Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 588 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Następna
Autor Wiadomość
#561 PostWysłany: 13 Sie 2019 14:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 497
złoty
Mam pytanie do osób które miały okazję przelecieć się w C Ethiopianem na 737 - czy warto na wąskim kadłubie poświęcić 70k mil (vs 40k economy) przy zbliżonych, niskich dopłatach?
Góra
 Relacje PM off  
 
#562 PostWysłany: 13 Sie 2019 15:04 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3491
złoty
@Konrad_PL:
Zależy na jakiej trasie. W 737 jest osobna kabina biznesowa (szersze, wygodniejsze fotele), ale nie jest to produkt super nowoczesny pod kątem technicznym, serwis jest w porządku, zwłaszcza na lotach wylatujących z ADD - dominuje lokalna kuchnia etiopska. Na krótkich trasach do 3-4 h bym specjalnie nie inwestował, na dłuższych można rozważyć, zwłaszcza jak nie masz *G i masz w planie dłuższą przesiadkę w ADD
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off
Konrad_PL uważa post za pomocny.
 
 
#563 PostWysłany: 13 Sie 2019 15:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 497
złoty
@marek2011 dzięki za odp.
Chyba dość popularna trasa do ZNZ przez TLV/BEY. 2 z 3 kresek ET w obie strony. Loty właśnie 3-4h, przesiadki krótkie, takie tylko na salonik.
Góra
 Relacje PM off  
 
#564 PostWysłany: 13 Sie 2019 15:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1104
Loty: 39
Kilometry: 45 226
srebrny
W ADD z tego co kojarzę brak saloniku z wejsciem na PP. Jedynie *G czego niestety u mnie brak

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Konrad_PL uważa post za pomocny.
 
 
#565 PostWysłany: 13 Sie 2019 15:19 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3491
złoty
W ADD jest osobna poczekalnia dla C i osobna (gorsza) dla *G - ale przy jakieś dłuższej przesiadce typu 5-6 godzin IMO ciężko przetrwać na tym lotnisku bez dostępu do salonu, jest dość specyficzne i raczej mało wygodne. Przy krótkich przesiadkach nie ma to większego znaczenia. Jeśli w miarę szybko zbierasz mile , albo masz ich bardzo dużo to bym brał C, jeśli to "majątek milowy" ciułany długo to bym nie wydawał na tej trasie na C.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Relacje PM off
Konrad_PL uważa post za pomocny.
 
 
#566 PostWysłany: 13 Sie 2019 15:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 497
złoty
@marek2011 @lendziro - dziękuję.
Koło 2 godz. to faktycznie da się przeżyć w każdym terminalu.
Generalnie jestem skłonny do ustępstw, bo chyba tylko ET pozwala na naprawdę sympatyczne dopłaty za WAW-ZNZ :)

// @marek2011 - zbieram dość sprawnie, ale za takie C mam niemal 2xY na różne fajne kierunki i tylko dlatego dywaguję :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#567 PostWysłany: 13 Sie 2019 15:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1104
Loty: 39
Kilometry: 45 226
srebrny
Ściągnij sobie jakis film na telefon i ogarniesz . Lotnisko specyficzne fakt... wyladowalem tam z urazem kolana na wózku inwalidzkim rodem z komuny.. zwalili mnie do strefy dla połamanców... i czekalem tam ze 4h to dopiero byla trauma

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Konrad_PL uważa post za pomocny.
 
 
#568 PostWysłany: 13 Sie 2019 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 765
Loty: 201
Kilometry: 318 983
złoty
A po co się pchać przez ten paskudny TLV?
Poleć przez FRA/ARN/VIE/CDG/LHR/MXP/MAD i 2/3 trasy masz w szerokim kadłubie.
Poza tym zawsze możesz lecieć w Y a powrót w C i 55k mil.
_________________
Don't be evil
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#569 PostWysłany: 13 Sie 2019 16:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 910
Loty: 270
Kilometry: 701 545
srebrny
@Konrad_PL ja bym odpuścił C chyba, że naprawdę nie masz na co wydać, ostatnio na odcinku SEZ-ADD M dostała upgrade do C -z uwagi na obłożenie i szału nie było, jedzenie dość słabe a wybór alkoholu był symboliczny. Samo lotnisko do przeżycia choć w godzinach wieczornego i porannego szczytu robi się tłok, warto zająć takie leżaki/ kanapy i tam poczekać. Minusem powrotu przez TLV jest fakt, że w ADD nie kupisz alkoholu - bynajmniej mi tak powiedziano jak pokazałem BP.
Góra
 Relacje PM off
Konrad_PL uważa post za pomocny.
 
 
#570 PostWysłany: 23 Sie 2019 23:49 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 148
Loty: 138
Kilometry: 293 761
niebieski
Potrzebuje porady od specjalistów :)

Zastanawiam się na co przeznaczyć mile w przyszłym roku, obecnie mam koło 100k, myślę że do końca roku do min jakiś 130k powinienem dobić, co z Companion Award za 50% dla żony dałoby +/- 85k na głowę

W tym roku udało się fajnie wykorzystać na SFO - SIN gdzie dopłaty było 21 pln. Z Polski najlepiej wiadomo wychodzi ICN, więc tak chodzi mi po głowie aby skoczyć na Bali.

