Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 147 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 21 Sie 2017 16:06 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
Jeśli jeszcze nie zarezerwowałeś, to czemu nie chcesz zarezerwować bezposrednio na stronie TopCar, tylko chcesz bawić się w zwroty różnicy?
Przecież nie dostaniesz różnicy jeśli go fizycznie nie wynajmiesz i nie oddasz.

Edit: I widzę, że chcesz pobrać samochód o 12.00, a zwrócić o 14.00 - płacisz za cały dodatkowy dzień
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
#22 PostWysłany: 22 Sie 2017 06:44 

Rejestracja: 21 Sie 2017
Posty: 4
W tym wypadku gwarancja najniższej ceny nie sprowadza się do zwrotu różnicy ale do darmowego wynajmu.
Rezerwując auto na stronie TopCar może być różnica 2 godzin, żeby nie policzyli całej dodatkowej doby.
Chciałbym się upewnić czy dobrze zrozumiałem regulamin. Czy czegoś nie przeoczyłem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 22 Sie 2017 08:09 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
Tak, rzeczywiście, obiecują zwrot całej kwoty.

Na stronie Ryanaira liczą te 2 godziny jako dodatkowy dzień, więc się zasugerowałem.

Tak, moim zdaniem masz rację - 1) rezerwujesz na Ryan 2) w ciągu godziny przesyłasz reklamację 3) w przeciągu 24 godzin przesyłają Ci informację o akceptacji roszczenia 4) w ciągu 5 dni po oddaniu samochodu zwracają Ci kwotę
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 14 Wrz 2017 18:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2014
Posty: 139
@fryzjer99 - dostałeś odpowiedź od Ryanaira? Rozpatrzyli pozytywnie zgłoszenie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 20 Wrz 2017 09:00 

Rejestracja: 21 Sie 2017
Posty: 4
Nie, nie dokonałem rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 08 Paź 2017 21:46 

Rejestracja: 08 Paź 2017
Posty: 1
Witam

Mam pytanie czy ktoś korzystał z wypożyczenia samochodu przez stronę Ryanair'a i wybrał opcję z ubezpieczeniem. Interesuje mnie czy to ubezpieczenie jest akceptowane przez firmę, która wypożycza samochód. Kiedyś wypożyczałam samochód przez wyszukiwarkę z netu, gdzie zapłaciłam ubezpieczenie, a na miejscu okazało się, że tego ubezpieczenia nie akceptują i musiałam zapłacić u nich w wypożyczalni ich ubezpieczenie (dwa razy droższe). Samochód chcę wypożyczyć na tydzień w Palma Mallorca.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 08 Paź 2017 22:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Na 99% nie jest.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 09 Paź 2017 08:04 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2784
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
@Agnieszka Wysoka Nie jest, bo jest oferowane bodajże przez Axa. I to nie jest tak, że nie jest honorowane przez wypożyczalnię i musisz wykupić bezpośrednio u nich. Po prostu ono nie zwolni Cię z konieczności blokady środków na karcie kredytowej. W razie szkody wypożyczalnia pobiera kasę właśnie z tej blokady a Tobie pieniądze zwraca zewnętrzny ubezpieczyciel.
Góra
 Profil Relacje PM off
piksel lubi ten post.
 
      
#29 PostWysłany: 04 Lis 2017 12:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Kwi 2015
Posty: 251
Loty: 16
Kilometry: 21 984
Cześć,

Chciałbym zarezerwować auto w Funchal przez stronę RyanAir. Wypożyczalnia to Keddy by Europcar.
Koszt wynajmu to 237 zł + ubezpieczenie AXA 109 zł.
W zapisie regulaminu widnieje:
Kod:
"Depozyt w wysokości EUR 300.0 zostanie zajęty na Twojej karcie kredytowej na czas wynajmu. Twój depozyt stanowi gwarancję na wypadek uszkodzenia/kradzieży pojazdu. Kwota ta zostanie automatycznie zwolniona, jeżeli w okresie wynajmu nie wystąpi uszkodzenie lub kradzież pojazdu. Pragniemy zwrócić uwagę, że nie reprezentuje on pełnej sumy Twojego wkładu własnego, wymienionego w sekcji Zasięg ubezpieczenia."


