Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów / nie anulowanie lotu na który nie zamierzasz się stawić nie skutkuje żadną karą, opłatą itp. oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą Wizzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji.
- anulowanie - poza bardzo drogimi biletami - w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają zwykle cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
* Do 14 dni przed lotem - opłata za anulowanie w wysokości 309 ​zł​, następnie otrzymasz zwrot środków
* W ciągu 14 dni przed odlotem - otrzymasz pełen zwrot po opłaceniu usług dodatkowych i 405 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce
- Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji: telefonicznie przez telecentrum Wizz Air i przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni
- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 24-95 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 478 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 13 Maj 2019 10:21 

Rejestracja: 13 Maj 2019
Posty: 1
Taka sytuacja:
31.05 mieliśmy lecieć z Katowic do Eindhoven (powrót kilka dni później). Nie lecimy - nie jest to zdarzenie losowe typu choroba, śmierć czy jakiś inny kataklizm. Do lotu zostało więcej niż 14 dni, więc przysługiwałby mi zwrot 173zł za część usług dodatkowych, ale środki miałyby być ważne tylko przez 90 dni. W najbliższym czasie nigdzie się nie wybieramy, więc teoretycznie i tak stracimy całą kasę z rezerwacji. I tutaj mam parę pytań:
- słyszałam, że zdarzają się sytuacje zmiany terminu lub odwołania lotu i wtedy można anulować rezerwację za darmo (do lotu zostało niewiele czasu, więc szanse są niewielkie, ale lepsze neiwielkie szanse na odzyskanie kasy niż pewna strata). Jeżeli jednak nic się nie stanie i lot odbędzie się o czasie, to czy za niestawienie się na lot Wizz może pociągnąć mi z karty dodatkowe środki, czy w takim układzie po prostu stracę to, co już wpłaciłam?
- mam wykupione ubezpieczenie pordóżne - teoretycznie zostało mi jeszcze parę dni na jego anulowanie. Czy potrzebuję te wizzairowe ubezpieczenie podróżne, żeby odzyskać środki, jeżeli lot nie odbędzie się lub zostanie przesunięty z winy WizzAira?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
#282 PostWysłany: 13 Maj 2019 20:24 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
naceroth napisał(a):
to czy za niestawienie się na lot Wizz może pociągnąć mi z karty dodatkowe środki, czy w takim układzie po prostu stracę to, co już wpłaciłam?
- mam wykupione ubezpieczenie pordóżne - teoretycznie zostało mi jeszcze parę dni na jego anulowanie. Czy potrzebuję te wizzairowe ubezpieczenie podróżne, żeby odzyskać środki, jeżeli lot nie odbędzie się lub zostanie przesunięty z winy WizzAira?

Nie ma dodatkowej kary finansowej za nie odbycie lotu.Ubezpieczenie podróżne nie jest wymagane do zwrotu kosztów jeśli przewoźnik wprowadzi zmiany lub anuluje lot(tu minimalna szansa ,ale...)Jeśli z twojej rezerwacji po jej anulowaniu wynika jednak jakiś zwrot na konto wizz, to może jednak warto się pokusić i potem przed wygaśnięciem środków zarezerwować za nie jakiś lot w bardzo odległym terminie, wtedy jest spora szansa na korektę rozkładu i odzyskanie tych środków w gotówce lub do wykorzystania bezterminowo.Skoro i tak mają przepaść to właściwie nic nie ryzykujesz ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
naceroth lubi ten post.
naceroth uważa post za pomocny.
 
      
#283 PostWysłany: 06 Cze 2019 17:40 

Rejestracja: 06 Cze 2019
Posty: 1
Witajcie.

Z góry mówię, że naprawę starałem się znaleźć odpowiedź na moje pytanie w wyszukiwarce, niestety bezskutecznie.
Okazało się, że moja małżonka jest w ciąży i ze względów medycznych nie może podróżować samolotem. Mamy wykupione ubezpieczenie Wizz, które teoretycznie obejmuje takie przypadki.
W jaki sposób mogę dokonać anulowania rezerwacji powołując się przy tym na ubezpieczenie? Na stronie jedyna opcja to "normalna" animacja.

