Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1421 PostWysłany: 19 Maj 2016 23:01 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1780
Loty: 128
Kilometry: 221 261
niebieski
Japonka76 napisał(a):
Mnie zdarzyło się ostatnio już dwa razy, że hotel chciał preautoryzować kartę na założone rezerwacje, które były z opcją płacenia na miejscu w hotelu, i obie miały możliwość darmowej rezygnacji.
I w obu przypadkach miałam niewystarczające środki na KK. W pierwszym przypadku anulowałam rezerwację. W drugim przypadku zależało mi na tej rezerwacji, ale nie pozwolono mi obejść ten procedury i nakazano mi podać dane innej karty lub zapłacić całość należności za hotel na konto bankowe.

Mam to samo i testuję :) Już minęło 48h odkąd kazali zmienić dane karty i cisza. Nie mam wystarczającej kwoty na karcie, żeby preautoryzowali. W rezerwacji jest mowa, że mogą to zrobić przed przyjazdem a do wyjazdu 5 miesięcy :)
W ogóle mnie to już wkurza na bookingu. Przy rezerwacji nic takiego nie widać. Jest napisane, że 'obiekt nie obciąży gościa ...' a potem rezerwację trzeba dwa razy przeczytać.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🚨 SUPERCENA 🚨 🤯 Loty na Wyspy Zielonego Przylądka + przystanek w Porto za ❗752 PLN❗🌴 🚨 SUPERCENA 🚨 🤯 Loty na Wyspy Zielonego Przylądka + przystanek w Porto za ❗752 PLN❗🌴
Wypoczynek w słonecznej Hiszpanii 🌞🎄 4* hotel blisko plaży za 1663 PLN Wypoczynek w słonecznej Hiszpanii 🌞🎄 4* hotel blisko plaży za 1663 PLN
#1422 PostWysłany: 19 Maj 2016 23:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@jekyll Jak zależy ci na tej rezerwacji to jakoś zadziałaj bo mogą ci ją anulować bez powtórnego kontaktu . ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1423 PostWysłany: 19 Maj 2016 23:35 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 9848
Loty: 1077
Kilometry: 1 066 372
platynowy
Mi w zeszłym roku anulowali z powodu braku możliwości preautoryzacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1424 PostWysłany: 19 Maj 2016 23:47 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1780
Loty: 128
Kilometry: 221 261
niebieski
@Sudoku po jakim czasie?
Zależy i nie zależy ;) mam drugi hotel.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1425 PostWysłany: 20 Maj 2016 00:03 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 9848
Loty: 1077
Kilometry: 1 066 372
platynowy
2 tygodnie po dokonaniu rezerwacji - wczesniej przysłali mi 2-3 maile z ponagleniem, że muszę podać właściwy nr karty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
jekyll uważa post za pomocny.
 
      
#1426 PostWysłany: 20 Maj 2016 07:52 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4191
Chyba coraz częściej stosują tę procedurę. Musiałam po raz kolejny podać dane innej karty do preautoryzacji.
Czyli miałam juz 3 takie przypadki. W pierwszym anulowałam rezerwację, w drugim zapłaciłam przelewem, w trzecim podałam dane innej karty. Nie miało znaczenia kiedy będzie realana wizyta w hotelu. A odpowiedz na brak autoryzacji załatwiałam w ciągu 24 godzin.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off
jekyll uważa post za pomocny.
 
      
#1427 PostWysłany: 20 Maj 2016 08:01 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 225
niebieski
Ja mam taką sytuacje że rezerwowałem hotel w NYC. Płatność miała być z góry za całość, podałem dane karty walutowej z Alior Banku w USD, kasa nie zeszła z karty, rezerwacja potwierdzona, zero odzewu ze strony hotelu że coś jest nie tak. Napisałem do booking czy wszystko się zgadza bo nie pobrało należności, przekazali odpowiedź z hotelu że autoryzują kartę i pobiorą płatność przy zameldowaniu (przy okazji dowiedziałem się o tym że jest pobierany depozyt, na booking nie było o tym ani słowa). Rozumiem że wszystko powinno być ok?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1428 PostWysłany: 20 Maj 2016 08:07 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Jeśli jest kasa na karcie, to pobiorą ją w swoim czasie ;) w razie czego jeśli odpowiedź jest mailowa, to masz szanse się kłocic jakby coś poszło nie tak :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1429 PostWysłany: 20 Maj 2016 08:14 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 225
niebieski
No tak tylko że karta z Kantoru Aliora jest debetowa, nie ma możliwości zrobienia blokady z tego co wiem, a kasy na tej karcie już nie mam bo chce zapłacić w gotówce na miejscu.
Góra
 Profil Relacje PM off
Hetman uważa post za pomocny.
 
