Fly4free.pl

Załoga przymocowała pasażera taśmą do fotela. Wcześniej obmacywał stewardesy

pokład samolotu
Foto: Matej Kastelic / Shutterstock.com

Na pokładzie Frontier Airlines załoga pokładowa zdecydowała się unieruchomić jednego ze źle zachowujących się pasażerów. Mężczyzna został przymocowany do fotela za pomocą taśmy izolacyjnej i tak musiał spędzić resztę lotów.

Do całego zdarzenia doszło w sobotę, 31 lipca w trakcie lotu z Filadelfii do Miami na pokładzie Frontier Airlines. Podróżujący tym lotem 22-latek zaczął się zachowywać bardzo niestosownie.

Według relacji świadków zaczęło się od klepnięcia jednej ze stewardes w tyłek. Później mężczyzna zamówił dwa drinki, ale zamiast spokojnie je wypić jednego z nich wylał na siebie. Wtedy zdecydował się pójść do łazienki, gdzie ściągnął z siebie koszulę. Po wyjściu poprosił stewardesę o pomoc w wyciągnięciu nowej koszuli z jego walizki, a później zdecydował się jeszcze… łapać pracujące na pokładzie kobiety za piersi. Wisienką na torcie jego idiotycznego zachowania było uderzenie jednego ze stewardów w twarz.

W efekcie wywiązała się bójka, a 22-latek przy wsparciu innych pasażerów został ujarzmiony. Żeby uniknąć dalszych problemów, obsługa zdecydowała się go unieruchomić i przymocowała go do siedzenia za pomocą duck tape’a, czyli znanej i lubianej srebrnej taśmy izolacyjnej.

 

Po wylądowaniu mężczyzna został aresztowany, ale nie tylko dla niego ta sprawa skończyła się kłopotami. Załoga, która zdecydowała się unieruchomić pasażera w ten dość specyficzny sposób została zawieszona w pracy. Frontier zapewnia jednak, że zawieszenie jest tymczasowe – tylko do czasu zbadania sprawy.

Problem wszelkich ataków na załogę pokładową – zarówno tych fizycznych jak i słownych – jest niestety powszechny. Zaledwie kilka dni temu na łamach Fly4free.pl publikowaliśmy wyniki badań, z których wynika, że aż 85 proc. personelu miała w tym roku problem z tego typu klientami.

– Więcej niż połowa (58 proc.) doświadczyła przynajmniej 5 incydentów, a co piąty pracownik przyznał się do bycia ofiarą ataków fizycznych. Co jeszcze istotniejsze 71 proc. pracowników, którzy złożyli zawiadomienia w tej sprawie, nie mogło liczyć na żadne dalsze działania linii lotniczej – wyliczaliśmy w artykule.

Na szczęście coraz częściej odpowiednie urzędy decydują się na wysokie kary w stosunku do takich osób. Rekordowa kwota wyniosła 52 tys. USD.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Avatar użytkownika
Dzięki takim tekstom, których jest tu coraz więcej, Fly4free przekształca się z sewisu inspirującego do zwiedzania świata, do podróży, opisującego interesujące miejsca- do tabloidu typu wp.pl lub pudelek.
gregorio, 5 sierpnia 2021, 6:31 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »