Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Infolinia Lufthansa: 48 22 512 3917
Poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
Sobota, niedziela, święto 08:30 - 17:00

Nr niemieckiej infolinii: +49 69 86799799

W przypadku posiadania krótkiej przesiadki na jednej rezerwacji, jak się pierwszy lot opóźni, to drugi samolot poczeka albo przewoźnik przebookuje lot na na inne połączenie na koszt Lufthansy


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3408 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171  Następna
Autor Wiadomość
#3321 PostWysłany: 31 Sty 2025 01:18 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9328
HON fly4free
@malawita: M&M ze swojej strony to potwierdza oficjalnie , rezerwacje inne niż za $ zamknięte są póki co nawet dla HON-ów
Góra
 Profil Relacje PM off
malawita lubi ten post.
 
      
Francuski duet od 544 PLN 🇫🇷 Lazurowe Wybrzeże i Korsyka w jednej podróży 😍🏝️ Francuski duet od 544 PLN 🇫🇷 Lazurowe Wybrzeże i Korsyka w jednej podróży 😍🏝️
Zacznij nowy rok w tropikach 🌴🇻🇳 Sylwester w Wietnamie od 4678 PLN 🎇 Zacznij nowy rok w tropikach 🌴🇻🇳 Sylwester w Wietnamie od 4678 PLN 🎇
#3322 PostWysłany: 01 Lut 2025 21:56 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 530
niebieski
Właśnie przejechałem się na 50 minutowej przesiadce we FRA. Wczorajsza trasa TFS-FRA-POZ. Pierwszy odcinek realizowany przez Discover, drugi LH. Z TFS wylot z 15 minutowym opóźnieniem, a sam lot trwał o 30 minut dłużej niż zwykle.

Dostaliśmy hotel w stanowisku Discover, voucher na jedzenie i przebookowanie FRA-POZ na dzisiaj. Nie było już miejsc, na kartach pokładowych standby. Generalnie cyrk, wyładowanie bagaży trwało z dobra godzinę, zgubił się wózek dla dziecka.

Z kolei dzisiaj przeszli samych siebie ;) Nadanie bagażu - czekaliśmy około godziny przy stanowisku aż 2 babki ogarną temat. Okazało się że bagaż się nie przepiął na nową rezerwacje - początkowo jedna z kobiet wmawiała mi, że bagaż jest nieopłacony. Pokazałem jej maila z potwierdzeniem kupna bagażu - miałem go po polsku, a kobieta mówi ze nie ogarnia po polsku :D Później znalazłem w appce LH "Baggage receipt" po angielsku/niemiecku - nie dało się powiększyć tam czcionki, więc mówi że nie dowidzi tego :D Finalnie zrobiłem screenshot i zaczęła go przeglądać w powiekszeniu. Zaintrygowała ją cena (standardowa ~30 EUR) i mówi że to zbyt tanio na trasę TFS-POZ i mówi, ze prawdopodobnie opłacony jest tylko odcinek TFS-FRA :D :D Finalnie bagaż przyjęła.

Fuksem udało się polecieć, nie było chętnych na nawoływanie pod bramką na rebooking za 250 EUR. Uratowało nas, że ktoś nie stawił się pod bramkę.
Góra
 Profil Relacje PM off
Aramise lubi ten post.
 
      
#3323 PostWysłany: 02 Lut 2025 07:36 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2309
HON fly4free
Mogłeś skosić drugie 250 euro.
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
      
#3324 PostWysłany: 02 Lut 2025 09:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 5062
platynowy
Nie mógł skosic 250€. No show, wiec bylo miejsce.
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3325 PostWysłany: 02 Lut 2025 09:43 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6994
Loty: 554
Kilometry: 1 159 632
Dokładnie skoro już był SBY to gdyby wszyscy przyszli to by dostał.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3326 PostWysłany: 07 Lut 2025 21:18 

Rejestracja: 20 Maj 2015
Posty: 303
niebieski
Dzisiaj wylatałem mój 700. lot, trafiłem nim w LH na trasie MUC-ALC. W trakcie lotu zapytałem stewardessę o okolicznością fotkę. Nie spodziewałem się tego, co nastąpiło kilkanaście minut później… dostałem od załogi szampana oraz gadżety LH 8-) Dodam, że leciałem w Y ;)
Załącznik:
IMG_9334.jpeg
IMG_9334.jpeg [ 175.4 KiB | Obejrzany 1309 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
25 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3327 PostWysłany: 07 Lut 2025 22:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7760
platynowy
To oni mają tam kolorowe drukarki na pokładzie?
Tak, czy inaczej, bardzo miły gest :)
Kurczę, może jednak warto poświęcić chwilę i uzupełnić jakiś "flight diary", co by mieć w zanadrzu na okazję jakiegoś okrągłego lotu :)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3328 PostWysłany: 07 Lut 2025 22:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 560
Loty: 32
Kilometry: 81 683
niebieski
Raczej sam to wydrukował i chciał pamiątkowe zdjęcie np.w kabinie pilota.
7 lat temu była kartka z 200. lotem :mrgreen:
moj-200-100-raz-lot-w-samolocie,1506,129953

Gratulacje @Bartec 8-) super pamiątka od Lufy
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off
Bartec lubi ten post.
 
