Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4591 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 226, 227, 228, 229, 230
Autor Wiadomość
#4581 PostWysłany: 27 Lip 2025 12:08 

Rejestracja: 11 Sie 2011
Posty: 40
janusz napisał(a):
Proszę o info co się kryje za zwrotną informacją Wizz o konieczności zgłoszenia się w punkcie ich odprawy w Gdańsku w celu sprawdzenia dokumentów podróżnych. Zastanawia mnie to, że na jutrzejszy lot do Eindhoven jestem odprawiony ale nie mam boarding pass. Nie spotkałem się u nich wcześniej z taką sytuacją.

3. overbooking
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu HIT🔥 Loty (z bagażem) do Tokio od 1396 PLN 😲😲 Wylot z Mediolanu
Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników? Słynny Babilon otwiera bramy dla turystów. Czy to będzie nowy hit dla podróżników?
#4582 PostWysłany: 10 Sie 2025 22:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 1056
srebrny
Mam rezerwację zrobioną z WDC- dla mnie i dziewczyny. Ja nie mogę lecieć, ale dziewczyna już tak. Jeżeli tylko ona się odprawi to bez problemu może lecieć? Czy musimy lecieć obydwoje?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4583 PostWysłany: 10 Sie 2025 22:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Wrz 2015
Posty: 1323
srebrny
Spokojnie poleci sama.
Odpraw też siebie, zawsze to 2 miejsca do wyboru w samolocie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
kubus95 uważa post za pomocny.
 
      
#4584 PostWysłany: 16 Sie 2025 23:04 

Rejestracja: 16 Sie 2025
Posty: 3
Kupiłam na fru.pl bilety dla 5 osób, w tym dla 2 osób wykupiłam konkretne miejsca (matka+dziecko-). Mam potwierdzenie zamówienia z podanymi numerami tych 2 miejsc. Tymczasem kiedy chciałam odprawić te 2 osoby przez aplikację Wizzair, dostaję informację, że nie jest to jeszcze możliwe, "no seat selected" - przy każdej z 5 osób. Lot jest za niecałe 2 doby. Napisałam do fru.pl, będę jeszcze dzwonić na infolinię Wizzair, ale będzie czynna dopiero w poniedziałek (czyli pojutrze), tego samego dnia mam lot. Co robić? Odprawić się i zaakceptować losowy przydział miejsc? Nie chcę tez zwlekać z odprawą, żeby jeszcze coś nie wyszło...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4585 PostWysłany: 16 Sie 2025 23:21 

Infolinia anglojęzyczna powinna być czynna.
Góra
 PM off  
      
#4586 PostWysłany: 16 Sie 2025 23:34 

Rejestracja: 16 Sie 2025
Posty: 3
-- 16 Sie 2025 23:28 --

Jaki numer?

-- 16 Sie 2025 23:34 --

AI podpowiada, że już nie ma tej infolinii (anglojęzycznej).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4587 PostWysłany: 16 Sie 2025 23:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Wykupione miejsca zostały wam przydzielone i odprawiając się losowo na mniej niż 24h przed lotem też je otrzymacie,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4588 PostWysłany: 17 Sie 2025 07:38 

Rejestracja: 16 Sie 2025
Posty: 3
Chyba jednak nie. Próbowałam się odprawić (dla tych 2 miejsc powinno to być możliwe od miesiąca), wyskakuje informacja jak powyżej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4589 PostWysłany: 17 Sie 2025 10:40 

Joanna1000 napisał(a):
AI podpowiada, że już nie ma tej infolinii (anglojęzycznej).


To do takiej czynności AI jest potrzebna?

1. Wchodzimy na www.wizzair.com
2. Klikamy "Centrum pomocy" a następnie "Skontaktuj się z nami"
3. Zjeżdżamy na dół i wybieramy kraj "Polska" oraz język "angielski"
4. Wyświetla się numer telefonu:
"Polska
Język: Angielski
+48221284905
Cena: lokalne stawki*
poniedziałek–niedziela 00:00–24:00
Lokalna strefa czasowa"

Jeśli pomylisz się i wybierzesz język polski to otrzymasz dokładnie ten sam numer telefonu. Centralka odpowiednio połączy.
Góra
 PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#4590 PostWysłany: 17 Sie 2025 11:45 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25200
Ledwo rok z AI i ludzie glupieja
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4591 PostWysłany: 26 Sie 2025 17:42 

Rejestracja: 16 Maj 2021
Posty: 291
niebieski
Czyżby Wizzair zlikwidował opcję wyboru FLEX tylko dla poszczególnych osób z rezerwacji? teraz u mnie mogę dokupić wyłącznie "hurtem" dla wszystkich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4591 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 226, 227, 228, 229, 230

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group