Z góry dziękuję za pomoc,
Damian
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#284 PostWysłany: 06 Cze 2019 18:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Ubezpiecza firma zewnętrzna i sam Wizz niewiele ma do tego.Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji poczytaj warunki i zwracaj się bezpośrednio do firmy ubezpieczeniowej.W takiej sytuacji możesz też najpierw zwrócić się na formularzu kontaktowym do Wizza i spróbować czy po przesłaniu scanu zaświadczenia lekarskiego o przeciwwskazaniach do lotu nie zgodzą się na anulacje za zwrotem kosztów,jeśli nie to wtedy uruchomisz ubezpieczenie.Zależy kiedy ten lot , bo czasem na odpowiedź trochę się czeka.
DamianSl napisał(a):
jedyna opcja to "normalna" animacja.



To dopiero przed Wami ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#285 PostWysłany: 02 Lip 2019 21:44 

Rejestracja: 02 Lip 2019
Posty: 4
kowalskii napisał(a):
@Kashpir, po kliknięciu w "tutaj" wyrzuca do PDFa z ogólnymi warunkami przelotu: https://wizzair.com/static/docs/default ... 18fc38.pdf

@miriam, za loty dałem na początku stycznia 1030 zł łącznie ze wszystkim, bez bagażu, za to z dodatkowym bagażem podręcznym (mała walizka). Nie korzystałem z żadnych zniżek.

Czyli nikt nie wie o co chodzi z tą ceną 66 zł?


Witam, mam nieco zblizony problem i nie wiem czy dobrze rozumiem. Jesli mamy wykupiony w Wizzair lot dla 2 osób w obie strony (tam i z powrotem) to za anulowanie płacę za jedną osobę (anulowanie do 14 dni) 264 zł x 2 loty= 528 zł? wiec za dwie osoby wychodzi łacznie 1. 056 zl.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#286 PostWysłany: 02 Lip 2019 22:12 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Tak,więc zazwyczaj nikt nie anuluje mimo tego,że nie leci ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
agravvka uważa post za pomocny.
 
      
#287 PostWysłany: 17 Sie 2019 14:44 

Rejestracja: 29 Maj 2016
Posty: 9
Cześć. Czy dobrze rozumiem, że w przypadku rezygnacji jednej osoby lotów w obie strony (rezerwacja na 6 osób) reszcie nic nie grozi? Nie chciałbym być zaskoczony próbując wrócić do domu :D Biorąc pod uwagę fakt, że bilety w momencie kupowania były możliwie najtańsze, to jakakolwiek anulacja mija się z celem ze względu na opłatę, prawda? Mimo wszystko będzie trzeba/powinno się odprawić tę osobę na lot, czy nic nie ruszać i zostawić jak jest?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#288 PostWysłany: 17 Sie 2019 14:49 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@krzychugda Reszcie włos z głowy nie spadnie ,chyba,że przy ew. turbulencjach ;) Odprawić się osoba nie lecąca może(dodatkowe wolne miejsce),choć nie musi.Oczywiście anulacja nie ma tu sensu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#289 PostWysłany: 16 Sty 2020 15:21 

Rejestracja: 22 Maj 2018
Posty: 4
Drodzy forumowicze, jestem w takiej sytuacji i tyko dla potwierdzenia ze względu na zmieniające się co jakiś czas warunki regulaminów mam pytanko.
Mamy bilety dla 5 osób na za tydzien do Gruzji, ale śniegu ni ma a chcemy pojeździć na deskach więc rezygnujemy z lotu więc - Czy po prostu nic z tym nie robić, nikomu nic nie dawać znać i nic nie anulować i będzie banglać bez żadnych kar?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#290 PostWysłany: 16 Sty 2020 15:26 

Rejestracja: 12 Maj 2014
Posty: 113
Loty: 76
Kilometry: 78 662
Anulować tylko wtedy gdy cokolwiek będzie zwrócone, jak bilety tanio zakupione to nie ma sensu anulować i będzie wszystko ok.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#291 PostWysłany: 16 Sty 2020 15:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2013
Posty: 152
Loty: 229
Kilometry: 284 328
Nic nie musisz robić, po prostu nie leć
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#292 PostWysłany: 16 Sty 2020 17:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Molekpl Nawet odprawę warto zrobić na wypadek odwołania lub opóźnienia(>5 h) lotu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
Jacek_Wo uważa post za pomocny.
 
