Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 22 Paź 2014 14:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6360
HON fly4free
Sudoku napisał(a):
Tu możesz sobie sprawdzić tą, jak i inne trasy:

http://www.meilenrechner.com/spend_mile ... nguage=pol


racja, zapomniałem o tej stronie :-)

Ciekawe, że tutaj takie, np. NAN wyskakuje bez problemu, a gdy próbuję z ciekawości znaleźć bilety-nagrody na str. M&M nawet takiego lotniska nie znajduje. Czy dobrze w tej sytuacji rozumiem, że mozna to zarezerwować, ale wyłącznie przez infolinię? Jeśli tak, to czy ma to znaczenie, na którą infolinię się dzwoni - do Polski, czy do Niemiec? Być może w Niemczech są bardziej "oblatani" i doświadczeni (nie ujmując nic pracownikom w Polsce)?

Pozdrawiam, Bartek

-- 22 Paź 2014 14:26 --

blasto napisał(a):

W M&M loty z PVG, TYO, HKG na RAR/NAN/PPT kosztują 60k., a doloty do PVG, TYO, HKG 80k, przy czym najniższe dopłaty uzyskamy przy dolotach do Chin (500 PLN do PEK w obie strony + jeszcze trochę za PEK-HKG lub PEK-PVG).



Z tego by wynikało, ze jednak lepiej szukać bieltu-nagrody z wylotem z PL, bo wtedy będzie 100k, a nie 140k mil? Czy dobrze liczę?

Pozdrawiam, Bartek
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 22 Paź 2014 14:31 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
Za 100k. masz nagrodę 3-regiony i jest to z pewnością bardziej opłacalne niż drugi wariant. Chyba, że LO zrobi promo do PEK za 40k. i wtedy wyjdzie na to samo.


Ostatnio edytowany przez zbyhu, 12 Lis 2014 16:51, edytowano w sumie 1 raz
wywaliłem cytowanie - nie cytujmy całego posta jeżeli bezpośrednio pod nim odpowiadamy
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 22 Paź 2014 14:50 

Rejestracja: 02 Lip 2014
Posty: 17
Obecnie jest promocja PLL LOT na loty do PEK za 40k:
http://www.lot.com/pl/pl/promocja-milowa
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 22 Paź 2014 15:13 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4637
srebrny
GGG napisał(a):
Obecnie jest promocja PLL LOT na loty do PEK za 40k:
http://www.lot.com/pl/pl/promocja-milowa

ile dodatkowych mil kosztowałby dolot z Pekinu na hawaje ?
skladal ktoś tak kiedyś jakiś wyjazd ?

wydaje się, ze jednak lepiej poczekać na regularna promocje tj. WAW-PEK RT za 40k mil plus ok 500 pln dopłat z wieksza dostepnascia terminow.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 22 Paź 2014 15:32 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
Kilka postów wyżej masz link do kalkulatora milowego. Taka trasa to 40k. za bilet w obie strony.


Ostatnio edytowany przez zbyhu, 12 Lis 2014 16:51, edytowano w sumie 1 raz
wywaliłem cytowanie - nie cytujmy całego posta jeżeli bezpośrednio pod nim odpowiadamy
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 22 Paź 2014 16:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6360
HON fly4free
Blasto, mam do Ciebie jeszcze dwa pytania:

1) wspomniana przez Ciebie nagroda "3 regiony" brzmi bardzo interesująco, ale nie mogę nigdzie znaleźć oficjalnych reguł takiego biletu. Masz może namiar na jakąś stronę M&M albo LH z tymi regułami?

2) z tego, co na razie sobie poczytałem na innych forach, Np. na flyertalk, zablokowanie takiej nagrody nie jest łatwe, bo ponoć są nieporozumienia, co zasad. Czy też tego doświadczyłeś? Gdzie robiłeś (i bedziesz robił w przyszłości) rezerwację? Czyniłeś to z dużym wyprzedzeniem?

Pozdrawiam, Bartek
Wysłane z Lumii przez Tapatalk
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 22 Paź 2014 16:37 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
Nie robiłem, będę to robił w najbliższych 2-3 tygodniach.

