Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#5761 PostWysłany: 11 Lis 2023 15:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2695
HON fly4free
Hotel/Booking sam obciąża kartę gdy minie termin bezpłatnego odwołania. Ale jak widać nie zawsze.

Dość ciekawa jest też kwestia konieczności potwierdzenia, natychmiastowego zezwolenia przez klienta, autoryzacji obciążenia karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜 Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜
🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍 🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍
#5762 PostWysłany: 11 Lis 2023 15:18 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5517
złoty
A przed tym Booking zawsze informuje, kiedy to uczyni :!:

Dyskutujesz i podejmujesz wątek nie warty tego. A dlatego, że płatności możesz dokonać kiedy i kartą jaką chcesz, gdyż od dokonania rezerwacji jest taka opcja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5763 PostWysłany: 11 Lis 2023 17:31 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 602
Loty: 251
Kilometry: 414 782
niebieski
dg72 napisał(a):
@malediwy
Masz po zalogowaniu możliwość samodzielnego zainicjowania płatności za dany nocleg.
Z Twojego opisu wynika, że zależało Ci na tej rezerwacji i miałeś świadomość konieczności dokonania płatności za nią przed przyjazdem.
Czyli zafundowałeś sobie kłopoty na własne życzenie.
Do tego kontakt z Booking był wskazany z recepcji hotelu w Dubaju, a nie po powrocie.
Nie zgodzę się z Tobą. W momencie robienia rezerwacji miałem do wyboru albo płatność od razu albo na miejscu w hotelu. Poza tym pisałem, że wcześniej byłem we Włoszech i hotel bez problemu ściągnął płatność z mojej karty, Ten hotel natomiast zażądał autoryzacji karty poprzez potwierdzenie tego w aplikacji mobilnej. Poza tym, nawet gdybym nie dotarł do hotelu to jak rozumiem musiałbym się liczyć z tym, ze hotel mnie obciąży zgodnie z warunkami.
dg72 napisał(a):
A przed tym Booking zawsze informuje, kiedy to uczyni :!:
Dyskutujesz i podejmujesz wątek nie warty tego. A dlatego, że płatności możesz dokonać kiedy i kartą jaką chcesz, gdyż od dokonania rezerwacji jest taka opcja
Tak jak wyżej napisałem, w momencie robienia rezerwacji miałem wybór zapłacenia od razu lub w hotelu...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5764 PostWysłany: 11 Lis 2023 19:28 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
Zły tok rozumowania, bo taki sposób zakłada, że "na pewno" wszystkie hotele/apartamenty, gdzie zarezerwowałem - chcą specjalnie i złośliwie anulować mi ją. Generalnie wszyscy są źli, a ja jestem biedny, podejrzliwy muszę być na każdym - czyli wpadać w paranoję.
Zasadniczo IMHO sprawa jest prosta:
Zarezerwowałem.
Ma być pokój.
A jak nie ma mnie, to niech mnie obciążą.

A nie - wpadać w paranoję. Wtedy lepiej nigdzie nie jeździć. Przypadki chodzą po ludziach, to fakt. Ale to absurd pokazywać, że tak należy traktować drugą osobę i każdą spotkaną: jak oszusta, złodzieja, bandytę. Absurd. Paranoja.

Inna sprawa, że Booking dawno temu zszedł na psy, a teraz już daleko niżej. :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5765 PostWysłany: 11 Lis 2023 21:12 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 602
Loty: 251
Kilometry: 414 782
niebieski
Generalnie w moim przypadku hotel ewidentnie skorzystał z okazji, żeby sprzedać dwa zarezerwowane przeze mnie pokoje komuś innemu za znacznie pewnie wyższą cenę. Nie opisałem tej sytuacji, żeby ktokolwiek wpadał w paranoję ale na przestrogę dla tych, którzy potencjalnie będą chcieli dokonać rezerwacji w tym hotelu.
I podkreślę jeszcze jedną rzecz, która uszła uwadze komentującym. Hotel próbował autoryzować kartę jako Crown Plaza a nie Millenium Downtown w którym dokonałem rezerwację. Sama praktyka żądania potwierdzenia autoryzacji zamiast po prostu obciążenia na karcie jest co najmniej dziwna. Tym bardziej, ze taka możliwość jest już w momencie dokonywania rezerwacji na booking.com. Tym bardziej jest więc dziwne, ze jest ona dokonywana przez inny podmiot niż ten którego rezerwacja dotyczy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5766 PostWysłany: 11 Lis 2023 21:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9352
srebrny
Cytuj:
Sama praktyka żądania potwierdzenia autoryzacji zamiast po prostu obciążenia na karcie jest co najmniej dziwna

Nie jest w ogóle dziwna, bo przecież wybrałeś płatność na miejscu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5767 PostWysłany: 11 Lis 2023 22:00 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3394
złoty
onufry_z napisał(a):
A faktycznie. W Viber miesiąc/cały świat 29zł. Konieczny dobry internet i przebicie z nr rezerwacji i pinem na klawiaturze.


Tak na przyszłość: Skype jest za free na darmowe numery w USA.
Na screeni'e bookingowy nr. w USA.

