Fly4free.pl

Aż 17 nowych tras z Berlina! Na start m.in. Ibiza i Faro za 210 PLN

laudamotion
Foto: Laudamotion
Aż 17 kierunków z Berlina, 21 samolotów i w sumie 65 tras - tak swoją działalność rozpoczynają linie lotnicze Laudamotion, które powstały po upadku i przekształceniu Niki. Na wspólnej konferencji z szefem Ryanaira przedstawiono szczegóły współpracy.

– Laudamotion powinna stać się jedną z największych tanich linii lotniczych w Europie – zapewnił Michael O’Leary na dzisiejszej konferencji prasowej w Wiedniu. Ryanair przejął w zeszłym tygodniu 24,9 proc. udziałów w austriackiej linii lotniczej.

Swoją działalność Laudamotion rozpoczyna z 21 samolotami. Docelowo, za 2-3 lata, ma być ich 40. Na konferencji prasowej zapowiedziano 65 tras z 44 lotnisk.

Nowa linia lotnicza będzie mieć też 9 baz w trzech krajach: w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Przewoźnik postawił na Wiedeń, Zurych, Kolonię, Dusseldorf, Frankfurt, Monachium, Norymbergę, Stuttgart oraz lotnisko Berlin Tegel.

Z perspektywy pasażerów z Polski szczególnie warte uwagi jest to ostatnie lotnisko. Nowa baza zostanie otwarta 1 czerwca i będzie dysponowała czterema samolotami. W ofercie znalazło się 17 kierunków: Barcelona, ​​Brindisi, Korfu, Faro, Fuerteventura, Heraklion, Ibiza, Kos, Lanzarote, Las Palmas, Malaga, Mediolan Malpensa, Majorka, Pula, Rodos, Rijeka i Teneryfa. Bilety są już w sprzedaży, ale próżno ich szukać na stronie Laudamotion. Wszystkie dostępne są za to w systemie rezerwacyjnym Ryanaira.

I nie brakuje okazyjnych cen – chociażby na czerwiec czy lipiec.

Kup bilety z Berlina do Faro w terminie 20 – 25 czerwca za 211 PLN:

Kup bilety z Berlina na Ibizę w terminie 14 – 19 czerwca za 211 PLN:

Kup bilety z Berlina do Rijeki w terminie 21 – 23 czerwca za 230 PLN:

Kup bilety z Berlina na Fuerteventurę w terminie 3 – 10 lipca za 253 PLN:

– Z niecierpliwością czekamy na budowanie marki Laudamotion i tworzenie nowych miejsc pracy, więcej możliwości promocji i większy wybór dla klientów, szczególnie w Wiedniu, gdzie w przyszłym roku podwoimy liczbę samolotów Airbusa – przyznał Lauda.

Saga wzlotów i upadków linii Niki trwała od kilku miesięcy, gdy Lufthansa, która początkowo chciała przejąć linię, musiała wycofać się z jej finansowania. Później nowym nabywcą miał być koncern IAG, czyli właściciel takich linii jak British Airways, Vueling czy Iberia. Ostatecznie linia ponownie trafiła w ręce pierwotnego właściciela i założyciela – Niki Laudy, a tydzień temu Ryanair ogłosił, że przejmie od niego 75 proc. udziałów w spółce, gdy tylko Unia Europejska wyrazi na to zgodę.

Wstępna transakcja pozwoliła zdobyć irlandzkiemu przewoźnikowi 24,9 proc. z nich. Po stronie Ryanaira znajdzie się wsparcie finansowe, zarządzanie linią i wsparcie floty sześcioma swoimi samolotami. Niki Lauda będzie odpowiadał za strategię firmy.

– To partnerstwo przyniesie ogromne korzyści zarówno klientom Ryanaira jak i Laudamotion – przekonuje O’Leary. – Pierwszy letni harmonogram jest świetną wiadomością dla austriackich konsumentów i odwiedzających, którzy mogą teraz rezerwować tanie loty i czerpać korzyści z prawdziwej konkurencji i większego wyboru. Zamierzamy stworzyć dobre austriackie tanie linie lotnicze na rynku zdominowanym przez filie Lufthansy – dodał.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Avatar użytkownika
https://www.youtube.com/watch?v=OzXmYqV3r-I :>>>
Kian, 28 marca 2018, 16:24 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Gut gut. Im więcej tanich lini tym lepiej.
tybul, 28 marca 2018, 17:16 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Trzeba będzie przetestować tę linię. Ale na dzień dzisiejszy jest już kilka punktów, które nie wróżą jej sukcesu: 1. cabin bag - 6 kg (!) w economy light i classic (10 kg w premium) - dobrze , że chociaż normalny size - 55x40x20 cm 2. xl seat kosztuje 25-30 EUR, a normal seat 10-13 EUR (ciekawe, czy będą rozrzucać po pokładzie, jak saperzy od FR-a) 3. checked baggage - od ok. 25 EUR 4. TV co prawda są pod sufitem, ale już słuchawki oczywiście - paid, ale chwała chociaż, że są (dla prawdy - nie we wszystkich ich samolotach, a tych od FR, to na 100% nie będzie). 5. Tam gdzie będzie FR, tam klient będzie tylko dodatkiem do zdrapki i handlu obwoźnego...
GUCIO HAPONEN, 28 marca 2018, 23:55 | odpowiedz
Avatar użytkownika
GUCIO HAPONEN Trzeba będzie przetestować tę linię. Ale na dzień dzisiejszy jest już kilka punktów, które nie wróżą jej sukcesu:1. cabin bag – 6 kg (!) w economy light i classic (10 kg w premium) – dobrze , że chociaż normalny size – 55x40x20 cm
w opcjach rezerwacji drugi podręczny za dodatkowe 5 euro, czyli na można przeżyć...
miles19, 29 marca 2018, 0:21 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »