Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 203 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 02 Mar 2021 23:20 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8080
Loty: 922
Kilometry: 883 703
platynowy
W większości wypożyczalni MUSISZ mieć kartę kredytową do depozytu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
rw30 lubi ten post.
 
 
#182 PostWysłany: 02 Mar 2021 23:20 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3325
srebrny
Plus podstawowy jest taki, że w wielu wypożyczalniach na świecie nie wypożyczą Ci auta bez karty kredytowej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#183 PostWysłany: 14 Maj 2021 23:51 

Rejestracja: 22 Paź 2012
Posty: 126
Osobiście z Rentalcars miałem do tej pory bardzo pozytywne doświadczenia, ale trzeba pamiętać, że to tylko pośrednik. Pomijam tutaj wszystkie wypożyczenia, które zakończyły się bezproblemowo, a kilka już ich było.
Chętnie natomiast podzielę się wrażeniemi z dwóch, trochę mniej typowych:
1. Toyota Auris wypożyczona w Atenach (zamówiona Corsa) z wypożyczalni Enterprise, prawie nówka sztuka z przebiegiem kilku tysięcy km.
Pełne ubezpieczenie wykupione w Rentalcars, co wzbudziło głęboki smutek pracownika Enterprise, bo nie wykupiłem dodatkowego ubezpieczenia u nich. Oczywiście blokada na karcie, ale tego się spodziewałem.
Nie oglądałem auta jakoś specjalnie dokładnie przy odbiorze (mój błąd), przy oddawaniu okazało się, że wgnieciony i porysowany jest przedni zderzak pod spodem. Na pierwszy rzut oka nie widać, ale przy dokładniejszych oględzinach ukryć się nie da. Nie mam pojęcia kiedy i jak to się stało, ale jest dość prawdopodobne, że to ja przywaliłem w jakiś krawężnik - bywa.
Przy zwrocie spisany protokół szkody i zablokowana na karcie kaucja. Po kilku dniach przyszło rozliczenie szkody i połowa kaucji wróciła na rachunek karty. Zgłosiłem sprawę do Rentalcars za pomocą formularza www i po kilku tygodniach na rachunek karty wróciła w EUR dokładnie ta kwota, którą Enterprise potrącił z kaucji. Punkt dla Rentalcars.
2. Latem ubiegłego roku za pośrednictwem Rentalcars wynająłem w wypożyczalni Record Go na Majorce Nissana Pulsara. Nie znam auta, ale pasował mi rozmiar i cena. Przy okienku okazało się, że mojego Pulsara nie ma, a w zamian proponują Mercedesa A180 - cena ta sama, więc się zgodziłem :D . Kopara dopiero mi opadła, jak podszedłem do auta na parkingu - okazało się, że to nówka sztuka prosto z fabryki, z przebiegiem 12 km. W pierwszej chwii pomyślałem, że to przebieg dzienny i przez 5 minut szukałem w menu, jak zresetować przebieg dzienny, żeby mieć podgląd ile przejechałem podczas wynajmu.
Szwagier zrobił jeszcze lepszy deal, bo zamówił Fiestę, a też dostał A180. Tylko ja dostałem białego, a on czarnego :roll:
Przez dwa tygodnie jeździłem wyjątkowo ostrożnie, starając się nie zrobić najmniejszej ryski - chyba się udało. Zwrot bezproblemowy. Zwrot kaucji na kartę 3 dni po zakończeniu najmu. Nawet za myjnę nie potrącili.
Góra
 Relacje PM off  
 
#184 PostWysłany: 20 Maj 2021 15:36 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 2881
srebrny
Czy ktos wie jak wygląda nieodebranie auta w terminie?
Zarezerwowałem na środę ale przesunęli mi lot na piątek. Czy auto bedzie czekac Czy anulują mi rezerwacje? Nowa tezerwacja teraz to 4x drozej nawet za krótszy termin. Jak wchodze do swojej rezerwacji i chce skrócić to wywalą mi dopłatę 5000zl ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#185 PostWysłany: 20 Maj 2021 15:47 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7591
srebrny
Nie będzie czekać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#186 PostWysłany: 23 Maj 2021 20:01 

Rejestracja: 10 Maj 2015
Posty: 49
Czy płacąc za rezerwację samochodu mogę zapłacić kartą debetową do konta, a dopiero do blokady środków przekazać kartę kredytową (obie na to samo imię i nazwisko)?

Czy mogą być z tym problemy, a co gorsze dodatkowe koszta?

Pytam, bo w chwili obecnej nie dysponuję kartą kredytową, a chciałbym dokonać rezerwacji poprzez serwis.
Góra
 Relacje PM off  
 
#187 PostWysłany: 23 Maj 2021 21:20 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8080
Loty: 922
Kilometry: 883 703
platynowy
Z tego co pamiętam, to dokonując rezerwacji w Rentalcars nie trzeba płacić z góry.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#188 PostWysłany: 23 Maj 2021 22:12 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10374
Loty: 398
Kilometry: 661 232
Ja mam wręcz odmienne wrażenie - moje ostatnie rezerwacje na rentalcars były z pełną płatnością z góry. Czyli cały wynajem możemy opłacić debetówką, a na miejscu już tylko blokada na kredytówce.

A jeśli chodzi o politykę płatności już w samej wypożyczalni, to zależy ona raczej od konkretnej firmy - zdarzały mi się przypadki, że w okienku mówili, że płatność za wynajem i blokada muszą być tą samą kartą. Niemniej w zdecydowanej większości za wynajem płaciłem np. revolutem, a chwilę potem dawałem kredytówkę do blokady depozytu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#189 PostWysłany: 25 Maj 2021 23:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3106
srebrny
-- 25 Maj 2021 22:21 --

Rutras napisał(a):
Czy płacąc za rezerwację samochodu mogę zapłacić kartą debetową do konta, a dopiero do blokady środków przekazać kartę kredytową (obie na to samo imię i nazwisko)?




możesz

-- 25 Maj 2021 22:26 --

brzemia napisał(a):
Zarezerwowałem na środę ale przesunęli mi lot na piątek. Czy auto bedzie czekac Czy anulują mi rezerwacje?


ja bym próbował załatwić z customer service rentalCars ale powiem od razu, że słabo to widzę.
Daj znać czy udało się coś załątwić czy rezerwacja przepadła / skasowałeś ją.
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
 
 
#190 PostWysłany: 01 Cze 2021 16:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2093
Loty: 529
Kilometry: 811 159
srebrny
brzemia napisał(a):
Czy ktos wie jak wygląda nieodebranie auta w terminie?
Zarezerwowałem na środę ale przesunęli mi lot na piątek. Czy auto bedzie czekac Czy anulują mi rezerwacje? Nowa tezerwacja teraz to 4x drozej nawet za krótszy termin. Jak wchodze do swojej rezerwacji i chce skrócić to wywalą mi dopłatę 5000zl ;)

Wypozyczalnia utrzyma rezerwacje kilka godzin po czasie, do konca dnia lub nawet do poludnia dnia nastepnego (w zaleznosci od statusu), ale dwa dni to raczej niemozliwe.
Dodatkowo przestudiuj warunki wynajmu, bo moze wchodzic w gre oplata za no-show.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off  
 
#191 PostWysłany: 10 Cze 2021 00:29 

Rejestracja: 10 Cze 2021
Posty: 3
Cześć! Będę pierwszy raz wynajmować samochód i mam pytanie. Przez Rentalcars (i inne tego typu portale, np. Economybookings) widzę samochód w danym mieście w supercenie - SUV kosztuje nieco ponad 100 euro za 3 dni, podczas gdy normalnie w tym czasie samochody typu Fiat 500 kosztują 300 euro za tyle samo dni. Jednak gdy wejdę na stronę danej wypożyczalni (Enterprise i Alamo) to ten samochód jest 3 razy droższy.

I właśnie zastanawiam się, czy jest to promocja właśnie na portalach pośredników, czy może wtopię potem i i tak będę musiał dopłacić. Rentalcars podaje właśnie to 100 euro jako cenę całkowitą (dodatkowo jedynie depozyt i kaucja, czyli chyba standard).

Niepokoi mnie też to, że w tych droższych ofertach na Rentalcars mogę wykupić to ich dodatkowe ubezpieczenie, a przy tych okazyjnych SUVach tej opcji nie ma, po prostu rezerwuję samochód i w ogóle nie wyświetla mi się możliwość wykupienia ubezpieczenia Rentalcars.

