Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Maj 2015 12:02 

Rejestracja: 29 Lip 2013
Posty: 121
Loty: 41
Kilometry: 134 425
Witam,
Z góry przepraszam, jeśli powielam już istniejący temat, ale w mojej obecnej sytuacji naprawdę ciężko się czegokolwiek szuka. W niedzielę 10 maja miałem wylatywać do Kutaisi. Niestety w związku z nagła śmiercią ojca zmuszony jestem odwołać podróż. Czy ktoś wie jak wygląda taka procedura w Wizzair? Jak zobaczyłem infolinię pod numer za 5zl/min to stwierdziłem, że najpierw zapytam tutaj, bo może obejdzie się bez telefonu tam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
#2 PostWysłany: 06 Maj 2015 12:08 

Rejestracja: 26 Kwi 2015
Posty: 176
przypadku śmierci bliskiego członka rodziny (matki, ojca, siostry, brata, dziadka, babci, dziecka, wnuka, wnuczki, żony, męża, konkubiny lub konkubenta), która nastąpiła w ciągu miesiąca przed planowanym terminem odlotu zgodnie z Planem Podróży, na wniosek złożony w terminie 1 miesiąca od daty śmierci takiego członka rodziny, Klient otrzyma zwrot Ceny Całkowitej za niewykorzystaną część przewozu, pod warunkiem przedstawienia kopii świadectwa zgonu w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.

https://wizzair.com/pl-PL/Claims


Ostatnio edytowany przez qazwsxedc, 06 Maj 2015 12:10, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
przemorx uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 06 Maj 2015 12:10 

W ich OWP jest napisane, że:

"6.5.3. W przypadku śmierci bliskiego członka rodziny (matki, ojca, dziadka, babci, dziecka, wnuka, wnuczki, siostry, brata, żony, męża, konkubiny lub konkubenta), która nastąpiła w ciągu miesiąca przed planowanym terminem odlotu zgodnie z rezerwacją, na wniosek złożony w terminie 1 miesiąca od daty śmierci takiego członka rodziny, Wizz Air zwróci pasażerowi cenę całkowitą za niewykorzystaną część przewozu, pod warunkiem przedstawienia przez pasażera aktu zgonu lub jego kopii w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku."
https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... iage_list/

P.S. Kondolencje z powodu śmierci Taty.
Góra
 PM off
przemorx uważa post za pomocny.
 
      
#4 PostWysłany: 06 Maj 2015 12:55 

qazwsxedc napisał(a):
przypadku śmierci bliskiego członka rodziny (matki, ojca, siostry, brata, dziadka, babci, dziecka, wnuka, wnuczki, żony, męża, konkubiny lub konkubenta), która nastąpiła w ciągu miesiąca przed planowanym terminem odlotu zgodnie z Planem Podróży, na wniosek złożony w terminie 1 miesiąca od daty śmierci takiego członka rodziny, Klient otrzyma zwrot Ceny Całkowitej za niewykorzystaną część przewozu, pod warunkiem przedstawienia kopii świadectwa zgonu w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.

https://wizzair.com/pl-PL/Claims


Można też na ich adres e-mail z prywatnego adresu e-mail wysłać wiadomość z podaniem nr rezerwacji z podaniem co się stało i o co prosisz, załączając skan aktu zgonu:

customerrelations.pl2@wizzair.com

masz wybór: anulowanie rezerwacji lub przeniesienie daty lotu na +30 dni do przodu od daty pierwotnej, a nuż po zastanowieniu drugi wariant jest lepszy jako późniejsza odskocznia... (co do daty czasami wychodzą dalej poza wymieniony klasycznie zakres -14/+30 dni)
Góra
 PM off
przemorx uważa post za pomocny.
 
      
#5 PostWysłany: 06 Maj 2015 13:10 

Rejestracja: 29 Lip 2013
Posty: 121
Loty: 41
Kilometry: 134 425
Dzięki wszystkim za pomoc. Na razie napisałem do nich z formularza. Podejrzewam, że teraz będą prosili o skan aktu zgonu.
Na chwilę obecną niestety nie wchodzi w grę przesunięcie rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 06 Maj 2015 13:16 

Jedno nie wyklucza drugiego, a przyśpieszysz sprawę (nie zaszkodzi wspomnieć o wysłaniu już wniosku o anulację z formularza)
Góra
 PM off  
      
#7 PostWysłany: 07 Maj 2015 07:47 

Rejestracja: 29 Lip 2013
Posty: 121
Loty: 41
Kilometry: 134 425
Napisałem tylko przez formularz reklamacyjny (jest stosowną do tego zakladka). Odpowiedź miałem w przeciągu 2h, a po drugim mailu ze zdjęciem aktu zgonu otrzymałem pełen zwrot za dwie osoby i bagaż. Napisałem jak to wyglądało, ale mam nadzieje, że nikomu się nie przyda ta informacja w przyszłości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 07 Maj 2015 07:54 

Słuszna to informacja, że Wizz w takim przypadku potrafi stanąć na wysokości zadania.
Góra
 PM off  
      
