Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 04 Sty 2015 16:59 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 374
Loty: 372
Kilometry: 907 939
niebieski
Na lotnictwo.net.pl masz kilka przykładów zastosowania podobnego OJ jak u mnie ...i wszyscy polecieli :)
Przypominam ,że 3 regiony na moim bilecie są w jedną stronę i 3 regiony w drugą stronę ...ale nie będę się dłużej upierał jeśli mylę się :)
Rezerwację ogólnie robiłem z trzema konsultantami i nikt tego nie zakwestionował ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#62 PostWysłany: 04 Sty 2015 17:12 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
savoj napisał(a):
Na lotnictwo.net.pl masz kilka przykładów zastosowania podobnego OJ jak u mnie ...i wszyscy polecieli :)
Przypominam ,że 3 regiony na moim bilecie są w jedną stronę i 3 regiony w drugą stronę ...ale nie będę się dłużej upierał jeśli mylę się :)
Rezerwację ogólnie robiłem z trzema konsultantami i nikt tego nie zakwestionował ...


Super, że nikt tego nie zakwestionował, ale moim zdaniem to niewiedza konsultantów, a tak wystawiony bilet jest niezgodny z zasadami M&M.

Z tego co wiem, trasa biletu 3-regiony może przebiegać jedynie przez 3 regiony. Nie ma mowy o 3 regionach w jedną i 3 innych regionach w drugą stronę, choć to byłoby piękne. Dokładnych zasad dot. tego typu biletów nie ma opisanych na stronie M&M, więc jeśli komuś jeszcze udało się zmieścić na takim bilecie 4 lub więcej regionów, niech da znać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 04 Sty 2015 17:22 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 374
Loty: 372
Kilometry: 907 939
niebieski
Na koniec link do dyskusji o 3 regionach na lotnictwo.net.pl
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne ... ia-62.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 04 Sty 2015 17:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
savoj napisał(a):
Dokładnie tak ...ale z uwagi na niskie taxy trzeba lecieć NZ czy najpierw do AKL (jako stopover) a potem SYD jako końcowa destynacja . Wtedy już na wyspy już brak dostępnych segmentów

Ok, czyli mnie więcej rozumiem.
jeszcze pytanie z gatunku naiwnych - czy długie przesiadki (po kilkanaście godzin) pozwalają żeby wyskoczyć 'na miasto' w miejscach typu Pekin, Shanghai, Hongkong? Jakies kwestie wizy? Czy trzeba się kisic na lotnisku?
I jeszcze jedno - nie ma wymogu ze linie z których korzystamy są *A? bo CA jakby nie bardzo.
I czy do Auckland nie da się już Europy leciec ANZ (z Copenhagi czy Amsterdamu), czy jakos przez Turcje?
CHodzi mi o to żeby do Auckland dotrzeć na dwa hopy. Z tego co widze to np. Z Amsterdamu są loty przed SF czy przez Tokio czy przez Singapur, tyle ze pierwszy segment jest albo KLM albo Catay, albo Singapure Airlines. Wiec pewnie jest kwestia innych oplat, jeśli w ogole można taki bilet zabookowac. Jest jakiś konkretny powod żeby to było LO do Pekinu w pierwszym hopie?

Sorki za takie podstawowe pytania, dopiero się ucze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 04 Sty 2015 17:41 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
savoj napisał(a):
Na koniec link do dyskusji o 3 regionach na lotnictwo.net.pl
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne ... ia-62.html