Zastanawiam się po prostu czy czyhają na mnie jakieś dodatkowe opłaty przy tych tańszych opcjach. Mieliście kiedyś podobną sytuację? Należy to ominąć szerokim łukiem i od razu zapłacić więcej czy się nie martwić i korzystać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#192 PostWysłany: 10 Cze 2021 01:36 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3325
srebrny
Poczytaj wątek o wypożyczalniach i potencjalnych problemach. Wysokie depozyty na karcie mogą być problemem. Brak ubezpieczenia to już bardzo duże ryzyko. Fotografowanie auta, szukanie uszkodzeń, plam na tapicerce to podstawowe problemy jakie na ciebie czekają przy wypożyczeniu z ubezpieczeniem zewnętrznym. W wypożyczalni na miejscu za to ubezpieczenie skasują CIę jak za zboże i cena będzie pewnie ostatecznie zbliżona do tej na stronie samej wypożyczalni.Jeżeli ma one fatalne oceny na forum i w Internecie i opisy działań wręcz złodziejskich to tym bardziej warto takie omijać i wybrać bardziej uczciwą.

https://www.fly4free.pl/jak-oszukuja-wy ... amochodow/
Góra
 Relacje PM off
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#193 PostWysłany: 10 Cze 2021 09:11 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1897
@KarolK16 zapewne (nie jestem pewny, ale to prawdopodobny scenariusz) proponują Ci auto dostawcze - takie towarowe typu Kangoo - tylko u niektórych pośredników wyświetla się to niepoprawnie jako SUV lub kombi właśnie. Nie proponują wtedy dodatkowego ubezpieczenia, bo prawie nikt nie ubezpiecza wkładu własnego na samochody towarowe-dostawcze dla obywateli krajów innych, aniżeli UK. U pośredników często oferty są podobne, warto więc sprawdzić jeszcze na Auto Europe, Arguscarhire, DoYouSpain. Może naprawdę za tym autem kryje się SUV - już kiedyś miałem SUVa dużo taniej, aniżeli fiata 500, także taka oferta jest realna.
Góra
 Relacje PM off  
 
#194 PostWysłany: 10 Cze 2021 10:28 

Rejestracja: 10 Cze 2021
Posty: 3
Dzięki za rady i polecenie innych pośredników! Sprawdziłem sobie na DoYouSpain i tam też pojawiają się te SUV-y w atrakcyjnych cenach, ale ten pośrednik podaje dużo więcej informacji.

Haczyk jest najpewniej w tym, że przy "SUV-ach i luksusowych samochodach" wymagają 2 kart kredytowych, a ubezpieczenie nie pokrywa całego wkładu własnego (będą mogli mnie obciążyć do 500 euro nawet z wykupionym ubezpieczeniem) - czyli zostanę przy mniejszych samochodach :D

Chociaż i tak na DoYouSpain znalazłem fajnego Seata Leona, co prawda też 2x taniej niż bezpośrednio w wypożyczalni (National), ale mogę kupić dodatkowe ubezpieczenie i poza wkładem własnym wezmą tylko depozyt 150 euro, więc się chyba skuszę na to :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#195 PostWysłany: 10 Cze 2021 11:07 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1897
takie ubezpieczenie wkładu własnego możesz sobie kupic również tu:
https://riversidemalta.com.mt/?ag=100435
https://www.worldwideinsure.com/car-hir ... urance.php
Góra
 Relacje PM off
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#196 PostWysłany: 10 Cze 2021 20:07 

Rejestracja: 07 Kwi 2018
Posty: 39
Ktoś ma jakieś doświadczenia z likwidacją szkody w riversidemalta?
Do niedawna korzystałem z worldwide, ale jakoś po brexicie ciągnie mnie raczej w kierunku towarzystw z siedzibą na terenie UE.
Góra
 Relacje PM off  
 
#197 PostWysłany: 10 Sty 2022 19:19 

Rejestracja: 10 Sty 2022
Posty: 1
Szczerze nie polecam RentalCars, dzięki nim zrezygnuje z używania wszystkich aplikacji z grupy bookingu, a korzystam często.
Zapłaciłem za wynajem auta i ubezpieczenie.
Nie było wyszczególnione, że zaliczka nie będzie pobierana z karty debetowej jest informacja, że z kardy kredytowej jednak wg mnie powinno to być czytelniej opisane, ale w zasadzie chodzi mi co dalej się wydarzyło.
Próbuje odebrać samochód dowiaduję się, że przeoczyłem to niedoprecyzowane info i że mogę dopłacić 400euro i wtedy może być karta debetowa. Zrezygnowałem oczywiście wziąłem obok za podobne pieniądze z ubezpieczeniem z dużo niższą zaliczką. Wg regulaminu jednak mam prawo anulować rezerwację z częściowym zwrotem pieniędzy po kliknięciu na link mam info, że jest awaria i nie jestem wstanie tego zrobić, dzwonię na info linie w poniedziałek w godzinach działania tejże infolinii i mam komunikat, że infolinia nie działa proszę dzwonić w godzinach pracy, czyli w tych których dzwonię. Więc cała kasa za wynajem mi przepadła. Pewnie mogłem doczytać i lepiej zinterpretować info ale jak się coś robi na szybko nie jest to takie oczywiste, jednak już sam zwrot pieniędzy wg umowy mi przysługiwał, ale zostało zrobione wszystko, żebym tego zwrotu nie otrzymał.
Góra
 Relacje PM off
makdeb lubi ten post.
 
