Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
ten numer: +48 22 512 3917 jest wyłączony on tygodnia i na ten kiedyś szło bez problemu się dodzwonić. U dołu strony jest jeszcze ten numer +48 22 512 3920.


 [ 1736 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87  Następna
Autor Wiadomość
#1681 PostWysłany: 19 Lip 2022 18:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1262
Loty: 167
Kilometry: 267 969
niebieski
Ale @ansbach1 to wszystko zależy od klasy rezerwacyjnej,
czasem innej opcji niż automat zrzuci nie ma, czasem jest, roznie bywa.
IM wyzsza klasa tym wieksze mozliwosci
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1682 PostWysłany: 19 Lip 2022 19:10 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18573
Nie do końca, ale od osoby po drugiej strony słuchawki. Miałem najniższą i beż problemu mi zmienili na najwyższą.
Niestety nie chcieli mi zmienić BUE-FRA-BCN na BUE-FRA-MUC-BCN, bo nić się nie zmieniło w tych lotach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1683 PostWysłany: 19 Lip 2022 19:32 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 149
Mam niewykorzystany lot na trasie Wrocław-Teneryfa, z możliwością przełożenia na inną datę. Tak naprawdę, to wolelibyśmy zwrot pieniędzy, nie mamy jak i kiedy lecieć. Patrzę na kalendarz na następny tydzień i np pokazuje, że 23,25,27.07 loty z Wrocławia są niedostępne. Czy jest szansa, że mogę "prosić" o przełożenie, na którąś z tych dat, oni "sorry, nie latamy to kasę oddamy"?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1684 PostWysłany: 19 Lip 2022 21:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2021
Posty: 50
marek2011 napisał(a):
A kiedyś formalnie przestały ? To wynika z cowidowych przepisów niemieckich a nie decyzji samej LH, a te zauważalnie wolniej były / są liberalizowane niż w innych krajach europejskich.

Nie przestały ani na chwilę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1685 PostWysłany: 19 Lip 2022 21:28 

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 1413
Loty: 209
Kilometry: 229 095
srebrny
@pyra2, raczej rozsądnie będzie wybrać jakiś odległy termin i liczyć na to, że lot ulegnie zmianie lub odwołaniu i wtedy będzie można wystąpić o zwrot kasy.
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1686 PostWysłany: 19 Lip 2022 23:22 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 149
@xyrxis gorzej jak nie ulegnie zmianie. A to jest 50/50. Stąd takie moje pytanie a nie inne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1687 PostWysłany: 19 Lip 2022 23:30 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2161
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Robaku napisał(a):
Ale @ansbach1 to wszystko zależy od klasy rezerwacyjnej,
czasem innej opcji niż automat zrzuci nie ma, czasem jest, roznie bywa.
IM wyzsza klasa tym wieksze mozliwosci


zmieniła się godzina odlotu przez co wylatuje prawie w nocy, konsultant nie chciał zmienić właśnie ze względu na klasy i ze lot obsługuje LATAM...probować?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1688 PostWysłany: 20 Lip 2022 03:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 460
Loty: 142
Kilometry: 251 807
niebieski
Mam parę biletów, które kupowałem jako FTL. Teraz mam status Senator.
chciałem sobie powybierać za darmo miejsca w samolocie.
Jak wchodzę w szczegóły rezerwacji jest tam baner, że mogę sobie wybrać miejsca za darmo, ale jak klikam na niego to wyrzuca mnie do rezerwacji płatnej.
Da się to jakoś naprawić? Chyba trzeba by było podmienić numer karty w rezerwacji? Da się to zrobić przed odprawą?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1689 PostWysłany: 20 Lip 2022 04:50 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2795
srebrny
Jeśli te bilety są w taryfie light, to ASR nie działa - w podsumowaniu będzie żądał zapłaty, niezależnie od wcześniejszej informacji że wybór jest bezpłatny.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
turczy lubi ten post.
turczy uważa post za pomocny.
 
