Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#5701 PostWysłany: 06 Paź 2023 10:53 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3756
srebrny
pytanie o weryfikacje hosta i czy nie kazdy moze wystawic 'obiekt' w Dubaju. jak nie ma historii w guglu/u innych posrednikow i nie pisza ze to nowy obiekt otwarty w tym roku, to z rezerwa
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
Turcja w grudniu 🌞 5* hotel z aquaparkiem 💦 All inclusive na Riwierze Tureckiej za 1687 PLN Turcja w grudniu 🌞 5* hotel z aquaparkiem 💦 All inclusive na Riwierze Tureckiej za 1687 PLN
Leć z Emirates na Bali z Mediolanu za 1808 PLN 😍🤩😎 Podróż z Polski za 2006 PLN❗ Leć z Emirates na Bali z Mediolanu za 1808 PLN 😍🤩😎 Podróż z Polski za 2006 PLN❗
#5702 PostWysłany: 06 Paź 2023 12:35 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
OK, ale jak płatność jest przez Booking, to nie jest bezpieczniej? Czy to bez znaczenia...?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5703 PostWysłany: 06 Paź 2023 14:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Z reguły booking płaci obiektom ze sporym opóźnieniem(nawet ponoć ostatnio ma jakieś zaległości w płaceniu), więc w przypadku gdyby nocleg nie doszedł do skutku kasę powinni oddać.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
#5704 PostWysłany: 11 Paź 2023 09:54 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 287
Loty: 105
Kilometry: 304 706
Ciekawy komunikat zastałem na wieloletnim koncie ze statusem genius 3 "Konto wyłączone To konto zostało wyłączone ze względów bezpieczeństwa. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, jeśli uważasz, że to błąd." teraz ciekawostka obsługa mówi że system zablokował konto ponieważ miałem za dużo rezerwacji w których były podwójne terminy i zostały odwołane (wyjazdy ze znajomymi które nie doszły do skutku) oraz że niektóre obiekty nie mogły preautoryzować karty -tutaj ciekawostka rezerwacja na pojedyńcze dni w obiekcie na Oahu w maju 2023 na listopad 2023 (odwołania do 1 dzień przed przyjazdem) według logiki hotelu preautoryzacja polegała na zapłacie już tego samego dnia z góry za wszystkie dni, po przygodach w Meksyku z kartami limity na karcie pozwoliły na opłacenie jednej płatności. Pierwszy ram miałem takie rezerwacje że hotel od razu ściągał kasę. Od razu po tym zrezygnowałem z takiej "elastycznej" oferty i zostawiłem tą opłaconą date. Nagle pół roku póżniej blokada. Polecam zatem według booking mieć kilkanaście spamowych kont na niepewne rezerwacje bo jak widać system nie lubi "elastyczności" ;) Konto według obsługi już sobie mogę darować bo nie odblokują.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#5705 PostWysłany: 11 Paź 2023 10:05 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3756
srebrny
Tomasz101 napisał(a):
Tu jak się wydaje klasyczny przykład wałka w działaniu:

Gilbert Accomodation Mediolan

znakomita cena, pełna dostępność na rok do przodu, brak jakiejkolwiek recenzji,

Na stronie internetowej przy opcji z bezpłatną rezygnacją i płatnością na 3 dni przed przybyciem rezerwacja nie przechodzi, a jest wysyłane zapytanie do gospodarza, który na nie oczywiście na nie nie odpowiada.

Pośrednie wspieranie wałka przez booking polega, że przy rezerwowaniu z aplikacji mobilnej nawet rezerwacja z opcją rezygnacji wymaga opłacenia całości w momencie rezerwacji ;)

Dodatkowe kolejne dziwadło bookingu - rożne opcje rezygnacji i płatności w zależności od tego czy rezerwuje się ten sam obiekt przez stronę czy przez aplikację.

Coraz więcej jest właśnie tych ofert "nowość na booking" w najlepszych cenach i z wysyłaniem zapytania do gospodarza. W kilku miastach już widziałem i raz nawet posłałem do trzech ale nikt nie odpowiedział w ciągu regulaminowych 24h. Większość ma też dopisek, żeby rezerwować bezpośrednio przez adres na telegramie. :) Przypuszczam że booking obciął jakieś etaty i nie nadążą z eliminacją takich ofert wstawianych masowo przez oszustów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5706 PostWysłany: 11 Paź 2023 10:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3623
srebrny
@trunks
Miałeś na tym zawieszonym koncie jakieś aktywne rezerwacje ? Jeżeli tak, to co z nimi ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5707 PostWysłany: 11 Paź 2023 10:28 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 287
Loty: 105
Kilometry: 304 706
maczala1 napisał(a):
@trunks
Miałeś na tym zawieszonym koncie jakieś aktywne rezerwacje ? Jeżeli tak, to co z nimi ?


Jak najbardziej, kilkanaście na różne miesiące do przodu, mam korzystać z linków w mailu do opłaty, oraz że mogę je podejrzeć na innym koncie po numerze rezerwacji i podaniu pinu. Za ich namową mam już kilka kont do przodu założonych i działa podgląd. Myślę że pracują ostro nad kolejnymi karami od urzędów ochrony konsumentów :)
Góra
 Profil Relacje PM off
maczala1 uważa post za pomocny.
 
      
#5708 PostWysłany: 11 Paź 2023 13:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1970
srebrny
Booking.com, jedna z największych platform rezerwacyjnych na świecie, napotkała trudności związane z opóźnieniami w płatnościach dla wielu swoich partnerów hotelowych

https://www.horecabc.pl/booking-com-z-problemami-technicznymi-opoznienia-w-wyplatach/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5709 PostWysłany: 11 Paź 2023 15:12 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 287
Loty: 105
Kilometry: 304 706
trunks napisał(a):
Ciekawy komunikat zastałem na wieloletnim koncie ze statusem genius 3 "Konto wyłączone To konto zostało wyłączone ze względów bezpieczeństwa. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, jeśli uważasz, że to błąd." teraz ciekawostka obsługa mówi że system zablokował konto ponieważ miałem za dużo rezerwacji w których były podwójne terminy i zostały odwołane (wyjazdy ze znajomymi które nie doszły do skutku) oraz że niektóre obiekty nie mogły preautoryzować karty -tutaj ciekawostka rezerwacja na pojedyńcze dni w obiekcie na Oahu w maju 2023 na listopad 2023 (odwołania do 1 dzień przed przyjazdem) według logiki hotelu preautoryzacja polegała na zapłacie już tego samego dnia z góry za wszystkie dni, po przygodach w Meksyku z kartami limity na karcie pozwoliły na opłacenie jednej płatności. Pierwszy ram miałem takie rezerwacje że hotel od razu ściągał kasę. Od razu po tym zrezygnowałem z takiej "elastycznej" oferty i zostawiłem tą opłaconą date. Nagle pół roku póżniej blokada. Polecam zatem według booking mieć kilkanaście spamowych kont na niepewne rezerwacje bo jak widać system nie lubi "elastyczności" ;) Konto według obsługi już sobie mogę darować bo nie odblokują.


Po napisaniu maila z prośbą o dodatkowe wyjaśnienia dostałem takie info:
Szanowni Państwo,
Państwa konto zostało zablokowane z powodu nieprawidłowego schematu rezerwacji lub historii rezerwacji. Ten system ma na celu zapewnienie ochrony wszystkim naszym klientom i partnerom hotelowym. Obawiamy się, że ze względu na delikatny charakter i poufność informacji nie możemy podać więcej szczegółów.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5710 PostWysłany: 15 Paź 2023 14:58 

Rejestracja: 30 Maj 2020
Posty: 18
Dziś moje konto także zablokowane. Zmieniłem dane do logowania, zobaczyłem swoje stare i przyszłe rezerwacje i...za kilka minut znów zawieszenie konta. Może maja problem, włamanie lub wypłyniecie danych..
Trzeba monitorować, nie znalazłem w sieci info o jakiejś "grubszej awarii" w ten weekend.
Nigdy nie miałem z nimi problemów a mam w historii z setkę rezerwacji



Krzysztof
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5711 PostWysłany: 15 Paź 2023 16:15 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
Nie wiem - bo sam Booking przecież (oficjalnie) nie wie - co konkretnie ma znaczenie i dlaczego. Ale w pracy mojego kolegi, jak ktoś popracuje dłużej to go zwalniają (każą założyć jakby "nowe konto"), żeby nie płacić stażowego. To tak pół żartem i niestety... pół serio.
To tak jak z kodami zniżkowymi Booking - jedni dostają masę, a inni wcale. Nic. I też "nikt nic nie wie", mimo wielu (nietrafionych) teorii dot. zasad funkcjonowania tegoż. :|
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5712 PostWysłany: 15 Paź 2023 16:38 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 287
Loty: 105
Kilometry: 304 706
Trzeba być turystą który kupuje jeden nocleg na 2 tygodnie od razu co by nie trzeba za dużo operacji robić w razie problemów, nic nie odwoływać itp. portal próbuje wywalić ze swoich klientów ludzi "problemowych" ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
#5713 PostWysłany: 15 Paź 2023 17:46 

Rejestracja: 15 Paź 2023
Posty: 8
Jak sobie radzicie jak host chce zeskanować wasz dowód osobisty? - Zawsze jak jestem we Włoszech mam z tym problem i się nie zgadzam, powstaje ciśnienie i licytowanie. Czy tylko w PL mamy tak mocną ochronę danych wrażliwych, polityka RODO, czy dotyczy to całej UE?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5714 PostWysłany: 15 Paź 2023 19:41 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 799
Loty: 42
Kilometry: 63 566
niebieski
We Włoszech to norma wynikająca z włoskich przepisów. Do zgłoszenia wynajmu, medlunktu trzeba mieć zdjęcie/ksero dokumentu turysty. Są dwie opcje: albo akceptujesz albo Włochy omijasz.
Ja też jestem mocno wrażliwa na powielanie DO, ale we Włoszech to akceptuję.
Sprawę kilkakrotnie sprawdzałam różnymi drogami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5715 PostWysłany: 15 Paź 2023 19:44 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 619
niebieski
A jaka jest różnica pomiedzy zeskanowaniem dowodu, a wpisaniem danych z niego do formularza meldunkowego czy też innego dotyczącego np podatków i opłat lokalnych?

Sam dowód jest tylko nośnikiem informacji, ktora podlega ochronie, a nie informacją.

Demonizowane u nas RODO to jest kwestia gromadzenia i przechowywania danych ponad potrzebę, więc trzeba każdorazowo znać lokalne regulacje dla oceny czy w dokumencie skanowanym jest coś ponad to czego wymagają od hosta lokalne organy, względnie ponad to co będzie potrzebne hostowi do wytoczenia powództwa np. o naprawienie szkody.
Góra
 Profil Relacje PM off
kostek966 lubi ten post.
 
      
#5716 PostWysłany: 16 Paź 2023 16:43 

Rejestracja: 28 Sty 2023
Posty: 239
piekara114 napisał(a):
We Włoszech to norma wynikająca z włoskich przepisów. Do zgłoszenia wynajmu, medlunktu trzeba mieć zdjęcie/ksero dokumentu turysty. Są dwie opcje: albo akceptujesz albo Włochy omijasz.

Jest tez trzecia.
Odmówiłem wynajmującemu przesłania skanu/fotki dowodu i się zadowolił danymi do formularza.
Po prostu mu napisałem, ze nikomu kopii dokumentów tożsamości nie udostępniam i zapytałem jakich danych potrzebuje.
Góra
 Profil Relacje PM off
piotrkr lubi ten post.
 
      
#5717 PostWysłany: 22 Paź 2023 21:48 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
Nie pamiętam, żebym kiedyś miał taką sytuację, a trochę czytałem wątek, jednak przyznaję, że wszystkich jego stron nie pamiętam, więc proszę o wyrozumiałość ;)
Mam od 2 m-cy rezerwację w Alicante na koniec wiosny za - biorąc pod uwagę okolicę oraz dużą rodzinę - dość korzystną cenę niewiele ponad 700 EUR/tydzień. Nie jest to jakaś dziwna cena okazyjnie skrajnie zbyt niska, ale jednak korzystna. Dostałem takiego maila za pośrednictwem Booking - obiekt wciąż jest tam dostępny - o treści:
Z przykrością informujemy, że DOM ZOSTAŁ SPRZEDANY I STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ FIRMY. PROSIMY O BEZPŁATNE ANULOWANIE REZERWACJI I PRZEPRASZAMY ZA NIEDOGODNOŚCI. BARDZO DZIĘKUJĘ - pisownia i wersaliki (krzyk) wg oryginału.

Czy coś mogę próbować ugrać z Bookingiem i jak radzicie się zachować? Bo to, że mogę anulować bezpłatnie to wiem, ale nie znajdę teraz już za podobną cenę, niedaleko plaży i blisko targu oraz w samym centrum takiego lokum...? :(
Jak mniemam, najlepiej niech to host anuluje, tak? I co potem...? Da się coś ugrać? :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5718 PostWysłany: 22 Paź 2023 22:11 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 287
Loty: 105
Kilometry: 304 706
tak jak wcześniej tu wspominano booking po kontakcie może Ci sam coś innego podobnego zaproponować i pokryć różnice w cenie lub sam szukasz i dajesz im do akceptacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
#5719 PostWysłany: 22 Paź 2023 22:14 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
Tak pamiętałem z wątku - ale nie byłem pewien czy wpierw nie powinienem czekać na anulację przez hosta.
Póki co wysłałem zapytanie do Bookingu i nic nie anulowałem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5720 PostWysłany: 22 Paź 2023 23:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@sanchopan Aby coś ugrać( w sensie relokacji z wyrównaniem ewentualnej różnicy ceny) rezerwacja musi być odwołana przez booking.Jeśli prawdą jest to co napisał właściciel ,to taką informację powinien kierować do booking.com a nie do ciebie.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group