 
#198 PostWysłany: 17 Lut 2022 06:01 

Rejestracja: 10 Sie 2015
Posty: 52
Taka ciekawostka i przestroga zarazem. Po raz pierwszy korzystałem wraz ze znajomymi z wynajmu aut przez booking co jak się później okazało było wynajmem przez Rentalcars. Akcja się dzieje podczas pobytu w Panamie aczkolwiek nie sądzę by miało to kluczowe znaczenie. Zarezerowane trzy samochody przez trzy różne osoby. Wszystko opłacone. W wyznaczonym dniu przyjeżdżamy po auta do wypożyczalni i dostajemy info, że oni nie mają żadnych aut ani rezerwacji z booking na nasze nazwiska a numery rezerwacji nie pojawiają się w ich systemie. Telefon na infolinie, 15 minut rozmowy z człowiekiem z call center, koszt połączenia 160 zł, sorry tak się czasem dzieje, nasza wina nie wypożyczalni, oddamy kasę ogarnijcie sobie auta lokalnie, oddamy pieniądze. No cóż. Może faktycznie czasem się zdarzy? Mijają dwa dni. Tym razem podejście przez Rentalcars.com. Ponownie trzy różne osoby rezerwują trzy samochody. Kasa z karty pobrana, voucher na mailu. Jedziemy do wypożyczalni żartując, że tym razem chyba nas nie wystawili. I co? Dokładnie. Aut brak. Błąd systemu. Rentalcars pobrał kasę i nie zrobił rezerwacji w wypożyczalni. Dziewczyna przeprasza nas, drukuje maile z informacją. Wysyłamy je do Rentalcars i jednocześnie dzwonimy na infolinię. Kolejne 20 minut. 200 zł w plecy. Sorry przepraszamy oddamy Wam kasę wyślijcie maile. Mija 4 dzień. Na maila nikt nie odpowiada, kasy brak. Zajebiscie uprzejma laska z wypożyczalni ogarnęła nam busa za dobre pieniądze a Rentalcars ma trzech klientów głęboko w dupie. Na aplikacji widnieje info, że odebraliśmy auta i podróż trwa. Dla mnie dwie szanse wystarczy. Sto razy lepiej byłem obsłużony w Meksyku w małej wypożyczalni z która wszystko ustaliłem mailowo niż z tym molochem. Szkoda czasu i pieniędzy.
Góra
 Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#199 PostWysłany: 29 Cze 2022 09:39 

Rejestracja: 02 Lis 2018
Posty: 57
Co zrobić w sytuacji, gdy dwa razy miałem rezerwację przez rentalcars w Meksyku i dwa razy samochodu nie było na miejscu i mogłem jedynie dopłacić do lepszego? Oczywiście zrezygnowałem z wypożyczenia i dwa razy zapewniali mnie, że anulowali rezerwację, bo nie mają dla mnie samochodu. Raz próbowałem dodzwonić na na polską lub angielską infolinię, ale po kilkunastu minutach oczekiwania zrywało połączenie. W drugim miejscu pracownik zadzwonił na meksykańską infolinię; przedstawiłem problem i miałem udać się do Hertz i tam miał być samochód w tych pieniądzach, które były zapłacone. Tam samochodu też nie było więc znowu meksykańska infolinia i info, że anulują rezerwację. Ostatecznie wypożyczyłem gdzie indziej bez rentalcars.

Po powrocie do Polski zobaczyłem, że kasa nadal zajęta więc skontaktowałem się mailowo i przedstawiłem obie sytuacje, że nie było zamówionego samochodu. W odpowiedzi dostałem, że im przykro, że odebranie samochodu nie było możliwe, ale wypożyczania przygotowała samochód i obu przypadkach na mnie czekał. Czeski film. Walczyć z nimi mailami czy chargeback?
Góra
 Relacje PM off  
 
#200 PostWysłany: 29 Cze 2022 10:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2690
HON fly4free
@alfa masz pisemne potwierdzenie że brak auta? Jeśli tak, to bez czekania chargeback bo bez tego na kase będziesz czekał i rok...Jak nie masz potwierdzenia, to możesz pożegnać się z kasą.
_________________
Disclaimer: część moich wypowiedzi na forum jest wspomagana przez chatGPT, więc nie zawsze muszą one korespondować z moimi poglądami.
Góra
 Relacje PM off
alfa uważa post za pomocny.
 
 
 [ 203 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group