Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 116 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 21 Gru 2012 18:03 

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 2179
niebieski
Maris83 napisał(a):
kemot napisał(a):
Maris w tym roku pod choinkę dostanie chargeback.


Całkiem prawdopodobny scenariusz, bo jakiś czas temu po %% do banku zadzwoniłem i chargeback'i poskładałem m.in. na OLT Express za 19,99zł, czy travellink (1 SEK za dużo pobrali) x2 :D

Marisie rozumiem, ze zakład przyjęty? :) Chyba ze nie masz wiesz czego ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zimowy weekend w Wenecji 🇮🇹🌉 Przedświąteczny city break za 629 PLN 😍 Zimowy weekend w Wenecji 🇮🇹🌉 Przedświąteczny city break za 629 PLN 😍
Piękna Apulia w pięknej cenie 🇮🇹 Loty do Bari od 152 PLN 😍✨ Piękna Apulia w pięknej cenie 🇮🇹 Loty do Bari od 152 PLN 😍✨
#22 PostWysłany: 21 Gru 2012 18:17 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
szumny napisał(a):
Miałem kupione 2 bilety z WMI akurat na 18-go. Oczywiście za 4 zł. Już tydzień przed odlotem wiedziałem że nie skorzystam. Nawet nie robiłem odprawy. Pomimo tego złożyłem wniosek (reklamacje) o wypłacenie odszkodowania.
Powodem tego jest chęć odegrania się na W6 za to jak potraktowano mnie (i współpasażerów) za skasowanie w kwietniu lotu Budapeszt-Saloniki. Wtedy nie miałem czasu i ochoty zajmować się skargami do ULC. Teraz mam czas i ochotę. W razie odmowy zrobię to hurtem i nie uważam tego za coś nieuczciwego.

Przeczytaj kilka postów wyżej, Wizzair zapewnia dojazd z Modlina na Okrecie i z Okręcia za darmo a więc możesz pojechać 2h przed odlotem do Modlina a stamtąd zawiozą cię bezpłatnie na Okręcie, przewoźnik pokrywa wszystkie koszty transportu, nie ma również żadnego spóźnienia. Wobec czego nic się teoretycznie nie zmienia.
Jeszcze raz powtórzę to co napisałem w poprzednich postach że krok związany z przeniesieniem lotów z Modlina na Okręcie Wizzair planował od dawna więc i zaplanował to tak by było to zgodne z prawem bez potrzeby wypłacać odszkodowań.

Poczytaj ostatnie posty: viewtopic.php?f=191&t=21635&start=60
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 21 Gru 2012 19:01 

Rejestracja: 25 Mar 2010
Posty: 1045
Loty: 31
Kilometry: 89 760
niebieski
Odszkodowanie i chargeback tak, ale tylko wówczas, gdy Wizzair zamiast A320 podstawi Dreamlinera.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 21 Gru 2012 20:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2011
Posty: 61
Loty: 120
Kilometry: 235 123
Chyba nikt z oburzających się na zmianę lotniska przez Wizz nie mial okazji sledzenia ostatnich sytuacji w Modlinie, loty nagminnie są opoznione i odwolane, wiec linia chyba jednak przeniosla je nie po to, aby zrobic komus na zlosc, ale aby ulatwic pasazerom dotarcie do domu na Święta! Gdyby loty pozostały na Modlinie to reklamacji, chargebackow i innych pozwów o odszkodowanie byloby zdecydowanie wiecej, niz te kilka skarg od pasazerow pokroju Marisa. Dla niektorych to nawet podstawiony helikopter z Modlina na Okęcie byłby powodem do reklamacji. Dobry Boże chron mnie od takich klientow... ( to takie moje zyczenie na 2013 rok )
Wesołych Świąt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 21 Gru 2012 20:54 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Magma, tu nie chodzi o to że jednemu czy drugiemu nie pasuje Okręcie bo tak kochają Modlin.
Nawet nie chodzi o zasadę, że ktoś poczuł się oszukany. Tu chodzi o kasę, o wydojenie z czego się da ile się da.
Nie lubię nikogo oceniać ale prawda jest taka że Maris83, chyba masowo kupuje bilety za 4zł i aż oczy mu się święcą jak coś odwołają żeby tylko dostać kasę za odszkodowania. Nie skomentuje już nawet tematu na forum związanego z podrabianiem biletów tak żeby na nim dopisany duży bagaż podręczny w cenie. Tutaj już nawet nie chodzi o podróżowanie tylko o wydojenie każdego ze wszystkiego co jest możliwe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 21 Gru 2012 21:47 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
Pacjonek napisał(a):
szumny napisał(a):
Miałem kupione 2 bilety z WMI akurat na 18-go. Oczywiście za 4 zł. Już tydzień przed odlotem wiedziałem że nie skorzystam. Nawet nie robiłem odprawy. Pomimo tego złożyłem wniosek (reklamacje) o wypłacenie odszkodowania.
Powodem tego jest chęć odegrania się na W6 za to jak potraktowano mnie (i współpasażerów) za skasowanie w kwietniu lotu Budapeszt-Saloniki. Wtedy nie miałem czasu i ochoty zajmować się skargami do ULC. Teraz mam czas i ochotę. W razie odmowy zrobię to hurtem i nie uważam tego za coś nieuczciwego.

Przeczytaj kilka postów wyżej, Wizzair zapewnia dojazd z Modlina na Okrecie i z Okręcia za darmo a więc możesz pojechać 2h przed odlotem do Modlina a stamtąd zawiozą cię bezpłatnie na Okręcie, przewoźnik pokrywa wszystkie koszty transportu, nie ma również żadnego spóźnienia. Wobec czego nic się teoretycznie nie zmienia.
Jeszcze raz powtórzę to co napisałem w poprzednich postach że krok związany z przeniesieniem lotów z Modlina na Okręcie Wizzair planował od dawna więc i zaplanował to tak by było to zgodne z prawem bez potrzeby wypłacać odszkodowań.

Poczytaj ostatnie posty: http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic. ... 5&start=60


A dlaczego miałbym jechać 2 godz. wcześniej do Modlina. Według Wizzaira wystarczy 40 min. A wtedy już jest wszystko pozamiatane.
Magma napisał(a):
Chyba nikt z oburzających się na zmianę lotniska przez Wizz nie mial okazji sledzenia ostatnich sytuacji w Modlinie, loty nagminnie są opoznione i odwolane, wiec linia chyba jednak przeniosla je nie po to, aby zrobic komus na zlosc, ale aby ulatwic pasazerom dotarcie do domu na Święta! Gdyby loty pozostały na Modlinie to reklamacji, chargebackow i innych pozwów o odszkodowanie byloby zdecydowanie wiecej, niz te kilka skarg od pasazerow pokroju Marisa. Dla niektorych to nawet podstawiony helikopter z Modlina na Okęcie byłby powodem do reklamacji. Dobry Boże chron mnie od takich klientow... ( to takie moje zyczenie na 2013 rok )
Wesołych Świąt.


Wizzair nie przeniósł lotów na Okęcie żeby ulżyć doli pasażerów tylko dlatego że tak było bardziej ekonomicznie dla nich. Właśnie sam to piszesz. Żeby nie było reklamacji, chargebackow i innych pozwów o odszkodowanie. Skoro kalkulują to zapewne skalkulowali skutki ekonomiczne związane ze zmianą lotniska.
Maris, jak każdy, ma prawo kupić sobie bilet za 4 zł na warunkach oferowanych przez Wizzaira. Wizzair ma obowiązek wywiązać się z warunków umowy a pasażer dochodzić swoich praw wynikających z regulaminu przewoźnika.
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 21 Gru 2012 22:44 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
szumny napisał(a):
Pacjonek napisał(a):
szumny napisał(a):
Miałem kupione 2 bilety z WMI akurat na 18-go. Oczywiście za 4 zł. Już tydzień przed odlotem wiedziałem że nie skorzystam. Nawet nie robiłem odprawy. Pomimo tego złożyłem wniosek (reklamacje) o wypłacenie odszkodowania.
Powodem tego jest chęć odegrania się na W6 za to jak potraktowano mnie (i współpasażerów) za skasowanie w kwietniu lotu Budapeszt-Saloniki. Wtedy nie miałem czasu i ochoty zajmować się skargami do ULC. Teraz mam czas i ochotę. W razie odmowy zrobię to hurtem i nie uważam tego za coś nieuczciwego.

Przeczytaj kilka postów wyżej, Wizzair zapewnia dojazd z Modlina na Okrecie i z Okręcia za darmo a więc możesz pojechać 2h przed odlotem do Modlina a stamtąd zawiozą cię bezpłatnie na Okręcie, przewoźnik pokrywa wszystkie koszty transportu, nie ma również żadnego spóźnienia. Wobec czego nic się teoretycznie nie zmienia.
Jeszcze raz powtórzę to co napisałem w poprzednich postach że krok związany z przeniesieniem lotów z Modlina na Okręcie Wizzair planował od dawna więc i zaplanował to tak by było to zgodne z prawem bez potrzeby wypłacać odszkodowań.

