Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 76 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 24 Lip 2018 01:20 

Nie wiem o jakim dniu mówisz ale niekoniecznie ;)
O północy zarówno z jak i na lotnisko jeździło w najlepsze nawet w tygodniu przed kilkoma miesiącami.
Z tego co ja pamiętam, ze swissem nie było najmniejszego problemu poprzez agenta w Warszawie jeśli chodzi o zmiany lotów, natomiast agent napewno nie załatwi ci ot tak zwrotu tylko odeśle bezpośrednio do swissa, żebyś złożył reklamację.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 PM off  
 
#22 PostWysłany: 24 Lip 2018 16:44 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 640
Loty: 86
Kilometry: 165 130
Zbanowany
W mojej sprawie jest szybka odpowiedź Swissa:

Cytuj:
Thank you for your question.

We kindly inform you, that in case of schedule change of the flight LX2064 operated on 17th of August you may receive full refund of the ticket if alternative flights are not suitable for you.

If you would like to proceed with full refund, please let us know.

Waiting for your reply.

With best regards,
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 05 Mar 2019 13:58 

Rejestracja: 05 Mar 2019
Posty: 2
u mnie podobna sytuacja.
Wycieczka zakupiona na first minute w TUI na 14 osob, planowany wylot 21.09 godz 14:55 a powrót 28.09 godz 19:55.

Nagle ze 2 tygodnie temu zmienili nam drastycznie godziny przylotu i odlotu powrotnego: wylot 21.09 z godziny 14:55 na godz 18:25 a odlot z godziny 19:55 na 7:50 rano !

wycieczka została nam skrócona o cały dzień, co z tym zrobić? napisałam do biura podróżny już reklamacje, odpisali oczywiście negatywnie .

poniżej odpowiedz na reklamacje:

Szanowna Pani,
dziękujemy za okazane nam zaufanie i wybór TUI Poland na organizatora Pani wypoczynku. Bardzo nam przykro, że jeszcze przed rozpoczęciem imprezy turystycznej nie jest Pani zadowolona ze wszystkich świadczeń i usług, co było powodem do złożenia reklamacji.
Uprzejmie informujemy, że aktualizacja rozkładu lotów jest niezależna od TUI Poland. Linie lotnicze starają się dotrzymywać ustalonych wcześniej godzin lotów, jednakże nie zawsze jest to możliwe z przyczyn technicznych, operacyjnych czy konieczności oczekiwania na dostępny korytarz powietrzny. Zgodnie z punktem 7.5 WIT na 48 godzin przed wylotem Klient zobowiązany jest sprawdzić godzinę wylotu w punkcie sprzedaży imprezy turystycznej lub w serwisie my.tui.pl. Potwierdzenie terminu podróży powrotnej Klient zobowiązany jest sprawdzić w książce informacyjnej TUI w hotelu.
Niestety nie przewidujemy żadnych rekompensat w związku z aktualizacją godzin przelotu.
Licząc na Pani zrozumienie, pozostajemy z wyrazami szacunku.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 05 Mar 2019 14:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2322
Loty: 232
Kilometry: 373 102
złoty
Nic. Mieli takie prawo i tyle. Sprawa stara jak biura podróży ;)
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 05 Mar 2019 14:03 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 603
Loty: 1
Kilometry: 3 789
niebieski
Od kilku lat kupuje FM w TUI i co roku jest zmiana zazwyczaj na gorsze godziny choć raz było lepiej - na pocieszenie rozkład może jeszcze się zmienić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 05 Mar 2019 14:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 912
Loty: 58
Kilometry: 117 666
złoty
Pierwszy o ostatni dzień wycieczki są przeznaczone na loty. To, że ostatniego dnia miałaś wylot o 19.55 to czysty fuks, zmienili Ci na 07.50 rano, no cóż pech.
Licząc dni imprezy, licz te bez transportu, a dodatkowe kilka/kilkanaście godzin przed/po transporcie traktuj jak fuks.
Przykładowo, wycieczka trwa 8 dni, ale pełnych jest 6, bo 1 i 8 jest na podróż, gdzie przylot może być 1 dnia o 23.55 a wylot 8 dnia o 00.05.
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 05 Mar 2019 14:37 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1801
Loty: 177
Kilometry: 576 272
złoty
niestety nie zgadzam sie. jak masz wylot o 7,50 i masz byc na lotnisku 3 godz przed odlotem to o ktorej opuszczasz hotel?
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 05 Mar 2019 14:44 

Rejestracja: 05 Mar 2019
Posty: 2
w informacji od biura podroży czas transportu trwa 50 min z lotniska do hotelu, wiec pewnie o godzinie 4 już będziemy musieli opuścić hotel.
W dniu przyjazdu będziemy kolo 24 w hotelu, a wyjdziemy z niego kolo 4 godz...

chciałabym zaznaczyć,że nie chciałabym rezygnować z tego, ale tak drastyczne zmiany zniechęcają do biura TUI, gdzie już 5 rok z rzędu tylko tam kupuje...
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 05 Mar 2019 16:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 912
Loty: 58
Kilometry: 117 666
złoty
kiiniiaa mam taką sugestię:
Podziel CAŁY koszt wycieczki przez 6 dni pełnego pobytu, a potem zobacz czy na własną rękę nie zrobisz z tego 12 dni, albo polecisz za 50%. Nie twierdzę, że na pewno, ale zobacz :)
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 07 Mar 2019 23:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1068
Loty: 37
Kilometry: 86 073
złoty
kiiniia9001 napisał(a):
[...]

Reklamacja raz jeszcze z jasno określonymi żądaniami(patrz: tabela frankfurcka i pierwsza strona tego wątku). A jak dalej nic to pozostaje sąd, choć te sprawy dot. zmian warunków imprezy turystycznej nie są szybkie i łatwe.
Oczywiście regulaminem biura nie ma co się zbytnio sugerować, bo są one pełne przepisów sprzecznych z ustawami.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 10 Kwi 2019 05:22 

Rejestracja: 10 Kwi 2019
Posty: 2
Też mam problem z TUI i zastanawiam się na ile mogę ubiegać się o cokolwiek. Na dwa dni przed wylotem na Zanzibar dostałam informację o drastycznej zmianie lotu powrotnego. Zamiast lecieć Enter Air z godzinnym międzylądowaniem w Egipcie, pakują mnie do Qatara i każą lecieć przez Doha. Przełknęłabym to jeszcze, ale przesiadka trwa całą noc (9h) i TUI nie poczuwa się nawet do zabookowania mi hotelu na tę noc. W związku z tym powrót trwać będzie dwa razy dłużej i dodatkowo czeka mnie kimanie na lotnisku. Dodam, że powodem wyboru zorganizowanej wycieczki była właśnie chęć uniknięcia takich historii i niczego bym nie kupiła, gdybym zobaczyła takie połączenie na samym początku.
I tu proszę Was o pomoc:
- o co mogę się ubiegać po powrocie?
- jakich argumentów użyć w reklamacji?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 11 Kwi 2019 10:11, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 10 Kwi 2019 23:06 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1323
Loty: 129
Kilometry: 292 570
srebrny
A ile dni przed datą lotu powrotnego otrzymałaś informację?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 10 Kwi 2019 23:39 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2390
platynowy
ale to Qatar zamiast Enter Air. i czas na zakupy wolnoclowe ;) bez przesady ze to jakas tragedia, zdarza sie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 11 Kwi 2019 10:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 387
Loty: 59
Kilometry: 97 994
złoty
Qatar zamiast Entera i opcja zobaczenia Doha, a na dodatek wycieczka się nie skraca, bo to zmiana na powrocie?
Ja tam bym się cieszył..
_________________
Wasil10

Relacja Brunei, Singapur, Malezja
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 11 Kwi 2019 10:22 

Rejestracja: 10 Kwi 2019
Posty: 2
Nie zobaczę Doha w środku nocy i nie interesują mnie zakupy wolnocłowe. Nasiedziałam się w życiu na lotniskach i naprawdę tym razem nie miałam na to chęci i właśnie dlatego wykupiłam wakacje z biura podróży.
Moje pytanie brzmiało, czy taka zmiana tj. 10 godzin dłuższy powrót z nocą spędzoną na lotnisku jest podstawą do złożenia reklamacji. O sytuacji poinformowano mnie dwa dni przed wyjazdem. Co więcej, rozmawiałam z kilkoma osobami, z którymi przyleciałam i nikomu innemu nie zmieniono powrotu.
Jedyny plus, jaki widzę w tej sytuacji to trochę wygodniejszy samolot bo jednak 10h w 737 to umiarkowanie wygodny lot.
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 23 Kwi 2019 12:58 

Rejestracja: 23 Kwi 2019
Posty: 2
Witam

Ja z kolei mam nieco inne pytanie odnośnie zmiany godzin lotu poprzez Tui. Kupując wycieczkę wylot miał być o 18:30, ale w związku z tym, że mamy lecieć w 6 osób, musiałam zrobić 2 rezerwacje i system tak to ułożył, że 2 osoby miałyby lecieć o 17:15. Różnica niewielka, ale chcieliśmy lecieć razem, bo z dziećmi, itd. W związku z tym, dopłaciłam ileś tam złotych (już nie pamiętam ile dokładnie) za zmianę lotu tak, abyśmy wszyscy mogli lecieć o 17:15. Teraz, gdy weszłam na swoją rezerwację okazało się, że wylot ma nastąpić o godzinie 2:30. Niejeden by się cieszył, ale mając małe dzieci jestem tym faktem zdenerwowana, bo już raz lecieliśmy o godzinie 3:00 (również po przesunięciu) i było nieciekawie. Czy w związku z tym, że już płaciłam za zmianę godziny wylotu, która już nie jest aktualna, mam prawo do jakiegoś odszkodowania? Ewentualnie darmowej zmiany godziny lotu na 18:30, bo taka jeszcze cały czas widnieje jako dostępna.
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 23 Kwi 2019 13:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 603
srebrny
@joss zapytałaś po prostu o to w tui ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 23 Kwi 2019 14:32 

Rejestracja: 23 Kwi 2019
Posty: 2
Wolałam się już jakoś przygotować przed wykonaniem telefonu do nich :) No ale ostatecznie rzeczywiście zadzwoniłam i mogę tą godzinę zmienić. Najbardziej mnie jednak wkurza, że następnego dnia wylot ma być o 13:50, czyli o niebo lepiej niż obie opcje z "mojego" dnia :x
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 11 Maj 2019 23:12 

Rejestracja: 11 Maj 2019
Posty: 3
-- 11 Maj 2019 23:05 --

Joss napisał(a):
Witam

Ja z kolei mam nieco inne pytanie odnośnie zmiany godzin lotu poprzez Tui. Kupując wycieczkę wylot miał być o 18:30, ale w związku z tym, że mamy lecieć w 6 osób, musiałam zrobić 2 rezerwacje i system tak to ułożył, że 2 osoby miałyby lecieć o 17:15. Różnica niewielka, ale chcieliśmy lecieć razem, bo z dziećmi, itd. W związku z tym, dopłaciłam ileś tam złotych (już nie pamiętam ile dokładnie) za zmianę lotu tak, abyśmy wszyscy mogli lecieć o 17:15. Teraz, gdy weszłam na swoją rezerwację okazało się, że wylot ma nastąpić o godzinie 2:30. Niejeden by się cieszył, ale mając małe dzieci jestem tym faktem zdenerwowana, bo już raz lecieliśmy o godzinie 3:00 (również po przesunięciu) i było nieciekawie. Czy w związku z tym, że już płaciłam za zmianę godziny wylotu, która już nie jest aktualna, mam prawo do jakiegoś odszkodowania? Ewentualnie darmowej zmiany godziny lotu na 18:30, bo taka jeszcze cały czas widnieje jako dostępna.


