Fly4free.pl

Wizz Air: bezpłatna zmiana lub zwrot za rezerwację do Kijowa

Wizz Air to kolejna linia lotnicza, która bezpłatnie zmieni lub anuluje rezerwację pasażerom lecącym do Kijowa. Ma to związek z ostatnimi wydarzeniami na Ukrainie.

Aby bezpłatnie anulować rezerwację lub ją zmienić należy skontaktować się z biurem obsługi.

„Pasażerom posiadającym wykupione rezerwacje na lot do Kijowa oferujemy bezpłatnie zmianę rezerwacji lub zwrot pieniędzy” – poinformowała fly4free.pl Tamara Mshvenieradze z Wizz Air.

Przypomnijmy, że również Polskie Linie Lotnicze LOT informowały o bezpłatnej zmianie rezerwacji dla pasażerów, którzy wykupili bilety na rejsy do Kijowa oraz Lwowa.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Do autora:jak można się skontaktować z tym biurem obsługi klienta niż ta ich partyline za 4zl/min? 3h temu rozmawiałem z nimi o anulowaniu rezerwacji na jutrzejszy lot do Kijowa i pani z infolinii stwierdziła że nie mogą mi bezkosztowo anulować, tylko za opłatą 336zl... Lot jutro, wiec muszę jak najszybciej to anulować. Dzięki za info.
Rafal, 20 lutego 2014, 18:25 | odpowiedz
Przydałoby się więcej info co do warunków uznawania anulowania biletu.
Virtus, 20 lutego 2014, 18:30 | odpowiedz
RafalDo autora:jak można się skontaktować z tym biurem obsługi klienta niż ta ich partyline za 4zl/min? 3h temu rozmawiałem z nimi o anulowaniu rezerwacji na jutrzejszy lot do Kijowa i pani z infolinii stwierdziła że nie mogą mi bezkosztowo anulować, tylko za opłatą 336zl… Lot jutro, wiec muszę jak najszybciej to anulować. Dzięki za info.
Kiedyś w takiej sprawie dzwoniłem na "normalny" numer: +48 22 318 07 77, spróbuj i daj znać czy działa
andy, 20 lutego 2014, 18:36 | odpowiedz
http://wizzair.com/pl-PL/useful_information/schedule_change/
grzesiekns, 20 lutego 2014, 18:49 | odpowiedz
andy
RafalDo autora:jak można się skontaktować z tym biurem obsługi klienta niż ta ich partyline za 4zl/min? 3h temu rozmawiałem z nimi o anulowaniu rezerwacji na jutrzejszy lot do Kijowa i pani z infolinii stwierdziła że nie mogą mi bezkosztowo anulować, tylko za opłatą 336zl… Lot jutro, wiec muszę jak najszybciej to anulować. Dzięki za info.
Kiedyś w takiej sprawie dzwoniłem na „normalny” numer: +48 22 318 07 77, spróbuj i daj znać czy działa
Wielkie dzięki! Zadzwoniłem, pani kazała napisać reklamacje - to akurat zrobiłem od razu po pierwszej rozmowie - potwierdziła ze reklamacja wpłynęła do ich systemu I powiedziała że w ciągu ok tygodnia powinno to być rozpatrzone I zwrot kasy na kartę z której był lot zakupiony. Tak więc da się!
rafal, 20 lutego 2014, 18:51 | odpowiedz
rafal
andy
RafalDo autora:jak można się skontaktować z tym biurem obsługi klienta niż ta ich partyline za 4zl/min? 3h temu rozmawiałem z nimi o anulowaniu rezerwacji na jutrzejszy lot do Kijowa i pani z infolinii stwierdziła że nie mogą mi bezkosztowo anulować, tylko za opłatą 336zl… Lot jutro, wiec muszę jak najszybciej to anulować. Dzięki za info.
Kiedyś w takiej sprawie dzwoniłem na „normalny” numer: +48 22 318 07 77, spróbuj i daj znać czy działa
Wielkie dzięki! Zadzwoniłem, pani kazała napisać reklamacje – to akurat zrobiłem od razu po pierwszej rozmowie – potwierdziła ze reklamacja wpłynęła do ich systemu I powiedziała że w ciągu ok tygodnia powinno to być rozpatrzone I zwrot kasy na kartę z której był lot zakupiony. Tak więc da się!
Cieszę się, że się udało :-)
and, 20 lutego 2014, 19:05 | odpowiedz
rafal
andy
RafalDo autora:jak można się skontaktować z tym biurem obsługi klienta niż ta ich partyline za 4zl/min? 3h temu rozmawiałem z nimi o anulowaniu rezerwacji na jutrzejszy lot do Kijowa i pani z infolinii stwierdziła że nie mogą mi bezkosztowo anulować, tylko za opłatą 336zl… Lot jutro, wiec muszę jak najszybciej to anulować. Dzięki za info.
Kiedyś w takiej sprawie dzwoniłem na „normalny” numer: +48 22 318 07 77, spróbuj i daj znać czy działa
Wielkie dzięki! Zadzwoniłem, pani kazała napisać reklamacje – to akurat zrobiłem od razu po pierwszej rozmowie – potwierdziła ze reklamacja wpłynęła do ich systemu I powiedziała że w ciągu ok tygodnia powinno to być rozpatrzone I zwrot kasy na kartę z której był lot zakupiony. Tak więc da się!
Aha, nie licz, że kasę dostaniesz po tygodniu! Mnie też tak mówili, po interwencji mówili, że termin jest 2 tygodnie, a skończyło się na chyba miesiącu...
andy, 20 lutego 2014, 19:08 | odpowiedz
UIA by tak zrobiło, to by zbankrutowało ;)
zdz, 20 lutego 2014, 21:01 | odpowiedz
właśnie dostalem odpowiedz mailowa z wizzair: Dot. rezerwacji xxxxxxx Szanowni Państwo, Dziękuję za skontaktowanie się z działem obsługi klienta Wizz Air. Uprzejmie informuję, że w związku z pogarszającą się sytuacją na Ukrainie Wizz Air udostępnił możliwość rezygnacji z lotów zaplanowanych pomiędzy 19 a 23 lutego. Oferujemy klientom możliwość bezpłatnego przebukowania lotów na inny termin do końca marca br., uzyskanie kredytu, który można wykorzystać na zakup lotu w Wizz Air Ukraina w dowolnym terminie lub zwrot. Aby otrzymać zwrot od Wizz Air Ukraina należy wypełnić załączony formularz i przesłać tradycyjną pocztą na poniższy adres: Wizz Air Ukraine Boulevard Shevchenko 33-B 01032 Kyiv Ukraine LTD Wizz Air Ukraine Airlines Business-center “Europe Plaza” Zwrot w wysokości xxxxxxxx UAH zostanie przekazany na konto po wpłynięciu dokumentów.
rafal, 20 lutego 2014, 21:23 | odpowiedz
A my, na fali zwrotów za bilety Wizzaira, chcieliśmy KUPIĆ tam bilet DO Kijowa. Ceny z kosmosu. Drożej niż w LOT. Czy naprawdę lepiej, żeby przy masowych zwrotach latało powietrze?
fromwarsawwithlove.pl, 21 lutego 2014, 22:02 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »