Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 26 Mar 2012 01:22 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 801
Loty: 391
Kilometry: 612 796
niebieski
Kupilem jakis czas temu bilet na lot Poznan - Sztokholm na 19.IV.2012. Teraz patrze na strone W6, a ten lot zniknal z rozkladu lotow wizza, a jak wchodze w ustawienia mojej rezerwacji to widze, ze zostalem automatycznie przebookowany na nastepny termin tzn 21.IV.

Ze strony W6 nie bylo żadnego kontaktu. Zrobili to sobie "automatycznie". A ja juz wszystko zaplanowalem i dokonalem wstepnych rezerwacji. Jakies porady co mam zrobic w takiej sytuacji?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
👩‍👩‍👧‍👧 Całą rodziną (2+2) na ferie do Algarve 🤯🌴 Tydzień w 4* aparthotelu za 879 PLN ❗✨ 👩‍👩‍👧‍👧 Całą rodziną (2+2) na ferie do Algarve 🤯🌴 Tydzień w 4* aparthotelu za 879 PLN ❗✨
Od drapaczy chmur po rajskie plaże 🏙️🏖️ Hongkong + Filipiny za 2674 PLN 🌴 💛 Loty w sezonie ✨ Od drapaczy chmur po rajskie plaże 🏙️🏖️ Hongkong + Filipiny za 2674 PLN 🌴 💛 Loty w sezonie ✨
#2 PostWysłany: 26 Mar 2012 08:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2010
Posty: 325
Loty: 97
Kilometry: 149 516
niebieski
BZG ma doświadczenie, więc pewnie ma racje z tą kasą ;)

Generalnie jestem w szoku, że nie poinformowali Cię o zmianach.
Z doświadczenia wiem, że będziesz miał wybór między 3 możliwościami:
1. Zmiana terminu na inny
2. Zwrot kasy
3. Zmiana lotu na inny (ten sam kierunek Polska - Szwecja).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 26 Mar 2012 09:15 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 555
niebieski
nie masz przypadkiem od nich maila w spamie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 26 Mar 2012 09:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5068
HON fly4free
Zmieniono mi godzine lotu Warszwa - Budapeszt
termin na koniec kwietnia wiec nie podjalem decyzji co z tym dalej robic.
Co dwa dni na moj email trafia poczta z wizzair bym zaakceptowal zmiane godziny badz sie z nimi skotaktowal.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 26 Mar 2012 09:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
correos napisał(a):
Zmieniono mi godzine lotu Warszwa - Budapeszt
termin na koniec kwietnia wiec nie podjalem decyzji co z tym dalej robic.
Co dwa dni na moj email trafia poczta z wizzair bym zaakceptowal zmiane godziny badz sie z nimi skotaktowal.

Przeslac osobie, ktorej kupiles :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 26 Mar 2012 10:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
correos napisał(a):
Zmieniono mi godzine lotu Warszwa - Budapeszt
termin na koniec kwietnia wiec nie podjalem decyzji co z tym dalej robic.
Co dwa dni na moj email trafia poczta z wizzair bym zaakceptowal zmiane godziny badz sie z nimi skotaktowal.

Ja na razie czekam. Dzwonilem, nie przebookowali na to co chcialem - jak sie nie dogadamy to chyba oni beda mieli problem - czy sie myle?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 26 Mar 2012 10:07 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 801
Loty: 391
Kilometry: 612 796
niebieski
Znalazlem w spamie info od nich o takiej tresci:

Szanowni Państwo,

Z przykrością informujemy, że nastąpiła zmiana dotycząca Państwa lotu w rezerwacji XXX.

Wizz Air bardzo przeprasza za wszelkie niedogodności, które ta zmiana może spowodować.

Nowy termin lotu:
21/04/2012 Poznań (1135) - Sztokholm Skavsta (1300)

Prosimy o bardzo uważne sprawdzenie daty podróży i godzin wylotu!

Jeśli akceptują Państwo nowy termin, prosimy zaznaczyć kwadrat i kliknąć przycisk "akceptacja zmiany w rozkladzie".

PROSIMY KLIKNĄĆ PONIŻEJ W CELU AKCEPTACJI ZMIANY ONLINE:
link

Dziękujemy!

Państwa kod rezerwacji pozostaje ten sam.


Jeżeli pasażer nie akceptuje zmian, prosimy o kontakt telefoniczny z Wizz Air dzwoniąc pod jeden z numerów pomocy w związku ze zmianą rozkładu lotów (cena połączenia według stawek lokalnych). Numery można znaleźć klikając następujący odsyłacz:
http://wizzair.com/useful_information/s ... anguage=PL


Prosimy nie odpowiadać na tego emaila. Ten adres służy jedynie wysyłaniu wiadomości.

Dział Obsługi Klienta

Jest jakas szansa by wyciagnac od nich odszkodowanie, a do tego jeszcze poleciec? :D
Pozatym nie odpowiada mi zbytnio termin przez nich podany. Wolalbym leciec tak jak pierwotnie planowalem. Moge mnie wyslac inna linia? Jest mozliwosc ze mi zaproponuja lot inna linia z ladowaniem juz bezposrednio w sztokholmie na Arlanda?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 26 Mar 2012 10:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5068
HON fly4free
Blackall

Ja mam sprawe troche bardziej skomplikowana
Rezerwacja z mojego wizz clubu cena 38 RT za osobe
Poninformowalem pozostale osoby o zmianie godzin w sumie kosmetycznych.
Zapewne cena za bilet wplywa na ich proces decyzyjny, polecimy, nie polecimy , zobaczy sie :)
Ja bym chciał przebukowac na inne polaczenie o podobnym dystansie w km, tyle ze z tym moze byc pod gorke.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 26 Mar 2012 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2114
srebrny
Blackall napisał(a):
correos napisał(a):
Zmieniono mi godzine lotu Warszwa - Budapeszt
termin na koniec kwietnia wiec nie podjalem decyzji co z tym dalej robic.
Co dwa dni na moj email trafia poczta z wizzair bym zaakceptowal zmiane godziny badz sie z nimi skotaktowal.

Ja na razie czekam. Dzwonilem, nie przebookowali na to co chcialem - jak sie nie dogadamy to chyba oni beda mieli problem - czy sie myle?

W moim przypadku (Budapeszt-Sofia zmienione ponad 9h) też są uparci - na nic nie chca się zgodzic - cały czas wałkuja, że tylko ten sam kierunek, albo zwrot kasy. Lot mam pod koniec kwietnia, więc też czekam i od czasu do czasu zadzwonie.
Blackall, dlaczego uważasz, że to oni beda miec problem? Skoro nie przebukujesz na to co oni proponują, albo nie dogadacie sie lub nie zechcesz zwrotu kasy to chyba jest po temacie? Chyba, że czegos nie wiem...:-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 26 Mar 2012 11:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
Andi napisał(a):
Blackall, dlaczego uważasz, że to oni beda miec problem? Skoro nie przebukujesz na to co oni proponują, albo nie dogadacie sie lub nie zechcesz zwrotu kasy to chyba jest po temacie? Chyba, że czegos nie wiem...:-)

na prawie sie slabo znam, ale skoro zawarłem umowe na date XX to chce wtedy leciec, nie pół godziny, godzine czy 10 godzin pozniej. Przez nich ucieknie mi inny samolot/moj kontrahent skonczy czas pracy/dzieci spoznia sie do przedszkola... whatever. Umowa to umowa i jakos musimy sie teraz dogadac, a ja zwrotu kosztow nie chce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 26 Mar 2012 12:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2114
srebrny
Blackall napisał(a):
Andi napisał(a):
Blackall, dlaczego uważasz, że to oni beda miec problem? Skoro nie przebukujesz na to co oni proponują, albo nie dogadacie sie lub nie zechcesz zwrotu kasy to chyba jest po temacie? Chyba, że czegos nie wiem...:-)

na prawie sie slabo znam, ale skoro zawarłem umowe na date XX to chce wtedy leciec, nie pół godziny, godzine czy 10 godzin pozniej. Przez nich ucieknie mi inny samolot/moj kontrahent skonczy czas pracy/dzieci spoznia sie do przedszkola... whatever. Umowa to umowa i jakos musimy sie teraz dogadac, a ja zwrotu kosztow nie chce.

Jeżeli nie zgadzasz sie to co proponują - to ostatecznie usłyszysz odpowiedz - "proszę pisac reklamacje" i temat skonczony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 26 Mar 2012 12:45 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
A czy czasem nie jest tak ze to z tym odszkodowaniem obowiązuje na lot który odbywa się 2 tygodnie przed i mniej?

Wysłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group