Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


 [ 644 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Następna
Autor Wiadomość
#601 PostWysłany: 20 Sie 2019 23:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5400
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
platynowy
Tak - darmowe miejsca tuż obok od piątku od 18 do poniedziałku do 8.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
digger uważa post za pomocny.
 
 
#602 PostWysłany: 21 Sie 2019 10:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 477
Loty: 388
Kilometry: 415 543
niebieski
@digger ulica Kopernika na odcinku od Lakowej do al. Wlokniarzy jest poza strefa platnego parkowania.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
digger uważa post za pomocny.
 
 
#603 PostWysłany: 22 Sie 2019 09:58 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 231
niebieski
Albo jako Diamond za parking nie zapłacisz nic. Przynajmniej mnie na 4 pobyty w tym hotelu w tym roku nie policzyli ani razu.
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
 
#604 PostWysłany: 22 Sie 2019 12:44 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1159
niebieski
Mam tylko golda

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#605 PostWysłany: 22 Sie 2019 12:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1601
Loty: 338
Kilometry: 495 469
srebrny
Możesz poszukać diamonda który zrobi Ci rezerwację, jakby coś zapraszam na pw :)
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Relacje PM off  
 
#606 PostWysłany: 22 Sie 2019 12:51 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5400
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
platynowy
A jaką dostrzegasz dla niego korzyść z tego? Bo ja widzę same wady...
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#607 PostWysłany: 22 Sie 2019 13:08 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1209
niebieski
to chodzi o korzyści ale dla drugiej strony.. :lol:
Góra
 Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
 
#608 PostWysłany: 30 Sie 2019 16:51 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 267
niebieski
2 hotele z okolic Toronto

Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Toronto/Vaughan

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 QUEEN BEDS

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie dla dorosłych

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony obok stacji metra i przystanku autobusowego. Idealny dostęp jest też od strony płatnej ETR oraz Hwy 7. Budynek jest typowy dla Gardenów w Ameryce, a parking na miejscu jest darmowy. Obsługa miła i kompetentna (chyba jak wszyscy Kanadyjczycy). Nie dostałem żadnego upgrade, ale też nie pytałem o niego. Generalnie pobyt na plus. Przystępne ceny w barze. Śniadania otrzymałem tylko dla dorosłych, a za dzieci dopłaciłem (20$). Pokój dość duży i przestronny. Łóżka wygodne i 2 osoby spokojnie się wyśpią. Łazienka bez zastrzeżeń. Czystość również. Śniadania smaczne, z dość dużym wyborem. Basen malutki i płytki, za to jacuzzi fajne. No i jest zjeżdżalnia, z której obsługa hotelu jest dumna. Dobry i łatwy dojazd do downtown czy na lotnisko. Podsumowując: warto.

Inne uwagi:NA

Nazwa hotelu:Hilton Toronto/Markham Suites Conference Centre & Spa

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 DBL BEDS 1 BEDROOM SUITE

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie i dostęp do saloniku dla dorosłych

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):salonik czynny tylko podczas śniadania 6.00-9.00 oraz podczas "kolacji" 18.00-20.00 i tylko w dni robocze. Na sobotę i niedzielę otrzymałem kupony na śniadania dla 2 osób, a na kolację dla jednej. Śniadanie ciut skromniejsze niż w restauracji obok. Z kolacji skorzystałem 2 razy. Za pierwszym razem było bardzo skromnie i bez ciepłych dań. Za drugim dużo większy wybór oraz ciepłe dania. Brak jakichkolwiek alkoholi, za to wybór soft drinków ok. Pierwsze dnia na śniadaniu byliśmy całą czwórką i nikt nas nie spisywał. Przy kolacji spytano o nr pokoju i prawie przepraszająco zwrócono uwagę, że następnym razem będę musiał dopłacić za dzieci.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony przy dwóch przystankach autobusowych różnych linii. Idealny dostęp jest też od strony płatnej ETR oraz Hwy 7. Budynek główny jest 10-cio piętrowym kolosem, a ja otrzymałem suite w mniejszym budynku połączonym "mostem". Parking dla Klientów jest płatny (nikt tego nie sprawdza - opiero się bardziej na zaufaniu), ale ja na miejscu wypożyczyłem samochód (Avis ma swój punkt) i parkowałem na miejscu Avisa . Obsługa miła i kompetentna (chyba jak wszyscy Kanadyjczycy). Pobyt na duży plus. Ceny w restauracji dość duże. Śniadania otrzymałem tylko dla dorosłych, a dziećmi jedliśmy raz, ale jak zapłaciłem 50$ to gotowaliśmy im w pokoju, bo w naszym suicie była w pełni wyposażona kuchnia. Pokój duży i przestronny. Jak wspomiałem prędzej kuchnia również była i wyposażona w płytę grzewczą, piekarnik, dużą lodówkę oraz mikrofalówkę. Łóżka wygodne i 2 osoby spokojnie się wyśpią. Łazienka bez zastrzeżeń, z dostępem zarówno z korytarza, jak i z sypialni. Czystość również. Śniadania smaczne, ale powtarzające się. 4 dania na ciepło (bekon, kiełbaski, jajecznica z proszku oraz smażone ziemniaczki) po 6 dniach nudzą się. Basen średniej wielkości, ale płytki (1.20m), za to jest jacuzzi, 2 sauny (sucha i parowa) oraz siłownia. Są też korty do squasha. Z głównego budynku na drugim piętrze można wyjść do ogrodu i odpocząć przy fontannie. Dojazd na lotnisko zajmuje ciut więcej niż godzinę (korzystając z YRT i Go - ok. 12$ za osobę), a do downtown Toronto ok. 1.5h za 3.25$. Za wypożyczenie auta nie otrzymałem punktów, bo punkt był niezależny. Za to jako Klient hotelu policzono mi 10% taniej. Blisko jest sporo lokali gastronomicznych i parę sklepów. Podsumowując: polecam.

Inne uwagi:NA
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#609 PostWysłany: 04 Wrz 2019 14:58 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1533
srebrny
Nazwa hotelu:Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 x najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Junior suite dla obu pokoi. Wstęp do saloniku dla obu pokoi.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik znajduje się na 12 piętrze w budynku Lotus, w którym kwaterują Diamondów. W saloniku podawane jest śniadanie (7.00-11.00) oraz kolacja (17.00-18.30). W pozostałych godzinach bezpłatnie kawa i soki, pozostałe napoje płatne dodatkowo. Podczas kolacji trzy ciepłe dania do wyboru, do tego ciasta, owoce oraz gratis napoje alkoholowe. Wszystko bardzo smacze. Przyznam, że nie jedliśmy kolacji na mieście

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Kompleks hotelowy jest bardzo rozległy. Teren ogrodzony i dyskretnie ochraniany. Kilka basenów, różnej wielkości i głębokości, zjeżdżalnie dla dzieci. W części nad morzem z kolei jest basen wyłącznie dla dorosłych. Szeroka piaszczysta plaża po drugiej stronie ulicy. Sporo sklepów i restauracji w odległości mniejszej niż 1000m.
Śniadania podawane są w dwóch restauracjach i saloniku. Trudno się do czegoś przyczepić. Szukając na siłę, wskaże brak kawy z ekspresu, ale można taką kawę wypić w saloniku.
Generalnie hotel bardzo polecam


Inne uwagi:Transport zamawiany w hotelu jest dość drogi, ale od strony morza jest postój taksówek.

Załącznik:
20190813_123315.jpg


Załącznik:
20190813_130011.jpg


Załącznik:
20190813_130028.jpg


Załącznik:
20190813_130040.jpg


Załącznik:
20190813_180547.jpg


Załącznik:
20190813_180554.jpg


Załącznik:
20190813_195306.jpg


Załącznik:
20190816_094958.jpg


Załącznik:
20190816_095953.jpg


Załącznik:
20190816_100048.jpg


Załącznik:
20190816_100219.jpg


Załącznik:
20190816_115801.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#610 PostWysłany: 06 Wrz 2019 08:40 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 573
niebieski
Kojarzę, że ktoś tu niedawno pytał o hotel w Bangkoku... ale nie mogę znaleźć. Mam ten sam dylemat, który wybrać na 2 noce w styczniu.
W systemie rezerwacyjnym za grosze pojawił się także DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit, który będzie otwarty we wrześniu i kosztuje grosze. Ale wybierając coś sprawdzonego - co poleciliście?
Góra
 Relacje PM off  
 
#611 PostWysłany: 06 Wrz 2019 08:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 765
niebieski
Nowe hotele mają te zaletę, że są nowe, czyste i pachnące. Standardem nie odbiegają często, od swoich dużo starszych, nawet wyżej pozycjonowanych konkurentów. Po kilku miesiącach od otwarcia, załoga jest już na ogół 'dotarta' i wszystko działa sprawnie. Chyba, że zależy Ci na saloniku, bo w DT może nie być, tego nie wiem.
_________________
SZCZĘŚĆ BOŻE !
Góra
 Relacje PM off  
 
#612 PostWysłany: 06 Wrz 2019 09:01 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 573
niebieski
Też tak myślę. Na styczeń 62 USD za noc.
Napisali na chacie, że salonik będzie ale akurat w Bangkoku to dla mnie nie ma znaczenia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#613 PostWysłany: 06 Wrz 2019 20:51 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 231
niebieski
Z tym salonikiem w DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit to potwierdzone info? Bo narazie w systemie rezerwacyjnym nie ma info o saloniku ani o pokojach executive.
Jeśli to potwierdzone to zmieniam swoją rezerwacje z Millenium na DT :) cena 2x niższa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#614 PostWysłany: 06 Wrz 2019 23:06 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 573
niebieski
Tak napisali mi na chacie, że będzie. Okaże się niedługo.
Za 65 usd na mój termin są rezerwacje bezzwrotne, a 72 semi-flex.
Wziąłem semiflex i Conrada za 40k/noc.

Wg mnie Millenium jest w fatalnym miejscu. Spałem w sąsiednim rok temu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#615 PostWysłany: 23 Wrz 2019 09:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 477
Loty: 388
Kilometry: 415 543
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Milan North

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard room with breakfast zarezerwowany przez posrednika prestigia.com

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2 butelki wody, upgrade do king deluxe na ostatnim pietrze z balkonem, tabliczka “gold” na sniadaniu, late check-out (16:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):70EUR u posrednika przy oficjalnych cenach ~180-200 EUR (Milan Fashion Week)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Moje oczekiwania wobec tego hotelu byly bardzo niskie. Na dzien przed przyjazdem napisalem do hotelu aby dodali numer karty do rezerwacji oczekujac ze I tak zadnych benefitow nie bedzie – a jednak bylem w bledzie! W recepcji podziekowano za lojalnosc, przydzielono pokoj delux na ostatnim pietrze z balkonem i widokiem na miasto. Pokoj bardzo nowoczesny, przestronny aczkolwiek brak drzwi do lazienki jest odrobine uciazliwy przy pobycie 2 osob. Sniadanie w podstawowym zakresie aczkolwiek produkty dobrej jakosci. Obsluga zarowno na recepcji jak restauracji sniadaniowej super uprzejma.

Inne uwagi: hotel wydaje sie byc daleko od centrum ale zaraz obok jest stacja metra M1 – kilka przystankow dzieli od stacji Duomo.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
 
#616 PostWysłany: 03 Paź 2019 07:16 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 231
niebieski
Nazwa hotelu:Hilton Bali Resort

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room Garden View

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Cliff Tower Ocean View, wstawka z owoców, dostęp do saloniku, śniadania, wcześniejsze zameldowanie o 14

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):salonik znajduje się na 2 piętrze w Cliff Tower. Za każdym razem podaje się numer pokoju zaraz po wejściu po czym witają Cię z nazwiska :) Razem z salonikiem jest dostęp do basenu tylko dla executive.
Otwarty od 10 do 22. Od 10-15 tylko kawa, herbata i woda.
15-17 - słodycze i napoje (woda, cola itp)
17-19 - można coś zjeść ale bez szału. Przez 6 dni nie było ani jednego dania na ciepło. Bardziej na zasadzie przekąsek typu, deska serów, czasem krewetki, smażone warzywa w tempurze, mini burgery, frytki, mini tortille warzywne. Generalnie wszystko dobre ale zawsze na zimno.
Spory wybór alkoholi ogólnodostępnych typu wino, whisky. Duży plus za możliwość bezpłatnego zamawiania drinków alkoholowych i bezalkoholowych z karty. Także fajnie, że salonik jest w takim hotelu ale byłem w lepszych jeśli chodzi o hotele resortowe :)


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Check in - Do hotelu przyjechaliśmy około 12:30. Korzystaliśmy z transportu hotelowego. Cena około 80 zł także nie jest źle. Zameldowanie szybkie choć przez to, że nie miałem ze sobą karty którą użyłem podczas przedpłaty za pobyt musiałem jeszcze raz zapłacić za cały pobyt nową kartą. Kwotę przedpłaty zwrócono na starą kartę. (Czekam już 7 dni i jeszcze nie dotarła).
Bardzo duży nacisk na podziękowanie za status Diamond. Pierwszy raz także podziękowano mi, że jestem już w programie 5 lat ( minęło 3 tygodnie temu :) )
Pani powiedziała, żę pokój jeszcze nie jest gotowy i musimy poczekać 1,5h do godziny 15. Jednak po 30 min zaproszono Nas do pokoju.


Pokój - Bardzo miły upgrade do pokoju w Cliff Tower na 7 piętrze z 15. Pokoje w Cliff Tower są świeżo po remoncie także wszystko było ładne i nowe :) Około 50m2 łóżko, fotel, kanapa, łazienka i duży taras z genialnym widokiem na ocean i baseny. Codzienny turndown serwis.

Śniadania - Zdecydowanie jedne z najlepszych jakie miałem przyjemność jeść w sieci Hilton. Dwie strefy live cooking. Jedna miedzynarodowa czyli standardy typu, jajecznica, omlet itd a druga regionalna. Zdecydowanie kuchnia indonezyjska stałą się moją ulubioną :) Zaskoczeniem byłą strefa „hot pot” - wybierało się swoje składniki ( warzywa, mięso i inne dodatki) podawało się kucharzowi i on zanurza wszystko na kilka sekund we wrzącym bulionie. Potem do miski, dokłada wybrany makaron i zalewa ciepłym bulionem. Wrzucam kilka zdjęć

Hotel - duży ale nie za duży. Pełno miejsc ze ślicznymi widokami typowo pod zdjęcia. Kilka basenów które się ze sobą łączą, wodospady, jacuzzi, siatkówka i koszykówka wodna. Bar w basenie. Duża dostępność leżaków. Nikt nie latał o 5 rano zajmować :)
Co do restauracji hotelowych to wiem, że są chyba 3. Ale tutaj za wiele nie naopowiadam bo zamawiałem tylko 3 razy i to w restauracji przy basenie o tylko owoce morza ( które były genialne).


Inne uwagi:Polecam szczególnie na przełomie sezonu czyli końcówka września początek października. Cena jest wtedy już niższa a pogoda cały czas rewelacyjna. Przez 6 dni codziennie 28-30 stopni i tylko raz padało o 8 rano przez 2 min.
Jedyny minusem może być położenie. Nie wyjdziemy sobie na spacer poza hotel czy na kolację do Nusa Dua bo raz, że daleko a dwa jak bym szedł piechotą po tej ich drodze to bym zginął w ciągu minuty potrącony przez skuter lub 3 samochody jadące jednym pasem :)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
14 ludzi lubi ten post.
 
 
#617 PostWysłany: 12 Paź 2019 10:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 338
niebieski
Nazwa hotelu: Hilton Hurghada Resort

Twój status w programie lojalnościowym: Member

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Queen Guestroom

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Codziennie talerz owoców w pokoju, ale nie wiem czy to związane ze statusem, czy oferta dla każdego gościa, niemniej to i tak miłe

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Widziałem w innym miejscu pytania dotyczące tego hotelu i pewnie moja recenzja będzie rozczarowująca, bo w zasadzie nie mam żadnego sensownego statusu, być może jednak udzielę kilku wartościowych informacji. Pobyt rezerwowałem w stawce 5000 punktów i już samo to sprawia, że mam dość pozytywny stosunek do obiektu - nawet względem podstawowej oferty uważam, że warto, a co dopiero jeśli dorzucają coś fajnego do Gold lub Diamond :) Ale jest kilka mankamentów, które trzeba zaznaczyć. Dostałem pokój w tzw. drugim rzędzie, czyli poza głównym obiektem - hotel przedzielony jest ulicą, a za nią jest kilkanaście kilkupokojowych domków - ten obszar też ma jakiś basen oraz centrum SPA. Nie gniewam się za taką lokalizację przy takiej stawce (i tak dali mi chyba najlepszy dostępny pokój w tym segmencie, bo z dużym balkonem i najbliżej wejścia), ale jest to trochę uciążliwe jeśli chce się korzystać z infrastruktury głównego obiektu. Prawdopodobnie przy wyższym statusie ten problem nie istnieje. Pokój był dość nijaki, ale z całą pewnością przestronny i czysty. Bardzo słaby jest hotelowy Internet - urywa się lub jest bardzo wolny. Nie podobało mi się śniadanie i obiad, wybór jest co prawda szeroki i raczej każdy coś dla siebie znajdzie, ale w smaku wszystko jest mocno przeciętne (uroki hotelu resortowego). Choć w porównaniu do innych śniadań hotelowych w Egipcie to i tak było najlepsze ;). Na plus są jednak ceny (śniadanie 100 LE, obiad 150 LE płacone na miejscu), co dotyczy też room service i minibaru (oferowane są "pakiety", alkoholowe i bezalkoholowe, również w przystępnej cenie). Mniejszy minus to plaża i morze - sztuczna zatoczka z minimalną ilością żyjątek, ot jakieś małe bezbarwne rybki, kolor wody też taki sobie. Nawet nie zwróciłbym na to uwagi, ale byłem jeden dzień w przypadkowym hotelu na jedną noc w centrum Hurghady i tam morze wyglądało świetnie i można było nawet coś sobie pooglądać pod wodą. Kolejna rzecz to obsługa - personel recepcji czy serwis sprzątający byli bardzo okej, ale naganiacze na inne usługi tylko trochę mniej irytujący od majfrendów z ulicy, hotel mógłby jednak pozwolić gościom od tego odpocząć. Pozostała infrastruktura hotelowa bardzo fajna - baseny, mini-aquapark, choć nie jest to dla mnie interesujące to całkiem nieźle się przy tym bawiłem :) Jeżeli ktoś pojedzie tam z dzieciakami to pewnie będą zadowolone. Skoncentrowałem się na negatywach, ale w takim ogólnym ujęciu resort jest schludny i bardzo porządny, byłem zadowolony

Inne uwagi: Zaoferowano mi upgrade do all inclusive za 30$ za osobę dziennie
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#618 PostWysłany: 12 Paź 2019 19:26 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 231
niebieski
Nazwa hotelu:Conrad Bali

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Delux Garden King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Conrad Suite King, wstawka i list, wczesne zameldowanie o 13 i późne wymeldowanie o 13, śniadanie, dostęp do Executive w strefie Suite

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Otrzymaliśmy dostęp do dwóch saloników. Jeden jest dla standardowych pokoi Executive a drugi dla pokoi typu Suite oraz Villa. W tym pierwszym nie byłem ani razu. Wiem tylko, że znajduje się we wschodnim skrzydle zaraz obok tymczasowej recepcji.

Salonik dla Suite jest w wydzielonej części hotelu gdzie są tylko apartamenty oraz ville. Jest on podzielony na dwie części.
W dolnej które jest także restauracją Japońską był serwowane śniadanie ( od 7 do 10) oraz popołudniowe przekąski i napoje. ( od 15 do 17).
W części górnej była kolacja ( od 17 do 19).

Śniadanie w saloniku jadłem raz. Dużo mniejsze niż w głównej restauracji ale bardzo przyjemne. Wystawione są standardy typu jajecznica, szynka sery itp. Generalnie kuchnia międzynarodowa. Z karty można było zamówić jajka sadzone, po benedyktyńsku, gofry, naleśniki oraz zestawy kuchni Japońskiej, Indonezyjskiej i Indyjskiej.

Przekąski - od 15 do 17 zaczynał się późny lunch. Składał się z 2 części. Napoje były zamawiane z karty która była bardzo obszerna a jedzenie było podawane na 3 piętrowej paterze. Codziennie byłą inna ale składała się z tych samych rzeczy ( mini kanapki, mini bułka z nadzieniem warzywnym , ciasta, mini desery itp. Generalnie bardzo dobre i wystarczające jako przekąska przed kolacją która była 2h później.

