Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 147 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 29 Gru 2019 18:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7591
srebrny
Anonymous napisał(a):
Nie to jest istotą :)

Istota to opłata x 2 za jeden wynajem samochodu :!:

To podlega pod procedury chargeback

A i co ty masz do stracenia....

A gdzie widzisz drugą opłatę za najem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#122 PostWysłany: 29 Gru 2019 18:55 

Chupacabra napisał(a):
Jednak, z powyższego skanu wynika, że pan z budki nie pobrał kolejnej opłaty za wynajem samochodu, bo takowa wskazuje na 0EUR a naciągnął @Justine na kolejne ubezpieczenia.

Też bym mimo wszystko sprobował, jeśli wypożyczenie przez Ryanair obejmowało ubezpieczenie

@Justine mówiłem niczego nie zamieszczaj ;)
Góra
 PM off  
 
#123 PostWysłany: 29 Gru 2019 19:04 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2398
złoty
Oni sprzedają swoje własne ubezpieczenie, do czego mają prawo, a wynajmujący też ma prawo mieć kilka polis.
Ciekawa jest ta pozycja "fiança targeta", bo translator ją tłumaczy jako "depozyt".
Góra
 Relacje PM off  
 
#124 PostWysłany: 29 Gru 2019 19:55 

Rejestracja: 29 Gru 2019
Posty: 13
-- 29 Gru 2019 19:44 --

Kochani !
Bardzo Dziękuję Wszystkim za porady.

Dodam , że Pan z Budki był sprytny -trafiłam akurat na Managera BUDKI - zrobiłam tam WIELKĄ Awanturę i po Rozomwie z Panią z SUPPORT Pan wiedział ,że będę składać reklamację i walczyć więc całą moją opłatę zrobił jako Ubezpieczenie ....Czyli Cobertura

Zaufałam Pani z Ryanair SUPPORT : zapłać co chcą my zwrócimy kasę -to był mój błąd a rozmowa byłą nagrywana ...

Ale co byście zrobili na moim miejscu ... Masz papiery + full ubezpieczenie - A Pan z Budki mówi: No EXTRA money NO CAR

Przecież ja nie prosiłam o extra ubezpieczenie i pokazywałąm swoje ubezpieczenie , targowałam się również o obniżenie tej opłaty , ale bez skutku
I myślisz sobie co robić... nową rezerwację online gdziekolwiek czy walczyć o obecną . Jak zrobisz nowa Twoje zapłacone 340 zł przepadnie... Mimo to będę walczyć ...
Gorąco Wszystkich Pozdrawiam !!!
Może to będzie przestroga dla kolejnych naiwnych ... ale co w takim przypadku ROBIĆ ..... ?

-- 29 Gru 2019 19:55 --

Myślę ,
że pisząc takie posty wspólnie zdobywamy doświadczenie i możemy się wiele nauczyć a w przyszłości nie powielać takich błędów....

Sczerze mówiąc byłam już zmęczona bo cała sprawa z telefonem do Ryanair SUPPORT trwałą ok 3 godź.....

Podpisując , nie znam hiszpańskiego - nie zauważyłam , że to jest głównie ubezpieczenie ....Chciałam dostać ten samochód i jechać dalej ...

Ale bez podpisu i tak bym tego samochodu nie otrzymała ....więc jak różnica ...

Co byście w takim razie zrobili .... ????? :roll: :roll: :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#125 PostWysłany: 29 Gru 2019 20:38 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10374
Loty: 398
Kilometry: 661 232
@Justine
1. Co to za wypożyczalnia?
2. Co masz napisane na potwierdzeniu rezerwacji z ryanair? Że rezerwacja w pełni opłacona?
3. Twoje full ubezpieczenie z ryanair dla pana z budki nic nie znaczy - nie mówił przypadkiem tak, że jeśli nie opłacisz ich ubezpieczenia, to oni blokują jakąś gigantyczną kwotę na karcie kredytowej?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#126 PostWysłany: 29 Gru 2019 21:07 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3325
srebrny
Pytanie czy w ogóle miała kartę kredytową ze sobą/ na dane kierowcy. Bez tego często dają auto tylko ze swoim pełnym ubezpieczeniem, bo inaczej nie ma jak zrobić depozytu i odmawiają wydania auta pomimo ubezpieczenia zewnętrznego. Widziałem taką akcję w Bergamo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#127 PostWysłany: 29 Gru 2019 21:36 

