środku czułem się jak w biurowcu. Droga do pokoju jak w szpitalu, białe i puste korytarze. Drzwi też wtopione w ścianę w kolorze białym. Pokój nic szczególnego zwykły DT niczym się nie wyróżniający. Tutaj nie ma się do czego przyczepić. Ale po 5* spodziewałem się trochę więcej po wystroju.

Śniadanie - jadłem w głównej restauracji. Ciężko mi się wypowiedzieć wpadłem tylko na chwilę u musiałem zaraz uciekać. Wybór raczej standardowy niczym się nie wybijający. W DT Warszawa po ostatnich zmianach na restauracji jest dużo lepiej.


Inne uwagi:Duże rozczarowanie. We Wrocławiu jest dużo lepszych i ciekawszych hoteli szczególnie w cenie 420 zł brutto za dobę. Ja wiem, że już tu nie wrócę.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#640 PostWysłany: 22 Sty 2020 14:17 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1542
srebrny
Nazwa hotelu: Hilton Colon Guayaquil

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtanszy, Double bed

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie (a właściwie lunchboxy) i wstęp na piętro z salonikiem

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Nie byliśmy w loungu, zerknałem jedynie do środka. Było widać ekspres do kawy, lodówkę z zimnymi napojami oraz kanapki i owoce. Obok longu znajduje się Sky bar, gdzie w godzinach 18:00-20:00 ma miejsce happy hour. Było kilka dań na ciepło, jakieś kanapki. Do tego alkohol, nie tylko ten najtańszy. Chętni mogą usiąść na tarasie skąd rozpościera się widok na miasto.
Dla chcących wprowadzić nieregulaminową osobę do saloniku/baru informuje, że nikt nie kontroluje wchodzących. Jeśli karta wpuści Cie na piętro z salonikiem możesz zabrać drużynę piłkarską.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym? Hotel mieści się blisko lotniska do którego dowozi darmowy bus. Żeby zostać odebranym trzeba zawiadomić telefonicznie lub mailowo recepcje. Dojazd do centrum zajmuje około 15 minut taksówką (5 USD). Standard pokoi bardzo poprawny. Nie wiem jak śniadanie, bo wylatywaliśmy o 5.00 rano i nie dane nam było skorzystać.
Dla potrzebujących noclegu przed/po locie z/na Galapagos nadaje się świetnie. Dla chcących spędzić kilka dni w Guayauill polecił bym coś w ścisłym centrum.

Załącznik:
20191226_133003.jpg


Załącznik:
20191226_132952.jpg


Załącznik:
20191226_200254.jpg


Załącznik:
20191226_200121.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
marek2011 uważa post za pomocny.
 
 
 [ 646 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group