Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 74
Kilometry: 121 659
niebieski
Kredyt oznacza, że nie oddadzą Ci kasy na kartę/konto tylko na twoim koncie Wizzair przypiszą do wykorzystania kwotę 433zł na inne loty w Wizz. Konto Wizzair to e-mail + hasło, którym logujesz się na stronie Wizz. Jak nie masz, to będziesz musiał założyć, nic nie kosztuje. W profilu na samej górze masz numer członkowski, o podanie którego proszą.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY


Ostatnio edytowany przez Tomek Zien, 06 Paź 2015 18:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
adameta uważa post za pomocny.
 
 
#22 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:23 

Przychylili się do waszej prosby, ale zwrot 433 zl moze byc tylko w pkt wizz przelanych na wskazane konto mywizz do wykorzystania kiedy chcecie na dowolny lot/y wizzair
Góra
 PM off
adameta uważa post za pomocny.
 
 
#23 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:26 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 755
Loty: 91
Kilometry: 180 493
niebieski
https://wizzair.com/pl-PL/online_bookin ... us_booking
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:30 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 373
Miałam identyczna sytuację.

Za niewykorzystany lot otrzymujecie Państwo kredet - równowartość w złotych do wykorzystania na kolejne rezerwacje. Oznacza to, że Państwa pieniądze są niejako w tymczasowym posiadaniu Wizzaira i możecie Państwo dokonać nowych rezerwacji opłacając je właśnie tym kredytem/tymi pieniędzmi. W ryanair jest tak, że należy zadzwonić do konsultanta i zarezerwować nowe bilety przez telefon, opłacając je kredytem. Mam nadzieje, że trochę wyjaśniłam.
Najważniejsze, że te pieniądze nie przepadają.
I warunkiem koniecznym jest orzesłanie wizzair-owi zaświadczenia lekarskiego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:31 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 258
Loty: 178
Kilometry: 261 168
niebieski
Masz dwie możliwości:
1. Przebookować z ww. opłatą na inny, interesujący Cię termin.
2. Przesłać skan zaświadczenia lekarskiego i poprosić o kredyt na konto Wizz. Kredyt ten jest kwotą, która zapłaciłeś pierwotnie za bilety.

Opcja nr 1 jest nieopłacalna, ponieważ będziesz musiał dopłacić 162 zł (zmiana przez internet) + ewentualna różnica w cenie nowego biletu.
Przy opcji nr 2 za nowy lot płacisz tym kredytem + dopłacasz tylko ewentualną różnicę w cenie. A może się okazać, że w innym terminie lot ten będzie tańszy i jakieś środki z kredytu zostaną na kolejną rezerwację.
Poproś więc o ten kredyt.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
adameta uważa post za pomocny.
 
 
#26 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:37 

Rejestracja: 23 Sie 2015
Posty: 4
Bardzo dziękuję za szybkie i wyczerpujące odpowiedzi. Teraz już wszystko jasne :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:40 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 258
Loty: 178
Kilometry: 261 168
niebieski
Dobrze rozumiesz.
Odeślij im maila ze skanem zaświadczenia oraz z informacją, że chcesz ten kredyt. Plusem kredytu jest to, że nie ma terminu ważności, więc możesz wykorzystać go i za dwa lata.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
adameta uważa post za pomocny.
 
 
#28 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:44 

Rejestracja: 23 Sie 2015
Posty: 4
Dzięki bardzo
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 05 Lip 2016 11:44 

Rejestracja: 05 Lip 2016
Posty: 1
Bardzo proszę o poradę, (WIZZAIR)

Mam zarezerwowany lot na czwartek 6:10 AM 07.07.2016 i jestem już po odprawie. Lot do Bułgarii i z powrotem na 19.07.2016 r.
Dziś moja córeczka trafiła do szpitala z ciężkimi problemami z układem moczowym i czeka ją leczenie szpitalne minimum 5-7 dni z antybiotykami dożylnymi. Nie mogę lecieć, czy mogę jeszcze odwołać rezerwację albo przełożyć np. na wylot za tydzień tj 14.07

Macie jakieś doświadczenia z tym związane ??
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 05 Lip 2016 15:09 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4040
Loty: 362
Kilometry: 832 158
srebrny
nie łatwiej zadzwoń bezpośrednio do przewoźnika i przedstawić swoją sytuację?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 05 Lip 2016 15:16 

Anonymous napisał(a):

Należy też na ich adres e-mail z prywatnego adresu e-mail wysłać wiadomość z podaniem nr rezerwacji z podaniem co się stało i o co prosisz, załączając dokumentację ze szpitalu o przyjęciu dziecka do szpitala z powodu NAGŁEGO zachorowania WAŻNE! nagłe

customerrelations.pl2@wizzair.com

Góra
 PM off  
 
#32 PostWysłany: 13 Lip 2016 13:53 

Rejestracja: 19 Cze 2014
Posty: 387
Loty: 40
Kilometry: 78 827
aronono napisał(a):
Bardzo proszę o poradę, (WIZZAIR)

Mam zarezerwowany lot na czwartek 6:10 AM 07.07.2016 i jestem już po odprawie. Lot do Bułgarii i z powrotem na 19.07.2016 r.
Dziś moja córeczka trafiła do szpitala z ciężkimi problemami z układem moczowym i czeka ją leczenie szpitalne minimum 5-7 dni z antybiotykami dożylnymi. Nie mogę lecieć, czy mogę jeszcze odwołać rezerwację albo przełożyć np. na wylot za tydzień tj 14.07

Macie jakieś doświadczenia z tym związane ??