#9 PostWysłany: 10 Maj 2015 20:38 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 276
Loty: 2
Kilometry: 3 632
niebieski
Niestety mój syn zachorował bardzo poważnie. Czeka nas operacja i potem rehabilitacja. Mam wykupiony lot na Maltę na lipiec, również mój mąż osobną rezerwację. Czy to prawda że mogą w tym przypadku zwrócić mi pieniądze? Syn jest na rezerwacji męża, ja mam pozostałą dwójkę. Czy można do nich w tej sprawie napisać, czy tylko infolinia? Czy ktos próbował odsprzedać bilety? Myślałam tez o zmianie terminu ale ciężko stwierdzić kiedy będzie zdrów. Przeczytałam warunki i jest tam tylko mowa o anulowaniu rezerwacji tylko w przypadku śmierci krewnych. Ktoś coś poradzi?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 10 Maj 2015 21:03 

Napisz do nich z prywatnego e-maila na ich adres e-mail:

customerrelations.pl2@wizzair.com

w treści z podaniem nr obu rezerwacji opisz co się wydarzyło oraz to co tu napisałaś prosząc o anulowanie obu rezerwacji, bo jesteście rodziną. Koniecznie uzyskaj jakieś zaświadczenie czy też pismo od lekarza na druku szpitalnym, że planowana jest leczenie szpitalne z powodu nagłego, poważnego zachorowania i potem długa rehabilitacja co wyłącza podróże samolotem dziecka w tym czasie, które zeskanuj i prześłij z w/w e-mailem
Góra
 PM off
klapio lubi ten post.
helka2003 uważa post za pomocny.
 
      
#11 PostWysłany: 11 Maj 2015 18:12 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 276
Loty: 2
Kilometry: 3 632
niebieski
dzięki za odpowiedź, czy ta korespondencja może być w języku polskim?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 11 Maj 2015 18:24 

oczywiście TAK (polscy konsultanci, czy też pracownicy wizzair)
Góra
 PM off  
      
#13 PostWysłany: 24 Maj 2015 21:23 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 276
Loty: 2
Kilometry: 3 632
niebieski
napisze ciag dalszy, wiec dostarczylismy do wizzair zaswiadczenie ze jestesmy w szpitalu z nazwą choroby i zwrócili mi i osobno mojemu mężowi pieniadzę na konto wizzair, które nigdy nie przepadają.

niestety po kilku dniach mój syn zmarł na stole operacyjnym i teraz będę wnioskować o zwrot pieniędzy na moje konto w banku
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 03 Cze 2015 13:48 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 276
Loty: 2
Kilometry: 3 632
niebieski
helka2003 napisał(a):
napisze ciag dalszy, wiec dostarczylismy do wizzair zaswiadczenie ze jestesmy w szpitalu z nazwą choroby i zwrócili mi i osobno mojemu mężowi pieniadzę na konto wizzair, które nigdy nie przepadają.

niestety po kilku dniach mój syn zmarł na stole operacyjnym i teraz będę wnioskować o zwrot pieniędzy na moje konto w banku


czy ktoś mi pomoże?
ciąg dlaszy naszej historii, ja dostałam zwrot pieniędzy na konto, natomiast mąż cały czas ma pieniądze na koncie wizzaira.

Kilkakrotnie pisaliśmy e-maila do wizzaira prosząc o zwrot - dołączaliśmy akt zgonu i nikt nic nam nie odpisał. Również napisałam ze swojego e-maila i nic, cisza. Tak sobie pomyślałam żeby do nich wysłać list, bo dzwonić to i tak nic nie da bo i tak trzeba dosłać akt zgonu. Co robić?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 03 Cze 2015 13:56 

Anonymous napisał(a):
Można też na ich adres e-mail z prywatnego adresu e-mail wysłać wiadomość z podaniem nr rezerwacji z podaniem co się stało i o co prosisz, załączając skan aktu zgonu:

customerrelations.pl2@wizzair.com




wyślij ponownie na wskazany adres e-maila opisowy e-mail co się stało, jak wstępnie sprawę załatwiono i jak po śmierci syna prosisz by załatwiono, jeszcze się nie zdarzyło by nie odpisali, choć czasami trwa to kilka dni
Góra
 PM off
helka2003 lubi ten post.
helka2003 uważa post za pomocny.
 
      
#16 PostWysłany: 21 Cze 2015 20:57 

Rejestracja: 21 Cze 2015
Posty: 2
Mam podobny temat. Czytając wszystkie wątki chyba znam odpowiedź na swoje pytanie- nie ma sensu, bo nic nie dostane, koszty manipulacyjne i inne są wyższe niż bilet ;) ale, że nadzieja umiera ostatnia, będę wdzięczna za odpowiedź.
miałam lot do Rzymu- wykupione w jedną i druga stronę dla mnie i osoby towarzyszącej.
Niestety w dzień wylotu coś mnie chwyciło i nie mogłam wyjść z domu/ łazienki. W ciągu dnia poszłam do lekarza- mam L4. ponieważ do Rzymu musiałam polecieć, zadzwoniłam do infolinii i dowiedziałam się, że najlepiej będzie jeśli kupię nowy bilet na następny dzień, a drogę powrotną (dzień później)- przebookuję). Tak zrobiłam.
Bilety dla dwóch osób w obie strony koszt około 828 zł. czyli na łeb 207 zł. + 440 zł za drugie bilety.
czy mam jakieś szanse domagać się zwrotu za bilety, kiedy byłam chora?

Drugie pytanie: wykupiłam za każdym razem miejsce - pasażerowie zawsze pchają się do samolotu i nie miałam ochoty w tym uczestniczyć. Myślałam że dodatkowa usługa- wykupienie miejsc zagwarantuje mi komfort wsiadania do samolotu. Natomiast nasze miejsce zajęła osoba wymagająca opieki- która tej usługi nie wiem dlaczego nie wykupiła. Panie stewardessy nie miały karty pokładowej, w wyniku czego musieliśmy czekać aż wszyscy pasażerowie usiądą i zająć miejsca gorsze, osobno- pod koniec samolotu.
Podobna sytuacja zdarzyła się w locie powrotnym. Tym razem też miałam dodatkowo wykupione miejsca, ale na naszych miejscach już siedzieli już pasażerowie- na bilecie też miał nasze miejsce - wina wizzair, ponieważ w ostatniej chwili zmienili lotnisko z którego odlatywaliśmy i nasze bilety się zdublowały z innymi pasażerami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 21 Cze 2015 21:14 

Rejestracja: 19 Kwi 2014
Posty: 476
niebieski
Jaka linia lotnicza? To bardzo istotne. Wszystko w wizzair, tak?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 21 Cze 2015 21:30 

Rejestracja: 21 Cze 2015
Posty: 2
Tak wszystko wizzair.
Sprawdziłam bilety i jednak było tego trochę więcej.
za przebookowanie zapłaciłam 440 zł. Ale za nowe bilety- dnia następnego- kolejne 850 zł....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 21 Cze 2015 21:43 

Masz wyżej adres e-mail, nie zaszkodzi napisać jak w poście co zaistniało, w sumie nic napisawszy nie tracisz, ale marnie to widzę bo nagłe zachorowanie nie spowodowało leczenia szpitalnego (do emaila dołącz skan zwolnienia lekarskiego)
Co do miejsca zapewne przeproszą i coś tam poza tym zaproponują, jest to nowa usługa i za za bardzo nie wiadomo jak do tej kwestii podchodzą (na ostatnim moim locie wizz też 2 osoby miały miejsca 6a, miejsc wolnych trochę bylo i obeszło się bez pretensji jednej z tych osób)
Góra
 PM off  
      
#20 PostWysłany: 06 Paź 2015 18:14 

Rejestracja: 23 Sie 2015
Posty: 4
Witam, niestety z powodu wypadku nie będziemy mogli skorzystać z lotu w najbliższą niedzielę z Katowic do Eindhoven. W związku z tym chcielibyśmy najlepiej anulować, zawiesić lot lub go przebookować w sobotę gdyż dopiero tedy powinniśmy znać datę nowego lotu. W związku z tym napisaliśmy mail do konsultanta wizz, odpowiedź przyszła dość szybko jednak nie za bardzo potrafimy ją zinterpretować a przede wszystkim nie rozumiemy na czym polega oferowany przez nic kredyt. Do rzeczy. Treść maila poniżej.

Szanowny Panie,

dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Mają Państwo możliwość zmiany daty lotu, jednak zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu, które zostały zaakceptowane w momencie dokonywania rezerwacji, zmiana taka jest płatana.

Zmiany można dokonać najpóźniej na 3 godziny przed oryginalną datą lotu poprzez stronę internetową wizzair.com lub za pośrednictwem Telecentrum.

Należy uiścić opłatę za zmianę oraz ewentualną różnicę w cenie biletu.

W Państwa przypadku sama opłata za zmianę wykonywaną w Telecentrum to 83 PLN za osobę/za lot.

W przypadku modyfikacji dokonywanej za pośrednictwem strony internetowej, całkowity koszt opłaty za zmianę to 162 PLN.

Do wyżej wymienionych opłat za zmianę należy dodać ewentualną różnicę w cenie biletu, która to zależna jest od wybranej nowej daty lotu.

Zmianę można opłacić kartą kredytową bądź debetową Visa lub Mastercard.

Ponieważ jest to szczególny przypadek dotyczący problemów zdrowotnych, mogę Państwu wyjątkowo zaproponować kredyt na Koncie Wizz za niewykorzystaną rezerwację w wysokości 433 PLN.

Kredyt można wykorzystać przy następnych rezerwacjach w naszych liniach.

Kredyt taki jest ważny bezterminowo na wszystkie trasy i inne usługi w Wizz Air Hangary.

Z kredytu może skorzystać właściciel Konta Wizz oraz 4 osoby towarzyszące, przy czym właściciel konta musi być pierwszym pasażerem w danej rezerwacji.

W celu uzyskania kredytu, proszę o przesłanie emailem zwrotnym w formie skanu bądź zdjęcia zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego niemożność odbycia lotu oraz numeru konta, na którym mają zostać zaksięgowane środki.

Z poważaniem,


Z góry dziękuję za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group