Rejestracja: 29 Gru 2019
Posty: 13
-- 29 Gru 2019 21:28 --

W odpowiedzi :

Voucher na wypożyczenie samochodu - Całkowity koszt : 31.23 EUR

poniżej - opłatę otrzymano -134,37 zł

Płatne nam miejscu 0,28 EUR

W cenie całkowitej wliczony : podatek , opłata lotniskowa, ubezpieczenie od szkód powypadkowych, ubezpieczenie od kradzieży ubezpieczenie od działąń innych podmiotów, ograniczony kilometraż - 250 km/ dzień

Tak mam kartę kredytową -wypukła na dane kierowcy- na karcie miał być zamrożony depozyt 1100 EUR - limit karty 12 tys PLN , ustawiłam limit dzienny transakcji na kwotę 8 tys PLN, więc obejmuje kwotę 1100- EUR

-- 29 Gru 2019 21:30 --

Wypożyczalnia Inter rent ale obsługiwany był przed GOLDCAR

-- 29 Gru 2019 21:36 --

Co ciekawe Pan z budki nic nie wspominał o extra ubezpieczeniu - mówił o kwocie za wynajem samochodu - rozmowa po angielsku...

Reasumując - Pan z Budki :

- Twoja płatność i Vouchery które mi pokazujesz to nie jest opłata za wynajem ale FEE za zrobienie rezerwacji , teraz musisz zapłacić za realny wynajem samochodu tyle i tyle ani słowa nie było o ubezpieczeniu ...

Jak nie zapłacisz to nie dam Ci samochodu , bez dyskusji ....
Góra
 Relacje PM off
greg1291 lubi ten post.
 
 
#128 PostWysłany: 29 Gru 2019 22:29 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10374
Loty: 398
Kilometry: 661 232
Prawdopodobnie słowo klucz to Goldcar.
Natomiast pojawia się pytanie dlaczego wcześniej pisałaś o 334 zł, a teraz pojawia się kwota 134 zł?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#129 PostWysłany: 29 Gru 2019 22:42 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2398
złoty
@Kashpir Za mniej niż tu opisane 31,23EUR wynajmowałem auta na tydzień w Hiszpanii lub w Italii.
Tu sprawa jest głębiej zagrzebana. Ewidentnie pan z budki pobrał opłatę za "premium lokację" oraz dwa pakiety ubezpieczeń. Kolejna opłata to chyba tylko depozyt (na paliwo lub dodatkowe kilometry) i pytanie czy już była faktycznie rozliczona.
Pytanie podstawowe to, czy pan był wredotą ludzką, która bezpodstawnie naciągnęła klienta na kolejne opłaty, co jak wiemy zdarza się poniekąd często, albo miał rzeczywistą podstawę do niewydania auta?
Góra
 Relacje PM off
Justine lubi ten post.
 
 
#130 PostWysłany: 29 Gru 2019 22:44 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 1947
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
A to był goldcar czy jakaś inna wypozyczalnia?
Góra
 Relacje PM off  
 
#131 PostWysłany: 29 Gru 2019 22:56 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2398
złoty
Z opisu wynika, że Goldcar by Interrent


Ostatnio edytowany przez Chupacabra, 29 Gru 2019 23:15, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#132 PostWysłany: 29 Gru 2019 22:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1308
Loty: 379
Kilometry: 531 607
srebrny
Na poprzedniej stronie już napisałem że potwierdzenie wygląda na Gold Car, bo nie raz u nich wypozyczalem. Z tym że ja nigdy nie miałem problemów bo zawsze brałem przez ich stronę, i wierzcie mi że byłem traktowany inaczej
Góra
 Relacje PM off  
 
#133 PostWysłany: 30 Gru 2019 00:10 

Rejestracja: 29 Gru 2019
Posty: 13
-- 30 Gru 2019 00:00 --

Rezerwacja była obsługiwana przez Goldcar ale zrobiona w INTERRENT.