      
#3329 PostWysłany: 07 Lut 2025 22:51 

Rejestracja: 20 Maj 2015
Posty: 303
niebieski
tropikey napisał(a):
To oni mają tam kolorowe drukarki na pokładzie?

No nie mają, byłem przygotowany ;)

Kri$ napisał(a):
Gratulacje @Bartec 8-) super pamiątka od Lufy

Dokładnie :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3330 PostWysłany: 08 Lut 2025 00:20 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 25
myca007 napisał(a):
Właśnie przejechałem się na 50 minutowej przesiadce we FRA. Wczorajsza trasa TFS-FRA-POZ. Pierwszy odcinek realizowany przez Discover, drugi LH. Z TFS wylot z 15 minutowym opóźnieniem, a sam lot trwał o 30 minut dłużej niż zwykle.

Dostaliśmy hotel w stanowisku Discover, voucher na jedzenie i przebookowanie FRA-POZ na dzisiaj. Nie było już miejsc, na kartach pokładowych standby. Generalnie cyrk, wyładowanie bagaży trwało z dobra godzinę, zgubił się wózek dla dziecka.

Z kolei dzisiaj przeszli samych siebie ;) Nadanie bagażu - czekaliśmy około godziny przy stanowisku aż 2 babki ogarną temat. Okazało się że bagaż się nie przepiął na nową rezerwacje - początkowo jedna z kobiet wmawiała mi, że bagaż jest nieopłacony. Pokazałem jej maila z potwierdzeniem kupna bagażu - miałem go po polsku, a kobieta mówi ze nie ogarnia po polsku :D Później znalazłem w appce LH "Baggage receipt" po angielsku/niemiecku - nie dało się powiększyć tam czcionki, więc mówi że nie dowidzi tego :D Finalnie zrobiłem screenshot i zaczęła go przeglądać w powiekszeniu. Zaintrygowała ją cena (standardowa ~30 EUR) i mówi że to zbyt tanio na trasę TFS-POZ i mówi, ze prawdopodobnie opłacony jest tylko odcinek TFS-FRA :D :D Finalnie bagaż przyjęła.

Fuksem udało się polecieć, nie było chętnych na nawoływanie pod bramką na rebooking za 250 EUR. Uratowało nas, że ktoś nie stawił się pod bramkę.


Powodzenia z odszkodowaniem od Discovery Airlines, ja czekam już prawie rok. Też powrót z wakacji przez FRA do Gdańska, drugi samolot uciekł i nocka we Frankfurcie.
Góra
 Profil Relacje PM off
myca007 lubi ten post.
 
      
#3331 PostWysłany: 08 Lut 2025 02:47 

Dziwne. Ja dostałem odszkodowanie od Discovery w ciągu 14 dni od zgłoszenia roszczenia w zeszłym roku.
Góra
 PM off  
      
#3332 PostWysłany: 08 Lut 2025 09:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 5062
platynowy
tropikey napisał(a):
To oni mają tam kolorowe drukarki na pokładzie?
Tak, czy inaczej, bardzo miły gest :)
Kurczę, może jednak warto poświęcić chwilę i uzupełnić jakiś "flight diary", co by mieć w zanadrzu na okazję jakiegoś okrągłego lotu :)
Trzeba przyznać, że Lufa potrafi milo zaskoczyć. Jak hard produkt czasami jest taki sobie, nie wnikając w szczegóły, oferta podczas lotu też odbiega od topu, to customer servis mnie już kilka razy pozytywnie zaskoczył. Najbardziej na locie w pandemii do Rio de Janeiro, dzien lądowania, to były moje urodziny. Zajumali szampana z C, dodali jakieś słodycze, gadżety i inne duperele i rano przed ładowaniem bardzo miło to sprezentowała szefowa pokładu. Herr Jacek... mamy coś dla pana...
Nie powiem, było miło. Zwłaszcza że siedziałem z ordynarnym Y za całe 1500pln kupionym 6h wcześniej na last second, posiadając nędznego FTL i dopiero matchujac do SEN. Na powrocie bylo też miło, bo już z SEN up do C. Może warto latac w urodziny...?
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3333 PostWysłany: 08 Lut 2025 09:49 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 530
niebieski
talia napisał(a):
Powodzenia z odszkodowaniem od Discovery Airlines, ja czekam już prawie rok. Też powrót z wakacji przez FRA do Gdańska, drugi samolot uciekł i nocka we Frankfurcie.