Po czym sprawdzam w sekcji Zakres ubezpieczenia:

Kod:
"Ubezpieczenie od szkód powypadkowych: (Nie zawiera podatku); Dopłata 950 EUR

Ograniczenie nadmiaru szkód: 10.2 EUR za dzień (Nie zawiera podatku); Dopłata 330 EUR

Ubezpieczenie od kradzieży: (Nie zawiera podatku); Dopłata 950 EUR

Ubezpieczenie od działań innych podmiotów: Zawiera 23% podatku; Maksymalna ochrona 50,000,000 EUR

Wkład własny to maksymalna suma Twojej odpowiedzialności finansowej w razie uszkodzenia/kradzieży pojazdu. Autocasco może nie obejmować uszkodzenia lub utraty opon, przedniej szyby, elementów szklanych i podwozia. Prosimy o sprawdzenie tego u przedstawiciela wypożyczalni w biurze.

W przypadku wykupienia ubezpieczenia zapewniającego zwrot dopłat za uszkodzenia pojazdu podczas wypożyczenia (Excess Reimbursement Insurance) od strony trzeciej posiadacz karty kredytowej będzie musiał okazać swoją kartę w recepcji wypożyczalni, aby wypożyczalnia mogła dokonać autoryzacji wpłaty depozytu."

Nie do końca rozumiem...ile w końcu zablokują mi na karcie kredytowej? 300 Euro czy 950 Euro?
W razie wypadku ściągają mi kasę z depozytu, a AXA mi ją oddaje?
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 04 Lis 2017 12:53 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1403
Loty: 214
Kilometry: 377 962
srebrny
Zablokują 300 euro, odpowiedzialny jesteś do kwoty 950 eur, czyli tyle zablokują Ci w przypadku np. kradzieży i wtedy AXA Ci oddaje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 04 Lis 2017 14:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Kwi 2015
Posty: 251
Loty: 16
Kilometry: 21 984
Dzięki wielkie. Trochę się rozjaśniło. W takim razie rezerwuję. Wychodzi taniej niż przez "najtańsze" Brava Car, gdzie chcą zablokować 750 Euro (tak odpisali w mailu), a opinie mają gorsze od Keddy :)
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 11 Gru 2017 12:10 

Rejestracja: 21 Sie 2017
Posty: 4
Witam,
Kilka postów wyżej pisałem o gwarancji najniższej ceny jeśli chodzi o wypożyczenie auta przez ryanair. W przypadku opisanym przeze mnie była pewna różnica, której na pierwszy rzut oka nie dostrzegłem. Wynajmując samochód przez ryanair płacimy z góry, jeśli chodzi o wypożyczenie przez stronę TopCar płatność odbywa się na miejscu. Z uwagi na dwie różne metody płatności nie kwalifikuje się to pod obietnicę najniższej ceny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 11 Gru 2017 12:47 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 317
Napisałem to gdzie indziej ale może się komuś przyda:
Rozwaliłem oponę i potrącili 70e. Zgłosiłem internetowo szkodę po przyjeździe 18.11. do firmy ubezpieczeniowej, zewnętrznej - AXA Assistance (UK) Ltd - poprzez specjalnie dedykowaną stronę. Prostą w obsłudze, załączyłem zdjęcia: prawa jazdy, dokumentu potwierdzającego wypożyczenie, dokumentu potwierdzającego zapłatę (faktura) oraz wyciągi z banku potwierdzające moją zapłatę. W dniu 6.12 kasa na koncie (po przewalutowaniu 10 zł mniej), długo to trwało ale miałem problemy z logowaniem do strony po stworzeniu konta (pamięć ;-)). Także wszystko ok, bezproblemowo, opona ewidentnie rozwalona z mojej winy, wypłacono odszkodowanie bez zbędnych pytań, wypożyczalnia nie zająknęła się o lekko uszkodzonym progu i lejącym się płynie (szczęście?), ale pewnie to też odzyskałbym z ubezpieczenia. To tyle, w razie pytań chętnie coś uzupełnię
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 24 Sty 2018 00:07 