Nie wiem czy rozwiązałeś już swoją sprawę ale miałem dopiero co podobną więc myślę, że się na przyszłość przyda.
Piszemy majla na adres customerrelations.pl2@wizzair.com, customerrelations.pl3@wizzair.com lub customerrelations.pl@wizzair.com albo przez formularz kontaktowy. Odpowiedz przychodzi z customerrelations.pl@wizzair.com za każdym razem po około 4-5 dniach (np. wysłane w poniedziałek - odpowiedź w piątek)...także jak ktoś ma mało czasu do wylotu lepiej dzwonić.
Do sprawy podchodzą pozytywnie i tu duży PLUS dla Wizza - pierwsza odpowiedz ze zgodnie z warunkami przewozu nic sie nie nalezy ale wyjatkowo sie zastanowia tylko prosza o doslanie zaswiadczenia lekarskiego, ze pacjent nie moze odbyc lotu (wystarczylo od lekarza rodzinnego). Po dosłaniu zaswiadczenia w kolejnym majlu proponuja zwrot srodkow na konto Wizz (srodki wazne beztreminowo). Po zaakceptowaniu tego po kolejnych kilku dniach majl i od razu zwrot.
Nie wiem co by bylo jakbym sie upieral przy innej formie gratyfikacji (przesuniecie lotow czy zwrot gotowki) ale ta wydaje sie w takim przypadkach dosc standardowa z tego co czytam na forum.
Podumowujac - chociaz sprawa poczatkowo wydawala sie beznadziejna - zero problemow, proklienckie podejscie, troszke dlugi czas odczekiwania na odpowiedz ale same konkrety - gdybym to zaswiadczenie przeslal od razu byloby krocej.

Musze pochwalic Wizzair za podejscie do sprawy :)

Aha...oddali kase na konto Wizz za lot w 2 strony, zarowno dla mnie jak i osoby towarzyszacej (wszystko bylo na jednej rezerwacji)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 15 Sie 2016 16:26 

Rejestracja: 23 Mar 2015
Posty: 60
Witam.
Odnośnie anulacji biletów w wizzair z powodów zdrowotnych - czy wystarczy skierowanie od lekarza rodzinnego (bez konkretnej daty wizyty w szpitalu, będzie tam jedynie data wystawienia skierowania) wystarczy ? Czy musi to być pismo już ze szpitala, z wyznaczeniem konkretnego terminu?

Druga sprawa - czy ma tu jakieś znaczenie fakt, że bilet w obie strony kupiony został 7.08.2016 czyli nie było szansy zrezygnować z niego w terminie minimum 14 dni przed wylotem ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 15 Sie 2016 16:33 

Anonymous napisał(a):
..........Koniecznie uzyskaj jakieś zaświadczenie czy też pismo od lekarza na druku szpitalnym, że planowana jest leczenie szpitalne z powodu nagłego, poważnego zachorowania i potem długa rehabilitacja co wyłącza podróże samolotem dziecka w tym czasie, które zeskanuj i prześlij na ich formularzu na ich stronie
Góra
 PM off  
 
#35 PostWysłany: 15 Sie 2016 17:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Nie znam sytuacji ale na marginesie przypomnę o art. 271 kodeksu karnego, jakby komuś z głowy wypadło.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 16 Sie 2016 08:20 

Rejestracja: 23 Mar 2015
Posty: 60
Nie ma tu miejsca żadne oszustwo. Po prostu obawiam się, że dokument ze szpitala uda się uzyskać dopiero po terminie lotu. Pytanie więc, czy tego typu anulowania lotu można dokonać jedynie przed datą planowanego wylotu, czy można np tydzień-dwa później przesłać takie dokumenty jako powód nie stawienia się w dniu odlotu i wizzair także wówczas rozpatrzy taką "reklamację" ?


Ostatnio edytowany przez Zeus, 16 Sie 2016 09:13, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 16 Sie 2016 08:26 

Według mnie NIE, Wizzair honoruje anulowanie rezerwacji z powodu NAGŁEGO zachorowania skutkującego hospitalizacją PRZED lotem (wszelkie zaświadczenie lekarskie o grypie, o zachorowaniu po locie nie wchodzą w rachubę i rozpatrują negatywnie odsyłając do ubezpieczenia się od takiego wariantu)
Góra
 PM off  
 
#38 PostWysłany: 22 Maj 2017 17:03 

Rejestracja: 07 Kwi 2017
Posty: 4
Witam,
zgodnie z radą na forum, chcę spróbować odzyskać należność za bilety, których nie będę mogła wykorzystać. Nie pozwalają mi względy zdrowotne, wiec wystosowałam pismo, mam zaświadczenie od lekarza, zwolnienie i bilet. Chciałabym teraz to wszystko razem wysłać, ale w formularzu kontaktowym na stronie wizzair nie ma możliwości załączenia dodatkowych dokumentów.
Czy ktoś z forumowiczów może polecić mi adres emailowy na który mogę wysłać komplet dokumentów?
Na stronie wizzair niestety nie mogę znaleźć takowego.
będę wdzięczna za pomoc
pozdrawiam
Belzebuba
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 22 Maj 2017 17:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Mar 2017
Posty: 163
Loty: 185
Kilometry: 407 522
Napisz im wszystko w formularzu. Dostaniesz odpowiedź mailem od konkretnej osoby i wówczas będziesz mogła wysłać skan zaświadczenia lekarskiego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 22 Maj 2017 18:26 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1238
Loty: 85
Kilometry: 125 454
niebieski
jak Tobie to uznają, tzn, jak piszesz zwolnienie to będzie cud.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group