Poczytaj ostatnie posty: viewtopic.php?f=191&t=21635&start=60


A dlaczego miałbym jechać 2 godz. wcześniej do Modlina. Według Wizzaira wystarczy 40 min. A wtedy już jest wszystko pozamiatane.
Magma napisał(a):
Chyba nikt z oburzających się na zmianę lotniska przez Wizz nie mial okazji sledzenia ostatnich sytuacji w Modlinie, loty nagminnie są opoznione i odwolane, wiec linia chyba jednak przeniosla je nie po to, aby zrobic komus na zlosc, ale aby ulatwic pasazerom dotarcie do domu na Święta! Gdyby loty pozostały na Modlinie to reklamacji, chargebackow i innych pozwów o odszkodowanie byloby zdecydowanie wiecej, niz te kilka skarg od pasazerow pokroju Marisa. Dla niektorych to nawet podstawiony helikopter z Modlina na Okęcie byłby powodem do reklamacji. Dobry Boże chron mnie od takich klientow... ( to takie moje zyczenie na 2013 rok )
Wesołych Świąt.

Ludzie! Powołujecie się na prawo a tak naprawdę nie czytacie go całego.
Gdzie jest napisane

Wizzair nie przeniósł lotów na Okęcie żeby ulżyć doli pasażerów tylko dlatego że tak było bardziej ekonomicznie dla nich. Właśnie sam to piszesz. Żeby nie było reklamacji, chargebackow i innych pozwów o odszkodowanie. Skoro kalkulują to zapewne skalkulowali skutki ekonomiczne związane ze zmianą lotniska.
Maris, jak każdy, ma prawo kupić sobie bilet za 4 zł na warunkach oferowanych przez Wizzaira. Wizzair ma obowiązek wywiązać się z warunków umowy a pasażer dochodzić swoich praw wynikających z regulaminu przewoźnika.

Skąd wiesz o której odjeżdza autobus? Skąd wiesz że nie 40 minut przed odlotem z Okręcia? Po za tym że mają zapas w rozkładzie wasze, mają swobodę 3h w ciągu których niczego nie trzeba wypłacać, zresztą nawet jak przeanalizuj regulamin lotniska a dowiesz się kilku ważnych rzeczy, między innymi tego że na lotnisku teoretycznie trzeba być 2h przed odlotem :]
Tak więc przewoźnik w tym momencie wywiązuje się z warunków umowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 21 Gru 2012 23:48 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
Pacjonku: Daj linka do tego regulaminu bo coś go nie mogę znaleźć.
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 22 Gru 2012 01:16 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Pacjonku,

Wizz podstawia autobusy, żeby wypłacić 50% (a nie 100%) odszkodowania tym, którzy będą się o nie ubiegać. Prosta sprawa - dbają o swoje finanse.

Jak się pomylisz w rezerwacji, kupisz lot w niewłaściwym dniu albo godzinie, itd. to za zmiane Wizz odpowiednio Cię podliczy i albo zapłacisz albo kupisz drugi bilet (bo wyjdzie taniej) albo nie polecisz i kasy nie odzyskasz. Prosta sprawa - dbają o swoje finanse.

Ale jak ktoś składa reklamację (bo ma do tego prawo) na zmianę lotniska wylotu/przylotu to jest to według Ciebie cwaniactwo a nie dbanie o własne finanse.

Nie dla wszystkich Okęcie jest bliżej niż Modlin, bo ktoś może jechać z Płocka, Płońska, Mławy, Ciechanowa, Pułtuska, itd.

Autobus z Modlina na Okęcie jedzie min. 1h a nie max. 1h (dzisiaj między 15 a 18 to raczej 2-3h a nie 1h).

Tak jak napisałeś, Wizz na pewno sobie to wszystko wcześniej przeanalizował i wybrał korzystniejsze rozwiązanie - BO ZNOWU dbają o własne finanse. Wiedzą, że zbyt wiele na odszkodowania nie wydadzą bo dla większości osób taka zmiana jest korzystniejsza, co nie oznacza, że odszkodowanie się nie należy.