Tylko teraz pytanie jak się za to zabrać, czy szukać LO do SIN i potem jakiś Code Share, czy do ICN, i dalej na Bali (przez Filipiny?)

Wiadomo że chodzi o najrozsądniejsze stawki milowe i dopłaty - jeśli gdzieś udałoby się Biz class to tym lepiej - W ostateczności jako SEN chyba mogę się zadłużyć na 50k mil

Poratujcie doświadczeniem please
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#571 PostWysłany: 23 Sie 2019 23:53 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1363
złoty
jak na Bali to szukaj lotów Singapur Airlines z któregoś miasta w Europie, są najniższe dopłaty
Góra
 Relacje PM off
Arekkk uważa post za pomocny.
 
 
#572 PostWysłany: 24 Sie 2019 03:08 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 148
Loty: 138
Kilometry: 293 761
niebieski
Dzięki, faktycznie dopłaty w stylu 200 pln są kuszące (np lecąc z CPH)

Jedyny minus że nie ma opcji z Companion Award przy locie SQ - W sumie nigdy z tego nie korzystałem jeszcze, czy ktoś może wie czy np przy takim Bali da się w ogóle skorzystać? (tj. czy nie ma np wymogu że obydwa loty zaczynają się linią która kwalifikuje się do Companion Award?)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#573 PostWysłany: 24 Sie 2019 06:41 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 466
niebieski
Companion Award dostępne tylko wtedy kiedy wszystkie segmenty są operowane przez członków Miles&More.
_________________
Kilka zdań o wyprawach: kilkukrotnie Japonia i USA, Singapur, Nowa Zelandia itd.
Senator w Miles&More czy warto?
Góra
 Relacje PM off  
 
#574 PostWysłany: 01 Wrz 2019 13:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 2205
Loty: 297
Kilometry: 443 895
platynowy
Całkiem przyjemna sprawa.
Na plus:
- świetne godziny lotów z wręcz znakomitymi przesiadkami
- wylot z WAW LO/LH
- bardzo niskie opłaty
- bagaż rejestrowany

Na minus:
- linia czarterowa
- brak C

Dostępność na całe wakacje 2020.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
sko1czek uważa post za pomocny.
 
 
#575 PostWysłany: 01 Wrz 2019 14:24 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1363
złoty
Jak już rzeczywiście zniosą wizy to jestem chętny
Góra
 Relacje PM off  
 
#576 PostWysłany: 01 Wrz 2019 17:44 

Rejestracja: 06 Lut 2012
Posty: 164
niebieski
Companion Award zadziała w LOT jeśli się nie ma żadnego statusu typu HON ? Czyli dzieci na zniżce a żona z Companion Award?

tapnięte..
Góra
 Relacje PM off  
 
#577 PostWysłany: 01 Wrz 2019 19:47 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1834
złoty
Minimum SEN jest wymagany
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#578 PostWysłany: 02 Wrz 2019 08:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lis 2014
Posty: 178
Loty: 98
Kilometry: 291 387
niebieski
Wybieram się do KUL razem z żoną - posiadam jakieś 160k mil - kombinuję C i wymyśliłem coś takiego.
1 bilet za mile w C 142 tyś. + dopłata 1400 zł (TK) i drugi dokupuję osobno w C na stronie TK na to samo połączenie (koszt około 8400 zł) - oczywiście w obie strony - wylot z WAW.
Oba bilety wychodzą wtedy +/- 5 tys - ma to sens czy ktoś ma lepszy pomysł - oczywiście żeby siedzieć obok siebie będzie trzeba pokombinować z rezerwacją miejsc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#579 PostWysłany: 02 Wrz 2019 08:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 6457
HON fly4free
@dan19 Może lepiej wyjdzie kupno biletów w klasie ekonomicznej i zrobienie upgradu do C ? Koszt upgradu na locie do Azji to, z tego co pamiętam, 50 lub 65tys. mil (w zależności od taryfy). Oczywiście nie da się zrobić dla TK tego online, tylko np. telefonicznie. Pomijam kwestię dostępności wybranego lotu za mile, bo to zakładam, że sprawdzisz przed kupnem :)
Niech wypowiedzą się mądrzejsi ode mnie w kwestii mil, czy w ogóle taki manewr na TK zadziała.
Góra
 Relacje PM off
dan19 lubi ten post.
Arekkk uważa post za pomocny.
 
 
#580 PostWysłany: 02 Wrz 2019 09:18 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 690
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Jeżeli dobrze pamiętam to upgrade to 45k, ale za OW
Góra
 Relacje PM off
dan19 lubi ten post.
 
 
 [ 588 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 26, 27, 28, 29, 30  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group