Miałam wszelkie dokumenty plus Kartę kredytową wypukłą z odpowiednim limitem - prosiłam nawet o obciążenie kwotą 1100 EUR jako depozyt ....nic z tego

Kwota 134 PLN - to kwota tylko za wypożyczenie samochodu- 334 PLN to razem z extra ubezpieczeniem wykupionym też za pośrednictwem Ryanair

-- 30 Gru 2019 00:03 --

Potwierdzam kwota 52.89 EUR plus IVA 21 % to kaucja za paliwo - dostałam zwrot tej kwoty na kartę , bo zwróciłam FULL to FULL

-- 30 Gru 2019 00:10 --

Wynika z tego , że najlepiej jest robić rezerwację bez pośredników , na oryginalnych stronach wypożyczalni, choć jest drożej to pewniej i ostatecznie taniej niż mi wyszło .... :roll:

Chyba , że możecie polecić pośredników tanich i uczciwych ....
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 30 Gru 2019 00:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2846
Loty: 449
Kilometry: 1 059 116
niebieski
Wniosek jest ten sam co zwykle: unikac Gold Car i pochodnych. Poczytaj watek o Gold Car na forum. uwaga-na-goldcar,1621,125788
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off
Justine lubi ten post.
Justine uważa post za pomocny.
 
 
#135 PostWysłany: 30 Gru 2019 00:35 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10374
Loty: 398
Kilometry: 661 232
@Justine Goldcar i Interrent to obecnie bliźniacze firmy z tym samym właścicielem (Europcar). Co do pośrednika - napisz do Ryanair car hire reklamację, że zostałaś oszukana przez wypożyczalnię - twierdzili, że musisz dopłacić za wynajem a wcisnęli ci ubezpieczenia, co widać w dokumentacji.
Na przyszłość: unikać Goldcar i Interrent, sprawdzać oceny pozostałych wypożyczalni.

BTW zauważyłem, że ostatnio Ryanair skumał się z rentalcars, co dla mnie całkowicie ich eliminuje jako pośrednika - jak patrzyłem nie ma różnicy w cenach w stosunku do przeklikania się ze strony Wizzair, a tam przynajmniej wciąż mamy 10% zwrotu na konto Wizz.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Justine lubi ten post.
Justine uważa post za pomocny.
 
 
#136 PostWysłany: 30 Gru 2019 01:55 

Rejestracja: 29 Gru 2019
Posty: 13
-- 30 Gru 2019 01:55 --

Już jestem po napisaniu do Ryanair reklamacji i kilku mailach w tej sprawie - nawet postraszyłam ich sądem i prywatnym prawnikiem .....

Odpisali , skoro podpisałam dokument to zgodziłam się na warunki wynajmu....mimo tłumaczeń , że nie miałam wyboru, że wcale nie prosiłam o extra ubezpieczenie -Pan z Budki : No Extra money no car ...mimo że Pani z Ryanair Support w nagrywanej rozmowie potwierdziła :

Zapłać ile chcą my oddamy pieniądze ....

Dobrej Nocy dla Wszystkich !!!

-- 30 Gru 2019 01:55 --

Już jestem po napisaniu do Ryanair reklamacji i kilku mailach w tej sprawie - nawet postraszyłam ich sądem i prywatnym prawnikiem .....

Odpisali , skoro podpisałam dokument to zgodziłam się na warunki wynajmu....mimo tłumaczeń , że nie miałam wyboru, że wcale nie prosiłam o extra ubezpieczenie -Pan z Budki : No Extra money no car ...mimo że Pani z Ryanair Support w nagrywanej rozmowie potwierdziła :

Zapłać ile chcą my oddamy pieniądze ....

Dobrej Nocy dla Wszystkich !!!
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 30 Gru 2019 11:47 

Rejestracja: 29 Kwi 2019
Posty: 3
Justine napisał(a):
Ciekawa jestem bo Wszyscy tutaj dużo podróżujemy i wypożyczamy samochody - czy nikomu nic podobnego się nie przytrafiło ...

2 dni wcześniej za podobną kwotę pożyczałam samochód w Rimini ale za pośrednictwem booking.com i wszystko było OK ...


Przytrafia mi się to za każdym razem, tzn. wypożyczalnie zawsze próbują sprzedać full ubezpieczenie. Nie tylko mi, ale też osobom stojącym przede mną w kolejce, po prostu taką mają politykę - zachęcić do wynajmu ceną na granicy kosztów, lub poniżej, a później wyjść na swoje przy sprzedaży ubezpieczenia, gps, fotelików dla dzieci itp.