Nie ma lekko z nimi, claim już odrzucili.

Zgłosiłem sprawę do Schlichtungsstelle Reise & Verkehr e.V., ktoś wspominał w innym wniosku że im pomogli.

Załączniki:
Zrzut ekranu 2025-02-8 o 08.46.08.png
Zrzut ekranu 2025-02-8 o 08.46.08.png [ 76.78 KiB | Obejrzany 1209 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3334 PostWysłany: 08 Lut 2025 10:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1431
Loty: 487
Kilometry: 723 040
niebieski
@jaco027 Ja już się łudziłem że tylko o mnie pamiętali :) Ja leciałem w zeszłe urodziny z Monachium do Tunisu, dostałem mały torcik, byli przygotowani, zapewne mieli dane z M&M. Na powrocie koleś się oświadczał to też mu coś zorganizowali na pamiątkę.

A co do samego produktu LH, ostatnio dosyć często latam z nimi, bo z Gdańska z przesiadką ceny są naprawdę atrakcyjne. Nie mniej jednak to taka sama półka co nasz Lotek. Niestety. Dopiero co wróciłem z RPA. Do Kapsztadu lecieliśmy A340-300, mocno zużytym, który 3h wcześniej przyleciał z Atlanty. Samolot pobieżnie posprzątany. U mnie pod fotelem były puste butelki. Stewki stare Helgi, którym nic się nie chciało. Dwóch młodych stewardów nadrabiało za nie. Jakbym nasze Jolancie widział... Jedzenie bardzo średnie. Boarding tragedia, zamieszanie zrobili bo połowa to były rodziny z małymi dziećmi. Wracałem Turkish przez Stambuł, więc wiadomo że nie ma co porównywać, po prostu szkoda się pastwić nad Luftwaffe. Gdyby nie to że leciałem za mile, LH bym na long nie wybrał.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
Rockriderr uważa post za pomocny.
 
      
#3335 PostWysłany: 08 Lut 2025 12:40 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1117
Loty: 329
Kilometry: 683 372
złoty
@jaco27 @joael
Pamiętają, pamięają. Żona jesienią 2024 dostała pakiet z słodyczami, owocami, szampanem i ... kosmetyczką z biznesu w prezencie na locie z MUC do Montrealu. Też w zwykłej eco i tylko z FTL. Takie gesty niewiele kosztują, a są miłe i raczej się je pamięta.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3336 PostWysłany: 08 Lut 2025 20:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 5062
platynowy
I pamiętają ci w C, co szampana nie dostali
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
#3337 PostWysłany: 10 Lut 2025 20:48 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 530
niebieski
Miałem w LH jedną rezerwację, która została anulowana przez linie. Klasycznie wpadł amail z możliwością zmiany czy zwrotu pieniędzy. Przeczekałem termin na decyzję tam wskazany, bo nie byłem pewien czy będziemy lecieć.

Teraz z ciekawości odpaliłem apkę, a rezerwacji w ogóle nie ma na liście. Szukając po numerze, system ją znajduje, ale pokazuję się komunikat poniżej.

Czy coś się zmieniło w systemie LH? Pamiętam, że jeszcze niedawno anulowane rezerwacje długo wisiały w appce z czerwonym dopiskiem, a teraz już znikają.

Załączniki:
Zrzut ekranu 2025-02-10 o 19.48.23.png
Zrzut ekranu 2025-02-10 o 19.48.23.png [ 42.39 KiB | Obejrzany 773 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3338 PostWysłany: 10 Lut 2025 21:07 

Rejestracja: 01 Sty 2019
Posty: 126
Jak klikniesz w 'use ticket later' masz tak samo, pytanie czy weszłeś z automatu w ten tryb rezerwacji? A przypadkiem nie dostałeś zwrotu na konto?
Góra
 Profil Relacje PM off
myca007 uważa post za pomocny.
 
      
#3339 PostWysłany: 10 Lut 2025 21:12 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 407
niebieski
@myca007 Jeśli nie podjąłeś decyzji do terminu wskazanego w wiadomości od LH to wszystkie loty są kasowane z rezerwacji. W celu wybrania nowego terminu podróży lub pełnego zwrotu należy skontaktować się z call center.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3340 PostWysłany: 10 Lut 2025 23:51 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 181
niebieski
Darek M. napisał(a):
Miałem mały wypadek i mam pękniętą błonę bębenkową w uchu. Laryngolog napisał przeciwwskazanie do podróży. Czy ktoś próbował otrzymać zwrot kosztów biletu w podobnych przypadkach od Lufthansy? Jeśli tak, to jak wygląda procedura?


Ja próbowałem, odpowiedź negatywna pomimo zaświadczenia od lekarza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3408 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 48 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group