Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Infolinia Lufthansa: 48 22 512 3917
Poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
Sobota, niedziela, święto 08:30 - 17:00

Nr niemieckiej infolinii: +49 69 86799799


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2900 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 145  Następna
Autor Wiadomość
#1661 PostWysłany: 07 Lip 2022 09:14 

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 91
Loty: 150
Kilometry: 348 214
próbuję się do nich dodzwonić od czwartku w różnych porach doby i nic ... cały czas muzyka. A wyjazd coraz bliżej :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#1662 PostWysłany: 07 Lip 2022 10:27 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1689
Dzwoniłem wiele razy, nigdy nie czekałem dłużej niż 20 minut. +48 22 512 3920
_________________
Tu był link do flightradar
Góra
 Profil Relacje PM off
tom971 uważa post za pomocny.
 
      
#1663 PostWysłany: 07 Lip 2022 11:04 

Rejestracja: 09 Lut 2015
Posty: 171
Loty: 381
Kilometry: 523 337
niebieski
Na numer z koncowka 20 też się dodzwoniłem po 30 minutach, ale on dotyczy akurat odprawy online, przynajmniej tak mi powiedziano. Końcówka 17 dotyczy zmian/anulowania/przebookowania. Udało się wczoraj ostatecznie po 1,5 h wiszenia na słuchawce, szybka zmiana godzin i spokój:)
Myślę, że taka sytuacja będzie przynajmniej do września
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1664 PostWysłany: 07 Lip 2022 11:06 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1689
Dla pomocy technicznej, prosimy wybrać 2. Jeszcze nigdy nikt mi tam nie odmówił pomocy ze zmianą lotu.
_________________
Tu był link do flightradar
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1665 PostWysłany: 07 Lip 2022 13:07 

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 91
Loty: 150
Kilometry: 348 214
Po 1,5 h udało mi się dodzwonić do LH i ustalić nowy lot. Mój lot, który wcześniej był anulowany został /ponowiony więc w sumie nic się nie zmieniało poza 4 dniami oczekiwania na infolinii :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1666 PostWysłany: 08 Lip 2022 07:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 944
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
Newsletter LH Group na temat redukcji klas rezerwacyjnych w okresie wakacyjnym na wybranych trasach. Może kogoś piątek zainteresuje pod kątem ew. anulacji przez przewoźnika.

Update on Lufthansa measures in the current situation

In order to further improve operational stability, Lufthansa will cancel additional flights for July through September 2022. The cancellations will mainly affect German domestic flights and flights within Europe, where there are usually several frequencies or alternative travel options. Popular vacation destinations are currently only affected to a minor extent.

Lufthansa does the utmost to offer an alternative travel option to all guests who are affected by a flight cancellation. To ensure this, availability on Lufthansa flights within Germany and Europe, as well as to the USA and Canada, was temporarily reduced to one booking class per compartment. This applies to new bookings or rebookings through 5 July 2022.

· Applicable to all Lufthansa (LH) operated flights within Germany and Europe and to the USA and Canada (westbound) as well as to all Air Dolomiti (EN) flights

· For these flights, only booking classes J and Y or additionally G and F (on USA and Canada flights) are available for travel through 31 July 2022 (within Germany and Europe) or 10 August 2022 (to the USA and Canada)

· The reduced availability applies to all booking channels (including lufthansa.com and Lufthansa Service Center). Booking or rebooking to any other booking class is restricted to the automated rebooking tools of Lufthansa

· In any reservation system, you can only book one of the available booking classes (J, Y, G, F). For Lufthansa flights, you can rebook after flight cancellations according to the SKCHG/INVOL Policy into the next higher booking class within the same compartment. This means: Economy Class passengers to Y-Class, Business Class passengers to J-Class. No waiver is required.

· Until 5 July 2022 and for travel in the above mentioned time period, rebookings on a voluntary basis can only be made into Y, J, G and F classes with additional collection - waitlist bookings are not possible. New bookings are also only possible in classes Y, J, G and F

· Please note: Lufthansa Group Agency Support sees the same availability as you and has no possibility to make a waitlist booking. Therefore, please refrain from making such requests

Simplified rules for reissues (involuntary)

In order to facilitate your handling and to increase the availability of our Agency Support Teams again, the airlines of the Lufthansa Group have temporarily simplified the rules for reissues on involuntary basis. Please process these on your own without contacting the Lufthansa Group Agency Support. No waiver is required, no ADMs will be issued in these cases.