I tak, na koniec, sam mam dwie rezerwacje na styczeń na przylot do Modlina, mieszkam 5 km od Okęcia i teoretycznie powinienem się cieszyć, ale ... wyloty mam z Modlina Ryanairem, w dodatku o 6 rano i chciałem pojechac samochodem, zostawić go na parkingu i po przylocie do Modlina wrócić samochodem do domu. Teraz jak Wizz przywiezie mnie na Okęcie to musiałbym jechać po samochód z Okęcia do Modlina i wracać samochodem z Modlina do Warszawy, fajnie ???

Nie napisałem tego dlatego, że sam będę się ubiegał o odszkodowanie, ponieważ moje loty są w drugiej połowie stycznia więc Wizz powiadomił mnie na ponad 14 dni przed odlotem = odszkodowania brak:(
I to ja poniosę koszty dostania się 2x z Warszawy do Modlina taksówką, żeby nie zostawiać samochodu w Modlinie i nie wracać później z Okęcia do Modlina po samochód.

Jak najbardziej popieram ubieganie się o należne odszkodowanie i bardzo się dziwię jak ktoś, będąc pasażerem neguje prawo do dochodzenia swoich praw innym pasażerom.

Pzdr.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 22 Gru 2012 01:34 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2659
platynowy
Kendi, idąc dalej Twoim sposobem myślenia (każdy dba o sibie / swoje finanse) należałoby zakwestionować samo prawo do odszkodowania. Istnienie takiego prawa implikuje właśnie fakt, że pasażerowie nie są w stanie o siebie sami zadbać - inaczej np. wykupywaliby u przewoźników dobrowolnie dodatkowe ubezpieczenia podróży, niczym do tego nie zmuszeni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 22 Gru 2012 01:57 

Rejestracja: 25 Cze 2011
Posty: 183
no ale co z tego?
ponadto mylisz rozne poziomy praw i obowiazkow, jakie dotycza pasazerow i przewoznikow...nie dzialasz w prozni, wiec musisz sie stosowac do przepisow prawa, a te jednoznacznie przyznaja prawo do odszkodowan i nie wymagaja ubezpieczenia...w zwiazku z tym jak ktos chce ma prawo o takie odszkodowanie wystapic...cala reszta rozwazan w stylu czy powinien, czy to moralne itp nie ma wiekszego znaczenia w kontekscie przepisow prawa...
i tyle w temacie....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 22 Gru 2012 02:12 

Rejestracja: 25 Mar 2010
Posty: 1045
Loty: 31
Kilometry: 89 760
niebieski
A przy lotach z fikcyjnym bebe dodatkowe 250 EUR za straty moralne dziecka.

Bo najgorzej mają niewidomi lecący na konferencję do Cincinnati, gdy okaże się, że zamiast do Dreamlinera wsiadają do 767.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 22 Gru 2012 14:54 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Maris83 napisał(a):
Nie masz racji gościu.

Cytuj:
1. W przypadku odwołania do niniejszego artykułu, pasażerowie otrzymują odszkodowanie w wysokości:
a) 250 EUR dla wszystkich lotów o długości do 1500 kilometrów;

2. Jeżeli pasażerom zaoferowano, zgodnie z art. 8, zmianę planu podróży do ich miejsca docelowego na alternatywny lot, którego czas przylotu nie przekracza planowego czasu przylotu pierwotnie zarezerwowanego lotu
a) o dwie godziny w przypadku wszystkich lotów o długości do 1500 kilometrów;
obsługujący przewoźnik lotniczy może pomniejszyć odszkodowanie przewidziane w ust. 1 o 50 %.


Czy się leci, czy nie leci - 500zł się należy :) Lot WMI-coś został odwołany a pasażerów przebookowano na lot alternatywny WAW-coś. Gdyby tak nie było, to chociażby nie trzeba by było po raz kolejny się odprawiać.

Ale to nie ty musisz sam zmieniać trasy udając się na Okręcie. Twoim punktem początkowym z którego rozpoczynasz podróż może być Modlin a Wizzair przetransportuje cię na Okręcie w cenie biletu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 22 Gru 2012 15:50 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Maris83 napisał(a):
Pacjonek napisał(a):
Ale to nie ty musisz sam zmieniać trasy udając się na Okręcie. Twoim punktem początkowym z którego rozpoczynasz podróż może być Modlin a Wizzair przetransportuje cię na Okręcie w cenie biletu :)


Na lotnisku stawiam się zazwyczaj na jak najmniej czasu przed odlotem, ostatnio w Modlinie byłem na 45min przed, zapaliłem, poszedłem na kontrole i od razu boarding. Myślisz, że w takim wypadku 40min przed będzie jeszcze jakikolwiek transport? :) Nie, dzięki temu odszkodowanie moje :)