Jeśli udało Ci się znaleźć info o kupnie biletów przechodzących przez 4-regiony podeślij pls link do konkretnego postu lub wklej informację. Moim zdaniem opisywanych tam propozycji nie da się kupić np. WAW-FRA-NRT(stop)-AKL-SYD // SYD-SIN-BKK(stop)-WAW. Tajlandia i Japonia to są dwa oddzielne regiony, więc - podobnie do Twojego przypadku - na bilecie będziemy mieć 4, a nie 3 regiony. Oczywiście chciałbym się mylić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 04 Sty 2015 17:53 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 374
Loty: 372
Kilometry: 907 939
niebieski
jeszcze pytanie z gatunku naiwnych - czy długie przesiadki (po kilkanaście godzin) pozwalają żeby wyskoczyć 'na miasto' w miejscach typu Pekin, Shanghai, Hongkong? Jakies kwestie wizy? Czy trzeba się kisic na lotnisku?
I jeszcze jedno - nie ma wymogu ze linie z których korzystamy są *A? bo CA jakby nie bardzo.
I czy do Auckland nie da się już Europy leciec ANZ (z Copenhagi czy Amsterdamu), czy jakos przez Turcje?
CHodzi mi o to żeby do Auckland dotrzeć na dwa hopy. Z tego co widze to np. Z Amsterdamu są loty przed SF czy przez Tokio czy przez Singapur, tyle ze pierwszy segment jest albo KLM albo Catay, albo Singapure Airlines. Wiec pewnie jest kwestia innych oplat, jeśli w ogole można taki bilet zabookowac. Jest jakiś konkretny powod żeby to było LO do Pekinu w pierwszym hopie?


1.Akurat te wymienione spokojnie zwiedzisz mając kilkanaście godzin ...choć wiadomo ,każdy inaczej postrzega czas zwiedzania
2.Leciałem kilka lat temu : Londyn-Hongkong-Auckland , ale teraz już NZ nie lata do LHR
3.Wizy na lotnisku - bardzo sprawnie w Chinach 72h tranzytowe (Pekin , Shanghaj) . Jest to tylko większa pieczątka i już jesteś wolny :) , HKG bez wizy
4.CA należą jak najbardziej do *A , do biletu M&M tylko linie z tego sojuszu.
5.Tak jak było wczesniej napisane wybranie innych linii niż CA ,LO i NZ bardzo mocno podważa sens wykupywanie takiego biletu za mile , bo np Singapore Airlines mają wysokie taxy ...
6.Ja bardzo się cieszę ,że polecę Dreamlinerem do Pekinu LO ...ponadto tak jak wyżej napisałem wybór jest ograniczony do China Airlines z FRA , MUC lub VIE i innych dalszych europejskich destynacji .
7.KLM i Cathay nie należą do *A , więc nie połączysz podróży do Nowej Zelandii w ten sposób.
Wydanie tj w moim przypadku 1130 zł za podatki do Polinezji Fr jest opłacalne , bo kupno biletu w normalny sposób do tej destynacji jest kilka x droższe niż te 1130 zł . W tamtym regionie Oceanii ogólnie bilety są droższe więc warto zwiedzić te miejsca przy okazji biletu za mile lub kupić bilet RTW . Kilka lat temu kupiłem taki bilet we współpracy Virgin Atlantic i Air New Zealand i mogłem dotrzeć do Wysp Cooka , Fidżi , Samoa i Tonga oraz do Nowej Z.

-- 04 Sty 2015 17:00 --

blasto napisał(a):
savoj napisał(a):
Na koniec link do dyskusji o 3 regionach na lotnictwo.net.pl
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne ... ia-62.html


Jeśli udało Ci się znaleźć info o kupnie biletów przechodzących przez 4-regiony podeślij pls link do konkretnego postu lub wklej informację. Moim zdaniem opisywanych tam propozycji nie da się kupić np. WAW-FRA-NRT(stop)-AKL-SYD // SYD-SIN-BKK(stop)-WAW. Tajlandia i Japonia to są dwa oddzielne regiony, więc - podobnie do Twojego przypadku - na bilecie będziemy mieć 4, a nie 3 regiony. Oczywiście chciałbym się mylić.



ok @Blasto jak dotrę do konkretnego postu dam znać , bo widziałem ten opis podrózy w innym miejscu lotnictwo.net.pl
Na razie nie przekopałem się do tych informacji ...
Góra
 Profil Relacje PM off
BrunoJ uważa post za pomocny.
 
      
#67 PostWysłany: 05 Sty 2015 23:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 472
Prawidłowsza nazwa to "Trzy (lub więcej) regiony".

Nawet na stronie M&M da się złożyć bilet z czterech różnych regionów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 06 Sty 2015 00:04 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Super, podaj przykład czegoś takiego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 06 Sty 2015 00:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 472
US - Azja 1 / Azja 2 - US.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#70 PostWysłany: 06 Sty 2015 00:20 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
L4FF napisał(a):
US - Azja 1 / Azja 2 - US.