 
#1690 PostWysłany: 20 Lip 2022 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 460
Loty: 142
Kilometry: 251 807
niebieski
no cóż
light- krótki dystans chce kasę
light- długi dystans chce kasę
eco flex nie da się wybrać, wywala błąd (lot przekładany pierwotnie miejsca były wybrane)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1691 PostWysłany: 20 Lip 2022 17:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 4449
HON fly4free
Parę słów na temat obecnego produktu LH. Wcale mnie nie dziwi, że Skytrax odebrał im jedną gwiazdkę.
Trasa BCN-MUC-GIG-MUC. Ostratni odcinek skasowali, kilka dni przed wylotem. W zamian "refund" tegoż odcinka, przełożenie powrotu na inny termin lub refund za cały bilet.
Wybór pomiędzy tyfusem a dżumą. Musiałem kupić Flixbusa z Monachium do Berlina i dalej do Polski, loty TAP (BCN-LIS-BER) do kosza i kombinowanie....
Airbus A350-900, w Economy ciasno jak w FR czy innym W6. Jedzenie bardzo przeciętne, makaron z jakimś sosem,na śniadanie zimna kanapka i z powrotem zimny wrap. Dania bezmięsne, żadnego wyboru
Jak to ma być duma Niemiec, no to wypada bardzo kiepsko. Jeszcze kilka lat temu produkt pokładowy wyglądał bardzo przyzwoicie, teraz na 3+. Jedyny plus to cena biletu.....no i może obejrzany 'Belfast'....
Przy takim przykładowo TK, europejskie linie typu LH czy KL wyglądają bardzo blado. Nie wspominając o EK cz QR.
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Côte d'Ivoire, Etiopia, Ghana, Rwanda, Tunezja, Uganda || Armenia, Indie, Indonezja, Iran, Jordania, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Oman, turecki Kurdystan, Uzbekistan || Brazylia, Meksyk + Europa.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#1692 PostWysłany: 20 Lip 2022 17:51 

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 1413
Loty: 209
Kilometry: 229 095
srebrny
Ostatnio miałem okazję parę razy pogadać o lataniu w międzynarodowym towarzystwie i wszyscy jednogłośnie narzekali na przejścia z LH, na traktowanie w przypadku problemów, na częste opóźnienia i ogólne olewcze podejście do paxów. Zdałem sobie sprawę że jestem wielkim fanem LO i nawet nieświadomie stałem się ich ambasadorem zachęcając wszystkich do korzystania z usług naszego żurawia.
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#1693 PostWysłany: 20 Lip 2022 18:11 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1171
niebieski
No bo poziom obslugi w LH spadal regularnie i obecnie szoruje po dnie. Moj przyklad z ostatniego tygodnia: odwolali mi lot z Frankfurtu do Warszawy i przez telefon przebookowali na lot z przesiadka przez MUC. Zmiane dnia wylotu i wydluzenie podrozy o polowe przeboleje ale jakos nie rozumiem dlaczego ten zmieniony bilet nie moze byc do tej pory ostatecznie wystawiony. Pod kodem rezerwacji widze caly czas moj skasowany lot a codzienne dzwonienie na infolinie skutkuje tylko informacja, ze juz zaraz bilet bedzie wystawiony, ze za pol godziny dostane potwierdzenie itd. Dzien wylotu sie zbliza a biletu jak nie bylo tak nie ma.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1694 PostWysłany: 21 Lip 2022 13:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 908
srebrny
Mam zmiany w rezerwacji lotów LH, dostałem maila abym do konkretnego dnia zdecydował czy akceptuję, czy wnioskuję o refund. Mam w związku z tym dwa pytania:
1) Czy jeżeli nie kliknę w mailu akceptacji, to mogą mi odwołać rezerwację?
2) Czy jeżeli kliknę akceptację, to zamyka mi to drogę do proszenia na infolinii o zmianę rejsów z powodu zmian wprowadzonych przez LH - bo w końcu zaakceptowałem to, co zaproponowali, czy mimo akceptacji, na infolinii będzie możliwa zmiana rezerwacji?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1695 PostWysłany: 21 Lip 2022 14:07 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5386
platynowy
1) nie powinno się nic stać - jakikolwiek "automatyczny" cancel ze strony LH w takiej sytuacji naruszałby umowę przewozu
2) jak zaakceptujesz na 99% zamykasz sobie drogę do innych zmian niż te zaakceptowane, przynajmniej do czasu ewentualnych kolejnych zmian.
Góra
 Relacje PM off
ncn uważa post za pomocny.
 