Jak przychodzisz 40min przed wylotem i okaże się, że nie zdążysz to twój problem i twoje ryzyko.
Na tej ich dziadowskiej stronie (Modlina) nie ma regulaminu zamieszczonego ale jak będziesz na lotnisku w drugiej części na piętrze wisi regulamin. Przeczytaj jaki jest wymagany czas przybycia na lotnisko :)
Po twoich postach mam coraz większe wrażenie że trollujesz wszystkich i takie jest twoje główne zamierzenie opowiadając bajeczki że mając bilet za 0,01gr chcesz dostać wielotysięczne (czy nawet milionowe!) odszkodowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 22 Gru 2012 16:58 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Tak to jest jak się już nie ma argumentów to czepia się o wszystko. Chodziło oczywiście o 0,01zł ale potrafię to zrozumieć, że możesz nie ogarnąć tego i nie domyślić się :lol:.
Ironia to dla ciebie obce słowo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 22 Gru 2012 17:04 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
Pacjonek napisał(a):
Tak to jest jak się już nie ma argumentów to czepia się o wszystko :lol: . Chodziło oczywiście o 0,01zł.


pacjonku:
Nie ma żadnej korelacji między ceną a prawami pasażera. nIEZALEŻNIE CZY KUPUJESZ BILET ZA 0,01GR :) czy za 1000 EUR masz te same prawa jeśli bilety zakupione w tej samej taryfie.
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 22 Gru 2012 21:40 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
@Pacjonku

Informacja ze strony Wizz:

"Pasażerowie podróżujący z bagażem rejestrowanym muszą zgłosić się w punkcie oddania bagażu nie później niż 40 minut przed planową godziną odlotu. Na niektórych lotniskach punkty odprawy służą również do oddania bagażu.

Pasażerowie, którzy dokonali odprawy przez Internet, muszą zgłosić się przy bramce wejściowej do samolotu nie później niż 30 minut przed planową godziną odlotu."

Informacja ze strony Ryainair:

"Wszelkie obowiązujące opłaty z tytułu Bagażu Oprawionego i/lub nadbagażu muszą zostać uiszczone, a Bagaż Odprawiony dostarczony do Punktu Odprawy Bagażowej, nie później niż czterdzieści (40) minut przed planowaną godziną odlotu. Standardowo Punkt Odprawy Bagażowej jest otwierany na dwie godziny przed planowaną godziną odlotu.

Pasażer powinien znajdować się przy wyjściu do samolotu co najmniej trzydzieści (30) minut przed planowaną godziną odlotu. Przyjmowanie pasażerów na pokład kończy się dwadzieścia (20) minut przed odlotem. Pasażer, który dotrze do wyjścia do samolotu później niż dwadzieścia minut przed odlotem, nie zostanie przyjęty na pokład. W przypadku chęci podróżowania kolejnym lotem, pasażer taki będzie musiał dokonać nowej rezerwacji i za nią zapłacić."


Punkt odprawy bagażowej jest otwierany na 2h przed odlotem i zamykany 40 minut przed odlotem. Zatem podróżując z bagażem rejestrowanym musisz być najpóźniej 40 minut przed odlotem na lotnisku. Podróżując tylko z bagażem podręcznym musisz być przy bramce 30 minut przed odlotem

Pozdr.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 22 Gru 2012 23:22 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
kendi napisał(a):
@Pacjonku

Informacja ze strony Wizz:

"Pasażerowie podróżujący z bagażem rejestrowanym muszą zgłosić się w punkcie oddania bagażu nie później niż 40 minut przed planową godziną odlotu. Na niektórych lotniskach punkty odprawy służą również do oddania bagażu.

Pasażerowie, którzy dokonali odprawy przez Internet, muszą zgłosić się przy bramce wejściowej do samolotu nie później niż 30 minut przed planową godziną odlotu."

Informacja ze strony Ryainair:

"Wszelkie obowiązujące opłaty z tytułu Bagażu Oprawionego i/lub nadbagażu muszą zostać uiszczone, a Bagaż Odprawiony dostarczony do Punktu Odprawy Bagażowej, nie później niż czterdzieści (40) minut przed planowaną godziną odlotu. Standardowo Punkt Odprawy Bagażowej jest otwierany na dwie godziny przed planowaną godziną odlotu.