Nie licz, że Ryanair zajmie jakieś stanowisko w tej sprawie. Oni i GoldCar są partnerami biznesowymi z długoletnią współpracą. Będą dbać o swoje relacje a ty dostaniesz tylko wymijające odpowiedzi.

Przy wynajmie samochodu trzymam się kilku zasad:
1. W systemie rezerwacji Ryanair wybieram wypożyczalnie z najwyższą opinię.
2. Opinie weryfikuję w google mapach i na trip advisorze. Staram się przeczytać maksymalnie dużo komentarzy, jak funkcjonuje wypożyczalnia nie tyle globalnie, co w danym mieście / punkcie.
3. Nie wykluczam małych firm jeżeli mają dobre opinie (np. Hiper na Majorce).
4. Firma może kupić sobie komentarze, patrzę na google mapach kto jest autorem komentarzy. Jeżeli jest 30 komentarzy z oceną 5 gwiazdek wystawionych z kont które mają po jednej opinii, to już wiadomo :).
5. Moim kryterium wyboru nie jest tylko cena najmu i opinie, ale też kwota wkładu własnego w szkodzie / szkodzie kradzieżowej.
6. Kilka dni przed terminem, próbuję się dodzwonić do wypożyczalni i zapytać się "czy dostali rezerwacje z systemu, czy jest wszystko w porządku, czy wszystko jest zapłacone, itp."
7. Przy okienku, asertywnie odpowiadam, że nie potrzebuję dodatkowego ubezpieczenia i doskonale wiem jakie ponoszę ryzyko. Nie chwalę się ubezpieczeniem Axa / Ryanair. Nie muszą wiedzieć.
8. Sprawdzam uszkodzenia z tym co jest w papierach.
9. Zawsze fotografuję auto przed i po zwrocie.

Stosując się do tych zasad nie miałem problemów. Czasem w wypożyczalni dziwnie się na mnie patrzyli jak biegałem dookoła samochodu z aparatem, lub z grymasem poprawiali dokumenty jak zauważyłem dodatkowe rysy które nie wpisali w dokumenty.
Naczytałem się komentarzy i wiem, że GoldCar jest firmą która kosi swoich klientów na uszkodzeniach które były już wcześniej, zarabiają też na tankowaniu auta, kilometrach i wszystkim na czym się tylko da.

Przy organizacji wakacji kwestia wypożyczalni jest dla mnie ważniejszą kwestią niż wybór hotelu.
Tak samo, jak pokój z karaluchami może popsuć nam wakacje, tak samo niespodziewany wydatek rzędu kilkuset euro, za rysę, zbitą szybę lub uszkodzoną felgę równie dobrze może popsuć nam humor.
Góra
 Relacje PM off
Justine lubi ten post.
Justine uważa post za pomocny.
 
 
#138 PostWysłany: 30 Gru 2019 12:38 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10374
Loty: 398
Kilometry: 661 232
Nie mieszaj różnych sytuacji - zgodnie z opisem tutaj klientka została oszukana, a nie próbowano jej sprzedać ubezpieczenie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#139 PostWysłany: 30 Gru 2019 13:15 

Rejestracja: 29 Kwi 2019
Posty: 3
Kashpir napisał(a):
Nie mieszaj różnych sytuacji - zgodnie z opisem tutaj klientka została oszukana, a nie próbowano jej sprzedać ubezpieczenie.


Tak, bez dwóch zdań została oszukana, podobnie jak setki albo i tysiące klientów Goldcar.
Goldcar dostał 2 miliony euro kary, za nieuczciwe praktyki konsumenckie i dalej im się to opłaca.
https://europakonsument.at/en/news/sentence-against-goldcar-italy

Dziwi mnie tylko ciche przyzwolenie pośredników - Ryanair, Booking.com, oraz firm realizujących płatności - Visa, Mastercard.
Góra
 Relacje PM off
Justine lubi ten post.
Justine uważa post za pomocny.
 
 
#140 PostWysłany: 30 Gru 2019 13:27 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2398
złoty
Ciekawe, czy w takim przypadku dałoby się wezwać policjanta aby spisał notatkę potwierdzającą odmowę wydania samochodu pomimo ważnej umowy?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 147 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group