 
#1696 PostWysłany: 21 Lip 2022 14:10 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1171
niebieski
Ja nigdy nic nie akceptuje w tych mailach i zawsze dzwonie, czasami nawet pare tygodni po zmianie rozkladu.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Relacje PM off
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#1697 PostWysłany: 22 Lip 2022 07:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 786
Loty: 130
Kilometry: 234 904
złoty
pbak napisał(a):
No bo poziom obslugi w LH spadal regularnie i obecnie szoruje po dnie. Moj przyklad z ostatniego tygodnia: odwolali mi lot z Frankfurtu do Warszawy i przez telefon przebookowali na lot z przesiadka przez MUC. Zmiane dnia wylotu i wydluzenie podrozy o polowe przeboleje ale jakos nie rozumiem dlaczego ten zmieniony bilet nie moze byc do tej pory ostatecznie wystawiony. Pod kodem rezerwacji widze caly czas moj skasowany lot a codzienne dzwonienie na infolinie skutkuje tylko informacja, ze juz zaraz bilet bedzie wystawiony, ze za pol godziny dostane potwierdzenie itd. Dzien wylotu sie zbliza a biletu jak nie bylo tak nie ma.


U mnie kiedys byla podobna sytuacja, tylko ze pod zmieniona rezerwacja nie widzialem wcale numeru biletu, a segmenty byly tam juz nowe. Dopiero kiedy nie moglem odprawic sie online na dzien przed odlotem zorientowalem sie, ze cos tu nie gra. Pierwszy telefon na infolinie i pan powiedzial mi, ze to tylko problem techniczny i ze na pewno za godzine wszystko zadziala. Potem wciaz nic, dzwonie drugi raz, bo na Saudii wciaz widzialem stary bilet - pani dopiero wtedy, jak jej zwrocilem uwage na to, ze najprawdopodobniej bilet nie zostal przepisany po zmianie weszla w Amadeusie w "maske" biletu, przeslala do ticketingu i dopiero po kolejnych dwoch-trzech godzinach dostalem ten bilet i odprawa zadzialala. Gorzej byloby, gdybym zorientowal sie na lotnisku. Nie mam pojecia, czemu to idzie tak opornie, skoro to naprawde prosta operacja w systemie, zwlaszcza ze jak piszesz nowe segmenty masz juz wybrane.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1698 PostWysłany: 22 Lip 2022 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1331
Loty: 491
Kilometry: 768 483
srebrny
nelson 1974 napisał(a):
Parę słów na temat obecnego produktu LH. Wcale mnie nie dziwi, że Skytrax odebrał im jedną gwiazdkę.