Dla mnie zasady są jasne:
- loty między 3 regionami bez przesiadki w 4 regionie
- 4 odcinki w każdą stronę, łącznie 8
- po 1 stopoverze w każdą stronę, zlokalizowanym poza regionem wylotu
- loty albo przez Atlantyk albo przez Pacyfik, ale nie przez jedno i drugie

Tak, robię to z bardzo dużym wyprzedzeniem. Przy zmianach sięgających 30 minut lub większych można z takiej nagrody zrezygnować bez opłaty. Przy dużym wyprzedzeniu i 8 lotach taka zmiana - choćby niewielka - jest bardzo prawdopodobna.

Trasa WAW-PEK (stopover)-PVG-AKL(stopover w drodze powrotnej)-RAR(lotnisko docelowe) w pełni wpisuje się w powyższe zasady.


Ostatnio edytowany przez zbyhu, 12 Lis 2014 16:52, edytowano w sumie 1 raz
wywaliłem cytowanie - nie cytujmy całego posta jeżeli bezpośrednio pod nim odpowiadamy
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 22 Paź 2014 16:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6360
HON fly4free
Ok, dzięki :-)
Jeszcze tylko jedno - czy Twoim zdaniem to, jak dobierzemy poszczególne lotniska na trasie (Np. HKG zamiast PVG) ma wpływ na wysokość dopłat, albo dostępność biletów-nagród? Jak już się za to zabiorę i będę dzwonił do M&M, chciałbym być w miarę dobrze przygotowany ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 22 Paź 2014 17:34 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
tropikey napisał(a):
Ok, dzięki :-)
Jeszcze tylko jedno - czy Twoim zdaniem to, jak dobierzemy poszczególne lotniska na trasie (Np. HKG zamiast PVG) ma wpływ na wysokość dopłat, albo dostępność biletów-nagród? Jak już się za to zabiorę i będę dzwonił do M&M, chciałbym być w miarę dobrze przygotowany ;-)


Oczywiście, że ma, tak samo jak linia lotnicza. Na tej trasie niskie dopłaty daje tylko kombinacja Lotu, Air China i Air New Zealand. Znajdź w wątku linki do wyszukiwarki United, gdzie znajdziesz dostępność lotów na odcinkach PEK-HKG/PVG (Air China) oraz HKG/PVG-AKL i dalej (Air New Zealand). Odcinek WAW-PEK wyszukasz na stronie M&M. Rezerwacja całości - tylko przez telefon.
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 22 Paź 2014 17:42 

Rejestracja: 28 Gru 2011
Posty: 134
Loty: 135
Kilometry: 254 214
GGG napisał(a):
Obecnie jest promocja PLL LOT na loty do PEK za 40k:
http://www.lot.com/pl/pl/promocja-milowa


gdzie można sprawdzić poza infolinia jaka bedzie dopłata (oplaty lotniskowe) do takiego lotu ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 22 Paź 2014 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6360
HON fly4free
blasto napisał(a):

Oczywiście, że ma, tak samo jak linia lotnicza. Na tej trasie niskie dopłaty daje tylko kombinacja Lotu, Air China i Air New Zealand. Znajdź w wątku linki do wyszukiwarki United, gdzie znajdziesz dostępność lotów na odcinkach PEK-HKG/PVG (Air China) oraz HKG/PVG-AKL i dalej (Air New Zealand). Odcinek WAW-PEK wyszukasz na stronie M&M. Rezerwacja całości - tylko przez telefon.


Ok, wszystko już (chyba) jasne. Z ciekawości porozglądam się wstępnie, jakby to wyglądało latem 2015. Kto wie, może zdecyduję się już na ten "bliższy" termin?

Pozdrawiam, Bartek
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 22 Paź 2014 20:15 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
Matt80 napisał(a):
GGG napisał(a):
Obecnie jest promocja PLL LOT na loty do PEK za 40k:
http://www.lot.com/pl/pl/promocja-milowa


gdzie można sprawdzić poza infolinia jaka bedzie dopłata (oplaty lotniskowe) do takiego lotu ?


Dopłata będzie standardowa dla tego kierunku - około 500 PLN. Zmienia się tylko stawka milowa.
Góra
 Relacje PM off
Matt80 uważa post za pomocny.
 
 
#33 PostWysłany: 12 Lis 2014 15:41 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
blasto napisał(a):
tropikey napisał(a):
Blasto, mam do Ciebie jeszcze dwa pytania:

1) wspomniana przez Ciebie nagroda "3 regiony" brzmi bardzo interesująco, ale nie mogę nigdzie znaleźć oficjalnych reguł takiego biletu. Masz może namiar na jakąś stronę M&M albo LH z tymi regułami?

2) z tego, co na razie sobie poczytałem na innych forach, Np. na flyertalk, zablokowanie takiej nagrody nie jest łatwe, bo ponoć są nieporozumienia, co zasad. Czy też tego doświadczyłeś? Gdzie robiłeś (i bedziesz robił w przyszłości) rezerwację? Czyniłeś to z dużym wyprzedzeniem?

Pozdrawiam, Bartek
Wysłane z Lumii przez Tapatalk


Nie robiłem, będę to robił w najbliższych 2-3 tygodniach.

Dla mnie zasady są jasne:
- loty między 3 regionami bez przesiadki w 4 regionie
- 4 odcinki w każdą stronę, łącznie 8
- po 1 stopoverze w każdą stronę, zlokalizowanym poza regionem wylotu
- loty albo przez Atlantyk albo przez Pacyfik, ale nie przez jedno i drugie

Tak, robię to z bardzo dużym wyprzedzeniem. Przy zmianach sięgających 30 minut lub większych można z takiej nagrody zrezygnować bez opłaty. Przy dużym wyprzedzeniu i 8 lotach taka zmiana - choćby niewielka - jest bardzo prawdopodobna.

Trasa WAW-PEK (stopover)-PVG-AKL(stopover w drodze powrotnej)-RAR(lotnisko docelowe) w pełni wpisuje się w powyższe zasady.


Udało się! Dzisiaj zarezerwowałem nagrodę 3-regiony. Zasady w 100% pokrywają się z tym, o czym pisałem z jednym dodatkiem - jest kilka blackout dates dla Air China i mimo, że system M&M pokazuje dostępność, nie da się w tych datach kupić lotów po Chinach. Zapytałem o wszystkie takie daty na 2015 i są to: 8-17.02, 22.02-3.03, 25.09-1.10, 5.10-8.10. To mi trochę pokrzyżowało szyki, bo miałem świetny bilet z idealnymi przesiadkami i stopoverami w PEK i AKL, ale niestety lot PVG-PEK wypadał 1 pażdziernika.

Poniżej moja rezerwacja. Tak jak pisałem, stawka milowa to 100k. mil, a opłaty to 1077 PLN za 1 bilet.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
11 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#34 PostWysłany: 12 Lis 2014 15:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6360
HON fly4free
Super!
Dzięki za informację. Będę wkrótce się za to zabierał, choć mam zamiar zrobić go troszkę inaczej, niż pierwotnie planowałem, bo przy użyciu mixu mil z M&M i TopBonus. Zobaczymy, co z tego wyjdzie... Też dam znać.
Pozdrawiam, Bartek
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 14 Lis 2014 11:31 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 227
Loty: 38
Kilometry: 88 050
Pytanie do blasto .
Czy wyżej wymieniony lot na Thaiti rezerwowałeś poprzez
polską infolinię M&M oraz w jaki sposób płaci sie podatki ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 14 Lis 2014 12:00 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
lalka150 napisał(a):
Pytanie do blasto .
Czy wyżej wymieniony lot na Thaiti rezerwowałeś poprzez
polską infolinię M&M oraz w jaki sposób płaci sie podatki ?


Tak, przez polską infolinię. Podatki płaci się kartą kredytową, podczas rozmowy z konsultantem. Można najpierw zarezerwować loty, a później je wykupić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 17 Lis 2014 21:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
blasto napisał(a):
Właśniwie to z niskimi podatkami można złożyć też trasę bezpośrednio z WAW np. WAW-BCN-BOG-GYE-GPS r/t. Powrót możemy złożyć np. ze stopoverem w LIM czy GRU, z tym, że wtedy kończymy np. we FRA, bo na lot FRA-WAW nie starczy odcinków.


Właśnie szykuję się do złożenia podobnej trasy, powiedz proszę, dowiadywałeś się ostatnio ile stopoverów jest maksymalnie dozwolonych na bilecie - nagrodzie w obie strony w C do Ameryki Płd? Ile odcinków może zawierać bilet?

W regulaminie M&M znalazłem tylko:

Cytuj:
1.5.2 Planowe przerwy w podróży
W celu uzyskania informacji na temat aktualnie obowiązujących warunków w tym zakresie prosimy o kontakt z lokalnym, Zespołem Obsługi Miles & More.


Wprost opisali tylko stopovery dozwolone przy RTW ale to mnie nie dotyczy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 17 Lis 2014 21:43 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
BusinessClass napisał(a):
blasto napisał(a):
Właśniwie to z niskimi podatkami można złożyć też trasę bezpośrednio z WAW np. WAW-BCN-BOG-GYE-GPS r/t. Powrót możemy złożyć np. ze stopoverem w LIM czy GRU, z tym, że wtedy kończymy np. we FRA, bo na lot FRA-WAW nie starczy odcinków.


Właśnie szykuję się do złożenia podobnej trasy, powiedz proszę, dowiadywałeś się ostatnio ile stopoverów jest maksymalnie dozwolonych na bilecie - nagrodzie w obie strony w C do Ameryki Płd? Ile odcinków może zawierać bilet?

W regulaminie M&M znalazłem tylko:

Cytuj:
1.5.2 Planowe przerwy w podróży
W celu uzyskania informacji na temat aktualnie obowiązujących warunków w tym zakresie prosimy o kontakt z lokalnym, Zespołem Obsługi Miles & More.


Wprost opisali tylko stopovery dozwolone przy RTW ale to mnie nie dotyczy.


1 stopover w każdą stronę, nieograniczona liczba layoverów do 24h., 3 odcinki w każdą stronę. W moim poście, który cytujesz, jest jakaś bzdura: BCN-BOG-GYE-GPS to już trzy dozwolone segmenty, na WAW-BCN nie wystarczy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 17 Lis 2014 22:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
blasto napisał(a):
1 stopover w każdą stronę, nieograniczona liczba layoverów do 24h., 3 odcinki w każdą stronę. W moim poście, który cytujesz, jest jakaś bzdura: BCN-BOG-GYE-GPS to już trzy dozwolone segmenty, na WAW-BCN nie wystarczy.


Rozumiem. Czyli mogę zrobić OJ WAW-BCN-BOG(stopover)-UIO a powrót SCL-GRU(stopover)-FRA-WAW Szkoda, bo marzył mi się chociaż layover w EZE na trasie z SCL do GRU :( Masz może jakiś pomysł jak odcinek GRU - XXX - WAW zrobić, żeby uniknąć wysokich opłat za Lufę? Latam tę trasę w C średnio raz w roku, za mile. Za każdym razem prosiłem o GRU-LIS-WAW ale nigdy nie było dostępnych miejsc i dawali mi bilety przez CDG, MXP czy FRA czyli (z mojego punktu widzenia) nic ciekawego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 17 Lis 2014 22:15 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
BusinessClass napisał(a):
blasto napisał(a):
1 stopover w każdą stronę, nieograniczona liczba layoverów do 24h., 3 odcinki w każdą stronę. W moim poście, który cytujesz, jest jakaś bzdura: BCN-BOG-GYE-GPS to już trzy dozwolone segmenty, na WAW-BCN nie wystarczy.


Rozumiem. Czyli mogę zrobić OJ WAW-BCN-BOG(stopover)-UIO a powrót SCL-GRU(stopover)-FRA-WAW Szkoda, bo marzył mi się chociaż layover w EZE na trasie z SCL do GRU :( Masz może jakiś pomysł jak odcinek GRU - XXX - WAW zrobić, żeby uniknąć wysokich opłat za Lufę? Latam tę trasę w C średnio raz w roku, za mile. Za każdym razem prosiłem o GRU-LIS-WAW ale nigdy nie było dostępnych miejsc i dawali mi bilety przez CDG, MXP czy FRA czyli (z mojego punktu widzenia) nic ciekawego.


Akurat za loty powrotne z Brazylii opłaty są bardzo niskie, bo w Brazylii YQ jest zabronione. Możesz spokojnie przelecieć odcinek GRU-FRA Lufą. Dostępność przez LIS też jest duża, tylko musisz sam złożyć loty zanim zadzwonisz na infolinię.


Ostatnio edytowany przez blasto, 17 Lis 2014 22:20, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
BusinessClass lubi ten post.
BusinessClass uważa post za pomocny.
 
 
 [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], sko1czek oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group