Pasażer powinien znajdować się przy wyjściu do samolotu co najmniej trzydzieści (30) minut przed planowaną godziną odlotu. Przyjmowanie pasażerów na pokład kończy się dwadzieścia (20) minut przed odlotem. Pasażer, który dotrze do wyjścia do samolotu później niż dwadzieścia minut przed odlotem, nie zostanie przyjęty na pokład. W przypadku chęci podróżowania kolejnym lotem, pasażer taki będzie musiał dokonać nowej rezerwacji i za nią zapłacić."


Punkt odprawy bagażowej jest otwierany na 2h przed odlotem i zamykany 40 minut przed odlotem. Zatem podróżując z bagażem rejestrowanym musisz być najpóźniej 40 minut przed odlotem na lotnisku. Podróżując tylko z bagażem podręcznym musisz być przy bramce 30 minut przed odlotem

Pozdr.

Przeczytaj regulamin Modlina mówiący o przybyciu minimum 2h przed odlotem
Albo dobra, idąc twoim tokiem myślenia przyjdę na lotnisko w Pyrzowicach latem o 5:00 (baza Wizzaira, w ciągu jednej godziny startuje chyba z 5 samolotów, kolejki potrafią być masakryczne) podczas gdy lot mam o 6:00, w nosie będę miał komunikat lotniska mówiący żeby być na lotnisku minimum http://www.katowice-airport.com/pl/dla- ... as-odprawy przed odlotem na poranne odloty, gwarantuję ci że nie zdążysz bo kolejki potrafią się ciągnąć nawet 2,5h :]
W przypadku Modlina również trzeba być 2h przed tylko że ich regulamin nie jest zamieszczony na stronie (na lotnisku na piętrze wisi za to).
Jeżeli przychodzisz do Modlina 40 minut, złamałeś regulamin mówiący o przybyciu minimum 2h przed odlotem

P.S Odnośnie Alitalii http://www.pasazer.com/in-12665-fatalne ... italii.php
Powiedziałbym że leżącego się nie kopie, dla dobra ogółu bo linia fajna, tanie loty miała zawsze ale wiem że nie wiesz co to znaczy.
Nic na tych biletach za 0,01zł nie zresztą nie straciłeś Maris
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 23 Gru 2012 00:05 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
Pacjonku:
Jesteś przekonany że regulamin który nie jest zamieszczony na stronie (na lotnisku na piętrze wisi za to)
zaakceptowali kliknięciem wszyscy kupujący bilety?
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 23 Gru 2012 00:09 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
@ Pacjonku

Nie piszemy tutaj o Katowicach i Alitalii tylko o Modlinie i o Wizz.

W tym roku jakieś 15 razy przechodziłem kontrolę bezpieczeństwa i ani razu nie zajęło mi to więcej niż 30 minut.
Ani razu nie byłem na lotnisku w Modlinie wcześniej niz godzinę przed odlotem i ani razu kontrola bezpieczeństwa nie trwała dłużej niż 15 minut.

Oczywiście może się zdażyć tak, że kontrola bezpieczeństwa zajmie godzinę i nie zdążę się stawić przy bramce 30 minut przed odlotem - moje ryzyko i moja strata.

Wizz nikogo nie może zmusić, żeby stawił się wcześniej na lotnisko w Modlinie, tak, żeby zdążyli go jeszcze dostarczyć na Okęcie przed odlotem - jeśli ktoś stawi się godzinę przed odlotem w Modlinie to:

-albo Wizz zdąży go dostarczyć na samolot odlatujący z Okęcia (moim zdaniem niewykonalne) i zapłaci 50% odszkodowania (oczywiście pod warunkiem, że ktoś będzie zdeterminowany by się o nie ubiegać)

-albo nie zdąży go dostarczyć na samolot odlatujący z Okęcia (najbardziej prawdopodobne) i zapłaci 100% odszkodowania (oczywiście pod warunkiem, że ktoś będzie zdeterminowany by się o nie ubiegać).

Na pewno odszkodowania nie będa wielkim kosztem dla linii, ponieważ:

- dotyczy tylko tych, którym zrobiono zmianę na mniej niż 2 tyg. przed odlotem
- dla większości osób zmiana jest na rękę
- cześć tych którym nie jest na rękę zrezygnuje i poprosi o zwrot pieniędzy
- część tych którym nie jest na rękę dostosuje się do sytuacji nie występując o odszkodowanie
- i odszkodowania dostaną tylko Ci, którzy będa zdeterminowani, żeby o nie walczyć (bo zapewne bez pośrednictwa ULC się nie obędzie)

Pozdr.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 116 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group