Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2852 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 143  Następna
Autor Wiadomość
#2621 PostWysłany: 13 Mar 2022 19:40 

Rejestracja: 24 Paź 2017
Posty: 7
Loty: 51
Kilometry: 56 083
Niestety po wielu wielu lotach pierwszy raz popełniłem błąd w imieniu i nazwisku. Błąd trochę nietypowy.
W polu "Imie" dla współpasażera wpisałem Imie i nazwisko. W Nazwisku nazwisko powtórzyłem.
Mój pasażer to obecnie Jan Kowalski Kowalski. Powininem zmienić nazwisko odpłatnie, czy jest szansa, czy taki błąd przejdzie?
Jest szansa na darmową zmianę, czy musze płacić kilkukrotność biletów?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 13 Mar 2022 22:54, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu Wycieczka do Tokio za 3943 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + 10 nocy w 4* hotelu
#2622 PostWysłany: 13 Mar 2022 19:45 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3592
srebrny
Przejdzie bez problemu. Przecież masz wszystko co potrzeba: imię i nazwisko :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2623 PostWysłany: 13 Mar 2022 21:16 

Rejestracja: 24 Paź 2017
Posty: 7
Loty: 51
Kilometry: 56 083
Jest wszystko co potrzebne, ale jednak nazwisko błędnie zdublowane i pojawiające się w imieniu. Mam obawy, ze na bramce się o to przyczepią, a w sumie nigdzie nie spotkałem się by ktoś miał doświadczenia z podobnym problemem. Niemniej jednak miło przeczytać taką odpowiedź :) Mam nadzieję, że tak będzie.
Oczywiście będę próbował jutro dodzwnić na inoflinię i tam się wypytać.

Przy okazji urodziło mi się jeszcze jedno pytanie. Zakładam, że na Security Checku nikt się tym nie przejmie, ale dochodze do gate'a i tam już robią problemy.
Czy w takiej sytuacji współpasażer po prostu nie będzie mógł polecieć i zostaje go tylko 'porzucić' na lotnisku? :)
Jeśli dobrze pamietam zmianę nazwiska na lotnisku można zrobić do 2/3 godzin przed odlotem i jestem ciekaw jak to jest w praktyce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2624 PostWysłany: 13 Mar 2022 22:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Tyraf Jest szansa,że potraktowane to będzie na równi z przestawieniem kolejności imienia z nazwiskiem i dokonają darmowej korekty zgodnie z informacją na ich stronie "W przypadku pomylenia imienia z nazwiskiem, skontaktuj się z telecentrum Wizz Air w celu dokonania korekty. Korekta ta jest bezpłatna i opłata za transakcję realizowaną przez telecentrum nie zostanie pobrana."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2625 PostWysłany: 13 Mar 2022 22:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2021
Posty: 67
Zbanowany
Tak w sumie przy lotach w normalnych liniach można się obawiać tego bo paszport i dowód jest skanowany i taki błąd zaraz wyskoczy. W landrynie czy rajanerze tego nie spradzwają elektronicznie, Pani przy gate czyta i tyle... Ja bym to olała..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2626 PostWysłany: 16 Mar 2022 19:07 

Rejestracja: 24 Paź 2017
Posty: 7
Loty: 51
Kilometry: 56 083
Połączyłem się z Wizzairem. Poprawii dane bez dodatkowych opłat :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2627 PostWysłany: 03 Kwi 2022 14:34 

Rejestracja: 29 Lip 2021
Posty: 532
Loty: 64
Kilometry: 105 797
złoty
Cześć,

Zapewne kojarzycie ofertę Aer Lingusa na loty do Stanów przez gotogate (gtg) i innych partnerów dostępną w lutym. Skorzystałem z tej oferty i kupiłem sobie loty na sierpień na trasie:
PRG-DUB-JFK i LAX-DUB-BER.