Kolacja - od 17 do 19 - bardzo duża karta alkoholi, drinków, koktajli, napoi bezalkoholowych itp. Generalnie wszystko na co się miało ochotę.
Co do jedzenia to też bardzo duży wybór, od mini kanapek, pierożków na parze, owoców, krewetek, kalmarów, sałatek po sushi, ciasta i mini desery. Generalnie najlepsza kolacja salonikowa w jakiej miałem przyjemność być. To samo obsługa. Ze wszystkich 3 Conradów w jakich miałem okazję być tu był TOP. Bardzo uprzejmi, pomocni i doświadczeni w „small talk” :) Już od drugiego dnia zawsze witano mnie z nazwiska, od drugiego wejścia przez cały pobyt nikt się Nas nie pytał o numer pokoju tylko „Witamy Ponownie……….”



Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

O ile salonik zrobił na mnie ogromne wrażenie o tyle samym hotelu za wiele dobrego nie mogę powiedzieć. Przed pobytem w Conradzie byłem w Hilton Bali Resort którym jestem zachwycony. I tak sobie myślałem skoro Hilton zrobił na mnie takie wrażenie to w Conradzie to będzie jakiś kosmos pod każdym względem. Dlatego jeszcze przed przyjazdem do hotelu skuszeni mailem od hotelu ze specjalną promocją na spa zarezerwowaliśmy sobie masaże i inne atrakcje. Ale po kolei :)


- Check in - Standardowo zameldowanie jest od 15. Pojawiliśmy się w hotelu około 13. Nie pisałem nic do hotelu czy będzie możliwość wcześniejszego zameldowania. Podjeżdzamy pod hotel, odbierają od Nas bagaże i wskazują drogę do recepcji. Idąc w jej stronę zwracały uwagę ścianki kartongipsowe tworzące prowizoryczny korytarz który ciągnął się jakieś 150 metrów. Podczas rezerwacji pokoju była informacja na stronie, że hotel jest w ostatniej fazie remontu i wszystkie prace mają się skończyć do końca grudnia 2019. ( bez szans - jeden wielki plac budowy). Samo zameldowanie było ok. Miła niespodzianka to bardzo duży upgrade do Suite ( 90m2 salon, sypialnia, kuchnia i ogromny ( jak to oni nazywają) pokój kąpielowy :) Sam Suite bardzo ładny choć już trochę stary. Remont tej części zaraz miał się zaczynać.
- Strefa Conrad Suite - ta część hotelu była zarezerwowana tylko dla gości przebywających w Suite i Villa. Wydzielona restauracja, osobny salonik, piękny basen infiniti , łóżka do opalania z zadaszeniem, pełno zieleni. Generalnie pięknie gdyby nie to, że cały czas od 8 do 21 wiercili, kuli i murowali nowy wodospad :) Strasznie głośno. Dlatego większość czasu spędzaliśmy przy głównym kompleksie basenowym.
- Część ogólnodostępne - dojście ze strefy Suite do basenów prowadził przez część zachodnią która jest jednym wielkim placem budowy. Wszystkie pokoje w tym skrzydle są remontowane dzień i noc. Ale za to jak się już dotrze to WOW. Jeden z piękniejszych kompleksów basenowych jakie widziałem. Bardzo duża dostępność łóżek i leżaków. Obsługa od razu jak się pojawiasz dostarcza Ci zestaw startowy czyli ręczniki ( jeśli już nie czekają na wolnych leżakach) oraz tacę z wodą, zimnymi ręcznikami do rąk, oraz olejkiem w sprayu. Szklanki z wodą co chwilę są uzupełniane i dodatkowo co godzinę częstowali lodami i owocami. Plaża jak to w tej części wyspy praktycznie nie istnieje. Cała zawalona wodorostami.
- SPA - największa poraża tego pobytu. Około 2-3 tygodnie przed pobytem dostałem maila od hotelu, ze standardami typu że się cieszą itp oraz że mają promocję na pakiety SPA i jak się zarezerwuje przed przyjazdem to są spore rabaty. Po przyjeździe gdy poszliśmy na pierwszą atrakcję „Bali Massage” okazało się, że SPA jest w remoncie ( ani w mailu ani podczas rezerwacji nie było informacji że ta część jest remontowana). Recepcja SPA była razem z recepcją centrum tenisowego. Następnie przyszła po Nas kobieta i prowadzi Nas na masaż. Okazało się że masaż będzie w zwykłym pokoju hotelowym do którego jest wstawione łóżko do masażu. Sam masaż to już kwestia co kto lubi. Był ok ale miałem lepsze. Nagle po około 40 min kobieta mówi że idzie umyć ręce ponieważ będzie masaż twarzy i głowy. I nagle słyszę jak ona przy mnie wylewa do zlewu wodę z miski w której na początku masażu robiła masaż stóp…. Noż kur** cały relaks poszedł……..
- Śniadania w restauracji głównej - 3 z 4 śniadań jedliśmy w głównej restauracji. Były ok ale w Bali Resort były dużo lepsze. Dużo więcej kuchni międzynarodowej niż lokalnej. Plus za genialną kawę.



