Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 06 Sty 2015 01:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 472
Ja się jeszcze nie potknąłem, ale w sumie intensywnie nie szukałem. Teraz UA mi nie znajduje ani jednego miejsca w tym roku LAX-AKL, za to w drugą stronę tylko na 2 lutego - choć trochę upośledzenie to szuka, może gdzieś są jeszcze miejsca.

Swoją droga, jak masz czas to możesz i swoją trasę zmodyfikować na maks liczbę segmentów:
PEK-TPE-GUM-HNL-LAX-AKL-NRT-PVG-PEK - ze stopem w każdym miejscu za 130k Y, 215k C itd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
#82 PostWysłany: 06 Sty 2015 02:00 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
To są pojedyncze daty, a i to nie zawsze. Ja z kolei nigdy AKL-HNL nie widziałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#83 PostWysłany: 06 Sty 2015 02:08 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
L4FF napisał(a):
Swoją droga, jak masz czas to możesz i swoją trasę zmodyfikować na maks liczbę segmentów:
PEK-TPE-GUM-HNL-LAX-AKL-NRT-PVG-PEK - ze stopem w każdym miejscu za 130k Y, 215k C itd.


Trasa fajna. Ja nie chcę tego lecieć, tylko sprawdzić, czy da się to kupić. Natomiast GUM-HNL to będzie Island Hopper i to akurat chciałbym polecieć podczas następnej wizyty na Hawajach, tylko nie wiem jeszcze jak to policzą w M&M.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#84 PostWysłany: 06 Sty 2015 02:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 472
Dodatkowy plus, jak ktoś lubi tortury, jak jest jeden numer lotu to i jeden segment powinno policzyć. 20k w Y jak Hawaje -> Pacyfik.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#85 PostWysłany: 06 Sty 2015 02:17 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Na to liczę wlaśnie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#86 PostWysłany: 21 Gru 2016 17:21 

Rejestracja: 21 Gru 2016
Posty: 7
Dołączę się do pytania - mam na koncie 300 tysięcy mil. Myślałem, żeby je wykorzystać na swój lot do Azji oraz na companion award dla drugiej osoby - czy jest jakiś sensowniejszy sposób? Do tej pory mile wykorzystywałem głównie na upgrady więc nie mam doświadczenia w innym sposobie wykorzystywania mil...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#87 PostWysłany: 05 Wrz 2017 19:41 

Rejestracja: 31 Sty 2016
Posty: 14
Hej wszystkim, mam do wykorzystanie ok 120k mil M&M. Czy może ktoś pomóc wykorzystać je przy jak najniższych opłatach dodatkowych na jakiś lot do Azji lub Amerki Południowej dla dwóch osób w klasie Economy? Przez promocje na Miles & More Meilenschnäppchen opłaty wychodzą bardzo wysokie. Z góry dzięki za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#88 PostWysłany: 07 Wrz 2017 17:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
Przypominam Wam, że zamiast kupować w LH za mile bilet w obie strony warto jest rozbić podróż na 2 x one way. Wychodzi 1000 mil taniej a na trasie WAW-GRU i kupionej osobno GRU-WAW wyszły dopłaty 1000zł mniej niż gdybym od razu rt kupował. Minusem jest brak możliwości stopovera przy biletach one way.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#89 PostWysłany: 06 Sty 2018 15:00 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 102
Loty: 136
Kilometry: 254 109
Cześć,

Mam około 250 tys. mil w M&M i chciałbym polecieć z żoną do USA najlepiej okolice Nowego Jorku w biznes klasie.
Pytanie do milowych ekspertów jak najlepiej wydać te mile pod względem kosztowym (mil i dopłat) ?
Czekać na jakąś promocję Lufthansy czy LOTem jakoś też się da ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 06 Sty 2018 15:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 531
Kilometry: 818 751
złoty
W LO będziesz miał najniższe dopłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 06 Sty 2018 15:47 

Rejestracja: 11 Mar 2012
Posty: 500
niebieski
PiotrP napisał(a):
Czekać na jakąś promocję Lufthansy czy LOTem jakoś też się da ?


kwestia jak wyceniasz 50 000 mil per osoba. Lot nie robi (nie widzialem jeszcze przynajmniej) promo w C za mile wiec trzeba sie liczyc z pelna stawka (105k). LH robi ale ma znowu wyzsze doplaty. Czyli czy 50 000 mil (tyle w promo w LH jest taniej) jest warte wiecej niz roznica doplat pomiedzy LH i LO. Oraz czy jestes elastyczny jezeli chodzi o terminy. Zapewne zostawienie sobie 50k mil moze miec wymierne korzysci jezeli dalej planujesz jakies wojaze w dziwne miejsca lub "rozbudowe" wycieczki do US.
Góra
 Profil Relacje PM off
PiotrP uważa post za pomocny.
 
      
#92 PostWysłany: 01 Wrz 2018 20:53 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Próbuję znaleźć loty w F z GRU do POZ.

Znalazłem dostępność na LOT GRU-BOG-FRA w F, oraz dostępny jest też lot FRA-POZ w C, niemniej nie można tego złożyć online ani przez telefon.
Agent też nie potrafi pomóc i twierdzi, że nie widzi dostępności tych lotów w F.

Nie wiem czy LH ma stosuje married segments czy też to błąd w systemie ?
Da się to jakość zarezerwować ?
Teoretycznie są to 3 segmenty, czyli zgodnie z zasadami.

Zastanawiam się ewentualnie na dokupieniem FRA-POZ za gotówkę - ale nie wiem jak w takiej sytuacji będzie z wejściem do FCT - na stronie trzeba mieć bilet w F na lot z FRA, na FT twierdzą że podobno wpuszczają z lotem w F do FRA i oddzielnym economy z FRA w tym samym dniu.
Ktoś ma doświadczenia ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#93 PostWysłany: 01 Wrz 2018 22:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
SPLDER napisał(a):

Zastanawiam się ewentualnie na dokupieniem FRA-POZ za gotówkę - ale nie wiem jak w takiej sytuacji będzie z wejściem do FCT - na stronie trzeba mieć bilet w F na lot z FRA, na FT twierdzą że podobno wpuszczają z lotem w F do FRA i oddzielnym economy z FRA w tym samym dniu.
Ktoś ma doświadczenia ?


Przy GRU-FRA-WAW gdzie GRU-FRA w First a dalej tylko w biznesie :( wpuszczają bez problemu, ale to było na jednym bilecie za 105 000 mil
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
      
#94 PostWysłany: 01 Wrz 2018 22:51 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Z tego co właśnie czytam - na jednym bilecie przysługuje z automatu, na oddzielnych dawniej wpuszczali bez problemu, od kilku miesięcy podobno nie chcą wpuszczać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 03 Wrz 2018 15:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
@SPLDER, sprobuj zadzwonic na nr w USA (UK tez sie sprawdza).
To, co na polskiej infolinii "niedasie", tam czesto zalatwiaja bez zmruzenia oka.
Dla przykladu - kupowalem juz award ticket na za dwie godziny bedac na lotnisku, stojac w kolejce do okienka RYR po skasowanym locie 8-)

Na osobnym bilecie, czy to C, czy Y - nie ryzykowalbym. Szkoda leciec pol swiata i na koniec zostac cofnietym do Welcome Lounge zamiast FCT/FCL. Tragedyja.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
#96 PostWysłany: 03 Wrz 2018 19:11 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
FCL z tego co czytam przysługuje na różnych biletach, przy przylocie w LH F, natomiast FCT tylko na jednym bilecie.
Jeśli nie uda się tego złożyć na jednym bilecie w styczeniu, to przełożę ten wyjazd na następny sezon - na grudzień przyszłego roku. Jak już mam wydać 210 tys mil na pierwszą klasę to wolę to wykorzystać w pełni , nie wiadomo kiedy następny raz będę miał taką możliwość;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 03 Wrz 2018 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 965
Loty: 372
Kilometry: 561 898
srebrny
@SPLDER Próbowałem ostatnio rezerwować POZ-FRA-ADD i odcinku POZ-FRA i odwrotnie, w ogóle nie ma dostępnego za mile. Nie ma i koniec.
Ostatecznie lecę do WAW za mile, a do POZ kupiłem osobny bilet za pieniądze.
_________________
Don't be evil
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 06 Wrz 2018 01:00 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
-- 03 Wrz 2018 19:32 --