Rejestracja: 26 Sty 2016
Posty: 29
Loty: 63
Kilometry: 72 316
W przypadku odwołania rezerwacji, można odzyskać 100zł depozytu. Wystarczy przebookować autko na inną lokalizację na jakiś zimowy termin (portugalia, hiszpania w lutym np.). Cena za 1 dzień bez niczego wychodzi ok. 20-25zł. Pozostałe 75-80zł zwracane jest na kartę, a nowa rezerwacja może przepaść już bez takiego bólu ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 06 Lut 2018 09:25 

Rejestracja: 30 Paź 2012
Posty: 150
Za każdym razem przy finalizowaniu rezerwacji płatnością wyskakuje taki komunikat:
Przepraszamy. W trakcie przetwarzania Twojej rezerwacji wystąpił problem techniczny. Rezerwacja nie została zakończona, a karta nie została obciążona. Spróbuj ponownie albo skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc.

Czyszczenie ciasteczek, zmiana przeglądarki nie pomaga, co robić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 05 Mar 2018 20:16 

Rejestracja: 05 Mar 2018
Posty: 1
Cytuj:
Za każdym razem przy finalizowaniu rezerwacji płatnością wyskakuje taki komunikat:
Przepraszamy. W trakcie przetwarzania Twojej rezerwacji wystąpił problem techniczny. Rezerwacja nie została zakończona, a karta nie została obciążona. Spróbuj ponownie albo skontaktuj się z nami, abyśmy mogli Ci pomóc.

Czyszczenie ciasteczek, zmiana przeglądarki nie pomaga, co robić?


Przy każdym aucie? Czasami tak jest, gdy w serwisie jest dane auto, ale zostało zarezerwowane już przez kogoś innego i nie można zrobić tego powtórnie.


Ja również mam pytanie: do tej pory rezerwowałem auta i płaciłem jakoś 20-30 zł za ubezpieczenie za jeden dzień, teraz to kwota 150 zł. Aż tak to wszystko zdrożało czy o co tu chodzi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 17 Mar 2018 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Maj 2011
Posty: 159
Loty: 43
Kilometry: 94 286
Planuje wypożyczyć auto w Jordanii poprzez Ryanair, bo maja dobre ceny.
.
Jednej rzeczy nie rozumiem: wszystkie auta mają AC i ubezpieczeni od kradzieży .... ale nie wszystkie mają OC! Jak to możliwe skoro OC jest obowiązkowe?
Czy przy wyborze auta bez OC będę musiał dokupić je?
foto:
https://photos.app.goo.gl/plPFM9o4FZNin3O73
_________________
http://www.patrze.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 26 Mar 2018 15:27 

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 5
Witam! Zarezerwowałam wczoraj auto na Sardynię z opcja dodatkowy kierowca bez oplat , dzisiaj otrzymuje potwierdzenie , wchodzę w rezerwację i okazuje się, ze za dodatkowego kierowcę mam zapłacić przy odbiorze, tak to bynajmniej rozumiem. Może mi ktoś to rozjasnić? Może ktoś już z tym sie spotkał?
Załącznik:
rezerwacja.png
rezerwacja.png [ 284.6 KiB | Obejrzany 7722 razy ]

Załącznik:
rezerwacja2.png
rezerwacja2.png [ 104.98 KiB | Obejrzany 7722 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 26 Mar 2018 15:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4547
Loty: 634
Kilometry: 780 222
HON fly4free
Bynajmniej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 26 Mar 2018 15:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
W ofercie nie widać żadnego dodatkowego kierowcy w cenie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 147 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group