Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2264 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 114  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: CPK
#861 PostWysłany: 26 Lip 2023 11:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 2096
złoty
Poza tym, przykład spółki EJ1 bardzo ładnie pokazał, że jeśli są wisienki, to rozliczenia nie są tak istotne jak zmiana kadr...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🇱🇹 Bałtycka perełka w twoim zasięgu 🧳☕ Loty i hotel ze śniadaniami w Wilnie za 449 PLN ✈️🏨 🇱🇹 Bałtycka perełka w twoim zasięgu 🧳☕ Loty i hotel ze śniadaniami w Wilnie za 449 PLN ✈️🏨
Tajlandia w wersji LUX za 8021💎👑 Loty biznes klasą Etihad + ⭐⭐⭐⭐⭐ hotel na Phuket 🌴☀️ Tajlandia w wersji LUX za 8021💎👑 Loty biznes klasą Etihad + ⭐⭐⭐⭐⭐ hotel na Phuket 🌴☀️
 Temat postu: Re: CPK
#862 PostWysłany: 26 Lip 2023 13:16 

Rejestracja: 07 Lip 2012
Posty: 787
niebieski
Grzenio1970 napisał(a):
(...) ponieważ większość wyborców kieruje się programem (...)


Wiedziałem że sobie tu wszyscy trochę śmieszkujemy, bo ciężko na poważnie komentować to co się dzieje/ie dzieje wokół CPK, ale żeby aż tak...? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#863 PostWysłany: 26 Lip 2023 13:52 

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 48
Cytuj:
Na koniec bardzo skróconej opinii dotyczącej prognozy IATA zwróćmy uwagę na fakt, że wariant pesymistyczny prognozy przewiduje, że w roku 2035 ruch ma wynieść jedynie około 32 mln pasażerów. Tymczasem, po relatywnie niewielkich inwestycjach w obu obecnych portach warszawskich, taki ruch mógłby być obsłużony bez budowy nowego portu.


Cytuj:
Najgorsze jest bowiem to, że gdyby nie prostacki populizm i małostkowość rządzących, to za pieniądze przeznaczone na nieszczęsny Radom i wypłaty dla Horały i s-ki mielibyśmy dziś już ogarnięty Modlin i realne plany dostosowania Okęcia do zwiększonej przepustowości.



Pesymistyczna prognoza mówi o 32 milionach, a optymistyczna?

Chopina nie da bardzo rozbudować. Maks przy poczynieniu pewnych inwestycji to ok 28-30 milionów. No chyba, że by przesuwać południową obwodnicę Warszawy, ale to za dużego sensu nie ma, bo WAW jest blisko centrum Warszawy i coraz szczelniej otacza go zabudowa mieszkaniowa, a rozlewanie się miasta będzie tylko postępować.

Modlin po rozbudowach może mógłby obsługiwać kilkanaście milionów.

Razem pewnie ok 40 mln, czyli pewnie w okolicach prognozy optymistycznej znając życie.

Pomijając sympatie polityczne (które moim zdaniem w tej dyskusji biorą górę) oraz pomijając to czy ta ekipa rządząca zrealizuje ten projekt i w jakim czasie. To czy nie uważacie, że budowa dużego lotniska dla Warszawy będzie koniecznością? Bo moim zdaniem tu kwestią jest tylko kiedy?


Ostatnio edytowany przez Polbos, 26 Lip 2023 13:53, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: CPK
#864 PostWysłany: 26 Lip 2023 13:52 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9347
srebrny
@QbaqBA
To chyba chodzi o program TVP.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#865 PostWysłany: 26 Lip 2023 14:32 

Polbos napisał(a):
Cytuj:
Na koniec bardzo skróconej opinii dotyczącej prognozy IATA zwróćmy uwagę na fakt, że wariant pesymistyczny prognozy przewiduje, że w roku 2035 ruch ma wynieść jedynie około 32 mln pasażerów. Tymczasem, po relatywnie niewielkich inwestycjach w obu obecnych portach warszawskich, taki ruch mógłby być obsłużony bez budowy nowego portu.


