Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Infolinia Lufthansa: 48 22 512 3917
Poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
Sobota, niedziela, święto 08:30 - 17:00

Nr niemieckiej infolinii: +49 69 86799799


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2915 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 146  Następna
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 07 Gru 2019 12:23 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1363
srebrny
A ja mam 45 min na transfer i bagaż :D no to ciekawe
@michcioj kupowałeś jakieś odzienie?
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień w Seulu za 3661 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + hotel ze śniadaniami Tydzień w Seulu za 3661 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wakacje w Turcji: tydzień w 5* hotelu z ultra all inclusive za 2879 PLN. Wylot z Wrocławia Wakacje w Turcji: tydzień w 5* hotelu z ultra all inclusive za 2879 PLN. Wylot z Wrocławia
#462 PostWysłany: 07 Gru 2019 14:49 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
Nie kupiłem nic bo nie miałem czasu cały dzień na spotkaniach, pewnie bym coś kupił, wyczytałem ze w przypadku bielizny osobistej zwrot jest 100% a w przypadku ciuchów i butów 50 %.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#463 PostWysłany: 07 Gru 2019 22:41 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3240
srebrny
50 % jeśli zostawiasz ubrania sobie, jeśli zwrócisz do LH to 100%.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#464 PostWysłany: 08 Gru 2019 02:05 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Z huaweia dostałem na kwiecień bilety do Paryża, teraz widzę, że wpisali oni dane jedno pasażera w następujący sposób: Paweljan i {tutaj} nazwisko , przy czym to jan to drugie imię, nie dowalą się do tego?
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#465 PostWysłany: 08 Gru 2019 02:27 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
Nie będzie żadnego problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off
neverstopexploring lubi ten post.
neverstopexploring uważa post za pomocny.
 
      
#466 PostWysłany: 08 Gru 2019 10:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 1881
Loty: 277
Kilometry: 318 552
srebrny
@neverstopexploring, to jest powszechne zjawisko. Czasami jeszcze sie zdarza format "PaweljanMr".
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
neverstopexploring lubi ten post.
neverstopexploring uważa post za pomocny.
 
      
#467 PostWysłany: 08 Gru 2019 14:47 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
SPLDER napisał(a):
50 % jeśli zostawiasz ubrania sobie, jeśli zwrócisz do LH to 100%.

wiesz to z doswiadczenia ? pytam bo jakos nie wiem po co LH bylaby potrzebna moja przepocona koszula lub bielizna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#468 PostWysłany: 08 Gru 2019 15:31 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3240
srebrny
Nikt twojej bielizny nie chce - powyższa zasada dotyczy "outer clothing".
LH dawniej wzorowo rozwiązywała problemy z opóźnieniami bagażu - wypłacała zaliczkę zaraz po przylocie (ztcp jako *G dostałem 200$ inni chyba połowę mniej) i z zakupów na tą kwotę nie było trzeba się rozliczać.

Zasada że wydatki na bieliznę są zwracane w 100 % bezwarunkowo , natomiast inne ubrania 50% była oficjalnie podana na ich stronie:

"If you have to purchase replacement items because your baggage is delayed, we will, of course, reimburse you for any necessary expenses in accordance with legal requirements. We will reimburse up to 50 per cent of the cost of outer clothing, shoes and other items that have a long-term use."

Osoby które pisały reklamacje na zwrot jedynie 50% wydatków otrzymywały możliwość przekazania zakupionych ubrań do LH i otrzymania 100% .

Obecnie tego zapisu już nie ma - nie wiem czy nadal obowiązuje , czy też w ramach "enhancements Sphora" zaszła zmiana na gorsze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
michcioj uważa post za pomocny.
 
      
#469 PostWysłany: 08 Gru 2019 16:35 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
ok to wszystko jasne, dzieki za wyjasnienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#470 PostWysłany: 09 Gru 2019 11:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lip 2016
Posty: 252
Jak widać, zawsze warto mieć ze sobą mały "zestaw przetrwalnikowy" w postaci bielizny czy przyborów toaletowych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#471 PostWysłany: 10 Gru 2019 23:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
Z racji niedawnych dyskusji na temat kanapek itp, pozwolę sobie przedstawić LH w trzech odsłonach

Akt 1.
BZG - FRA
W zasadzie powinny być bez historii, standardowe 15 minutowe spóźnienie itp. Ale - pierwsze primo - kanapka była, i miała datę ważności tydzień. Tym samym dementuję pogłoski, jakoby kanapek już nie było. Dodatkowy smaczek - przed wylotem na lotnisku nagle włączył się alarm p.porz., poszły komunikaty z głośników, że wszyscy mają udać się na zewnątrz w związku z zagrożeniem pożarem, do tego otworzyły się wszystkie drzwi. To zaskutkowało, że strażnicy (nie strażacy) stali w tych drzwiach i blokowali, żeby nikt na dwór nie wyszedł, do czasu wyjaśnienia czy naprawdę coś się hajcuje.... Po 3 minutach komunikat z głośników, tym razem "manualny" (wcześniejszy był z nagrania)., że alarm jest fałszywy, powstał w wyniku prowadzonych prac budowlanych, i należy pozostać na swoich miejscach Ot, zdarza się, chociaż ostatnio jakoś moje poniedziałkowe loty generują dziwne dziwności...
Zanotowano - napisać na forum o kanapce.

Akt 2.
FRA - MUC
Lot bez historii, kanapki niet (jak to na krótkich krajowych), przy wejściu rozdawane snacki. U nas byłyby to pewnie "principolo", czy inne grześki, tutaj świąteczne pierniczki. Miło. Mniej miło że starannie wybrane miejsce przy przejściu poszło się teges, ponieważ podstawiony samolot miał na sztywno skonfigurowaną biznes klasę obejmującą te rzędy. Zupełnie przypadkiem wypatrzyłem to jeszcze przed wejściem na pokład, dziwiąc sie że mam miejsce B, zamiast A. Dosłownie 30 sekund przed boardingiem zmiana miejsca w aplikacji na A kilka rzędów dalej. To przypomniało mi dlaczego nie lubiłem LH - wczesny check-in i wybieranie miejsc zaraz za "firanką" często kończy się wypadem do tyłu na przypadkowe miejsce, gdy firanka się przesuwa. A przesuwa się często.
Zanotowano - napisać na forum, że LH jest be, bo zmienia miejsca, nawet Goldom.

Akt 3
MUC- NAP
Dawno (czytaj ponad rok) nie leciałem w tym kierunku, i już zapomniałem klimaty przy boardingu. Pół godziny przed boardingiem masa ludzka stała tłumnie (celowo nie nazywam tego kolejką, bo do dwóch stanowisk stała chmura ludzi bez ładu i składu). Średnia wieku 50+, hałas, a próba podejścia z boku powodowała wyraźną reakcję "obronną". Zanim się odważyłem, nieliczny reprezentant rasy nordyckiej podszedł do stanowisk i spytał czy może planują jakoś umyślnie wpuszczać biznesy ;-) Obiecali że obsłużą.
Jak w końcu ruszyło, to jeden pan przytrzymywał "tłum", a z boku zaczęli wpuszczać biznes i priority. Ku mojemu zdziwieni maszyna zrobiła bzzz i wyskoczyła karteczka z nowym miejscem (znowu zmiana?). Ale tym razem wybaczę - 1F. ;-)
Oczywiście nie muszę mówić, że Włosi po wylądowaniu klaskali, po czym - nie czekając na zatrzymanie samolotu zaczęli wstawać i wyjmować bagaże. Stewart próbował groźnie ich upominać, ale po angielski i niemiecku, więc gadał do ściany.
Zanotowano - napisać na forum, że LH jest fajna, bo robi upgrady do biznesu (nie pierwszy raz).

koniec :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#472 PostWysłany: 23 Gru 2019 13:45 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 105
Mam pytanie wybieram się do Tajlandii tymi liniami i mam obawy nie od dziś wiadomo że non stop strajkują.