Validity:

· Up to and including 31 August 2022 (date of reissue)

· Austrian Airlines (257), Brussels Airlines (082), Lufthansa (220) and SWISS (724) tickets with at least one segment which is affected by a flight cancellation or time change of more than two hours

Reissue:

· All flights newly booked as part of a rebooking must bear an OS/SN/EW/LH/LX/EN/4Y/WK flight number and be booked in the originally ticketed compartment. A change of compartment is not permitted, e.g. from Economy Class to Business Class

· Note: The entry in the Endorsement Box must be correct and complete: Always start with "SKCHG" for long-term or "INVOL" for short-term and flight number/date of affected flight e.g., OS225/03MAY. If an OAL caused the flight cancellation/time change, you must also enter the code CNXOAL

All other cases must be processed according to the SKCHG/INVOL Policy and may require a waiver.

Important notes regarding short-term flight cancellations

As already communicated on irreg.lufthansaexperts.com, in case of short-term flight cancellations in the period of within up to 5 days before departure, no (immediate) UN will be set in the PNR in all cases. In this case, you can do the rebooking/reissue without having to request a waiver.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off
babilas lubi ten post.
babilas uważa post za pomocny.
 
      
#1667 PostWysłany: 09 Lip 2022 01:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2019
Posty: 425
Loty: 108
Kilometry: 129 341
srebrny
Hej, czy ktoś ma pomysł co zrobić z taką sytuacją?

Kupiłem bilet przez stronę lufy (WAW-TBS-KRK). Rezerwacja na maila nie chce przyjść (a zapłaciłem prawie godzinę temu), kasa pobrana (płaciłem przez przelewy24) :/ bilet widać tylko na koncie milowym, ale na mailu nic nie ma
_________________
https://www.zamiedzaidalej.pl/

https://www.facebook.com/zamiedzaidalej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1668 PostWysłany: 09 Lip 2022 01:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 854
Loty: 271
Kilometry: 436 930
srebrny
Sprawdź mejla którego podałeś przy rezerwacji.
Mi raz zassał z konta M&M z błedem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1669 PostWysłany: 09 Lip 2022 01:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2019
Posty: 425
Loty: 108
Kilometry: 129 341
srebrny
sprawdziłem, jest ok. dodałem ręcznie bilet do konta lufy i wyświetla się na nim - ale biletu na mailu nadal niet i wyswietla sie, ze numery etixow niedostepne. Dziwne (chyba ze to kwestia tego ze w jedna strone lot obsluguje lufa, a w druga eurowings?)

edyta: próbuję wyświetlić kupon pasażerski, wbijam nr rezerwacji (zassany z miles & more) i pokazuje, że pod tym numerem nie ma żadnego biletu :/

edyta2: po 3.5h od płatności mail przyszedł :D
_________________
https://www.zamiedzaidalej.pl/

https://www.facebook.com/zamiedzaidalej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1670 PostWysłany: 09 Lip 2022 03:27 

Rejestracja: 09 Lip 2022
Posty: 2
Witam serdecznie wszystkich, znalazłam się w dziwnej sytuacji, której nie bardzo rozumiem co dalej zrobić a mianowicie postanowiłam pierwszy raz kupić sobie sama bilet, weszłam na stronę Lufthansy zrobiłam rezerwację, lecz jej nie mogłam opłacić, zrobiłam drugi raz rezerwację, otrzymałam na maila nr rezerwacji ale tej drugiej też nie mogłam opłacić, zrobiłam trzeci raz rezerwację i sądziłam, że udało mi się opłacić, ale pieniędzy z konta nie pobrało, więc dałam sobie spokój i stwierdziłam, że spróbuję ponownie później. Po kilku dniach otrzymałam maila o zmianie godziny loty i trzech opcjach do wyboru, które mam czas wybrać do 21 lipca., ale pieniadze z konta nie zostały pobrane a wchodząc na konto na stronie internetowej i wpisując nr rezerwacji widnieje komunikat, że takiej rezerwacji nie ma. Więc zastanawiam się czy ona jest nadal aktualna i czy po tym 21 lipca pobiorą mi opłatę za dany bilet? Czy komuś się zdarzyło coś takiego? Nie ukrywam, że ta sytuacja spędza mi sen z powiek bo się zestresowałam tym wszystkim. Chciałam nauczyć się sama kupować bilet a jak zwykle namieszałam. Proszę o pomoc. A na infolinię się dodzwonić tam nie idzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1671 PostWysłany: 09 Lip 2022 07:42 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Lufthansa czasami pobiera pieniądze z karty z opóźnieniem, ale zarządzać rezerwacją powinno się dać normalnie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1672 PostWysłany: 09 Lip 2022 11:29 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
@Magdusia
Mi LH kiedyś pobrała pieniądze z karty kilka miesięcy po odbytym locie.
W powyższej sytuacji pozostaje dzwonić na infolinię do skutku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1673 PostWysłany: 09 Lip 2022 17:39 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
molka11 napisał(a):
próbuję się do nich dodzwonić od czwartku w różnych porach doby i nic ... cały czas muzyka. A wyjazd coraz bliżej :/


U mnie nawet nie było muzyki, tylko od razu zajęty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1674 PostWysłany: 12 Lip 2022 11:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2021
Posty: 126
Cześć,
Czy w LH w Y+ przysługuje darmowy wybór miejsca? Bilet rezerwowany przez OTA, więc przez stronkę LH nic nie mogę zdziałać. Na infolinii widzą niby płatny wybór, z drugiej strony na lotach operowanych przez United bez problemu miejsca się udało zarezerwować.
Z góry dzięki za pomoc.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1675 PostWysłany: 12 Lip 2022 15:06 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Nie przysługuje, chyba że masz SEN, ale podczas checkin wybór z dostępnych miejsc jest za darmo.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1676 PostWysłany: 14 Lip 2022 17:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1166
Loty: 363
Kilometry: 392 814
niebieski
Mimo posiadania taryfy ECO LIGHT, miałem możliwość darmowego wyboru miejsc przy OLCI (miniony tydzień) - cały samolot prawie pusty, dodana karta FTL M&M (dla mnie i współpodróżującej pasażerki na tym samym bilecie). Co ciekawe, kolega z Goldem z dalekiego kraju nie miał możliwości darmowego wyboru miejsc (na innych rejsach, ale w tym samym czasie). Być może "swoich" traktują lepiej, tzn. statusowych z M&M, a inne programy już mają płacić.

Przetestowana kwestia FQTV. Walczyłem na infolinii łącznie 4 razy. Jedna pani jakby dodała oddzielnie FQTV i FQTS jakie sobie życzyłem, ale przy próbie weryfikacji podczas kolejnego połączenia z call center wyszło, że jednak ta poprzednia osoba dodała dla każdego sektora inny numer (tu taki, tam inny). No nic, zrezygnowany podczas OLCI wbiłem SKG do wygenerowania kart pokładowych. Oczywiście nad kodem QR "priority boarding" - dodane do walleta. Natychmiast po zmieniłem sobie FQTV na FTL M&M i nie dodając do walleta, pobrałem po prostu dokumenty podróży do apki LH. Raz sobie wszedłem na pokład skanując z walleta (z wbitym SKG = innym niż finalnie zaktualizowany w rezerwacji; innym razem wchodziłem skanując z apki LH (wedle której kod już nie miał priority boarding ale FTL M&M) - na 6 wylatanych sektorów wszystko naliczyło się zgodnie z tym, co było ostatecznie zaktualizowane w rezerwacji. Niezależnie od tego, które karty pokładowe sobie skanowałem. Ta z priority boarding mimo wbicia FTLa przepuszczała natomiast ta bez priority boarding normalnie pokazała czerwonego iksa.

A zatem oświadczam. Bramka Fast Track nie weryfikuje online możliwości przejścia - jeśli w kodzie QR jest Y, to przepuści (de facto, zrobiłem nawet hard test z powodzeniem). Salonik już widzi status bardzo precyzyjnie (są programy, gdzie numer się nie zmienia i będący kiedyś gold a dzisiaj silver jest widziany jako silver natychmiast. Bramka nie weryfikuje online niczego związanego z rezerwacją - ma przepuścić pasażera w oparciu o zgodność podstawowych danych pomiędzy kodem QR a Alteą.
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
#1677 PostWysłany: 19 Lip 2022 11:05 

Rejestracja: 09 Lut 2015
Posty: 171
Loty: 381
Kilometry: 523 337
niebieski
Informacyjnie tylko, na lotach LH znowu obowiązują maseczki. Jak ktoś się zapomni to oczywiście w samolocie dostanie na wejściu
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1678 PostWysłany: 19 Lip 2022 12:02 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7862
HON fly4free
A kiedyś formalnie przestały ? To wynika z cowidowych przepisów niemieckich a nie decyzji samej LH, a te zauważalnie wolniej były / są liberalizowane niż w innych krajach europejskich.

@1955845624: co do wyboru miejsc : z obcym *G mogłem dowolnie sobie (plus drugiej osobie na rezerwacji bez statusu) zmienić to co system wybrał - miałem prawie cały samolot do dyspozycji.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
1955845624 uważa post za pomocny.
 
      
#1679 PostWysłany: 19 Lip 2022 17:24 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Konsultant po 40 minutach oczekiwania rozłączył się po chwili i nie zmienił lotu. Czy istnieje możliwość wyboru innego lotu niż oferowany automatycznie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1680 PostWysłany: 19 Lip 2022 17:55 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22331
Ano, zmieniłem bcn-fra-bue na bcn-zrh-gru-eze. Zmiana lotu 15 minut
Góra
 Profil Relacje PM off
zbery lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2900 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 145  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group