Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 18 Gru 2015 12:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2015
Posty: 465
srebrny
To prawda. W każdym razie najwyraźniej "wkrótce" to szybciej niż "niezwłocznie" ;-)
_________________
Αντσύνα
Анцина
2024 kamperem-z-broome-do-perth-za-dolara-dziennie,217,180009
2022 dhow-przez-zatoke-chwaka-bay-czyli-zanzibar-z-plecakiem,213,168117
2018 Alesund na trzecią randkę
2017 Na Białoruś z Waszmościami
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN
Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥 Tani wyjazd na NBA i NHL do Nowego Jorku 🗽✈️ Loty i bilety na mecze od 1655 PLN🔥
#22 PostWysłany: 25 Gru 2022 14:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Wrz 2010
Posty: 120
Nieco odkopię temat, bo mam podobny problem.

Wczoraj, 24.12.2022, około południa zakupiłam kartę podarunkową - miała być na prezent. Pieniądze z karty zeszły, na stronie pojawiła się informacja, że w ciągu 15 minut otrzymam potwierdzenie na maila a osoba obdarowana otrzyma swój voucher. Podany był też numer referencyjny zakupu.
Jak można się domyślić żadnego powiadomienia nie dostałam, oczywiście voucher też nie dotarł do odbiorcy.

Rozumiem, że są święta, w dodatku weekend , ale czy to nie powinno iść jakoś automatycznie?

Druga sprawa - gdzie najlepiej to zgłosić? Na czacie z botem nie ma szans, konsultanci zajęcia. Wysłałam Maila na customerqueries@ryanair.com, ale otrzymałam odpowiedź, że nie potrafią sklasyfikować mojego zapytania (pewnie jakieś autoresponder)

Ktoś ma pomysł, w jaki sposób to ugryźć, czy cierpliwie czekać na po świętach aż samo przyjdzie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 01 Wrz 2024 21:06 

Rejestracja: 01 Wrz 2024
Posty: 1
Podpinam się pod temat.
29 sierpnia kupiłem 2 vouchery na prezent. Kasa zeszła z karty, wyświetliła się informacja, że wkrótce otrzymam potwierdzenie i vouchery na maila. Mija kolejny dzień - nie mam żadnego potwierdzenie na mailu, voucherów brak... Czy ktoś ma podobne doświadczenia? Jak długo trwa oczekiwanie na vouchery? i gdzie ewentualnie pisać reklamację? Niestety strona internetowa i ich formularze nie przewidują takiej opcji, a ten ich czat - żenada...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Trendiction [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group