Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Kwi 2025 12:15 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 11
Loty: 300
Kilometry: 558 684
dzień dobry

Wizzair nie dostarczył mi nart na wyjazd, zwrócili mi je dopiero po powrocie do Warszawy
Jest jakaś sznasa na odszkodowanie za wypożyczenie ?
Złożyłem do nich reklamację, ale odmówili wypłaty. Do kogo się zwrócić ?

pozdr
Mariusz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Podróż do w Brazylii za 3642 PLN 🇧🇷 Loty do Rio de Janeiro, noclegi ze śniadaniami w hotelu + auto 😍 Podróż do w Brazylii za 3642 PLN 🇧🇷 Loty do Rio de Janeiro, noclegi ze śniadaniami w hotelu + auto 😍
Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN
#2 PostWysłany: 06 Kwi 2025 15:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Co dokładnie odpisali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 06 Kwi 2025 16:38 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 11
Loty: 300
Kilometry: 558 684
Szanowna Pani ...,

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Szczerze przepraszamy za niemiłe doświadczenia.

Bardzo nam przykro z powodu tej nieprzyjemnej sytuacji. Zawsze staramy się stworzyć pozytywne doświadczenie klienta. Z przyjemnością skontaktujemy się w Państwa imieniu z lotniskami WAW i TRN oraz niezwłocznie przekażemy ich odpowiedź dotyczącą zagubionego bagażu.

Jak tylko otrzymamy szczegóły, natychmiast skontaktujemy się z Pani i poinformujemy o bagażu.

Niestety musimy poinformować, że nie ma możliwości wypożyczenia sprzętu sportowego.

W razie dalszych pytań prosimy o kontakt.

Dziękujemy za poświęcony czas i zrozumienie.

Z wyrazami szacunku,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 06 Kwi 2025 16:45 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Nie widzę tu odmowy pokrycia poniesionych kosztów wypożyczenia nart.
Góra
 Profil Relacje PM off
kumkwat_kwiat lubi ten post.
 
      
#5 PostWysłany: 06 Kwi 2025 17:16 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 11
Loty: 300
Kilometry: 558 684
"Niestety musimy poinformować, że nie ma możliwości wypożyczenia sprzętu sportowego. "

ten zapis o ty nie świadczy ?

pozdr
Mariusz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 06 Kwi 2025 17:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2606
srebrny
@mariusz_l Może wklej jeszcze co Ty im napisałeś w reklamacji. Powyższe wygląda jakbyś to Ty chciał od WizzAir'a narty wypożyczyć.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 06 Kwi 2025 18:38 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1790
niebieski
Wniosek był o zwrot kosztów wypożyczenia czy odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 06 Kwi 2025 19:03 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 11
Loty: 300
Kilometry: 558 684
treść reklamcaji

Dzień dobry
Podczas lotu do Turynu zaginął nasz bagaż ze sprzętem sportowym. Podróżowałam z mężem i z synem. Zmuszeni byliśmy wypożyczyć sprzęt sportowy.
W załączeniu przesyłam dokumenty nadania oraz dokument reklamacji złożony na lotnisku w Turynie oraz z rachunek za wypożyczenie nart.
Proszę o zwrot poniesionych kosztów wypożyczenia sprzętu sportowego.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy naszego sprzętu sportowego, który podobno jeszcze wczoraj znajdował się na lotnisku w Mediolanie. (takie informacje uzyskałam na lotnisku w
Warszawie po przylocie do Polski). Proszę o informację kiedy i jak mogę odzyskać nasz bagaż.
Pozdrawiam

do tego załączyłem oczywiście
fakturę za wypożyczenie, etykietę bagażową oraz formularz ze złożoną reklamacją, który dostałem na lotnisku w Turynie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 06 Kwi 2025 19:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Wygląda na to, że ktoś kogoś nie zrozumiał.
Wyślij żądanie zwrotu kosztów poniesionej szkody, czyli kosztów wypożyczenia sprzętu narciarskiego. Jeśli nie przyniesie to efektu, to pozostanie ci pozew sądowy.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#10 PostWysłany: 06 Kwi 2025 19:32 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 1408
Loty: 42
Kilometry: 111 152
niebieski
mariusz_l napisał(a):
treść reklamcaji

Dzień dobry
Podczas lotu do Turynu zaginął nasz bagaż ze sprzętem sportowym. Podróżowałam z mężem i z synem. Zmuszeni byliśmy wypożyczyć sprzęt sportowy.
W załączeniu przesyłam dokumenty nadania oraz dokument reklamacji złożony na lotnisku w Turynie oraz z rachunek za wypożyczenie nart.
Proszę o zwrot poniesionych kosztów wypożyczenia sprzętu sportowego.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy naszego sprzętu sportowego, który podobno jeszcze wczoraj znajdował się na lotnisku w Mediolanie. (takie informacje uzyskałam na lotnisku w
Warszawie po przylocie do Polski). Proszę o informację kiedy i jak mogę odzyskać nasz bagaż.
Pozdrawiam

do tego załączyłem oczywiście
fakturę za wypożyczenie, etykietę bagażową oraz formularz ze złożoną reklamacją, który dostałem na lotnisku w Turynie


Skoro nie wnioskowałeś o zwrot kosztu wynajęcia sprzętu to jak ktoś ma się domyślić, czego chcesz? Szklana kula?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 06 Kwi 2025 19:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2606
srebrny
@mariusz_l
IMHO należy się zwrot na podstawie Konwencji Montrealskiej, ale osobną kwestią jest, czy WizzAir to dobrowolnie zwróci.

@boots
Wydaje mi się, że zrozumieli tylko nieudolnie odpowiedzieli.

@FUX
mariusz_l napisał(a):
Proszę o zwrot poniesionych kosztów wypożyczenia sprzętu sportowego.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 06 Kwi 2025 20:30 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 1408
Loty: 42
Kilometry: 111 152
niebieski
O jeden dokument za mało w mojej ocenie i celowe działanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 06 Kwi 2025 20:55 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 11
Loty: 300
Kilometry: 558 684
dzięki za odpowiedzi
znacie jakąś firmę która się tym zajmuje ?
w googlach wszyscy się tylko zajmują opóźnionymi lotami :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 06 Kwi 2025 21:00 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
O jaką w ogóle kwotę chodzi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 06 Kwi 2025 21:02 

Rejestracja: 04 Gru 2017
Posty: 747
Loty: 201
Kilometry: 688 190
niebieski
mariusz_l napisał(a):
"Niestety musimy poinformować, że nie ma możliwości wypożyczenia sprzętu sportowego. "

ten zapis o ty nie świadczy ?

pozdr
Mariusz


Ja rozumiem go tak, że linia Wizzair nie prowadzi wypożyczalni sprzętu bo przecież pasażer (nawet podróżujący Wizzairem) jest wolnym człowiekiem i może wypożyczać cokolwiek bez pytania o zgodę przewoźnika :D . A jesli nie potrafią napisać rzeczowo i precyzyjnie, co mają na myśli, to nie jest to wina pasażera. Ponadto w tej "odpowiedzi" obiecują skontaktować się i poinformować o bagażu", gdy tylko otrzymają szczegóły od strony trzeciej. Nie ma odmowy co do roszczenia ale i nie ma, że uznają. Chyba nie ma tu więcej treści poza tym, że potwierdzili otrzymanie wiadomości z roszczeniem w związku z zaginionym bagażem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 06 Kwi 2025 21:18 

Rejestracja: 20 Wrz 2016
Posty: 11
Loty: 300
Kilometry: 558 684
@boots 350 euro

@Przemm minął miesiąc i nie odpowiadają na emaile
status reklamacji "Aktywne - prace w toku"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 06 Kwi 2025 21:19 

Rejestracja: 04 Gru 2017
Posty: 747
Loty: 201
Kilometry: 688 190
niebieski
FUX napisał(a):
mariusz_l napisał(a):
treść reklamcaji

Dzień dobry
Podczas lotu do Turynu zaginął nasz bagaż ze sprzętem sportowym. Podróżowałam z mężem i z synem. Zmuszeni byliśmy wypożyczyć sprzęt sportowy.
W załączeniu przesyłam dokumenty nadania oraz dokument reklamacji złożony na lotnisku w Turynie oraz z rachunek za wypożyczenie nart.
Proszę o zwrot poniesionych kosztów wypożyczenia sprzętu sportowego.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy naszego sprzętu sportowego, który podobno jeszcze wczoraj znajdował się na lotnisku w Mediolanie. (takie informacje uzyskałam na lotnisku w
Warszawie po przylocie do Polski). Proszę o informację kiedy i jak mogę odzyskać nasz bagaż.
Pozdrawiam

do tego załączyłem oczywiście
fakturę za wypożyczenie, etykietę bagażową oraz formularz ze złożoną reklamacją, który dostałem na lotnisku w Turynie


Skoro nie wnioskowałeś o zwrot kosztu wynajęcia sprzętu to jak ktoś ma się domyślić, czego chcesz? Szklana kula?


Wnioskował, tylko trochę niefortunnie wg mnie to wystąpienie z roszczeniem napisano, bo wg schematu: opis wstępny -> roszczenie o zwrot kosztów -> opis dodatkowy, że bagaż nadal nie dotarł mimo zakończenia podróży -> prośba o informacje kiedy dostarczą.
Korzystniej jest najpierw zamieścić opis co się stało a potem, najlepiej w punktach, to, czego się domagamy.
Czyli:
1. wnoszę o zwrot kosztów za....
2. dostarczenie bagażu na mój adres ...
3. może coś tam jeszcze, jeśli tak uważamy.
Góra
 Profil Relacje PM off
mariusz_l lubi ten post.
 
      
#18 PostWysłany: 06 Kwi 2025 21:30 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
@mariusz_l
Spróbuj znaleźć organizację konsumencką, która za darmo pomoże ci napisać i złożyć pozew do sądu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 06 Kwi 2025 21:38 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3738
srebrny
sprawdz tez czy z ubezpieczeniem wyjazdu czy mieszkania nie masz opcji podstawowej pomocy prawnej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 07 Kwi 2025 06:34 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 1408
Loty: 42
Kilometry: 111 152
niebieski
mariusz_l napisał(a):
@boots 350 euro

@Przemm minął miesiąc i nie odpowiadają na emaile
status reklamacji "Aktywne - prace w toku"


Jak już masz nr to wyślij monit.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group