LOT w końcu rusza z nowymi trasami spoza Warszawy! Ale lotniska liczą na jeszcze jedną ważną zmianę
Na początku stycznia w rozmowie z Fly4free.pl Dorota Dmuchowska, członek zarządu LOT ds. operacyjnych, powiedziała, że w związku z kończącą się przepustowością Lotniska Chopina narodowy przewoźnik postawi mocniej na rozwój w portach regionalnych. Pierwszy krok linia zrobiła w zeszłym tygodniu, zapowiadając uruchomienie bezpośredniej trasy z Krakowa na lotnisko Paryż-Orly.
Djerba od 1557 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Side od 2933 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Warszawa – Chopin)
Costa Brava od 2809 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Kraków)
Które lotniska będą następne? W rozmowie z serwisem Slazag.pl prezes lotniska w Pyrzowicach Artur Tomasik powiedział o swoich oczekiwaniach. Co ciekawe, oprócz nowych tras równie istotne jest dla niego zwiększenie liczby połączeń z Pyrzowic na Lotnisko Chopina, bo ich obecna liczba (w zimowym rozkładzie 21 lotów tygodniowo) jest zbyt mała.
– Z perspektywy lotniska, które już w tym roku obsłuży 7 milionów pasażerów, liczymy na większy udział LOT-u w ruchu regularnym. Uważam, że LOT powinien znacząco zwiększyć liczbę rejsów pomiędzy Katowicami a swoim portem przesiadkowym w Warszawie, ponieważ aktualna oferta jest w naszej ocenie niewystarczająca. Rejsów jest za mało, a to uniemożliwia optymalne przesiadki w Warszawie, na średnio i dalekodystansowe rejsy LOT-u. Dobrym krokiem ze strony narodowego przewoźnika byłoby także uruchomienie rozkładowych międzynarodowych tras z katowickiego lotniska. Z radością powitamy każdą konkretną propozycję rozwoju siatki połączeń regularnych PLL LOT z Katowice Airport – mówi w rozmowie z serwisem Slazag.pl Tomasik.
Jakie trasy LOT z portów regionalnych widzielibyście najchętniej?
Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?