Cytuj:
Najgorsze jest bowiem to, że gdyby nie prostacki populizm i małostkowość rządzących, to za pieniądze przeznaczone na nieszczęsny Radom i wypłaty dla Horały i s-ki mielibyśmy dziś już ogarnięty Modlin i realne plany dostosowania Okęcia do zwiększonej przepustowości.


Pesymistyczna prognoza mówi o 32 milionach, a optymistyczna?


Odsyłam do posta 777.

Polbos napisał(a):
Pomijając sympatie polityczne (które moim zdaniem w tej dyskusji biorą górę) oraz pomijając to czy ta ekipa rządząca zrealizuje ten projekt i w jakim czasie. To czy nie uważacie, że budowa dużego lotniska dla Warszawy będzie koniecznością? Bo moim zdaniem tu kwestią jest tylko kiedy?


Chopin da się jeszcze rozbudować, ale tu nie chodzi o to, że CPK jako lotnisko jest kompletnie niepotrzebne, bo mam wrażenie, że takie złe wnioski z tego wyciągnąłeś, być może mając takie, a nie inne sympatie polityczne. Założenia lotniska zamiast Okęcia pojawiły się już około 2000. Tu chodzi o to, że obecne plany rządzących są niepoddane żadnej weryfikacji, rozdęte populistyczne i ekonomicznie zwyczajnie nierealistyczne. Żadnego zweryfikowania planów nie było po pandemii, która mocno zmieniła strategie linii lotniczych. Przypominam: to nie CPK lata, a linie lotnicze.

Reasumując: po weryfikacji planów może się okazać, że mocno rozbudowany Modlin dałby radę, lub że nie dałby rady i CPK w formie powiedzmy 1/10 megawizek będzie potrzebne. Ale, na litość Boską, niech to będzie wniosek po merytorycznej dyskusji, a nie dlatego, że mieszkaniec bliźniaka przy Mickiewicza tak uznał.
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: CPK
#866 PostWysłany: 26 Lip 2023 14:36 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 453
niebieski
QbaqBA napisał(a):
Grzenio1970 napisał(a):
(...) ponieważ większość wyborców kieruje się programem (...)


Wiedziałem że sobie tu wszyscy trochę śmieszkujemy, bo ciężko na poważnie komentować to co się dzieje/ie dzieje wokół CPK, ale żeby aż tak...? ;)


Moje przeoczenie, możesz mieć rację, teraz parafraza słów intelektualistki z frakcji bez programu nabiera sensu i jest apelem do suwerena,: „Wpuśćcie w końcu tych ludzi na Wiejską! Co zrobią, ustali się później!”


j_a napisał(a):
Relacje z wyburzeń domów w tvp mogłyby mieć efekt przeciw skuteczny. Takiego obrazka nie będzie, prędzej jak pisałem ciężarówki i koparki będą przesypywać pryzmy piachu. Jednak mogłaby pojawić się refleksja u suwerena, że do mnie też przyjdą, zabiorą dom i ziemię.


Z zawartości na tej stronie wątku na SSC wynika, że na TVP były co najmniej dwa materiały o wyburzeniach.
Nie znam tych terenów więc informacja, że 75% zabudów do wyburzenia pod CPK to starsze chałupki też jest interesująca.
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... 4/page-360
_________________
Patron Radio WNET
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
DMW lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#867 PostWysłany: 26 Lip 2023 15:51 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4193
Chyba przestaje to być już śmieszne.

Tragedia. Rolnik popełnił samobójstwo. W tle są wywłaszczenia ziemi pod CPK

https://crowdmedia.pl/tragedia-rolnik-p ... i-pod-cpk/
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: CPK
#868 PostWysłany: 26 Lip 2023 16:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2015
Posty: 492
niebieski
ale co w tym śmiesznego ?
_________________
80 Krajów , 6 Kontynentów , 3 Oceany :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: CPK
#869 PostWysłany: 26 Lip 2023 16:05 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 453
niebieski
Japonka76 napisał(a):
Chyba przestaje to być już śmieszne.

