Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 12 Cze 2017 21:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3318
srebrny
tropikey napisał(a):



fajny wywiad, ale z drugiej strony jak chodzi o to 'co będzie' konkretów 0
Tzn rozumiem że rzeczony CEO żadnych konkretów przekazać nie może,
bo nie może albo bo ich nie zna.
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥 TANIO 🔥 17 dni w Sri Lance za jedyne 1947 PLN 😍🏝️ 🔥 TANIO 🔥 17 dni w Sri Lance za jedyne 1947 PLN 😍🏝️
Urlop na Costa del Sol 🌴🏨 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2379 PLN Urlop na Costa del Sol 🌴🏨 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2379 PLN
#122 PostWysłany: 13 Cze 2017 11:44 

Rejestracja: 16 Sty 2014
Posty: 124
http://www.businessinsider.com/qatar-ai ... 017-6?IR=T

Mimo marnej aktualnej sytuacji mieli dobry wynik w ubiegłym roku , więc nawet jeśli obecna sytuacja się utrzyma dłużej, to chyba tak od razu nie zbankrutują. A Państwa Zatoki tyle zainwestowały w przyciąganie turystów, handlu, fachowców z całego świata itp. że, miejmy nadzieję, dalsze zaognianie konfliktu nie opłaca im się...
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#123 PostWysłany: 13 Cze 2017 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2014
Posty: 836
Loty: 250
Kilometry: 455 640
niebieski
W styczniowej promocji zakupiłem m.in. bilet DOH-BKK, który zgodnie z planami miał być realizowany A380, natomiast teraz już widnieje 777-300ER. Zatem maszyna sporo mniejsza - najwyraźniej prognozują znaczny spadek liczby pasażerów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#124 PostWysłany: 13 Cze 2017 13:07 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 2564
Loty: 160
Kilometry: 345 326
HON fly4free
Ja w ubiegłym roku miałem tak samo na tym odcinku więc to kompletne o niczym nie świadczy.
To tylko tworzenie kolejnych nowych teorii.
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
      
#125 PostWysłany: 13 Cze 2017 18:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7908
platynowy
ciąg dalszy ofensywy medialnej QR, tym razem w aljazeera (w całej tej sprawie mogą być nie do końca obiektywni ;-) )
http://www.aljazeera.com/programmes/talktojazeera/2017/06/akbar-al-baker-qatar-airways-170613020759574.html

Jest tam jeden ciekawy wątek o tym, że ze względu na blokadę niektórych kierunków zwiększyły im się możliwości zwiększenia oferty na innych kierunkach. Ciekawe, czy to nie przyniesie jakiś korzyści w Polsce, np. poprzez zwiększenie częstotliwości (choć nie wiem, czy jest u nas aż tak duże zapotrzebowanie), albo chociaż A350 na trasie WAW-DOH (gdzieś kiedyś czytałem, że były takie plany).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#126 PostWysłany: 13 Cze 2017 18:53 

W Polsce ciężko o rzetelne analizy na temat tego co się dzieje wokół Kataru. Dr Wojciech Szewko spróbował zebrać fakty w jedną całość, wskazuje na konflikt wokół telewizji Al-Jazeera. http://biznesalert.pl/szewko-blokada-ka ... e-analiza/


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 13 Cze 2017 19:04, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off
tom3k lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#127 PostWysłany: 13 Cze 2017 19:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7908
platynowy
Widzę, że się mocno przyłożył. Będzie co czytać :-)

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#128 PostWysłany: 13 Cze 2017 20:43 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3745
srebrny
przeczytalem, a w zasadzie przebrnalem.

tekst niestety chaotyczny, w stylu cwierkow z twittera, szkoda.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#129 PostWysłany: 13 Cze 2017 22:05 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1790
niebieski
Wszystkich wieszczących szybki upadek linii QR i tych lecących w grudniu czy listopadzie a już gryzących paznokcie o zmianę maszyny zaleca się łyknięcie loperamidu + wyczilowanie przy dobrym winie i filmie.

Nie wiem co musiałoby się stać aby QR upadł ale na pewno nie taka prostacka ruchawka jak teraz.
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
      
#130 PostWysłany: 13 Cze 2017 22:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7908
platynowy
Tu takich nie ma (tj. tych "wieszczacych szybki upadek linii QR")

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#131 PostWysłany: 13 Cze 2017 22:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 419
Loty: 601
Kilometry: 686 519
niebieski
Z analizy artykułu co podesłał @grzegorz.jot wynika, że konflikt siłowy jest możliwy. Tak więc są szanse, miejmy nadzieję mało realne, że może być problem z połączeniami przez eskalację konfliktu. Póki co jestm dobrej nadzeji. Wylot już za 10 dni!
_________________
http://www.citybreak.me
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#132 PostWysłany: 13 Cze 2017 23:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 836
Loty: 216
Kilometry: 302 543
niebieski
Z analizy w/w artykułu wynika, że jeśli takowy konflikt będzie miał miejsce, to naszym najmniejszym problemem mogą okazać się loty QR. Odrzućmy czarnowidzostwo. Myślę że jeśli nie zdrowy rozsądek, to (jak zwykle) wygra pieniądz i wrócimy do status quo. BTW - artykuł jest zdecydowanie wart przeczytania (@ibartek chodzi o treść, nie o formę).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#133 PostWysłany: 14 Cze 2017 14:53 

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 48
Kalispell napisał(a):
W styczniowej promocji zakupiłem m.in. bilet DOH-BKK, który zgodnie z planami miał być realizowany A380, natomiast teraz już widnieje 777-300ER. Zatem maszyna sporo mniejsza - najwyraźniej prognozują znaczny spadek liczby pasażerów.

