Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 18 Gru 2015 12:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2015
Posty: 446
srebrny
To prawda. W każdym razie najwyraźniej "wkrótce" to szybciej niż "niezwłocznie" ;-)
_________________
Αντσύνα
Анцина
2022 dhow-przez-zatoke-chwaka-bay-czyli-zanzibar-z-plecakiem,213,168117
2018 Alesund na trzecią randkę
2017 na-bialorus-z-waszmosciami,1509,119604
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
#22 PostWysłany: 25 Gru 2022 14:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Wrz 2010
Posty: 120
Nieco odkopię temat, bo mam podobny problem.

Wczoraj, 24.12.2022, około południa zakupiłam kartę podarunkową - miała być na prezent. Pieniądze z karty zeszły, na stronie pojawiła się informacja, że w ciągu 15 minut otrzymam potwierdzenie na maila a osoba obdarowana otrzyma swój voucher. Podany był też numer referencyjny zakupu.
Jak można się domyślić żadnego powiadomienia nie dostałam, oczywiście voucher też nie dotarł do odbiorcy.

Rozumiem, że są święta, w dodatku weekend , ale czy to nie powinno iść jakoś automatycznie?

Druga sprawa - gdzie najlepiej to zgłosić? Na czacie z botem nie ma szans, konsultanci zajęcia. Wysłałam Maila na customerqueries@ryanair.com, ale otrzymałam odpowiedź, że nie potrafią sklasyfikować mojego zapytania (pewnie jakieś autoresponder)

Ktoś ma pomysł, w jaki sposób to ugryźć, czy cierpliwie czekać na po świętach aż samo przyjdzie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: benedetti, farciarz oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group