Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 300
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Rockriderr napisał(a):
Jeżeli nie kontaktował się nikt z bookinga ani z hotelu i rezerwacja w serwisie jest potwierdzona, to powinno być wszystko w porządku.

Nie sądzę, żeby było wszystko w porządku, po prostu najprawdopodobniej do tego czasu nikt nie interesował się tą rezerwacją. Jeżeli płatność za te noclegi jest na miejscu to nie liczyłbym na zbyt wiele. Szczególnie, że w przypadku stanowczej postawy hotelu Booking nie stanie raczej po stronie klienta co już wielokrotnie ostatnio udowadniał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy) Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy)
Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN
#282 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:14 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Może lepiej napisać jakiegoś maila do tego miejsca z zapytaniem o późniejsze wymeldowanie etc. i wtedy się okaże co i jak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#283 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:18 

Kadet napisał(a):
.................to nie liczyłbym na zbyt wiele. Szczególnie, że w przypadku stanowczej postawy hotelu Booking nie stanie raczej po stronie klienta co już wielokrotnie ostatnio udowadniał.



Trzeba rozróżnić dwie sytuacje: anulacje czy też próby anulacji przed pobytem, a nie godzenie się na uznanie ceny czy też odmowę przyjęcia już na miejscu: proponuję wydrukować potwierdzenie z ceną w języku holenderskim, zapisać sobie polski całodobowy nr. telefonu do booking i doładować posiadaną komórkę z odblokowaną możliwością dzwonienia za granicą , booking w przypadku problemów powinien w takim przypadku jak wielokrotnie tu pisano stanąć na wysokości zadania (przeważnie rezerwujemy coś innego, płacimy realną cenę, a później booking po przedstawieniu rachunku, faktury zwraca różnicę)
Góra
 PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#284 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:27 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Całe szczęście, że to nie Turcja czy jakaś inna Ukraina.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#285 PostWysłany: 25 Sie 2015 14:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 300
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Anonymous napisał(a):
Trzeba rozróżnić dwie sytuacje...

Oprócz tego trzeba rozróżnić jeszcze kolejne 2 sytuacje. Płatność przy rezerwacji i płatność na miejscu. Przy płatności na miejscu raczej nikt Ci nie powie "Dobrego deala znalazłeś, gratuluję". Jeżeli płacimy przy dokonywaniu rezerwacji, to mamy większe szanse na powodzenie (nawet na to, że w ogóle nikt nie zauważy jakiejś śmiesznej kwoty).
Anonymous napisał(a):
(przeważnie rezerwujemy coś innego, płacimy realną cenę, a później booking po przedstawieniu rachunku, faktury zwraca różnicę)

Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem problemu w przypadku Bookingu (inni pośrednicy owszem). Czy ktokolwiek rozwiązał w ten sposób problem błędu cenowego w Booking będąc na miejscu w hotelu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#286 PostWysłany: 25 Sie 2015 15:06 

Kadet napisał(a):

Anonymous napisał(a):
(przeważnie rezerwujemy coś innego, płacimy realną cenę, a później booking po przedstawieniu rachunku, faktury zwraca różnicę)


Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem problemu w przypadku Bookingu (inni pośrednicy owszem). Czy ktokolwiek rozwiązał w ten sposób problem błędu cenowego w Booking będąc na miejscu w hotelu?


jak pisałem jest tego trochę np:
dialam napisał(a):
namteH napisał(a):
a ja mam (chyba) problem (lub będę miał).


namteH - jeśli zmienią ci cenę, jak już będziesz miał bilety to poprosisz o zwrot za bilety (mojej siostrze tak zwrócili w listopadzie ub.r. - ona jest na forum, więc jakbyś chciał więcej info, to daj znać na PW)

co do samego booking.com - chciałam ich pochwalić :D bo jakiś czas temu pytałam tu czy można im ufać jeśli anulują nocleg i chcą zwrócić nadpłatę za alternatywny - dziś dostałam 276 euro zwrotu, po około tygodniu od maila do nich ze scanem faktury za nocleg na Gozo (nocleg zabookowany przeze mnie wynosił 69e za 3 noce, bez problemu zgodzili się na nocleg za 345e, różnicę, czyli 276e zwrócili na kartę)