Podaj pls przykład z lotniskami, bo nie przychodzi mi do głowy taka trasa, a patrzę na route map właśnie.
Wchodzą, bo powinny wchodzić, czy - podobnie jak np. w LifeMiles - wchodzą, mimo, że nie powinny.

Wracając do 3-regionów, podaj pls przykład biletu z 4-regionami. Mało jest informacji na ten temat.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 06 Sty 2015 00:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 472
Obojętnie jakie miasto w US do którego lata LH&Co + obojętnie jakie miasta w dwóch oddzielnych Azja gdzie lata LH&Co. Daty odpowiednio w przód żeby były miejsca, system w razie czego +/- 7 dni czy ileś tam zaproponuje.

Na chłopski rozum, skoro można wziąć bilety-nagrody w jedną stronę, to czemu mieli by ograniczać możliwości dla biletu dwie strony? Żeby na stopoverach zaoszczędzić? Nic ich to nie kosztuje.

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
blasto lubi ten post.
 
      
#72 PostWysłany: 06 Sty 2015 00:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2869
niebieski
savoj napisał(a):
[i]4.CA należą jak najbardziej do *A , do biletu M&M tylko linie z tego sojuszu.
...ponadto tak jak wyżej napisałem wybór jest ograniczony do China Airlines z FRA , MUC lub VIE i innych dalszych europejskich destynacji .

dzięki za szczegółowe wyjaśnienia. W zasadzie jedyna moja wątpliwości to China Airlines, bo ta konkretna linia jest w SkyTeam, a w *A to raczej Air China? Tylko czemu wtedy jest skrót CA?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 06 Sty 2015 00:44 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Wyszukiwarka kodów IATA dla poszczególnych linii: http://www.iata.org/publications/Pages/code-search.aspx


Ostatnio edytowany przez blasto, 06 Sty 2015 00:51, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 06 Sty 2015 00:47 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 374
Loty: 372
Kilometry: 907 939
niebieski
Tak , to moja pomyłka .Chodzi oczywiście o Air China ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 06 Sty 2015 00:48 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
L4FF napisał(a):
Obojętnie jakie miasto w US do którego lata LH&Co + obojętnie jakie miasta w dwóch oddzielnych Azja gdzie lata LH&Co. Daty odpowiednio w przód żeby były miejsca, system w razie czego +/- 7 dni czy ileś tam zaproponuje.

Na chłopski rozum, skoro można wziąć bilety-nagrody w jedną stronę, to czemu mieli by ograniczać możliwości dla biletu dwie strony? Żeby na stopoverach zaoszczędzić? Nic ich to nie kosztuje.


Istotnie, wchodzą bez problemu, tylko jak to interpretować - jako bułę systemu, czy regułę. Masz doświadczenie z telefoniczną rezerwacją takich tras? Co ze stopami w 4 regionie, przejdą?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 06 Sty 2015 01:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 472
Nie rezerwowałem nigdy, ale generalnie "tak mnie w szkole uczyli" i nie widzę powodu czemu miałoby być to zabronione. Choć pewnie do pseudolinii M&M w Polsce bym się nie fatygował z dzwonieniem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 06 Sty 2015 01:22 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
A właśnie, że zadzwonię i spróbuję kupić PEK-HNL-LAX/LAX-AKL-PVG-PEK ze stopami w HNL i AKL.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#78 PostWysłany: 06 Sty 2015 01:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sty 2015
Posty: 472
Powodzenia, ja nie mam cierpliwości/szczęścia do kontaktów z nimi.

ANZ w ogóle miejsca na AKL-LAX wypuszcza?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 06 Sty 2015 01:46 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Czasem coś się trafi, choć rzadko. Widziałem kilka dni temu nawet.
Góra
 Profil Relacje PM off
pozeracz_owiec uważa post za pomocny.
 
      
#80 PostWysłany: 06 Sty 2015 01:51 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 374
Loty: 372
Kilometry: 907 939
niebieski
No właśnie ...przeszukałem trochę na
http://www.united.com/web/en-US/apps/bo ... ward1.aspx
i nie znalazłem ani jednego terminu bezpośredniego lotu robionego przez ANZ na tej trasie ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 110 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: travellista oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group