W moim przypadku jest dostępność na wszystkich segmentach wyszukiwanych oddzielnie (GRU-FRA i FRA-POZ) - ale po dodaniu trzeciego segmentu FRA-POZ/WAW/GDN/WRO nic nie znajduje.

Infolinia twierdzi że nie ma dostępności w F na odcinku do FRA.

Będę drążył temat - bo rozumiem, że mogą mieć "married segment" GRU-BOG-FRA i tego nie da się rozdzielić, ale nie bardzo rozumiem dlaczego dodanie segmentu zgodnego z warunkami M&M i na którym są dostępne miejsca skutkuje brakiem dostępności na wcześniejszych segmentach.

-- 06 Wrz 2018 01:00 --

@p.wl
Zgodnie z tym co napisałeś - infolinia w PL była praktycznie bezużyteczna w tym przypadku - w skrócie nic nie wiedzą i nic nie mogą zrobić, najlepiej abym dał im spokój i zadzwonił do Niemiec.

W UK bardzo się starali, sprawdzali różne opcje - ale podobno dodanie jakiegokolwiek 3 segmentu do trasy GRU-BOG-FRA powoduje utratę dostępności na lot GRU-BOG. Gdybym miał SEN to mogliby spróbować wpisać mnie na waitlistę i jest szansa, że w ciągu kilku minut miejsca by się potwierdziły, ale jako FTL nie mam prawa do waitlisty na nagrody.

Pozostaje mi ciężki wybór - albo:

- brać to co jest w F i dokupić lot FRA-POZ za grosze (niewiele więcej niż różnica w dopłatach za lot do FRA vs lot do POZ).
Segment w F BOG-FRA na A340, natomiast GRU-BOG w C Avianca A330
Podstawowym minusem jest brak wstępu do FCT i lot w eco FRA-POZ . To drugie nie ma specjalnego znaczenia. Podobno FCL do którego miałbym wstęp niewiele ustępuje FCT, ale zawsze.

- wziąć GRU-FRA-POZ w C (GRU-FRA na 747-8i i są wolne miejsca na upper deck), zaoszczędzić 76 tys mil ale pierwszy raz w F odłożyć na następny rok.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#99 PostWysłany: 06 Wrz 2018 09:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7342
HON fly4free
Ciekaw jestem, czy to dotyczy tylko tego konkretnego terminu/przypadku, czy to jakaś ogólna tendencja na tej trasie. W przyszłym roku chciałbym zrobić podobnie (powrót do GDN) i martwi mnie to, co tu opisałeś :(
A co do Twojej rozterki, to ja bym jednak wziął lot w C, a lot w F zorganizował wtedy, gdy będzie już można skorzystać z całości świadczeń ;)
Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
#100 PostWysłany: 06 Wrz 2018 14:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
@SPLDER, a moze wziac GRU-FRA-POZ w F i miec (prawie) wszystko lacznie z lotem B748 i wejsciem do FCT?

Wszelako jesli chodzi o FCT vs. FCLs, preferuje jednak FCLs (najlepiej FCL E w ZRH ;)).
FCT jest naprawde przydatny dla osob rozpoczynajacych podroz we Frankfurcie (szofer, valet parking, assystent, kontrola bezpieczenstwa i paszportowa na miejscu, sklepik duty free, opieka nad bagazem etc).
Z podwozka S klasa/Porsche do samolotu we FRA nie ma problemu. Lecisz z bramek A/Z - idziesz do FCL B.
Widoki z FCT sa mizerne - parking pracowniczy i jakies budynki techniczne. FCLs maja widoki na plyte.
Malo tego - kaczuszek kapielowych czesciej brakuje wlasnie w FCT :lol:
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group