Załączniki:
Screenshot 2023-11-11 at 20.54.45.jpeg
Screenshot 2023-11-11 at 20.54.45.jpeg [ 26.92 KiB | Obejrzany 1537 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5768 PostWysłany: 11 Lis 2023 22:20 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 602
Loty: 251
Kilometry: 414 782
niebieski
boots napisał(a):
Cytuj:
Sama praktyka żądania potwierdzenia autoryzacji zamiast po prostu obciążenia na karcie jest co najmniej dziwna

Nie jest w ogóle dziwna, bo przecież wybrałeś płatność na miejscu.
Skoro wybrałem płatność na miejscu to dlaczego autoryzacja odbywa się na kilka godzin przed moim dotarciem na miejsce w momencie kiedy siedzę w samolocie? Przypomnę, że hotel był powiadomiony w jakich godzinach do niego dotrę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5769 PostWysłany: 11 Lis 2023 22:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9352
srebrny
Dlatego, żeby mieli pewność zapłaty, gdybyś jednak się nie pojawił.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5770 PostWysłany: 11 Lis 2023 22:34 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 555
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
malediwy napisał(a):
kiedy jeszcze siedziałem w samolocie hotel próbował autoryzować moją kartę w taki sposób, że powinienem potwierdzić w aplikacji bankowej.

A co jeśli ktoś nie korzysta z bankowości mobilnej? Który to bank?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5771 PostWysłany: 11 Lis 2023 23:14 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7378
HON fly4free
potwierdzenie w aplikacji bankowej wybiera się samodzielnie (zamiast np. kodów sms) i ta opcja jest dostępna tylko w przypadku korzystania z aplikacji
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5772 PostWysłany: 12 Lis 2023 01:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2695
HON fly4free
No właśnie…
Czyli jeśli ktoś autoryzuje kodami sms to ma podać hotelowi kod?
To zabronione.
Mało tego. Np. w PKO BP płacąc kartą czasem trzeba wpisać nr klienta i hasło do bankowości internetowej jeśli nie mamy ustawionych potwierdzeń w aplikacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5773 PostWysłany: 12 Lis 2023 09:55 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 602
Loty: 251
Kilometry: 414 782
niebieski
boots napisał(a):
Dlatego, żeby mieli pewność zapłaty, gdybyś jednak się nie pojawił.
Bez sensu... Przecież opcji rezygnacji już nie mam w tym momencie więc gdybym nie dotarł do hotelu spokojnie mógłby pobrać po prostu opłatę z mojej karty a nie próbować ją autoryzować. Jaki w ogóle jest sens autoryzowania karty w dniu przyjazdu klienta??? Rozumiem w momencie robienia rezerwacji ale po co w dniu przyjazdu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5774 PostWysłany: 12 Lis 2023 20:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2695
HON fly4free
Akurat to czy wskakuje konieczność autoryzacji nie zależy raczej od sprzedawcy, usługodawcy, w tym wypadku hotelu a od banku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5775 PostWysłany: 12 Lis 2023 22:49 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 602
Loty: 251
Kilometry: 414 782
niebieski
No i w tym rzecz. gdyby hotel chciał, żebym zapłacił to pobrałby po prostu z karty pieniądze. Natomiast najwyraźniej liczył na to właśnie, że nie autoryzuję tej operacji i zapewne dzięki temu spokojnie sprzedał pokoje komuś innemu. Przypomnę po raz kolejny, że próba tej autoryzacji była z innego podmiotu (Crown Plaza) a nie z Miellenium Downtown, którego rezerwacja dotyczyła. Nawet więc gdybym nie siedział w samolocie i był akurat w miejscu gdzie miałbym darmowe wi-fi to i tak bym tej transakcji nie autoryzował. Przypominam też, że dostałem maila z booking.com od otrzymania którego miałem dwie godziny na dotarcie do hotelu i dokonanie płatności. Nie tylko dotarłem w tym czasie ale przede wszystkim dotarłem w godzinach, w których zapowiedziałem swoje przybycie. I przypominam, że pomimo tego nie tylko została anulowana moja rezerwacja ale też nie było już więcej wolnych pokoi w hotelu. Był to więc ewidentny wał ze strony hotelu, który sprzedał pokoje drożej. I piszę o tym właśnie na przestrogę tym, którzy potencjalnie mogą znaleźć się w podobnej sytuacji wybierając ten hotel.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
DMW lubi ten post.
 
      
#5776 PostWysłany: 13 Lis 2023 21:51 

Rejestracja: 25 Cze 2013
Posty: 1
Coniferka napisał(a):
sanchopan napisał(a):
Bez urazy, ale ja to w sumie zawsze "uwielbiam", jak ktoś pisze, że jest jakieś "nie-halo" (nawet drobne!) z obiektem/gospodarzem i nie chce(!!) napisać jaki to obiekt. :shock: :shock: Ja to zawsze trąbię na prawo i lewo, że "tutaj-dobrze" a "tutaj-źle". Bo wcześniej czytałem posty innego "Sygnalisty", tak samo napisane. I po to jest forum - abyśmy nawzajem korzystali i przestrzegali innych w razie potrzeby :!:
Swoją drogą to nie rozumiem też - ponoć się to nazywa "(h)amerykańskim" sposobem - zaokrąglania liczb: zapłacone praktycznie 1200, ale napisano 1100 USD. Co prawda widziałem taki system w niektórych samochodach dot. odczytu ciśnienia powietrza w oponie, gdy w rzeczywistości jest 2,19 bar, ale system pisze na desce, że "2,1 atm" - ale osobiście uważam to za wprowadzające w błąd. Tak jak te dolary ;)

...o pisaniu na forum w stylu - bez urazy - "natychmiast tutaj mi macie absolutnie pomóc", przy jednoczesnym braku chęci rzeczywistego rozwiązania problemu na linii klient-Booking-gospodarz, też nie pojmuję. Ale może ja za prosty człowiek jestem. :shock: Najważniejsze, żem nie prostak - i to się liczy. :mrgreen: :lol:

Zabłysnąłeś tym postem!!
Jak będziesz się wybierał na Barbados,to ci powiem jaki to obiekt abyś się nie naciął...
Ta różnica w kwocie to widzę,że też dla ciebie taka bardzo istotna była...


Wybieram sie na Barbados - daj znac jaki to obiekt zebym sie nie naciela :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5777 PostWysłany: 23 Lis 2023 23:44 

Rejestracja: 23 Lis 2023
Posty: 6
Mieliście taka sytuację? Zarezerwowałem apartament na bookingu, wymagana była płatność z góry, więc użyłem karty. Podałem wszystkie dane, zatwierdziłem płatność i wyrzuciło mnie na stronę główną, gdzie mój apartament był już niedostępny. Żadnego potwierdzenia rezerwacji, na maila też nic nie dostałem. Ale sprawdzam konto i pobrało mi pieniądze. Co gorsze, rezerwacji dokonałem bez logowania się na swoje konto w Bookingu i teraz nie mam żadnego potwierdzenia i udokumentowania, że coś rezerwowałem. A pieniądze z konta ściągnięte. Na dodatek właściciel tego apartamentu sprzedaje noclegi tylko przez Booking, nie ma żadnego innego kontaktu. Natomiast Booking do sprawdzenia rezerwacji wymaga numeru rezerwacji i PIN-u, które powinienem dostać na maila. Uprzedzę - spam sprawdzony, nic tam nie ma. Na Bookingu opisałem sytuację w formularzu kontaktowym, zadałem też pytanie na stronie bookingowej apartamentu do właściciela, ale na razie cisza. A, po kilku godzinach, jak sprawdziłem Booking, ten apartament znów stał się dostępny i teoretycznie mógłbym go znowu zarezerwować... Mieliście takie doświadczenia? Co robić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5778 PostWysłany: 23 Lis 2023 23:49 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4087
platynowy
Kontakt telefoniczny z booking, kontakt z bankiem, chargeback..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5779 PostWysłany: 23 Lis 2023 23:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 2154
Loty: 304
Kilometry: 348 428
złoty
Po pierwsze - czy pobranie na karcie wisi jako blokada czy już jako rozliczona transakcja? Jeśli blokada to możliwe, że sama zniknie po 14 dniach.
Po drugie - czy w tytule płatności nie ma jakiegoś numeru, identyfikatora na który mógłbyś się powołać?
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
 
      
#5780 PostWysłany: 23 Lis 2023 23:52 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5517
złoty
Radzijak napisał(a):
Mieliście taka sytuację? Zarezerwowałem apartament na bookingu, wymagana była płatność z góry, więc użyłem karty. Podałem wszystkie dane, zatwierdziłem płatność i wyrzuciło mnie na stronę główną, gdzie mój apartament był już niedostępny. Żadnego potwierdzenia rezerwacji, na maila też nic nie dostałem. Ale sprawdzam konto i pobrało mi pieniądze. Co gorsze, rezerwacji dokonałem bez logowania się na swoje konto w Bookingu i teraz nie mam żadnego potwierdzenia i udokumentowania, że coś rezerwowałem. A pieniądze z konta ściągnięte. Na dodatek właściciel tego apartamentu sprzedaje noclegi tylko przez Booking, nie ma żadnego innego kontaktu. Natomiast Booking do sprawdzenia rezerwacji wymaga numeru rezerwacji i PIN-u, które powinienem dostać na maila. Uprzedzę - spam sprawdzony, nic tam nie ma. Na Bookingu opisałem sytuację w formularzu kontaktowym, zadałem też pytanie na stronie bookingowej apartamentu do właściciela, ale na razie cisza. A, po kilku godzinach, jak sprawdziłem Booking, ten apartament znów stał się dostępny i teoretycznie mógłbym go znowu zarezerwować... Mieliście takie doświadczenia? Co robić?


Pilnie zmień limity karty na bardzo małe lub czasowo ją zablokuj.
Prawdopodobnie będziesz musiał zastrzec i wymienić KK.
Jak zostałeś oszukany wystąpisz pisemnie o chargeback do banku wystawcy KK.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group