Washington napisał(a):
Booking.com pozytywnie mnie zaskoczył w dniu dzisiejszym :)

Niedawno dokonałem dwóch rezerwacji hoteli w Kazachstanie. Cena okazyjna, ale nie z tych niewiarygodnych (inna najtańsza dwójka była raptem 10zł droższa, choć w nieco słabszym obiekcie). Niestety hotel napisał do mnie że jest to błąd cenowy, że w tej cenie nie mogą dać mi dwójki, a co najwyżej dorm. Skontaktowałem się więc z Booking i stanęli oni na wysokości zadania :) Od razu z ich strony propozycja hotelu dwukrotnie droższego (zresztą z średnią opinii 9,3!), że po pobycie zwrócą mi różnicę kosztów. Hotel choć fajny, jednak nieco na uboczu, zaproponowałem więc inny, nieco tańszy (z słabszymi choć b.dobrymi opiniami) ale centralnie położony - bez problemu się zgodzili.

Także jakby nie patrzeć - w sytuacjach spornych Booking zdecydowanie bierze stronę klienta, choć już typowych błędów cenowych raczej nie uznaje.



booking-com-opinie-i-doswiadczenia,20,1154&p=605667&hilit=zwr%C3%B3cili+r%C3%B3%C5%BCnic%C4%99#p605667
Góra
 PM off
Kadet uważa post za pomocny.
 
      
#287 PostWysłany: 28 Sie 2015 14:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2015
Posty: 45
Loty: 69
Kilometry: 121 360
Ja ostatnio mam pozytywne doświadczenia jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi klienta booking. Ostatnio zarezerwowałam hotel z możliwością darmowej anulacji do 1 dnia przed przyjazdem. Miałam zakupione bilety lotnicze i byłam pewna, że wyjazd się odbędzie. Niestety w dniu wylotu (i noclegu) okazało się, że nie dojadę. Wiedziałam, że będę musiała ponieść koszty związane z anulacją tak późno. Nie miałam dostępu do komputera, zadzwoniłam więc na infolinię. Konsultant zaproponował mi, że zadzwoni do hotelu i zapyta się, czy istnieje możliwość bezpłatnej anulacji. Nie było wtedy dostępnej osoby decyzyjnej, ale za dwa dni dostałam maila z info, że nie poniosę kosztów anulacji. Byłam miło zaskoczona, bo propozycja wyszła od nich.

Trochę odbiegłam od tematu.

Kiedyś dostałam maila od hotelu, że jednak nie mają dostępnego wybranego przeze mnie pokoju i mogą zaproponować droższy dwuosobowy (jechałam sama). Nie pasowało mi to, a akurat nie było możliwości darmowej anulacji (zbyt bliski termin przyjazdu). Skontaktowałam się z booking i zaproponowali mi nocleg w innym miejscu w pierwotnej cenie. Dodam, że ten drugi hotel był normalnie droższy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#288 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:05 

Rejestracja: 01 Wrz 2013
Posty: 78
Witam, mam pytanie czy ktoś dokonał takiego manewru.
Pobyt rezerwowałem kilka miesięcy wcześniej z opcją bezpłatnego odwołania rezerwacji aż do 7 dni przed jego startem.
Teraz mając 10 dni do startu pobytu wiem już na pewno, że tam pojadę.
Po wejściu na booking.com widzę, że wisi oferta w obniżonej znacznie cenie za identyczny pokój, należy jedynie zapłacić z góry.
Czy mogę bezpłatnie odwołać starą rezerwację i dokonać nową zaoszczędzając co nieco pieniędzy?
Ktoś tak robił?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#289 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1519
Loty: 618
Kilometry: 991 353
srebrny
Radzę najpierw zakupić tańszą, bezzwrotną rezerwację a potem odwołać tę droższą, zrobioną wcześniej, nie będzie moim zdaniem problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#290 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:08 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8899
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Bez problemu. Też tak robiłem, np. rezerwowałem pokój bez śniadania, a potem okazywało się, że w tej samej albo lepszej cenie był ze śniadaniem. Robiłem więc nową rezerwację na lepszych warunkach i anulowałem starą. Właśnie w takiej kolejności.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
sko1czek lubi ten post.
 