Tragedia. Rolnik popełnił samobójstwo. W tle są wywłaszczenia ziemi pod CPK

https://crowdmedia.pl/tragedia-rolnik-p ... i-pod-cpk/
Żadna śmierć nie jest śmieszna. Zdarzenie omówione na SSC.

https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -184620387

Nieścisłość jest taka, że wywłaszczeń pod CPK jeszcze nie było.
_________________
Patron Radio WNET
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
DMW uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#870 PostWysłany: 27 Lip 2023 00:40 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1791
niebieski
Czy ktoś wie dla jakich prognoz demograficznych dla Polski planowane jest CPK? Bo z tym ostatnio u nas chyba coraz gorzej.
https://twitter.com/RafalMundry/status/ ... 2810305537
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: CPK
#871 PostWysłany: 27 Lip 2023 01:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9347
srebrny
Ja tam wiem, że baby dają w szyję. Innych nie znam...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: CPK
#872 PostWysłany: 27 Lip 2023 11:00 

kumkwat_kwiat napisał(a):
Czy ktoś wie dla jakich prognoz demograficznych dla Polski planowane jest CPK? Bo z tym ostatnio u nas chyba coraz gorzej.
https://twitter.com/RafalMundry/status/ ... 2810305537


W sumie to nie ma aż tak dużego znaczenia. Dlaczego? Oni planują CPK jako międzynarodowy hub. Podkreślam: i międzynarodowy, i hub. Na tej podstawie wyliczają prognozy opłacalności. Co więcej - przewozy pasażerskie mają odbywać się... tylko liniami tradycyjnymi. W pierwotnym planie low-costy miały mieć zakaz wstępu na CPK - obsługę miały prowadzić w Modlinie i Radomiiu. Po wybuchu pandemii zreflektowano się, że to się nie zepnie i dopuszczono low-costy na CPK, ale pod warunkiem takich samych opłat co linie tradycyjne. Chciałbym poznać tego, kto do masterplanu CPK to wpisał, bo najwyraźniej bierze kasę nie mając zielonego pojęcia o założeniach biznesowych low-costów. Przypadek Radomia (który miał być tylko dla low-costów, a musi go obsługiwać LOT) też nikomu u Horały nie otworzył oczu.

Aha, w założeniach w żaden sposób nie uwzględniono fakt zmiany rynku lotniczego po napaści Rosji na Ukrainę.

To właśnie, co w całej dyskusji o CPK, nam umyka, a co jest jakimś horrendalnym kuriozum, to fakt, że to ma być hub cargo-pasażerski, i ma być obsługiwany przez LOT. Ilość samolotów, które musiałby kupić LOT do obsługi przewidywanego ruchu, jest tak duża (według prognoz ilość samego cargo w 2031 powinna zwiększyć się 10 razy w porównaniu z Okęciem), że najprawdopodobniej każdy powiat w Polsce musiałby kupić dla LOTu samolot i go utrzymywać.

Jeszcze raz przypomnę końcowy fragment analizy, którą wklejałem:

Cytuj:
CPK to inwestycja, którą my, podatnicy mamy sfinansować. Gdyby inwestorom prywatnym zaproponowano sfinansowanie inwestycji stukrotnie tańszej niż CPK, przedstawiając uzasadniające ją dokumenty o tej samej jakości, co Master Plan dla mega lotniska i powiązanej z nim infrastruktury, to propozycję odrzuciliby po 24 godzinach nie siląc się nawet na uzasadnienie.
Góra
 PM off
6 ludzi lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#873 PostWysłany: 31 Lip 2023 18:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Maj 2023
Posty: 85
Loty: 19
Kilometry: 7 293
Anonymous napisał(a):
Chciałbym poznać tego, kto do masterplanu CPK to wpisał, bo najwyraźniej bierze kasę nie mając zielonego pojęcia o założeniach biznesowych low-costów. Przypadek Radomia (który miał być tylko dla low-costów, a musi go obsługiwać LOT) też nikomu u Horały nie otworzył oczu.

To że low-costy mają takie a nie inne założenia biznesowe niczego nie przesądza. Przykładem jest Wizz, który teoretycznie ogranicza koszta gdzie się da, ale jednak nie chce korzystać z lotnisk o wątpliwej jakości obsługi i trudnym dojeździe (Modlin, Radom), a poza tym czasem korzysta nawet z rękawów. Z drugiej strony mamy LOT, który niby jest linią tradycyjną, a standardem obsługi przez ostatnie lata coraz bardziej przypomina low-cost.
Anonymous napisał(a):
To właśnie, co w całej dyskusji o CPK, nam umyka, a co jest jakimś horrendalnym kuriozum, to fakt, że to ma być hub cargo-pasażerski, i ma być obsługiwany przez LOT. Ilość samolotów, które musiałby kupić LOT do obsługi przewidywanego ruchu, jest tak duża (według prognoz ilość samego cargo w 2031 powinna zwiększyć się 10 razy w porównaniu z Okęciem), że najprawdopodobniej każdy powiat w Polsce musiałby kupić dla LOTu samolot i go utrzymywać.

Tak na poważnie - nie wiem kto twierdzi, że CPK miałby obsługiwać tylko LOT. Skoro odgórną decyzją Okęcie mam być zlikwidowane to gdzieś Lufthansy, Emiratesy i inne chyba będa musiały gdzieś latać.
Jedyne co to mniej atrakcyjne będą połączenia lotnicze np. z Berlinem bo dojazd do/z CPK zajmie sporo czasu.

Natomiast zamówić i kupić samoloty to nie problem jeśli ma się pieniądze lub zdolność kredytową. Problemem moga być załogi. Z dnia na dzień się ich nie wyszkoli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: CPK
#874 PostWysłany: 31 Lip 2023 18:59 

Nikt nie twierdzi, że tylko LOT. Chodziło o wyliczenia głównie cargo, które de facto muszą opierać się głównie o LOT.

Low-costy na Okęciu mają bardzo korzystne umowy. Z założenia na CPK takich umów mieć nie będą. Wiem, to tylko założenia, ale rozmawiamy właśnie jak są chore. Tak chore, że praktyka Okęcia, jak zauważyłeś, przeczy tym ustaleniom.

Odnośnie likwidacji Okęcia już się zreflektowali, że się nie da i teraz twierdzą, że CPK przejmie główny ruch, ale Okęcie nadal będzie czynne. Podejrzewam, że w tym roku to się jeszcze ze 3 razy zmieni.

Bodaj w piątek pojawiła się informacja od Horały, że CPK będzie zawierało bazę wojskową. Nie wiem gdzie on to wszystko zmieści, ale widać, mocno widać, że rozpaczliwie szuka jakiegokolwiek sensu dla następnej swojej wypłaty.
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#875 PostWysłany: 31 Lip 2023 19:10 

Rejestracja: 07 Lip 2012
Posty: 787
niebieski
Na czym dokładnie polega „korzystność umów” low-costów na Okęciu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: CPK
#876 PostWysłany: 01 Sie 2023 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 5357
platynowy
Przepraszam za brutalne stwierdzenie, ale takich dyrdymalow (aby napisac delikatnie i nie uzyc slowa bredni) juz dawno nie czytalem...
1. FR vs. W6 - obie firmy to LCC, ale przyjely rozniace sie strategie i efekt jest taki, ze FR przegania najwieksze legacy na kontynencie, np. LH pod wzgledem operacji, PAXow, P&L, itd... a landrynka wpadla w tarapaty finansowe i ledwo przedzie. Kilka bledow i jest o kilka dlugosci za konkurentem LCC... Doedukuj sie i poczytaj sobie roczne/kwartalne sprawozdania fianansowe w/w spolek.
A te argumenty odnosnie pseudo legacy landryny... zobacz gdzie lataja, bo tylko z warszawaskiego punktu widzenia jest tak, nomen omen "rozowo". Swoja droga Franca na niejednym lotnisku tez podjezdza pod rekaw...