Ja mam na początku lipca lot do Krabi odcinki DOH-KBV-DOH miały być wykonywane B787, a teraz widzę zmianę na malutkiego Airbusa A319.


Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#134 PostWysłany: 14 Cze 2017 15:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7908
platynowy
Auć... Może jeszcze zmienią. A tak na marginesie, A319 ma wystarczający zasięg?

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#135 PostWysłany: 14 Cze 2017 15:33 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9622
HON fly4free
zasięg LR w zależności od konfiguracji to nawet ok. 4500 nm a DOH-KRB to poniżej 3400 nm więc spokojnie doleci ;)
natomiast niewątpliwie to downgrade produktu, zwłaszcza dla paxów C, bo w tych 319-kach nie ma nawet chyba flat bed w QR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#136 PostWysłany: 14 Cze 2017 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2309
Loty: 612
Kilometry: 958 331
niebieski
Lece Qatarem w lipcu do Japonii z Europy z zaledwie godzinna przesiadka w DOH.
Jesli nie zlapie lotu do Tokio, to licze sie z mozliwoscia przebukowania przez QR na BA biz do LHR i pozniej JL F (tu akurat bym nie rozpaczal ;)) do Hanedy. Inna mozliwoscia bedzie BA biz + BA F, czego jednak chcialbym uniknac.
Zapewne do tego by doszlo jeszcze odszkodowanie z tytulu opoznienia, wiec wycieczka moglaby sie prawie zwrocic z 261/2004.
W tej chwili zadnych rezerwacji nie odwoluje :D
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego


Ostatnio edytowany przez Zeus 16 Sty 2018 12:42, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#137 PostWysłany: 14 Cze 2017 15:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7908
platynowy
Na razie nie ma raczej podstaw do tego, by liczyć na takie cuda. Obserwuję na bieżąco dyskusję na FT i w przypadku lotów nie powiązanych z portami objetymi banem problemów raczej nie ma. Ba, większość ludzi podkreśla, jak QR dobrze sobie radzi w tych "okolicznościach przyrody" :-)

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#138 PostWysłany: 14 Cze 2017 15:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2309
Loty: 612
Kilometry: 958 331
niebieski
Mam nadzieje, ze nasze loty odbeda sie jednak bez problemow, a sytuacja w regionie wroci do normy, choc pewnie nie nastapi to w ciagu kilku tygodni.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#139 PostWysłany: 14 Cze 2017 16:52 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3745
srebrny
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-oneci ... ie/r35l5sh
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#140 PostWysłany: 15 Cze 2017 13:23 

Rejestracja: 24 Lis 2015
Posty: 11
Zacytuję wypowiedz p. Piotra z 09.06 , który jest pilotem QA i prowadzi bloga "Latanie w Katarze":

"Dobrze, mam za sobą pierwszy lot od początku kryzysu, tym razem do Bangalore w Indiach. Wrażenia - zaskakująco dobre! Jest mniejszy ruch, bo w końcu loty do UAE, KSA p, Egiptu i Bahrainu to ok. 17% połączeń, a także brak przewoźników z tamtych krajów. Odlot był prostszy, bo SIDów (Std Instrument Dep) nie używamy tylko RWY HDG i 4000', ale prawie od razu po starcie jest wektor radarowy. ATC Bahrainu się zachowuje przyzwoicie, bo nie dość że dają wyższe poziomy to jeszcze skróty w porozumieniu z Teheranem czego przed kryzysem nie było albo było rzadko! W stosunku do normalnego czas blokowy wydlużył się raptem o 10 min. Fakt, że nie był szczyt, ale - da się...

Powrót był podobny nie licząc wcześniejszego schodzenia, aczkolwiek także i przedtem Bahrain kazał nam schodzić niżej na 5-10 przed optymalnym Top of Descend. Na częstotliwościach MTeheranu i Muscatu słychać dużo Qatari... I znów - może to subtelne wrażenie, ale wydawało mi się, że Qatari dostają co chcą od ATC. Fakt, że byliśmy po porannym szczycie więc zamiast STARów (Std ARrivals) tylko wektor radarowy i wysokość więc szybciej i krócej. Jak poprzednio tylko kilka minut dłużej. Da się? Da! A na lotnisku może nieco sennie bo oprócz QA tylko Oman Air i Royal Jordanian, choć nie widziałem, żeby jakieś nasze samoloty się "pasły w trawie".

Dzień jak codzień..."
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group