Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 24 Kwi 2021 06:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3235
HON fly4free
Aby rozpoczac zale PLANOWANIE i wspoine dogadywanie - rowniez dolotow (i nie zasmiecac oryginalnego tematu) po upadlym deal'u OW przez Pacyfik UA/AA - East Coast USA do Japonii/Guam :-)
Kontynuacja z: loty-ow-przez-pacyfik,1551,110311&start=260
I aby cos zapodac na wstep (co i tak pewnie wszyscy wiedza :-)) na szybko, ale nie najtaniej - doloty:
https://www.lot.com/pl/pl/promocja-milowa
PL-US - M&M - 20k mil + 670PLN tax
JP-PL - M&M - 30k mil (chyba) + 570PLN tax
Szczegoly: miles-more-promocje-milowe-i-nie-tylko,1574,1394&p=1427652&hilit=najmilszy#p1427652


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
navigare necesse est
Image


Ostatnio edytowany przez Abcn, 24 Kwi 2021 11:15, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2 PostWysłany: 24 Kwi 2021 11:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2626
HON fly4free
Troche info o polityce zmiany w UA w wypadku opoznien/anulowania, bo to chyba prawie kazdego interesuje:

Załącznik:
UApolicy.JPG

Załącznik:
UApolicy2.JPG


https://www.united.com/ual/en/us/fly/he ... tions.html

https://www.united.com/ual/en/us/fly/he ... anges.html

E:

Tutaj jeszcze info jak to wyglada na chwile obecna w praktyce. UA pozwala na zmiany +/- 7 dni jesli przylot badz odlot zmieni sie o min. 2h i ewentualna zmiane lotniska w promieniu 100mil (np. PHL do EWR 85mil, PDV do BOS 50mil) itp.

Q:
If my flights get cancelled, would I be allowed to rebook in the same calendar day only or within the -24/+24 hours time period for free without any charge?
A:
Generally +-7 days and if the outbound, you can also change the return to keep the trip of the same length

Additional parameters for flights impacted by schedule changes
1.Non-stops may go to connecting flights, and connecting flights may go to non-stops
2. Connecting hub may be changed
3. If original day of departure is unavailable, may depart 7 days prior to or after original departure date. If outbound flight is impacted, subsequent flights on same itinerary may be changed to maintain original length of trip.***
***Alternate airports within a 100 mile radius of the original origin or departure airport

za FT odpowiedz od ''doswiadczonego uzytkownika latajacego UA (caly temat ma 208 stron/przeczytalem ostatni rok)

-Am I permitted to make adjustments to both directions even if only one had a schedule change?
-Am I permitted to switch from a connecting flight to a nonstop?
-Am I permitted to use a co-terminal airport?
1- Yes, I did that in the past
2- Yes
3- You could change the origin/destination airport within 150 miles radius from the originally booked one.

By the way, a kind reminder that only the first change would have the fare difference waived. If you would like to do a voluntary change after you have re-ticketed your booking with new tickets, you might be asked to pay a fare difference.


Ponizej szczegolowe wytyczne UA w wypadku zmian (portal stworzony dla agentow etc.)

https://jetstream.united.com/#/sub-link ... 006V2voEAC


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#3 PostWysłany: 24 Kwi 2021 20:35 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 934
srebrny
Wydaje mi się, że przede wszystkim powinniście przeczytać wątek japonia-i-covid,1130,155052 do samego końca koniecznie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 24 Kwi 2021 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3235
HON fly4free
To wiadomo. ;-) zawsze mozna wysiąść po drodze, a nie w KIX/NGO/TYO
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 24 Kwi 2021 20:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2193
HON fly4free
@man4business Tak.
Wiemy.
Ale lubimy poczuć się jak tuzy, którzy mają bilety za mniej niż 500 złotych na podróż przez pół świata.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#6 PostWysłany: 24 Kwi 2021 21:21 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 934
srebrny
Jeśli da się wysiąść w GUM czy Hawaje (w sensie - można wsiąść na takie loty pomimo np. docelowej zamkniętej Japonii), to ewentualnie bilet ma sens.
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 24 Kwi 2021 22:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3235
HON fly4free
A dlaczego mialoby sie nie dac? Przywiaza do fotela, aresztują? :-)
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 24 Kwi 2021 22:40 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5372
Loty: 392
Kilometry: 793 575
Nie odprawia Cie w ogole jak nie bedziesz miał kwitów do finalnej destynacji ale MIA czy PHL tez spoko :)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#9 PostWysłany: 24 Kwi 2021 23:32 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5809
HON fly4free
@man4business: wróżenie z fusów, chociaż oczywiście trzeba być świadomym, że "za rok" sytuacja może wcale się nie zmienić znacząco w stosunku do dzisiejszej
@jaco027: tak jak wspomniał @oskiboski: nie wejdziesz na pokład nawet pierwszego domestica, więc nie dolecisz też na HNL ani GUM - natomiast problem ten powinno rozwiązać, przynajmniej teoretycznie, skorzystanie z ewentualnych zmian rozkładów i dodanie "prawdziwego" stopa (>24 h) - wtedy do miejsca stopa powinno się dolecieć niezależnie od sytuacji w JP.
@Flyguy: dzięki za podsumowanie - teoretycznie, patrząc na te zasady, w razie zmian powinno dać się utrzymać także oryginalny routing - czyli nie dać sobie zamienić X-HNL-GUM-JP na X-JP; a jedynie odpowiednio poprzesuwać loty ; zasadnicze pytanie czy to także pozwoli na dodanie stopa , ale sytuacja może być różnorodna - inaczej wygląda przesunięcie o 2 h wylotu z HNL do GUM i na tej podstawie żądanie lotu za 2 dni, a inaczej skasowanie jedynego lotu na tej trasie w danym dniu i przesunięcie go na kolejny dostępny. Osobna kwestia czy każda modyfikacja ponad 2 h któregokolwiek lotu uprawnia do zmian, czy tylko pierwszego ("wylot") i ostatniego ("przylot"). Trasy są tak skomplikowane, że przy odrobinie dobrej woli agenta IMO dadzą pole do kreatywności.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#10 PostWysłany: 25 Kwi 2021 00:01 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 934
srebrny
"@man4business: wróżenie z fusów" - nic podobnego. Przeczytałeś wątek o covid w Japonii do końca? Plus: jesteś świadom, że Australia i Nowa Zelandia może otworzą się w 2023? Plus: jesteś świadom tego jak ześwirowani są Azjaci (a Japończycy zwłaszcza) na punkcie infekcji, maseczek itp? To razem daje obraz, prognozę (a nie rzucanie kostką), że Japonia nie będzie otwarta na ruch turystyczny na początku 2022. Wcale tego Wam i sobie nie życzę, bo chętnie bym do Japonii (choć inną trasą) poleciał.
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 25 Kwi 2021 00:11 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5809
HON fly4free
@man4business: zdaje sobie sprawę, że Japończycy są pod tym względem ześwirowani, ale nie przesądzałbym w tym momencie kwestii tego, czy się otworzą za pól roku, za rok czy dekadę. Myślę, że roztrząsanie tego w tej chwili jest pozbawione sensu; każdy przecież jest świadomy, rezerwując taki bilet, że być może nie będzie się go dało przelecieć na początku 2022.