Mam podobna sytuacje, tzn wylot z dwojgiem dzieci. Przed rezerwacja jednym z glownych kryteriow wyboru byla godzina odlotu. Wylot mial byc o 6 rano (co i tak nie wprawialo mnie w zachwyt) a powrot cos kolo 14tej. Dzisiaj loguje sie na mytui i ku mojemu zaskoczeniu widze ze wylot jest planowany na 3 rano a powrot na kilka minut po 23ciej.
Oczywiscie zaraz wykonalem telefon na infolinie tui gdzie mnie zbyto standardowymi gadkami o regualminie no i ze na 48h przed wylotem godzina moze sie jeszcze zmienic.
Po przemysleniu sprawy zadzwonilem jeszcze raz i chcialem rozmawiac z kierownikiem.... Pracownicy TUI sa bezczelnie szkoleni zeby nie przekazywac rozmow do przelozonych - zupelnie nie rozumiem takiego nieposzanowania woli klienta!
Ale wracajac do sprawy, zadalem kilka prostych pytan:
1. skoro bede w hotelu okolo godziny 8-9 rano a doba hotelowa zaczyna sie od 15stej - co ja mam w tym czasie zrobic z dziecmi? i czy bede miec zapewnione pozywienie?
2. to samo z powrotem. Specjalnie wybratem ta wycieczke poniewaz powrot mial by ok 14wtej wiec nie musialbym sie włóczyć po osrodku do poznych godzin wieczornych w oczekiwaniu na powrot. Rowniez zapytalem o wyzywienie.
Automatyczna odpowiedz pracownika tui byla taka, ze to od hotelarza zalezy czy bedziemy mogli korzystac z jedzenia czy nie.... normalnie zaniemowilem.. po prostu maja swojego klienta w d..ie.
W ostatnich kilku latach z 6 razy lecialem na wycieczki m.in. TUI ale z Anglii i nigdy nie zdazylo mi sie zeby zmienili godzine lou chocby o minute!! Widze ze w Polsce taka paranoja jest czyms zupelnie normalnym i ludzie po prostu godza sie na takie "niedogodnosci".

eskie napisał(a):
Pierwszy o ostatni dzień wycieczki są przeznaczone na loty. To, że ostatniego dnia miałaś wylot o 19.55 to czysty fuks, zmienili Ci na 07.50 rano, no cóż pech.
Licząc dni imprezy, licz te bez transportu, a dodatkowe kilka/kilkanaście godzin przed/po transporcie traktuj jak fuks.
Przykładowo, wycieczka trwa 8 dni, ale pełnych jest 6, bo 1 i 8 jest na podróż, gdzie przylot może być 1 dnia o 23.55 a wylot 8 dnia o 00.05.

Twierdzenie ze pierwszy i ostatni dzien powienien byc liczony tylko na podroz jest moim skromnym zdaniem zasciankowy... takie cos mozna sobie wmawiac jak ktos jedzie 20h autobusem a nie leci 3-4h samolotem i specialnie szuka lotu zeby rano byc juz na miejscu a po poludniu wracac do domu. Jesli sie na to godzicie to chyba w zyciu nie organizowaliscie sobie wczasow na wlasna reke albo nie lecieliscie z zagranicznego biura turystycznego.

W kazdym razie pani z tui powiedziala ze wysle zapytanie do hotelu co z wyzywieniem w pierwszy i ostatni dzien, oraz czy mozna dokupic pokoj na ostatni dzien...

Osobiscie odradzam korzystania z biur ktore stosuja podobne praktyki.

-- 11 Maj 2019 23:12 --

Zapomnialem wspomniec ze nie sposob jest zaplanowac praking na lotnisku z wyprzedzeniem - teraz musialem dokupic dodatkowy dzien z powodu przesuniecia lotu...
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 11 Maj 2019 23:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5351
HON fly4free
@kamper Ja w ogóle odradzam korzystanie z pośredników i polecam organizowanie wyjazdów we własnym zakresie ,zgodnie z upodobaniami i potrzebami.Zazwyczaj taniej i z ew.pretensjami dzwonić nie trzeba ;)
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
 [ 76 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group