Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 16 Sty 2013 13:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1341
srebrny
Karoln napisał(a):
Ja mam pytanko taki, może już było setki razy ale...
Jak miałbym pusty bidon w podręcznym zostanie on wyrzucony przy kontroli ?


Ja przewoziłem wiele razy pusty termos i sprawdzali jedynie czy jest pusty i nie było problemu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#142 PostWysłany: 16 Sty 2013 13:57 

Rejestracja: 21 Gru 2012
Posty: 9
O super dzięki wielkie :) A jak jest z Wodą na lotniskach w Pyrzowicach i Dortmundzie? Zdatna do picia ??
Góra
 Relacje PM off  
 
#143 PostWysłany: 12 Mar 2013 19:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lut 2013
Posty: 3
Co do rzymskiego Ciampino, to ostatnio (połowa lutego) przechodziło WSZYSTKO. Nawet woda 2l...
_________________
"Słówkiem się nieuk wyda.."
Góra
 Relacje PM off  
 
#144 PostWysłany: 13 Mar 2013 01:15 

Rejestracja: 26 Kwi 2012
Posty: 184
Kup w Rossmannie buteleczki po 100ml i tam wlej co chcesz :) sprawdzone, szczególnie jak lecisz w kierunkach fiordów, gdzie ceny - powalają :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#145 PostWysłany: 14 Kwi 2013 12:57 

Rejestracja: 12 Kwi 2013
Posty: 12
Wiem że na tym forum jest wiele osób doświadczonych w podróżach budżetowych. Dlatego mam pytanko, jakie jedzenie wziąć ze sobą najlepiej na wyjazd na 6dni na Majorkę? Oczywiście chodzi by nie bylo zbyt ciężkie i zmieściło mi się w plecaku razem z innym bagażem.
Myślałam o gotowanych jajkach, chlebie pakowanym z długim terminem ważności, kabanosach..
Góra
 Relacje PM off  
 
#146 PostWysłany: 14 Kwi 2013 13:59 

Rejestracja: 08 Gru 2011
Posty: 540
Może cześć osób się z tym nie zgodzi, ale ja po ostatnich doświadczeniach stwierdzam, że nie warto zabierać ogromnych ilości jedzenia na zagraniczne wojaże. Już będąc w Rzymie przywoziłem z powrotem zupki, a teraz w Paryżu to zjadłem tylko jedną.

Po pierwsze dzięki temu zaoszczędza się miejsce w bagażu, po drugie w czasie wycieczki jemy to na co akurat mamy ochotę, a nie jesteśmy skazani na to co zapakowaliśmy (ostatnio napakowałem batonów, a potem mi nie smakowały :D), mamy możliwość spróbowania lokalnego jedzenia, a robiąc zakupy w sklepach typu Lidl, Carrefour nie wychodzi to wcale tak drogo.

Owszem jakieś kanapki wziąć można, ale moim zdaniem nie warto pakować potężnej wałówki.

WYJĄTEK - Skandynawia. Lecąc do Norwegii absolutnie konieczny jest własny prowiant, bo ceny tam rozwalają portfel.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#147 PostWysłany: 28 Maj 2013 15:19 

Rejestracja: 23 Lut 2011
Posty: 2
Czy ma ktos doswiadczenie z przewozeniem np. sera albo szynki ( nie pakowanych proznowio ) ? Lecimy do Bergamo i zasnatawiam sie nad powrotem z odrobina mozarelli ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#148 PostWysłany: 28 Maj 2013 15:40 

Rejestracja: 12 Kwi 2010
Posty: 277
niebieski
zgadzam się z Kleyo w 100 % procentach. Lecieć do Włoch i jeść zupki to raczej większego sensu nie ma!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#149 PostWysłany: 28 Maj 2013 15:43 

Rejestracja: 20 Maj 2013
Posty: 6
Hej,
ja z przewożeniem jedzenia nigdy nie miałem problemów.

Co do napojów to jest różnie, zazwyczaj sprawdzają i nie wpuszczą z pojemnikami większymi niż 100ml (i tak teoretycznie powinno być)
Chociaż ostatnio w Barcelonie na T2 Celnik wyrzucił 2 puszki napoju a pozwolił zostawić 1,5L butelkę wody (nie otwieraną) - co mnie zdziwiło.
puszki pewnie uznali za materiały niebezpieczne, więc nie wiem jak byłoby z konserwami
Góra
 Relacje PM off  
 
#150 PostWysłany: 28 Maj 2013 15:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5177
Zbanowany
auss napisał(a):
Czy ma ktos doswiadczenie z przewozeniem np. sera albo szynki ( nie pakowanych proznowio ) ? Lecimy do Bergamo i zasnatawiam sie nad powrotem z odrobina mozarelli ;)

czasem nawet twardsze sery (parmezan) zabierają wiec jest ryzyko, że się nie uda.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#151 PostWysłany: 28 Maj 2013 16:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6285
Loty: 171
Kilometry: 188 843
srebrny
namteH napisał(a):
auss napisał(a):
Czy ma ktos doswiadczenie z przewozeniem np. sera albo szynki ( nie pakowanych proznowio ) ? Lecimy do Bergamo i zasnatawiam sie nad powrotem z odrobina mozarelli ;)

czasem nawet twardsze sery (parmezan) zabierają wiec jest ryzyko, że się nie uda.



Wiozłem parmezan z Bergamo. Nie było żadnych problemów. Nie proszono o wyjęcie z bagażu itp.
Girony wiozłem jakąś kiełbaskę i też bez problemów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#152 PostWysłany: 20 Sie 2013 13:48 

Rejestracja: 19 Sie 2013
Posty: 5
Witam co byście proponowali zabrać(dokładniej-prosiłabym o wymienienie) na 3 tygodnie? tak żebym nie miała problemów przy sprawdzaniu, na lotnisku?
- wliczając w listę mięso, jakieś puszki konserwy? ryże, makarony, parówki itp..
Proszę o sprawdzone propozycje, których nie będą się czepiali na lotnisku

Pozdrawiam!
Góra
 Relacje PM off  
 
#153 PostWysłany: 20 Sie 2013 13:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7691
Loty: 15
Kilometry: 58 252
niebieski
imakina napisał(a):
Witam co byście proponowali zabrać(dokładniej-prosiłabym o wymienienie) na 3 tygodnie?


A gdzie jedziesz? Na pustynię?
Ja rozumiem, tydzień i wędliny np. suszone, ale ryż i makaron na 3 tyg i to w podręczny?

Jak nie ma być sklepów i żywności na miejscu, to brać liofilizowane bo stosunkowo najmniej ważą, ale jakie pyszne to jest ... ;)
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Relacje PM off  
 
#154 PostWysłany: 20 Sie 2013 14:05 

Rejestracja: 17 Lip 2013
Posty: 39
Loty: 30
Kilometry: 37 264
kleyo napisał(a):
Może cześć osób się z tym nie zgodzi, ale ja po ostatnich doświadczeniach stwierdzam, że nie warto zabierać ogromnych ilości jedzenia na zagraniczne wojaże. Już będąc w Rzymie przywoziłem z powrotem zupki, a teraz w Paryżu to zjadłem tylko jedną.

Po pierwsze dzięki temu zaoszczędza się miejsce w bagażu, po drugie w czasie wycieczki jemy to na co akurat mamy ochotę, a nie jesteśmy skazani na to co zapakowaliśmy (ostatnio napakowałem batonów, a potem mi nie smakowały :D), mamy możliwość spróbowania lokalnego jedzenia, a robiąc zakupy w sklepach typu Lidl, Carrefour nie wychodzi to wcale tak drogo.

Owszem jakieś kanapki wziąć można, ale moim zdaniem nie warto pakować potężnej wałówki.

WYJĄTEK - Skandynawia. Lecąc do Norwegii absolutnie konieczny jest własny prowiant, bo ceny tam rozwalają portfel.



Zgadzam się w 100%. Nie ma co brać nie wiadomo ile bo się tego nie zje, ja zazwyczaj zabieram chleb ( mały), ser żółty w plasterkach, szynke jakieś 30 dg zapakowane termicznie, jakiś pasztet i jakieś zagryzki w stylu krakersy i paluszki. Zupek chińskich już nawt nie zabieram bo zazwyczaj z nimi wracałam haha:)
Góra
 Relacje PM off  
 
#155 PostWysłany: 20 Sie 2013 14:07 

Rejestracja: 19 Sie 2013
Posty: 5
mashacra napisał(a):
imakina napisał(a):
Witam co byście proponowali zabrać(dokładniej-prosiłabym o wymienienie) na 3 tygodnie?


A gdzie jedziesz? Na pustynię?
Ja rozumiem, tydzień i wędliny np. suszone, ale ryż i makaron na 3 tyg i to w podręczny?

Jak nie ma być sklepów i żywności na miejscu, to brać liofilizowane bo stosunkowo najmniej ważą, ale jakie pyszne to jest ... ;)



Nie, nie jadę na pustynie, po co te ironie.. Zapomniałam dodać gdzie wyjeżdżam, zresztą to chyba nie jest tak istotne.. Po prostu pytam o propozycje..
Zamówiłam również bagaż rejestrowany, ale nie widziałam takiego wątku na forum, więc proszę o propozycję tutaj..
Góra
 Relacje PM off  
 
#156 PostWysłany: 20 Sie 2013 14:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2012
Posty: 265
zgadzam się z przedmówcami - ja też wracałam z zupkami do domu :mrgreen:
może opisz dokąd lecisz i jak masz zamiar podróżować (kempingi, hostele, airbnb itp.), to forumowicze Ci doradzą czy warto i co warto z PL zabrać...
_________________
'The journey is what brings us happiness... not the destination'
Góra
 Relacje PM off  
 
#157 PostWysłany: 20 Sie 2013 14:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7691
Loty: 15
Kilometry: 58 252
niebieski
imakina napisał(a):
Nie, nie jadę na pustynie, po co te ironie.. Zapomniałam dodać gdzie wyjeżdżam, zresztą to chyba nie jest tak istotne.. Po prostu pytam o propozycje..
Zamówiłam również bagaż rejestrowany, ale nie widziałam takiego wątku na forum, więc proszę o propozycję tutaj..


To nie ironia tylko czyste niedowierzanie że z podręcznym mozna lecieć na 3 tyg. i chcieć jeszcze na ten czas zabrać jedzenie :D

To doprecyzuj gdzie lecisz, w rejestrowany możesz wpakować prawie wszystko co jadalne z wyjątkami co do kierunku lotu.

Zadaj sobie pytanie czy wolisz nosić dodatkowe 5-10 kg żarcia na plecach czy może trochę dopłacić do zakupów w porównaniu do Polski w droższych krajach i kupować na bieżąco, żywić się lokalnie, a w tanich krajach zabieranie ryżu jest bez sensu.
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Relacje PM off  
 
#158 PostWysłany: 20 Sie 2013 14:24 

Rejestracja: 19 Sie 2013
Posty: 5
mashacra napisał(a):
imakina napisał(a):
Nie, nie jadę na pustynie, po co te ironie.. Zapomniałam dodać gdzie wyjeżdżam, zresztą to chyba nie jest tak istotne.. Po prostu pytam o propozycje..
Zamówiłam również bagaż rejestrowany, ale nie widziałam takiego wątku na forum, więc proszę o propozycję tutaj..


To nie ironia tylko czyste niedowierzanie że z podręcznym mozna lecieć na 3 tyg. i chcieć jeszcze na ten czas zabrać jedzenie :D

To doprecyzuj gdzie lecisz, w rejestrowany możesz wpakować prawie wszystko co jadalne z wyjątkami co do kierunku lotu.

Zadaj sobie pytanie czy wolisz nosić dodatkowe 5-10 kg żarcia na plecach czy może trochę dopłacić do zakupów w porównaniu do Polski w droższych krajach i kupować na bieżąco, żywić się lokalnie, a w tanich krajach zabieranie ryżu jest bez sensu.



Norwegia. Większość osób zgodzi się, że jest to drogi kraj. Będę spała u znajomych, ale zapewnić jedzenie wolę sobie z własnej kieszeni, zabierając je z Polski.

Co do bagażu rejestrowanego, przecież jego też sprawdzają, więc to co tyczy się małego podręcznego to samo będzie odnośnie rejestrowanego? tak?
Góra
 Relacje PM off  
 
#159 PostWysłany: 20 Sie 2013 14:33 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 910
niebieski
W rejestrowanym można o wiele więcej(np. alkohole, oliwy), puszki, produkty o konsystencji półpłynnej, żelowej i jakiej tylko chcesz. Do podręcznego nie ma co tego kłaść, bo wiadomo-bramki. No, może tylko durian zabroniony... :D
Miłego pobytu!
Góra
 Relacje PM off  
 
#160 PostWysłany: 20 Sie 2013 14:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7691
Loty: 15
Kilometry: 58 252
niebieski
imakina napisał(a):
Co do bagażu rejestrowanego, przecież jego też sprawdzają, więc to co tyczy się małego podręcznego to samo będzie odnośnie rejestrowanego? tak?


Sprawdzają/prześwietlają rejestrowany jak będą mieć podejrzenia to rozbebeszą, dlatego elektronika do podręcznego.
Rejestrowany przydaje się do szeroko pojętych płynów (w sensie fizycznym) w tym pasztetu w puszce.

A w Norwegii tanie grzyby są w lesie jak lubisz, udanego pobytu.
Inna sprawa jak dużo chcesz jedzenia zabrać to wyślij kurierem taniej wychodzi niż specjalnie brany rejestrowany w lowcostach chyba, że masz gratis rejestrowany.
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group