Niestety - dosłownie 5 minut po dokonaniu rezerwacji - zauważyłem, że zrobiłem literówkę w swoim imieniu - zamiast "JAROLAW" wpisałem "JAROSLAE". Od razu zadzwoniłem do gtg i przekazano mi, że zajmą się tematem i dadzą znać. Otrzymałem od nich maila o takiej treści: "Hi Jarosław, With regards to your request, we would like to inform you that we added a remark in the airline's system providing the correct name: MR (nazwisko)/JAROSLAW. Kind regards, Christos T Gotogate". Zadzwoniłem od razu to Aer Lingusa i powiedzieli mi, że nie widzą u siebie żadnej poprawki i że sami też nie mogą tego poprawić i może to zrobić wyłącznie gtg. Nagrałem rozmowę i mam też potwierdzenie z messengera oficjalnego konta Aer Lingus, w której konsultant stwierdza że poprawka do 3 liter jest darmowa i wystarczy, że gtg zadzwoni do Aer Lingus w moim imieniu i wtedy poprawka zostanie wprowadzona od ręki. Przekazałem to gtg i w odpowiedzi dostałem maila, że poprawka=utworzenie nowej rezerwacji i że proponują mi dopłatę z tego tytułu kwoty ponad 1500 zł i miałem na to 4 godziny. Odmówiłem tej płatności i sprawę skierowałem do Europejskiego Centrum Konsumenta. ECK ze zgromadzonymi przeze mnie dowodami przyznała mi rację (telefonicznie), jednakże sprawa jest w toku i potrwa jeszcze co najmniej kilka tygodni i szczerze mówiąc nie wróżę jej sukcesu i jestem prawie pewien, że gtg i tak postawi na swoim.

W jednej z rozmów GTG powiedziało mi, że bilety zostały przez nich kupione od Hahn Air. Po wygooglowaniu, jest to firma B2B - podjąłem z nimi próbę kontaktu w celu poprawy tej literówki, ale dostałem odpowiedź że są firmą B2B i tylko GTG może się do nich zwracać w moim imieniu, ja nie mogę. GTG mi przekazało, że to decyzją Hahn Air literówka nie może zostać poprawiona tylko trzeba wystawić nową rezerwację. W każdym kontakcie z nimi mówią mi, że linia lotnicza nie wyraziła zgody na poprawę literówki. Jako linia lotnicza mają na myśli Hahn Air, a nie Aer Lingusa.

Skontaktowałem się z operatorem odpraw na lotnisku w Pradze (firma Menzies) żeby się dowiedzieć jak oni podchodzą do literówek, jeśli taką zauważą przy odprawie jakiegoś pasażera i mailowo dostałem odpowiedź o treści "Hello, one letter shoud be ok. Best Regards P."

I teraz kilka pytań do Was:
1. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co mogę zrobić w tej sprawie i do kogo uderzyć?
2. Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji, że miał wykupione loty do Stanów z literówką? Czy udało się Wam w takim przypadku normalnie wylecieć czy odmówili boardingu?
3. W takiej sytuacji lepiej, żebym zrobił odprawę online i walił głupa przy bramce czy zrobić odprawę na lotnisku i liczyć na ludzkie podejście?
4. Na messengerze Aer Lingus napisał mi, że nie będę miał problemu z odprawą bo agent może poprawić literówki, ale lotnisko w Pradze już mi przekazało, że nie mają możliwości w swoim systemie odpraw Aer Lingusa, żeby poprawiać jakiekolwiek literówki. Czy screeny rozmów z Aer Lingusem są jakkolwiek wiążące w takich sytuacjach? Jeśli wydrukuję treści rozmów z nimi i pokażę na lotnisku, że mi napisali że wszystko będzie w porządku, to czy będzie to miało jakąkolwiek moc sprawczą? Tutaj wrzuciłem screeny rozmów z nimi: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Mam nadzieję, że całość opisałem dosyć jasno i klarownie. Do feralnego wylotu zostały niecałe 4 miesiące :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2628 PostWysłany: 03 Kwi 2022 14:40 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
jest JAROSLAE zamiast Jaroslaw? nie powinno byc problemow wiekszych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2629 PostWysłany: 03 Kwi 2022 14:41 

Rejestracja: 29 Lip 2021
Posty: 532
Loty: 64
Kilometry: 105 797
złoty
@ibartek

Tak, dokładnie jest JAROSLAE zamiast JAROSLAW.
_________________
Image

Z tych ciekawszych zaliczone: Syria, Liban, Izrael, Kosowo, Laponia, Hawaje


Ostatnio edytowany przez Abcn, 03 Kwi 2022 18:54, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2630 PostWysłany: 03 Kwi 2022 14:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Ja bym to olał i zostawił, jak jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2631 PostWysłany: 04 Kwi 2022 17:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 783
złoty
@jaras724 z drobnymi literówkami (zazwyczaj do 3 znaków) większość linii nie robi problemów. Gdybyś na bilecie miał ZDZISIEK, a miał być JAROSŁAW to gorzej, natomiast w tej sytuacji jak piszą koledzy nie przejmuj się ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2632 PostWysłany: 09 Maj 2022 13:22 

Rejestracja: 09 Maj 2022
Posty: 1
Czesc
Kupiłam właśnie bilet do Burgas przez serwis kiwi.com.
lecę linia Ryanair.
Mam w rezerwacji nazwisko wpisane w formie męskiej, zamiast ...a jest ...i.
płacić za zmianę czy można to zrobić bezpłatnie?
Nie będzie problemu z pośrednikiem bądź na bramce?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2633 PostWysłany: 09 Maj 2022 13:33 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22328
Nie będzie problemu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2634 PostWysłany: 09 Maj 2022 14:10 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Ale też ma 1 czy 2 dni na darmową poprawę. A jej to przeszkadza 8-)

Choć jak przez kiwi. com to faktycznie tym, bym się nie martwił
bilet-kupiony-przez-kiwi-com-a-karta-pokladowa-ryanair,225,160647&p=1519504&hilit=Kiwi#p1519504
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2635 PostWysłany: 09 Maj 2022 14:32 

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 266
niebieski
dg72 napisał(a):
Ale też ma 1 czy 2 dni na darmową poprawę. A jej to przeszkadza 8-)

Choć jak przez kiwi. com to faktycznie tym, bym się nie martwił
bilet-kupiony-przez-kiwi-com-a-karta-pokladowa-ryanair,225,160647&p=1519504&hilit=Kiwi#p1519504


Nie ma w Kiwi czegos takiego jak darmowa poprawa wiec nie rozumiem o czym jej piszesz ze "jej to przeszkadza".
W kiwi to koszt chyba 20-30euro.

Pytanie bylo czy jesli nie zmieni "a" z "i" to czy na lotnisku beda robic problem.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 09 Maj 2022 20:04, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2636 PostWysłany: 09 Maj 2022 14:34 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22328
No to napisac na chat w Ryanairze. Do 3 liter jest darmowa zmiana
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2637 PostWysłany: 09 Maj 2022 14:38 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
-- 09 Maj 2022 14:35 --

Można to załatwić czy spróbować zmienić przez czat Ryanair, nawet jak to rezerwacja przez kiwi.

Ale to w sumie błahy problem, rezerwacje przez kiwi powoduje nieco inny. Patrz link wyżej.

-- 09 Maj 2022 14:38 --

Zeus napisał(a):
No to napisac na chat w Ryanairze. Do 3 liter jest darmowa zmiana


Gdyby nie przez kiwi, to


Bez obaw – klienci, którzy złożyli rezerwację lotu bezpośrednio w witrynie Ryanair.com mają 48-godzinny okres karencji od czasu dokonania pierwotnej rezerwacji, podczas którego mogą bezpłatnie skorygować wszelkie drobne błędy (np. błędy pisowni imienia i nazwiska).

IMG-19.jpg
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2638 PostWysłany: 09 Maj 2022 14:41 

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 266
niebieski
-- 09 Maj 2022 15:38 --

Zeus napisał(a):
No to napisac na chat w Ryanairze. Do 3 liter jest darmowa zmiana


Przeciez w Ryanair chat jest wylacznie po podaniu numeru rezerwacji. Chodzi o Rynairowska rezerwracje a nie przez posrednika Kiwi. Kiwi ma swoja numeracje.
Czyli nie da sie tam nic zrobic bo Kiwi nie wysle jej takiego numeru od razu po zakupie (nie wiem czy w/g wysle)

-- 09 Maj 2022 15:41 --

Zeus napisał(a):
No to napisac na chat w Ryanairze. Do 3 liter jest darmowa zmiana


Gdyby nie przez kiwi, to


Bez obaw – klienci, którzy złożyli rezerwację lotu bezpośrednio w witrynie Ryanair.com mają 48-godzinny okres karencji od czasu dokonania pierwotnej rezerwacji, podczas którego mogą bezpłatnie skorygować wszelkie drobne błędy (np. błędy pisowni imienia i nazwiska).

IMG-19.jpg[/quote]

Jak pisalam - wtedy gdy masz nr rezerwacji od Ryanair ehhh
Kiwi ma swoj wewnetrzny i nie wysyla - przynajmniej od razu .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2639 PostWysłany: 09 Maj 2022 14:42 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Czyli @beata123 osoby z małym doświadczeniem powinny się zastanowić, czy rezerwacja przez ota, by zaoszczędzić kilka zł, ma sens i jest warta nerwów.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#2640 PostWysłany: 09 Maj 2022 14:44 

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 266
niebieski
dg72

tego nie neguje. Ale jak widac osoby z wiekszym doswiaczeniem tez moga wpasc w polapke - czytaj Wasze podpowiedzi wyzej

Jak cos dla osob ktore nadal uwazaja ze sie da za pomoca chat Ryanair zmianic rezerwacje od Kiwi to wyglada tak :D

Załączniki:
ry.jpg
ry.jpg [ 40.35 KiB | Obejrzany 6012 razy ]


Ostatnio edytowany przez Abcn 09 Maj 2022 19:58, edytowano w sumie 2 razy
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2852 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 143  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group