Powtórzę to, co pisałem wcześniej. Nie zasługują nawet a 3* a tym bardziej na 4! Ciasnota w samolotach na trasach średniego dystansu (Kanary), brak jakiegokolwiek serwisu, uznaniowe, łaskawe (nie) uznawanie przywilejów Gold - gorzej niż w TAPie (bagaż), wielokrotne zmiany rezerwacji do ostatniej chwili, odwołane loty i jednocześnie brak elastyczności w podejściu do pasażerów, czasem zgodzą się na zmianę trasy a czasem nie. Brak obsługi pasażerów na lotniskach tranzytowych w Niemczech - radźcie sobie sami. To są moje doświadczenia z LH z ostatniego półrocza. Słabe.
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1699 PostWysłany: 22 Lip 2022 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 4711
platynowy
travellista napisał(a):
pbak napisał(a):
No bo poziom obslugi w LH spadal regularnie i obecnie szoruje po dnie. Moj przyklad z ostatniego tygodnia: odwolali mi lot z Frankfurtu do Warszawy i przez telefon przebookowali na lot z przesiadka przez MUC. Zmiane dnia wylotu i wydluzenie podrozy o polowe przeboleje ale jakos nie rozumiem dlaczego ten zmieniony bilet nie moze byc do tej pory ostatecznie wystawiony. Pod kodem rezerwacji widze caly czas moj skasowany lot a codzienne dzwonienie na infolinie skutkuje tylko informacja, ze juz zaraz bilet bedzie wystawiony, ze za pol godziny dostane potwierdzenie itd. Dzien wylotu sie zbliza a biletu jak nie bylo tak nie ma.


U mnie kiedys byla podobna sytuacja, tylko ze pod zmieniona rezerwacja nie widzialem wcale numeru biletu, a segmenty byly tam juz nowe. Dopiero kiedy nie moglem odprawic sie online na dzien przed odlotem zorientowalem sie, ze cos tu nie gra. Pierwszy telefon na infolinie i pan powiedzial mi, ze to tylko problem techniczny i ze na pewno za godzine wszystko zadziala. Potem wciaz nic, dzwonie drugi raz, bo na Saudii wciaz widzialem stary bilet - pani dopiero wtedy, jak jej zwrocilem uwage na to, ze najprawdopodobniej bilet nie zostal przepisany po zmianie weszla w Amadeusie w "maske" biletu, przeslala do ticketingu i dopiero po kolejnych dwoch-trzech godzinach dostalem ten bilet i odprawa zadzialala. Gorzej byloby, gdybym zorientowal sie na lotnisku. Nie mam pojecia, czemu to idzie tak opornie, skoro to naprawde prosta operacja w systemie, zwlaszcza ze jak piszesz nowe segmenty masz juz wybrane.

Miałem jakiś czas temu identyczną sytuację z przebukowaniem po zmianach, załatwianie sprawy przez telefon, nowe segmenty niby wstawione, jakieś maile potwierdzające niby dostałem ale jak przyszło co do czego to brak możliwości odprawy online tylko że ja się tym niespecjalnie przejąłem i w dniu podróży pojechałem po prostu na lotnisko, tam przy próbie odprawy "przy okienku" dowiedziałem się, że nie zostały wystawione bilety, osoba z obsługi złapała za telefon, gdzieś tam podzwoniła i po paru minutach bilet został wystawiony, można było się odprawić i lecieć.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
travellista uważa post za pomocny.
 
 
#1700 PostWysłany: 23 Lip 2022 10:40 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5386
platynowy
Dwa przypadki z ostatnich dni w grupie LH:
1) znajoma LAX-POZ : w dniu wylotu z US okazało się, że odwołali rotację FRA-POZ (chyba ciągle ją odwołują z resztą): automatycznie przebudowana w całości na LO (LAX-WAW-POZ) w tym samym dniu; sprawa 600 euro będzie w toku.
2) znajomi WAW-VIE-BER z krótką przesiadką; pierwszy lot opóźniony ex WAW (podany powód: ograniczenia ATC); zmiana biletu automatycznie na poranne połączenie, ale system pozwalał też wybrać szereg innych opcji niestety dopiero jeszcze kolejnego dnia; z hotelem odsyłani tu i tam, ostatecznie po eskalacji dostali voucher na hotel w centrum, za taksówkę mieli sami zapłacić i mają dostać zwrot.
Góra
 Relacje PM off
krzysiekk86 lubi ten post.
 
 
 [ 1736 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group