      
#293 PostWysłany: 18 Sty 2020 00:18 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 184
niebieski
Tak jak pisała @miriam
Dzisiaj miałem wykupiony lot.
Plany dawno mi się zmieniły i nie miałem zamiaru korzystać z tego połączenia.
Jednakże wczoraj się odprawiłem.

Skutek:
Dzisiaj lot został odwołany co się równa ze zwrotem kasy :-)
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
Jacek_Wo uważa post za pomocny.
 
      
#294 PostWysłany: 07 Lut 2020 10:38 

Rejestracja: 07 Lut 2020
Posty: 1
Witam
mam pytanie, zakupiłam bilety na lot 24.02.20, zakupiłam 06.12.19 a 09.12.19 zrobiłam anulację rezerwacji jest to 2,5 miesiące przed wylotem.
Czekałam 30 dni czy nie wystawią f-re karę za anulowanie loty ale nic nie otrzymałam żadnej inf.
Moje pytanie czy na tyle dni przed wylotem jest szansa ze nie dostanę ten kary.... ???
a czy jest szansa na zwrot za bilety ? czy przepadają te pieniądze za bilety?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#295 PostWysłany: 07 Lut 2020 11:15 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Nie dostaniesz żadnej kary. Zwrot za bilety zależny jest od kwoty zakupu i ewentualnie rodzaju taryfy, którą wybrałaś. Generalnie Wizz pobiera opłatę za anulowanie 60 EUR/263 PLN za pasażera za odcinek lotu. Przykładowo: jeśli kupiłaś bilet w najtańszej taryfie Basic bez usługi flex i zapłaciłaś więcej niż 263 PLN, to powinnaś otrzymać zwrot różnicy. Jeśli zapłaciłaś mniej, to oczywiście żadnego zwrotu nie otrzymasz - pieniądze po prostu przepadają. W przypadku, gdy nie jesteśmy pewni, że będziemy mogli lecieć a bilet jest drogi, warto zainwestować 10 EUR w opcję Flex - wtedy w przypadku anulowania rezerwacji tracimy jedynie opłatę za usługę Flex a odzyskamy środki za bilet (na konto Wizz).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#296 PostWysłany: 09 Mar 2020 12:12 

Rejestracja: 09 Mar 2020
Posty: 5
Witam. Czy WizzAir pobiera opłatę za anulowanie lotu w związku z koronawirusem na świecie? Znajomy coś mi mówił, że wyszła specustawa w której mowa o nie pobieraniu opłat za anulowanie lotów tanich linii lotniczych. Sprawa wygląda tak ze żona wykupiła lot do Anglii ( Pyrzowice - Bristol ) na 07.03.2020 roku i z powrotem za 3 dni. Lot anulowała w piątek tj. 06.03.200 r. w związku z rozszerzającą się epidemią koronowirusa w Europie. Dodam że bilet w dwie strony kosztował 118 zł, który opłaciła 2 miesiące temu. W sobotę czyli 07.03. dostała na maila fakturę do zapłacenia za anulację lotu w wysokości 586 zł z terminem zapłaty do ... 06.03.2020 roku. Da się jakoś to ominąć żeby nie płacić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#297 PostWysłany: 09 Mar 2020 12:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Nie wierzę. Wrzuć tutaj tę fakturę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#298 PostWysłany: 09 Mar 2020 12:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Bartek12345990 Takich lotów się oficjalnie nie anuluje tylko zwyczajnie nie stawiasz się na lot i sprawa załatwiona.Przecież opłata za anulacje przewyższa tu kilkukrotnie cenę biletów,tyle że nikt jeszcze takiej faktury nie dostał lub nie pokazał na forum :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#299 PostWysłany: 09 Mar 2020 12:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Ja myślę, że to jakaś faktura korygująca wykazująca opłaty za anulowanie, a nie dokument wymagający zapłaty. Przekonamy się, jak nam go pokaże.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#300 PostWysłany: 09 Mar 2020 13:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@elwirka Pewnie jest tak jak piszesz ,ale ludzie wolą wpadać w panikę niż spokojnie poczytać ze zrozumieniem. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 478 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group