      
#1430 PostWysłany: 20 Maj 2016 08:20 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Blokadę można zrobić, o ile jest na niej kasa. Jeśli chcesz zrobić hazad, to możesz pójść z płatnością na miejscu, jeśli booking stwierdził, że mogą nie zrobić blokady i zapłacisz na miejscu. Jednak wiedz, że teoretycznie według warunków mogą Ci skasować rezerwację za brak zagwarantowania płatności kartą porpawnie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1431 PostWysłany: 20 Maj 2016 08:37 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 225
niebieski
Mam rozumieć że w momencie zameldowania jak pojawię się w hotelu mogą mi tą rezerwacje anulować bo chcę zapłacić gotówka zamiast karty? Po co im autoryzować moją kartę jak mają mnie fizycznie na miejscu i chcę płacić z góry :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1432 PostWysłany: 20 Maj 2016 08:39 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Nie, w hotelu to prawdopodobnie im będzie wisieć jak zapłacisz :) gorzej, jak będą chcieli pobrać np. za 2 miesiące (nie wiem kiedy tam masz nocleg, chodzi o termin w przyszłości, ale przed noclegiem), bo np. kasa na zamknięcie miesiąca im się nie zgadza, a się nie uda, to istnieje możliwość, że skasują rezerwację (teoretyczna)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1433 PostWysłany: 20 Maj 2016 08:49 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 225
niebieski
Nie no właśnie chodzi o to że rezerwację robiłem w marcu, a pobyt już za tydzień :D i gdybym sam w międzyczasie nie napisał do bookingu że nie pobrało kasy z karty to chyba nawet sami by się nie odezwali, tylko nie chcę problemów na miejscu bo nie uśmiecha mi się szukać na nowo hotelu w NYC w dniu przyjazdu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1434 PostWysłany: 21 Maj 2016 11:17 

Rejestracja: 10 Sty 2016
Posty: 49
Zarezerwowałem dwa miesiące temu apartament poprzez booking.com. Bezpłatne odwołanie, płatność tylko gotówką na miejscu.
Dzisiaj na trzy tygodnie przed wyjazdem dostałem e-maila (z konta bookingu) od właściciela, że prosi o wpłatę na jego konto 37 euro za pierwszą noc w celu zabezpieczenia, że na 100% przyjadę.
Szczerze, jestem w kropce czy to nie jest przekręt. W rezerwacji nigdzie nie ma podanego konta bankowego.
Apartament jest na bookingu od 1 marca 2016 i nie ma jeszcze ocen.
Czy booking może w jakiś sposób zweryfikować właściciela?

Cytuj:
Dear friends.

I would like to kindly inform you that because of some reservations which they never show up, we decided to get paid for the first night in advance. This is a sympolic prepayment in order to make sure which people are serious about staying in our properties. The amount in your case is 37 euros. You could transfer the prepayment to our account further down. The prepayment has to be transferred within 7 days from today otherwise the reservation will be considered as not valid. If cancelled or modified up to 7 days before date of arrival, no fee will be charged.
If cancelled or modified later or in case of no-show, 100 percent of the first night will be charged.
Thanks
Tasos
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1435 PostWysłany: 21 Maj 2016 11:26 

W warunkach masz podane warunki, jak właściciel może sobie zabezpieczyć pobyt wynajmującego czy też należne mu pieniążki (zdarza się np. we Włoszech, że warunkiem rezerwacji jest wykonanie przelewu na konto właściciela)

Skontaktuj się z Booking, masz polski tani nr, kontakt e-mail i poproś o pomoc
Góra
 PM off  
      
#1436 PostWysłany: 21 Maj 2016 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1062
Loty: 283
Kilometry: 579 248
niebieski
Ja bym odpisała, że to jest nocleg z bezpłatnym odwołaniem, dlatego właściciel nie może mnie zmuszać do tego, żebym się zdeklarowała, że przyjadę na 100%. Jeśli by potem groził odwołaniem noclegu to bym to zgłosiła do booking. Robienia przelewów też bym unikała, to jednak dużo mniej bezpieczne niż płatność kartą, w przypadku jakichś problemów ciężko odzyskać te pieniądze.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off
Japonka76 lubi ten post.
 
      
#1437 PostWysłany: 21 Maj 2016 15:27 

Rejestracja: 10 Sty 2016
Posty: 49
W warunkach rezerwacji jest napisane, że mogę odwołać bezpłatnie rezerwacje dzień przed przyjazdem. Dodatkowo jest informacja:
Przedpłata: Obiekt nie obciąży Gościa żadną przedpłatą.

Napisałem do booking, zobaczę co odpowiedzą. Dla mnie nie ma problemu, mogę zapłacić te 37 euro bo na 100% jadę.
Zapaliła mi się lampka, ponieważ nie było informacji w ogłoszeniu o przedpłacie w formie przelewu + nowy apartament na booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1438 PostWysłany: 21 Maj 2016 15:31 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4191
Nie czekaj na odpowiedz tylko dzwon do booking i wyjasniaj sprawę.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off
ane.wald lubi ten post.
 
      
#1439 PostWysłany: 22 Maj 2016 19:18 

Rejestracja: 08 Maj 2016
Posty: 11
Loty: 4
Kilometry: 9 902
Korzystałam z booking.com tylko raz jak dotąd. Problemu żadnego nie było. Dziwne jak dla mnie było jednak to, że cena zaoferowana bezpośrednio przez hostel w Warszawie była wyższa niż ta podana (i ostatecznie zapłacona) przez booking.com. W sumie sprawdzałam tez cenę tego hostelu w hostelworld.com i tam też cena była taka sama jaką podawano na booking.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1440 PostWysłany: 22 Maj 2016 19:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@ascendant in aries Tak czasami bywa,że portale pośredniczące w sprzedaży noclegów wynegocjują bezpośrednio z obiektem sporo niższe stawki niż indywidualny(okazjonalny) klient.Wynika to poniekąd z "hurtowego" dostarczania rezerwacji i to przez cały rok.Podobnie biura podróży stale współpracując z danym hotelem -przywożąc zorganizowane grupy uzyskują duże rabaty i płacą za noclegi taniej niż indywidualny turysta wynajmujący pokój bezpośrednio na miejscu.Więc się nie dziw ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group