      
#291 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:09 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 713
Loty: 312
Kilometry: 479 773
srebrny
Wiele osób
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#292 PostWysłany: 21 Gru 2015 00:12 

potwierdzam, do tego jak najtaniej wychodzi na booking i latasz wizzair mając konto mywizz postępujesz jak post wcześniej, ale rezerwujesz przez
https://wizzair.com/pl-PL/FlightSearch#tab7

ten sam booking, a podając podczas rezerwacji nr. konta mywizz zyskujesz po pobycie 5% w pkt wizz
Góra
 PM off  
      
#293 PostWysłany: 28 Gru 2015 23:16 

Rejestracja: 19 Cze 2014
Posty: 387
Loty: 40
Kilometry: 78 827
w dodatku wbrew temu co piszą srodki wydają się bezterminowe. Mi w każdym razie 7 zl za nocleg z maja tamtego roku już dawno powinno się "przterminować" a wisiało na koncie Wizz parę ładnych miesięcy po "dacie wygaśnięcia" i bez problemu z tydzien temu dało się wykorzystać :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#294 PostWysłany: 18 Paź 2016 00:51 

Rejestracja: 31 Lip 2013
Posty: 118
Loty: 155
Kilometry: 329 354
Witam, mam pytanie czy ktoś dokonał czegoś takiego
Pobyt zarezerwowałem dużo wcześniej z opcją bezpłatnego odwołania rezerwacji ( Czas mi minął z bezpłatnym anulowaniem), okazało się że teraz jest oferta tańsza na pobyt. ktoś anulował tak rezerwacje i robił nową? Jak w hotelu się stawie to pobiorą mi pieniądze za starą rezerwacji-za ta anulacje? ( Czyli np. bede musiał zapłacić za stara i nowa rezerwacje). ogólnie Dane Karty straciły ważność.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#295 PostWysłany: 18 Paź 2016 02:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@‌Jar3c‌ Jeśli obecna cena sporo niższa to przy zdezaktualizowanej karcie możesz spróbować ,ale na twoim miejscu w razie W tłumaczyłabym to pomyłkową anulacją po terminie bezpłatnego odwołania i po fakcie szybkiego naprawienia błędu powtórną rezerwacją ;) Tylko nie podawaj działającej innej karty a na miejscu zapłać gotówką :) Jeśli różnica mała to zostawiłabym tak jak jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#296 PostWysłany: 18 Paź 2016 05:16 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
Szansa, ze pobiorą za starą jest minimalna.
Ja tak robiłem i nie miałem problemów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#297 PostWysłany: 18 Kwi 2017 15:56 

Rejestracja: 06 Sie 2016
Posty: 6
Cześć,
mam takie pytanie odnośnie anulowania rezerwacji na Booking.com. Mam zarezerwowany tygodniowy pobyt w hostelu z oferty bez mozliwości anulacji, a niestety nie mogę skorzystać z noclegu ze względu na sytuację prywatną która nagle wynikła. W momencie rezerwowania na booking podałem dane karty debetowej (nr, datę, CVV2 i dane nadrukowane), na karcie nie ma założonej żadnej blokady czy preautoryzacji.
Czy jeśli zamknę kartę debetową i anuluję rezerwację to czy hostel będzie w stanie obciążyć mnie za anulowanie rezerwacji w 100% ?
Z góry dzięki za odp
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#298 PostWysłany: 18 Kwi 2017 16:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Tak, będzie w stanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#299 PostWysłany: 18 Kwi 2017 16:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@koyot07 Spróbuj zadzwonić do booking i poproś aby w twoim imieniu wystąpili do obiektu o anulowanie rezerwacji bezpłatnie z powodu zaistniałej sytuacji rodzinnej.Często obiekty odstępują od naliczania karnej opłaty,a ty nie musisz kombinować i stresować się czy uda się obejść regulamin w mało elegancki sposób. ;) Zanim się zacznie kombinować zawsze warto spróbować uczciwej drogi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#300 PostWysłany: 18 Kwi 2017 16:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2013
Posty: 475
Loty: 93
Kilometry: 149 830
niebieski
@‌boots‌
A spotkałeś się z tym, że faktycznie jakiś obiekt to zrobił?
Tzn obiekt/booking ściągnął coś po zablokowaniu karty?
Czy tylko powielasz zasłyszaną informację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group