W tym wątku raczej skupiłbym się, przynajmniej w tym momencie, na dyskusji o biletach UA i kwestiach z tym związanych, a dywagacje covidowe pozostawił do innych tematów.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#12 PostWysłany: 25 Kwi 2021 08:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3235
HON fly4free
@man4business Challenge w postaci "a wjecie, ze nie wjedziecie?" w tym momencie, nie ma wiekszego sensu, gdy kazdy kto chcial juz sie zatowarowal....widzialem, ze ostrzegales, o tym w trakcie zabaway, ale:
- @Garmond ma racje - to jest polowa, jak nie wieksza czesc tego dealu
- @Flyguy ma racje, chyba wiekszosc (jak nie wszyscy) kupowala z mysla, ze za "rok" (03'22) na pewno pojawia sie jakies zmiany w rozkladzie i ten OW ticket da sie bardzo znaczaco zmodyfikowac zarowno co do stopow >24h, jak i ew. miejsca zakonczenia
- @marek2011 ma racje: nalezy skupic sie na planowaniu i ew. zmianach, a nie nad uzalaniem sie, ze mleko sie rozlalo...zwlaszcza przy tego typy dealach... to nie w stylu tego forum i wszystkich chetnych na takie imprezy... :-) no offence
- I tak na marginesie, w zyciu juz mialem kilka, jak nie kilkanascie sytuacji, gdzie BP nie wystawaino mi na cala trase. Rozni przewoznicy, dziwne kombinacje, itp..."nie dawalo sie", wiec na pierwsze1-2 odcinki byl BP, na nastepne 2-3 nie. Nie wiem jak to obecnie zadziala w dobie COVID, czy zapisy w TIMATIC beda bezwglednie egzekwowane na starcie i kazdym porcie, czy nie. Mi sie zdazalo roznie, zarowno na moja korzysc, jak i niekorzysc. A poza tym pomimo zamarachy w JP, za rok moze pozwola na connectingt flights / transfer i bedzie mozna po prostu szybko wyleciec z pierwszego lotniska w JP...ale na dzisiaj, to gdybanie
A plan jest mniej wiecej taki:
1. UA/AA zmienia rozklad -> robimy stopy >24h ew. zmieniamy final destination
2. brak zmiany rozkladu:
a) lecimy wg rezerwacji, on-line checkin - chyba nie powinno byc problemu i ew. odbicie od agenta nie grozi na terenie US/terytoriow w PHL/MIA/PVD/SFO/OGG/HNL, nie wiem jak w GUM
b) agent na check-in jest zwolennikiem teorii @man4business, to moze sie uda zrobic czesc trasy - final stop w SFO/HNL/GUM? zobaczymy...
c) moze bedzie dozwolony juz transit w JP i trasa do zrobienia wg wstepnej rezerwacji a JP zobaczymy... lotnisko przez kilka godzin :-)
d) w JP nic sie nie zmienilo od dzisiaj, agent jest 100% wyznawca TIMATICa i mowi "no way" - biore taxy - co jest akurat polowa tej zawrotnej kwoty i pokrece sie troche po PHL i East Coast - sprawdze czy byle kasyno Trampa w Atlantic City na pewno jest rozwalone i ew. polece gdzies do "fly over states" sprawdzic jak sie maja parki narodowe w US.
Tak wiec plan A, B. i C jest. Jesli cos przeoczylem, to chetnie uslysze podpowiedzi na plan D :-)
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#13 PostWysłany: 25 Kwi 2021 09:09 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 934
srebrny
No... jest jeszcze plan E - że nie pokręcisz się nawet po PHL i East Coast, bo USA się nie otworzy :lol: Niemożliwe, prawda? Tak samo, jak wtedy gdy Trump wprowadzał w marcu 2020 ban na loty. Czy wtedy wszyscy nie byli przekonani, że w wakacje będzie po sprawie? Ban jest już 13 miesięcy i nadal jest zaostrzany. Ok, ale to tyle, bo nie jest to miejsce na takie spekulacje. Bardziej mi chodziło o to, że jeśli Japonia będzie zamknięta (co nadal uważam za bardziej prawdopodobne), to jednak planowanie trasy jest o wiele bardziej inne. Bo np. kiedy zdecydujesz, że nie szukasz odcinków dalszych z Japonii, tylko z Guam? To chyba sporo zmienia ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 25 Kwi 2021 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3235
HON fly4free
OMG - cytyjac klasyka "imposybilizm" w pelnej krasie. Z takim nastawieniem, to nie na forum F4F trzeba siedziec (i planowac), tylko w domu!
Ja rozumiem - przeciagajaca sie slaba wiosna, a wlasciwie jakies tam przedwiosnie jeszcze...lockdown (jakkowiek wygladajacy w wydaniu PL), zmeczenie COVIDem od ostatniej jesieni...ale jesli Pan "Nie Da Sie" ma racje, to wlasciwie, nie ma sensu w ogole planowac nic... :-)
Dobra, poza tym wtretem plan E i F (aby interlokutor mial material do krytyki :-):
E: US - nie jest zamkniety na dzisiaj na 100% - tranzyt mozliwy. jesli bedzie obwarowany jak teraz, to ew. wczesniej jakas Dominikana, albo Jukatan, np. szlakiem @tropikey. A wracajac jeszcze do latania po US, to s loty wew. wiec wcale nie jestem taki pewien, ze sie nieu uda wejsc udprawic online i wejsc na poklad do SFI, czy OGG, byc moze nawet GUM - do odprawy online i BP wystarczy zapewne spelnienie dodatkowych wymagan sanitarnych ww. wysp. obecnie test w certyfikowanym osrodku.
F: juz nic z planow A-E nie wypali (watpie), to zakladam, ze jednak jakas zmiana rozkladu wpadnie i calosc do anulacji i czekanie na nastepna zabawe/okazje. Do konca kwietnia, czy maja i tak mozna ten bilet elastycznie anulowac ze zrotem 100%. :-)
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#15 PostWysłany: 25 Kwi 2021 11:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Wrz 2014
Posty: 709
Loty: 153
Kilometry: 451 125
platynowy
@man4business nie ma co nas deprymować.
Ja mam bilety na 1.12 i głęboko wierzę, że uda mi się coś z tego wycisnąć.

W moim przypadku 1h w HNL i 24h na GUM, a po drodze przesiadka w IAH pozwalają domniemać,że BP będą wydawane na dwa 2 pierwsze odcinki. Nie sądzę bowiem, że bagaż rejestrowany mógłbym nadać do JP mając prawie dobę w GUM. Mi to oczywiście pasuje bo docelowo chce poskakać po wyspach Mikronezji przy pomocy UA154 i UA155 w obu kierunkach. Oczywiście ostatni odcinek to no show (MIA-IAH-HNL-GUM-NRT).

Na dzisiaj jakbym miał dokończyć tego składaka (pomijam kwestię Covidowe) użył bym oczywiście mil
Start i meta w WAW
80k m&m i 6000 Delta SkyMiles + 885zł (w tym cena EF z tego Dealu) daje w mojej opinii bdb cenę.

Załącznik:
waw-ewr.PNG

Załącznik:
lga-mia.PNG

Załącznik:
gum-waw.PNG


Ja z pewnością dodałbym do tego pobyt na Wyspach Marshalla i 2x island hoppery + stopy na Chuuk i np. Pohnpei (35k m&m + 466zł).
Da to łącznie 105k. m&m + 6k delta + 1349 zł.
Załącznik:
gum-maj.PNG


Wówczas cała trasa wyglądałaby tak:
Załącznik:
mapa.PNG

Dla porównania wrzucę aktualną cenę za taką trasę.
Załącznik:
rtw.PNG

Jeśli juz uda nam się wsiąść na pokład do GUM (przy założeniu że JP będzie nadal zamknięte) możemy ratować się w miarę tanimi lotami do Korei lub z wykorzystaniem mil i lotów UA przez Manilę.
Załącznik:
gum-mnl.PNG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
11 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#16 PostWysłany: 25 Kwi 2021 13:07 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5809
HON fly4free
@J1: zapomniałeś o planie Tv2.3 - Filipiny zamknięte :lol:
A tak serio całkiem zgrabny pomysł.
Góra
 Relacje PM off
J.1 lubi ten post.
 
 
#17 PostWysłany: 25 Kwi 2021 14:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2016
Posty: 283
srebrny
@J.1 możesz spalić 25K mil i dopłacić niecałe 50 PLN ;)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#18 PostWysłany: 25 Kwi 2021 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3235
HON fly4free
@solek Fajne, ale to jeden lot, wiec nawet bez wyjscia z samolotu (aczkolwiek 4 legs) :-)
Mozna tez 2 dni wczesniej ze stopem kilkanascie godzin w PNI...


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#19 PostWysłany: 25 Kwi 2021 16:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 1237
Loty: 139
Kilometry: 200 341
złoty
sam nie skorzystalem z tego deala, ale mysle ze w kwestii dolotow warto przyczaic sie na ewentualna "promocje" LOTu na OJ albo DOJ. Oczywiscie zakladajac ze do 2022 wroci regularna siatka z polaczeniami do Stanow i Japonii.
Góra
 Relacje PM off
jaco027 lubi ten post.
 
 
#20 PostWysłany: 25 Kwi 2021 16:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3235
HON fly4free
Taki jest plan A od samego poczatku ;-)
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off
tunczaj lubi ten post.
 
 
 [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group