Dlatego sorry że pytam jak to wygląda w realu bo dzwoniłem na infolinie i kompletnie kobieta nie potrafiła mi udzielić odpowiedzi na zadane pytania.
Czy w przypadku strajku lot odbędzie się np kolejnego dnia jeśli bedą wolne rejsy, to tylko i wyłącznie ich liniami czy potrafią przerzucić nas do innego przewoźnika? Czy dostaje zwrot kasy za zmarnowany dzień, dobę stracona w hotelu? nie wiem standardowo 250 euro lub pewnie więcej bo dłuższy dystans jak to jest?

W przypadku odwolania i braku zapewnienia lotu np przez 2-3 dni, gdzie jade na tydzień i już mi się nie opłaca wyjeżdżać hotel przepada, decyduje się o odwołaniu całkowicie lotu co od nich otrzymam? tylko zwrot kasy za bilet na samolot?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#473 PostWysłany: 24 Gru 2019 21:02 

Rejestracja: 21 Lis 2014
Posty: 607
niebieski
Szanowni,

Krótkie pytanie- jak to dokładnie jest z bagażem w taryfie LH Light? Pytam rzecz jasna o praktyczne doświadczenia, bo regulamin przeczytać umiem, że "jedna sztuka".

Chciałbym wziąć normalną kabinówkę a do tego zwykły "miejski" plecak, raczej nie wypchany. Ewentualnie chociaż damską torebkę. Da radę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#474 PostWysłany: 24 Gru 2019 22:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1519
Loty: 618
Kilometry: 991 353
srebrny
@john_doe
Gwarancji nie ma ale na 99% da radę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#475 PostWysłany: 24 Gru 2019 22:47 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 324
niebieski
@john_doe da rade bez problemow. Co wiecej, walizke podreczna mozesz nadac juz przy check-in, wezma bez problemow jakby co ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#476 PostWysłany: 14 Sty 2020 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lip 2016
Posty: 252
A z tym lotem co się stało? Tak jakby tylko w poniedziałki latał...
https://flightaware.com/live/flight/DLH1364
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#477 PostWysłany: 14 Sty 2020 18:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2016
Posty: 58
Loty: 183
Kilometry: 284 385
Pytanie do doświadczonych oblatywaczy w C:
Będę w kwietniu leciał na trasie GRU-FRA LH B747-8 w C, pytanie czy lepiej wybrać siedzenie na górnym pokładzie czy dolnym. Początkowo odpowiedź wydawała się oczywista (górny) ale po przestudiowaniu różnych recenzji w necie pojawiły się głosy, że środkowy rząd na dolnym pokładzie jest lepszy. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Jeżeli jednak górny pokład to przy oknie (i przechodzenie przez kogoś w przypadku potrzeby wyjścia to WC) czy czy przy przejściu (i wtedy ktoś przechodzi nad nami ) :)
Oczywiści liczę, że nie będzie pełnego obłożenia w C i uda się nie mieć współpasażera ale już teraz lepiej wybrać najkorzystniejszy wariant.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#478 PostWysłany: 23 Sty 2020 17:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016
Posty: 1200
Loty: 73
Kilometry: 147 838
niebieski
W sumie nie leciałem nigdy lufą, stąd pytanie. Czy na trasach europejskich można mieć tylko i wyłącznie 1 bagaż podręczny jak np. w U2, czy może można zabrać drugi mały? Pewnie się przewinęło już kilkukrotnie, ale jeżeli mógłby ktoś odpowiedzieć, to będę wdzięczny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#479 PostWysłany: 23 Sty 2020 17:07 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22448
Można 2
Góra
 Profil Relacje PM off
makdeb uważa post za pomocny.
 
      
#480 PostWysłany: 24 Sty 2020 12:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2018
Posty: 123
Loty: 82
Kilometry: 191 577
Czy ktoś ostatnio anulował bilety w lufie? Ile się czeka na zwrot kasy? Kupowałam bezpośrednio na stronie przewoźnika, natomiast anulowałam poprzez infolinię. Bilety opłacałam kartą kredytową. ,
_________________
Kate on the way na Instagramie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2915 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 146  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group