Inne uwagi:
Po doświadczeniach z Conradem w Dubaju i Hong Kongu które są genialne bardzo się cieszyłem na ten pobyt. Bardzo lubię markę Conrad która podobnie jak Waldorf Astoria uchodzi za hotele luksusowe a przy tym nie jest taki ą ę i stawia na nowoczesny luksus. Do tego stopnia mnie rozczarował, że postanowiliśmy na ostatnie 2 dni przed odlotem przenieść się jeszcze na chwilę do Hilton Bali Resort żeby zakończyć pobyt na Bali miłymi wspomnieniami.
Nie wiem czy to przez remont który jest dużo większy niż informują o tym podczas rezerwacji czy przez takie szczegóły jak np. usługa pralni która dla gości którzy są w pokojach Suite do 6 sztuk jest bezpłatna a przy wymeldowaniu okazało się że musimy zapłacić ponieważ jesteśmy gorsi od osób które zapłaciły za pokoje Suite a nie dostały je upgrade ( wtedy pranie nie przysługuje ). Nie było na ten temat nigdzie informacji, za to w informatorze w pokoju oraz liście była informacja, że przysługuje Nam czyszczenie lub pranie 6 rzeczy dziennie bezpłatnie.
Ale tak jak pisałem ogromny plus za strefę Executive Suite oraz piękny kompleks basenowy.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#619 PostWysłany: 22 Paź 2019 06:47 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1565
srebrny
Nazwa hotelu:Hilton Lake Como

Twój status w programie lojalnościowym:diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Deluxe Family Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King one bedroom suite with lake view na 5 piętrze, zniżka 50% na wejście do spa, bezpłatne śniadanie dla 4 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel rewelacyjny, dziwię się, że jest tak rzadko opisywany w tym wątku, zwłaszcza że w okresie jesienno-zimowym stawka za pobyt jest bardzo przyzwoita. Obsługa od wejścia jest bardzo profesjonalna i uczynna, a na śniadaniu wręcz rewelacyjna. Dobrą robotę robi całkiem spory podgrzewany basen typu infinity na 6 piętrze z widokiem na jezioro - zdjęcie załączam, choć pogoda była w ten weekend kiepska i przy słońcu na pewno to jeszcze lepiej wygląda. Drugi basen jest w spa na parterze (kryty), ale tam już wejście jest płatne. Śniadania jak na Włochy bardzo dobre, produkty wysokiej jakości oraz dość spora różnorodność. Świetne dania na zamówienie, typu omlet, gofry czy pancake. Zdecydowanie polecam, to tylko niewiele ponad godzinka samochodem z Bergamo.

Inne uwagi:W samym hotelu parking podziemny dość drogi - 26 EUR za dobę, ale po drugiej stronie ulicy oraz prostopadłej dojazdowej do jeziora jest spory publiczny parking z parkometrem, gdzie za 3 EUR można parkować przez 24h


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
tartal uważa post za pomocny.
 
 
#620 PostWysłany: 22 Paź 2019 17:21 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 231
niebieski
Czy jest może ktoś kto był w tym hotelu i wie jak wyglada sprawa z polem golfowym dla Diamond? Czy są jakieś zniżki lub inne przywileje z tym związane? I generalnie jak sam hotel?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 644 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group