Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 09 Lip 2015 11:54 

Rejestracja: 02 Gru 2014
Posty: 14
Witam,

Właśnie jestem po konsultacji lekarza medycyny podróży (pod koniec sierpnia całą rodziną ruszamy na Bali) i lekarz mocno rekomendował szczepienie przeciw wściekliźnie. Ponoc jest bardzo rozpowszechniona i nagminnie zdarzają sie przypadki pogryzienia przez psy. Poszperałam w necie i rzeczywiscie kilka lat temu było głośno na temat wscieklizny na Bali-zmarło 100 osób.
Jak wygląda sytuacja teraz? Prosze o opinie balijskich bywalców.
Oprócz wścieklizny lekarz rekomedował szczepienie na dur brzuszny i obie żółtaczki.
Czy są jeszcze jakieś inne zagrożenia? Bali jest chyba wolne od malarii?
pozdrawiam
Renata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Tajlandii: Ko Samui i Bangkok w jednej podróży z Warszawy za 3247 PLN (z dużym bagażem) Urlop w Tajlandii: Ko Samui i Bangkok w jednej podróży z Warszawy za 3247 PLN (z dużym bagażem)
Tanie loty w grupie Lufthansy: Włochy, Chorwacja, Grecja i Hiszpania z Polski od 411 PLN Tanie loty w grupie Lufthansy: Włochy, Chorwacja, Grecja i Hiszpania z Polski od 411 PLN
#2 PostWysłany: 09 Lip 2015 14:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 1039
srebrny