2. "Lufthansy, Emiratesy i inne chyba będa musiały gdzieś latać. " - serio konkurencja zwiekszy oferowanie na neoWAW (aka CPK) 5-10x, aby to neoWAW mialoby byc rentowne? Retorycznie: Model biznesowy konkurecji zaklada wspieranie "hub'u" w PL, czy dowozenie do swoich hub'ow?

3. I tu peklem: "Natomiast zamówić i kupić samoloty to nie problem jeśli ma się pieniądze lub zdolność kredytową." Really? To ja dam Ci 1.000.000.000 USD (slownie miliard zielonych) i zobaczymy na kiedy zamowisz mi pierwszy B738, a niech tam, niech bedzie A350... hahaha... Znowu uzupelnij swoja wiedze nt. backlogow firm na A/B i B/E, i ew. mozliwosci firmy na C i wrocimy do powaznej dyskusji. Polecam minimum kilka depesz Reuters'a z 2023...

Po przeczytaniu podobnych wypowiedzi i argumentow mam wrazenie ze dyskusja merytoryczna nt. neoWAW/CPK jest na identycznym poziomie jak dot. innego "warszawskiego" lotniska RDO :-(

Jeden2trzy napisał(a):
Anonymous napisał(a):
Chciałbym poznać tego, kto do masterplanu CPK to wpisał, bo najwyraźniej bierze kasę nie mając zielonego pojęcia o założeniach biznesowych low-costów. Przypadek Radomia (który miał być tylko dla low-costów, a musi go obsługiwać LOT) też nikomu u Horały nie otworzył oczu.

To że low-costy mają takie a nie inne założenia biznesowe niczego nie przesądza. Przykładem jest Wizz, który teoretycznie ogranicza koszta gdzie się da, ale jednak nie chce korzystać z lotnisk o wątpliwej jakości obsługi i trudnym dojeździe (Modlin, Radom), a poza tym czasem korzysta nawet z rękawów. Z drugiej strony mamy LOT, który niby jest linią tradycyjną, a standardem obsługi przez ostatnie lata coraz bardziej przypomina low-cost.
Anonymous napisał(a):
To właśnie, co w całej dyskusji o CPK, nam umyka, a co jest jakimś horrendalnym kuriozum, to fakt, że to ma być hub cargo-pasażerski, i ma być obsługiwany przez LOT. Ilość samolotów, które musiałby kupić LOT do obsługi przewidywanego ruchu, jest tak duża (według prognoz ilość samego cargo w 2031 powinna zwiększyć się 10 razy w porównaniu z Okęciem), że najprawdopodobniej każdy powiat w Polsce musiałby kupić dla LOTu samolot i go utrzymywać.

Tak na poważnie - nie wiem kto twierdzi, że CPK miałby obsługiwać tylko LOT. Skoro odgórną decyzją Okęcie mam być zlikwidowane to gdzieś Lufthansy, Emiratesy i inne chyba będa musiały gdzieś latać.
Jedyne co to mniej atrakcyjne będą połączenia lotnicze np. z Berlinem bo dojazd do/z CPK zajmie sporo czasu.

Natomiast zamówić i kupić samoloty to nie problem jeśli ma się pieniądze lub zdolność kredytową. Problemem moga być załogi. Z dnia na dzień się ich nie wyszkoli.
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
tropikey uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#877 PostWysłany: 01 Sie 2023 14:33 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 619
niebieski
@jaco027

Nie znam się na rynku lotniczym więc może pytam o oczywistość, ale zaciekawiło mnie to "a landrynka wpadla w tarapaty finansowe i ledwo przedzie. Kilka bledow i jest o kilka dlugosci za konkurentem LCC..."

Możesz zasygnalizować, na czym polegały te błędy i różnice pomiędzy FR a W6, które wpędziły Wizza w tarapaty? .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: CPK
#878 PostWysłany: 01 Sie 2023 14:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 5357
platynowy
@Tomasz101 tez sie nie znam, ale materialy do poczytania odnosnie kondycji i statystyki np.: https://www.gridpoint.consulting/blog/a ... march-2023 i pelno innych opracowan.
Co do samej landryny i jej sytuacji, nie wiem co Jozef (Varadi) zle wykombinowal - pewnie siegniecie do Raportu Rocznego cos powie, glownie liczbowo, bo reszta jest atk pisana aby za bardzo nie bolalo: https://wizzair.com/static/docs/default ... 1d7bd2.pdf
Ale co mozna powiedziec: nieudana ekspansja w Skandynawii, we Wloszech byc moze tez, komkurent ktory jest wiekszy, bardziej agresywny itd. nieustanne zmiany tras/godzin i co za tym idzie koszty/kary (aktualnie UK CA sie dobiera do W6 za niestosowanie sie do UK261 https://www.caa.co.uk/passengers/resolv ... ses-claims), byc moze wlasnie to podnoszone przez interlokutora, ze lataja z lepszych lotnisk = wieksze koszty, itepe, itede..
Mysle, ze w raporcie albo u wujka googla znajdziesz sporo.

PS. Ale aby nie byl totalny OT, to taka uwaga na marginesie W6, landrynka sie nie spinaja finansowo, LO tez sie nie spina fianansowo. I to narodowe srebro, hegemon regionalny, ktory bez dotacji by nie ujechal nakupi teraz 5-10x tyle samolotow co obecnie aby dopchnac na maxa pojemnosc CPK? :-) Skonczy sie tym samym co w RDO tylko na skale nie 12 Sasinow , a 500 Sasinow, lotnisko moze i bedzie dochodowe, albo kiedys wyjdzie na "0", ale kosztem... LO? nie kosztem podatnikow, ktorzy sie na te igrzyska zloza.
PS. Jest promyczek nadziej - backlogi B i A sa zapchane na kilka nastepnych lat i wszystkie linie lotnicze maja problem z zmowieniami samolotow (na czas i wtedy kiedy juz musza wymieniac flote). Wiec moze LO nie nakupi/zamowi 200 Dreamlinerow... Ale zanim Horala i Spka sie pokapuje ze nie maja czym latac z CPK, to pewnie juz pare miliardow zostanie przepuszczonych.
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
Tomasz101 uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#879 PostWysłany: 01 Sie 2023 19:23 

Właśnie ta ilość samolotów... Przecież to jest mierzalne, weryfikowalne. Ktoś tam w tej całej spółce horałowskiej musi być inteligentny przynajmniej na poziomie wpisania w google frazy "na kiedy możemy mieć samoloty i ile to kosztuje". Chyba że jednak nie musi? Cały czas się zastanawiam czy oni są tak wielkimi cynikami, że powiedzą wszystko, byleby ciemny lud kupił, czy jednak ignorantami, którzy nie mają zielonego pojęcia co robią. Po ukazaniu się Masterplanu przychylam się do tej drugiej opcji...
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: CPK
#880 PostWysłany: 01 Sie 2023 19:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 2096
złoty
Anonymous napisał(a):
Właśnie ta ilość samolotów...

Nie wiem dlaczego, ale zawsze jak słucham o masterplanach i ambicjach - bez zbytniego nawiązania do rzeczywistości, to mi się w głowie odgrywa ta scenka

Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2264 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 114  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group